BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

 Bolu’yu yasa boğan ölüm!

 Bolu’yu yasa boğan ölüm!
    20 Haziran 2022

    Bolu’yu yasa boğan ölüm! Zatürre tedavisi için hastaneye yatan ...

             Bolu’yu yasa boğan ölüm!

             Zatürre tedavisi için hastaneye yatan 27 yaşındaki Eray Topçu, uzun süren tedavinin ardından yaşama tutunamayarak hayatını kaybetti.

            Alınan bilgiye göre; Bolu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nden emekli Mehmet Topçu’nun biricik oğlu olan Eray Topçu, Hemşir olarak Highway Alışveriş merkezinde hemşir olarak çalışıyordu.

            Eray Topçu’nun askerlikte yakalandığı zatürre hastalığı zaman zaman kendisini yokluyordu. Topçu yine zatürre olarak İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi’ne tedavi altına alındı. Burada kullandığı ağır ilaçların yan etkisi ile bağırsaklarında delinme meydana gelince, İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde acilen ameliyata alındı.

             Bu sırada akciğerlerinden birisi çalışmaz hale gelince Ankara’ya sevk edildi. Ankara’daki hastanede 15 gün kadar entübe edilen Eray Topçu, genç yaşında yaşama veda etti.

            Cenaze ilanı; 

           Alpağut Mahallesi halkından, emekli zabıta memuru Mehmet TOPÇU ve Rafiye TOPÇU’nun oğulları, Elif GÜNDOĞDU’nun kardeşi, Highway sağlık personeli; Eray TOPÇU Hak'kın rahmetine kavuşmuştur. 

           Cenazesi bugün Alpağut Mahallesi Camiinde kılınacak öğle ve cenaze namazından sonra Alpağut Mezarlığı'na defnedilecektir.

    • Fatma YILMAZ21 Haziran 2022 . 19:11

      Rabbim Resulullah efendimize komşu eylesin annesine babasına ablasına ve bütün sevenlerine sabır dayanma gücü versin.
    • Nizamettin çevik 21 Haziran 2022 . 18:12

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun geride kalanlara sabır diliyorum
    • Levent21 Haziran 2022 . 18:08

      Allah sabırlar versin.. Rabbim cennetiyle müjdelesin inşallah..
    • Allah rahmet eylesin meka21 Haziran 2022 . 14:05

      Dursun
    • Nurettin Ayvaz21 Haziran 2022 . 13:13

      Merhuma Allah'tan rahmet kederli ailesi ve sevenlerine başsağlığı dilerim.
    • Ismail Hakkı Gürsoy 21 Haziran 2022 . 12:52

      Mehmet kardeşim başınız sağolsun Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun yeğenimizin sizlere sabırlar diliyorum
    • Kubilay çopur 21 Haziran 2022 . 11:17

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ailesine sabırlar diliyorum
    • İlhan inal21 Haziran 2022 . 10:45

      Çok üzüldüm Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Ailesine ve Dostlarına sabır diliyorum...
    • fatih keskin21 Haziran 2022 . 10:40

      başınız sağolsun allah rahmet eylesin sizlerede rabbim sabır versin arkadaşım
    • Mehmet TAŞTAN21 Haziran 2022 . 10:11

      ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH. AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI VE SABIRLAR DİLERİM.
    • Türkan DİKMEN21 Haziran 2022 . 10:09

      Allah Rahmet eylesin mekanı Cennet olsun ,,Rabbim kimseyi evlatla imtihan etmesi Amin,,,,,,
    • Nizamettin inan21 Haziran 2022 . 09:59

      Allah mekanını cennet etsin sabırlar dilerim
    • Nizamettin İnan 21 Haziran 2022 . 09:43

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun sabırlar dilerim
    • İsmail Hotakoğlu 21 Haziran 2022 . 09:13

      Kardeşimize Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun inşallah. Topçu ailesine başsağlığı ve sabırlar diliyorum.
    • Kemal KARAKOÇ21 Haziran 2022 . 08:58

      Allah rahmetiyle muamele etsin, sizlerede sabırlar versin inşallah.
    • Cengiz Dura21 Haziran 2022 . 08:35

      Acınızın büyüklüğü bizide sonsuz üzüntü içinde bıraktı,Başsağlığı ve sabırlar diliyorum...
    • Faruk Karabaşoğlu21 Haziran 2022 . 08:31

      Allah Rahmet Eylesin,Mekanı Cennet Olsun İnşallah.
    • Metin Sakarya21 Haziran 2022 . 08:21

      Mekanı Cennet Olsun..Allah Yakınlarına Sabırlar Versin.. Çok üzüldüm..
    • Zeki Ünal 21 Haziran 2022 . 06:06

      ALLAH Rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah sevgi saygı selam ve dua ile saygı değer çok kıymetli muhterem çok kıymetli kardeşim benim Mehmet im YÜCE ALLAH dan sabr cemil ihsan VE ikram niyaz ediyorum
    • Suat Taşkın 21 Haziran 2022 . 04:21

      Allah Rahmet Eylesin mekanı cennet olsun. Arkadaşıma ve ailesine sabırlar diliyorum.
    • Devrim Başaran21 Haziran 2022 . 01:50

      Hem çok eski arkadaşım hem de köylüm, Çok kibar, naif bi o kadar da güzel kalpli bir insandı. Mekanın cennet olsun.
    • Rafet kırcalı 21 Haziran 2022 . 00:41

      Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun insallah.
    • Mehmet DUMAN 21 Haziran 2022 . 00:20

      Mesai arkadaşımıza, ailesine ve yakınlarına başsağlığı ve sabırlar diliyorum.
    • umran topcu20 Haziran 2022 . 23:42

      topcu aılesının acılarını paylasır yavrumuza allahtan rahmet gerıde kalanlarına sabırlar dılıyoruz
    • seyfettin pekcan20 Haziran 2022 . 23:32

      alla celle celalü rahmetiyle muamele eylesin mekanı cennet olsun inşallah
    • seyfettin pekcan20 Haziran 2022 . 23:29

      allah celle celalü rahmetinle muamele eylesin mekanı cennet olsun inşallah ailesine sabırlar versin
    • Kemal Topcu20 Haziran 2022 . 23:28

      Arkadaşım başınız sağolsun,Allah rahmet eylesin.
    • Zabıta memuru20 Haziran 2022 . 22:52

      Değerli mesai arkadaşım.Başın sağolsun.Allah sizlere bol sabırlar versin.Eray kardeşime Allah'tan rahmet diliyorum.Mekanı Cennet olsun.
    • Zafer çiftci20 Haziran 2022 . 22:44

      Çok üzüldüm,ailesine sabırlar diliyorum. Başınız sağ olsun Mekanı cennet olur inşallah ..
    • AYHAN20 Haziran 2022 . 22:37

      allah rahmet eylesin hayat dolu bir gencti ailesine sabır dilerim
    • Mustafa DEĞER20 Haziran 2022 . 22:25

      Allah mekanını cennet eylesin, çok büyük bir acı... Mehmet kardeşim başınız sağ olsun, Rabbim sabr-ı cemil İhsan eylesin, amin.
    • Abdullah ABAT20 Haziran 2022 . 22:17

      Köyümün evladı Mekanın cennet olsun.Allah Mehmet abiye,yengeme ve tüm akrabalarına sabırlar versin.
    • Rukiye yılmaz20 Haziran 2022 . 22:14

      Kuzum yıktın bizi paramparça ettin paşam rabbim ablama enişteme kardeşine peygamber efendimiz S. A. V sabrından versin inşallah kuzum benim