BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Hesapsız kasap; ne satır kor, ne masat!

Hesapsız kasap; ne satır kor, ne masat!
    20 Haziran 2022

    Hesapsız kasap; ne satır kor, ne masat! Bolu Belediyesi’nde ...

          Hesapsız kasap; ne satır kor, ne masat!

            Bolu Belediyesi’nde Alaaddin Yılmaz döneminden kalma kötü alışkanlıklar devam ediyor. Hesapsız, kitapsız, plansız programsız bir şekilde, sonrası düşünülmeden yapılan göbekler bozuluyor. Sonra yine yapılıp tekrar bozuluyor. Bolu Belediyesi vatandaşın parasıyla adeta yap-boz oynuyor.

        Necdet Gören Caddesi üzerinde kanalizsayon hattı yenilenmeye başladı.

         Ancak kanalizasyon hattı yenilenmeye başlamadan önce, Alpağut Caddesi ile kesiştiği yere yapılan göbek, tam 3 kez yapıldı bozuldu, tekrar yapıldı üzerine süslü ışıklar konuldu. Mobese kameraları takıldı tam bitti inşallah bir daha sökülmez derken, Necdet Gören Caddesi boyunca yenilenen kanalizasyon hattı her iki taraftan geldi bu göbeğe dayandı.

            Fotoğraftan da anlaşılacağı gibi, kavşak trafiğe kapatılacak. Üzerinde yapılmış ne varsa birçoğu çöpe gidecek. Hesapsız kasap; ne satır kor, ne masat” özlü sözünde olduğu gibi, Bolu Halkının paraları dün olduğu gibi bugün de böyle çar çur edilmeye devam edilirken, bunun adına da halka hizmet denilecek.  

    • Bir vatandaş25 Haziran 2022 . 11:59

      Ülkemizde belediyecilik anlayışı kıt, Kayyum eliyle işletilen belediyeler bile seçilmiş başkanların belediyelerinden daha vermli ve kalıcı güzel işler yapmaktalar.
    • Ali25 Haziran 2022 . 08:38

      Para milletin OLUNCA bir gün yaparlar...ikinci gün bozarlar...sonra tekrar yaparlar.maksat hareket olsun ekonomiye cansuyu pompalıyor gibi görüntü verirler.seçimde ak koyun kara koyun belli olur.
    • Bolulu22 Haziran 2022 . 14:14

      Hayaller Şanzelize, gerçekler Bolu Belediyesi. Madem Belediye ile ilgilenmeyecektin, niye Milletvekilliğinden istifa ettin. Şansını parti içinde deneseydin. Biz Seni Belediye başkanı ol diye seçtik.
    • mahalle sakini21 Haziran 2022 . 14:54

      Becikoğlu My Dream sitesine giden yoldaki dönel kavşak 3 kez yıkılıp yapıldı.Şimdi gidin görün her yer duman olmuş.Belediyenin imar müdürü yokmu onun bağlı olduğu başkan yardımcısı yokmu.Köylü Ahmet amcam bile kümesini ardiyesini bunlardan daha düzenli ve planlı yapıyor.Hiç olmazsa kamu malını talan etmiyor.Bu kadar boşvermiş yetkilerini bilmeyen insanı isteseniz biraraya toplayamazsınız.
    • Tabaklar mah21 Haziran 2022 . 12:00

      Seymen sokakta bulunan Gülçiçek hatun ve İzzet Baysal anaokulunun önünde ve sokağın başından sonuna kadar olan gocuklere 3 senedir Bolu belediye sine defalarca müracaat etmeme rağmen hala asfalt dökülmedi galiba fazla kar yok ana caddelerde yap boz bakalım ne zaman gelecekler
    • Bolulu21 Haziran 2022 . 10:33

      AY intikamlarına devam ediyor. Tanju uyusun. Belki de anlaşma böyledir onu da bilemiyoruz tabi. Ama asıl uyuyan CHP olduğu kesin.
    • Tanju Başgan21 Haziran 2022 . 09:50

      Fen işlerinde Alaattin in yaptığı abuklukları düzeltmek için bir talepte bulunduğunuzda, daha önce de talep edilmiş (alaattin dönemi) kabul edilmemiş diyerek kaale bile almıyorlar , yani Alaattin düzeni hala devam ediyor, genel koordinatör, başkan yardımcıları adamların umurunda değil, olan Alaatinzedelere oluyor Alaatinzadeler hala KRAL..
    • Tanju Başgan21 Haziran 2022 . 09:40

      Bir tek başkan değişti, diğer ekipler hep aynı Alaattinin adamları , fen işlerinde açık açık alaattin gitse bile burada bizim sözümüz geçer diyorlar, Tanju Başgan bu ekibi değiştirmedikçe işi zor.
    • Eski Bolulu21 Haziran 2022 . 09:28

      Görevi devraldığında öpüp alnına koyduğu Kur'an acaba ne zaman çarpacak bunu...
    • Bolulu21 Haziran 2022 . 09:18

      Sağlam bir denetleme mekanizması yok. Hakkediş yapan, direk başkana bağlı, iş güvenliği ve kalite kontrol odaklı, Şirket yönetim geçmişi olan. Kaynaklar ile işi örtüştürecek. Belediye özel firma gibi yönetilmeli. Sonuçta sonsuz kaynaklarınız yok.
    • Analiz21 Haziran 2022 . 00:22

      derdi bolu olanla olur. Şuan yapılan icraatları sokaktan bi vatandaş koy oda yapar. Bolu 5 yıl kaybetti bunun suçlusu tek Tanju değil Alaadini tekrar aday yapmayan ve aday olmasın diye oyunlar oynayan o zamanki Akp li yöneticiler ve şuan mevcutlarda aynı yoldan gidiyorlar parti küçük olsun gelcek seçimlerde aday ben olayım. Şuan Akp bolu da dağılmış vaziyette olduğu için Tanju başkan meydanı boş bulmuş ohhh rahat.
    • Ersin20 Haziran 2022 . 22:55

      Tanjuya gaz veren gazetecilerin gazetelerinde bu hoş olmayan görūntūlerden birtek kare goremiyoruz.Alıp reklamı gòrmezden duymazdan geliyorlar.Bolunun Sesi olmasaydı Bolunun bunlardan haberi olmayacaktı.Hatta belediye meclusinde Tanju Özcan kadın uyeye hakaret ediyor orada bulunan Ak Partililer bile susmuşken Bolunun Sesi susmadı bunu haber yaptı ses Ulusal Medyadan gelince herkes uykudan uyandı.
    • kemal20 Haziran 2022 . 22:45

      gelen gideni aratıyor. Oysa neler bekliyorduk Tanju Özcandan tamamen kof çıktı. Hepimizi yanılttı.
    • adilce20 Haziran 2022 . 21:35

      tanju aferin, verilen emaneti fütursuzca koruyorsun!!!!!!!!!!!!!!!!,yazıklar olsun. senin işin halka hizmet değil,sadece laf cambazlığı ve işgüzarlık,orta da ele avuca sığmayan icraatlar
    • Haymanalı20 Haziran 2022 . 19:51

      Bolu Belediyesinin planlama bölümü falan yokmu kısa orta ve uzun vadeli yatırımları planlayacak bir birim kurulmalı ayrıca Alaattın Yılmaz zamanındada aynı şekilde borular döşenmişti . Bu boruların çapları niye 50 sene yetecek şekilde hesaplanmaz anlamış değiliz. Paralarımızın hesabı sorulmalıdır.
    • Galip20 Haziran 2022 . 18:31

      Allah bildiği gibi yapsın rezillik savurganlık iş bilmezlik ortada.Bir insan bu kadarmı işbilmez olur.Vekil iken birşeyler yapıyor gibiydi demekki danışmanların başarısıymış belediye başkanı oldu kariyer yerlerde işbilmezlik göklerde