BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

BOLUSPOR UN KÜME DÜŞMESİNİ İSTİYORUM...

BOLUSPOR UN KÜME DÜŞMESİNİ İSTİYORUM...
    23 Haziran 2022

    BOLUSPOR UN KÜME DÜŞMESİNİ İSTİYORUM... Bu kadar açık ve net ...

    BOLUSPOR UN KÜME DÜŞMESİNİ İSTİYORUM...
    Bu kadar açık ve net söylüyorum..
    Bunu yıllardan beri düşünüyorum.
    Bu yazıyı aynen bu şekilde belki 5 – 6 yıldan beri yazmak istiyordum.Ligler başlamış oluyordu,
    takım ya maç kaybediyordu sürekli.Yazıyı yazarsam düşene birde ben vurmuş gibi olmayayım
    diye yazmadım.Yada takım iki üç maç üstüste kazanmıştı.Yazıyı yazarım,takım kaybetmeye
    başlar,moralleri ben bozdum derler diye yazmadım.
    Artık tam zamanı...
    Kişilerle değil işim ...
    Hiçbir başkanı ve yönetim kurulu üyesini tanımam son 10 – 15 senedir görev yapan.
    Yazacaklarım bu dönemle ilgili değil yalnızca.Genel yukarda da yazdığım gibi...
    Her sene başında bu aylarda hep aynı şeyler oluyor...
    Bu sene çok daha fazlası...
    Sanki Kurtuluş savaşına girmişiz,Yunanla,İngilizle savaşacağız ..
    Bir seferberlik havası ..
    Bolunun bütün firmalarını,fabrikalarını,büyük küçük demeden bütün esnafı dolaşmak..
    Para toplamak ..
    Ne için Allah aşkına ..
    Yaklaşık 10 yıldır yapılıyor aynı şeyler ..
    Ne kadar harcandı,nereye harcandı..
    Belediye başkanı söyledi “takımın muhasebe defteri yok “diye.İki yeminli mali müşavir
    oturmuşlar,işin içinden çıkamayıp bırakmışlar.Bu kadar feci yani durum..
    Yıllık ortalama 60 - 70 trilyondan 10 yılda 600 – 700 trilyon.
    Minimum.Nereye gitti bu para.Birileri söylemeyecek mi ?
    Yanlış diyen varsa düzeltsin..
    Yazık değilmi bu paraya.. Ne geçti elimize..

    Bu kafayla şampiyon olsak ne olacak..
    Ne getirecek bize..
    Boluspor markaymış.En büyük yalanları,kandırmacaları..
    O eskidenmiş.
    Lütfen para vermeyin Bolulular ..Boluyu seviyorsanız vermeyin..
    20 - 25 tane yeni futbolcu gelecek Bolu dışından ...
    Üç sene önce Afyonda,iki sene önce Kütahyada,geçen sene Menemen de oynayan ...
    Maç kazanınca yada gol atınca geçen senelerde Afyonun,Kütahyanın,Menemenin armasını
    öptükleri gibi Boluspor un armasını öpecekler sanki Boluspor u çok seviyorlar gibi..
    Gelecek senede toplam 80 – 90 trilyonu alıp nisan ayında Bolu dan gidecekler ..
    Paranızı lütfen bunlara kaptırmayın ...
    Gidin cimnastik salonuna.Hocalar ve cimnastikçiler bütün gün orda zaten.Onlara verin.
    Gidin tenis kortlarına..20 – 30 tenisçi bu sıcakta harıl harıl çalışıyor.Onlara verin.
    Karaçayır 3000 lik salona gidin.Hakkı hoca var.6 – 7 tane milli sporcusu var.Onlara verin.
    Gitmişken masa tenisi ve badmintonda orda.izleyin o güzel çocukları.Onlara verin..
    Yan tarafta yeni yüzme havuzu açıldı.Yüzlerce yüzücü var.Sekiz on tanesi milli.Onlara verin.
    Ordan karaçayır atletizm pistine geçin.Özlem hoca hep orda.Onunda 8 – 9 tane milli sporcusu
    var.Onlara verin ..
    Hentbolda Gürkan 8 yıl uğraştı.8 yaşındaki çocuklarla başladı.içlerinden 10 tanesini milli yaptı.
    Geçen sene ne oldu biliyormusunuz ? KAPATTILAR ..80 – 90 trilyon değil inanın onda değil,
    yüzde değil binde biri paraya takımı yeniden toplar,süper lige çıkarır..
    Sercan hoca var.Yine yalnızca Bolunun kızlarıyla beş senedir çalışıyor.5 tane milli oyuncusu var.
    Geçen sene 15 yaşındaki kızlarla play off a katıldı.iki maçla süper ligi kaçıdı.Onlara verin ki
    kapanmasın ...
    Satranç a gidin.Yavuz kardeşler ve Ege var.Onlar gibi onlarcası.Boluda kulüp bulamadıkları için
    başka iller adına müsabakalara giriyorlar.Hepsinin sayısız Türkiye şampiyonluğu var.

    Yazamadığım bir sürü branş var.Kusura bakmasın onlar..
    Hepsi Bolunun çocukları.
    Çok iyi çalışan ,bilgili,dürüst antrenörleri var..
    Paranızı bunlara verin lütfen..
    Kendi adıma Bolu da bu kadar çalışan Bolulu sporcu varken yok Gölcük ün ,yok Bolu daki
    bütün otoparkların ve daha bir sürü şeyin gelirini Boluspor a bırakanlara kendi adıma hakkımı
    helal etmiyorum..
    7 den 70 e ter akıtan bütün sporcuların ve Bolu daki bütün amatör spor kulüplerinin eşit derecede
    hakkı var bunlarda..
    Ayrıca yalnızca sporla kısıtlamak istemiyorum.Gidin Güzel Sanatlar Lisesine bir sürü çok
    yetenekli ressam ve müzisyen adayı var.Hocalarla konuşun.Üç beş tane yetenekli öğrenciyi
    destekleyin.İstanbula hatta yurt dışına sergilere,konserlere götürün.İnanın Boluspor a verdiğiniz
    paranın onda birine yaparsınız bunu.Hiç değilse bu gençlere bir yatırım yapmış olursunuz ve bir
    hayır duası alırsınız onlardan.Bir daha yüzünü bile göremeyeceğinizf utbolculara gitmez paranız
    not 1 : Yazıyı çok daha fazla detaylandıracağım.Bu kısa bir yazı oldu.Baştada dediğim gibi
    sanki Kurtuluş savaşına gidiyormuşuz gibi hergün bir yere gittklerini okuyorum basında.Bu yüzden
    bu yazıyı kısa tutuyorum yayınlanması için.Çok daha detaylı üç dört yazı daha gelecek
    arkasından.
    Not 2 : Boluspor elbette bir markadır.Ama şu son 15 senedir yönetenlerin kafasıyla değil.
    Bu yazıyı yazarken blhassa Yener amcamı düşündüm.Eminimki oda böyle düşünüyordur..
    Not 3 : Boluspor futbol takımına elbette karşı değilim ama bu kafayla değil.Ne zaman ki Boluspor
    bir Altınordu modeli kurar,altyapısından yetiştirdiği futbolcularla ve bilhassa antrenörlerle
    mücadele eder o zaman tüm desteğimi veririm ki yazacağım yazılarda bunu detaylı şekilde
    anlatacağım...

         Levent Ömer BILTIR


     

    • memett27 Haziran 2022 . 09:44

      levent bey ben dahil yazınızın altına imza atan ve atacak olan yüzlerce kişi var buna emin olun futbolun uyuşturucudan farkı yok kitleleri uyuşturup ceplerindeki parayıda almanın bişeyler öğrenmenin insanların vaktini çalmanın ortak nokta bulmanın en kolay yollarından biri FUTBOL maalesef spor olmaktan çıkmış bir oyun.o sene bu sene olsun küme düşşün de kurtulalım azda olsa soğuyalım ilgi çekecek başka spor dallarıda var maça giden temiz sakin kişilkli biri bile maçlarda agresif kavgaya karışıyor ağıza alınmayacak küfürler saydırıyor
    • Boluspor lu25 Haziran 2022 . 02:36

      Yazıyı bukadar uzatmaya gerek yoktu Boluspor Bolu esnafının sanayicisinin sırtında yük kulübü kapatıp esnafın sırtından bu yükü kaldıralım demek yeterliydi amatör spor ları falan karıştırmaya gerek yoktu amaç Boluspor u yok etmekse ama Bolu da yaşayan Boluspor lu olmayan Bolu lılar için külfet olan Boluspor gurbetteki biz Bolu lılar için çok şey ifade ediyor Boluspor a para vermeyin küme düşsün demek Bolu ya ihanettir
    • Kırmızı Beyaz25 Haziran 2022 . 01:09

      Bolu'nun herhangi bir kahvehanesinden seçeceğin adama da sorsan aynen böyle bir yazı çıkar; derinliksiz sığ... Boluspor kötü mü yönetiliyor? Evet Amenna... Tırtıklanıyor mu Bolu? Elbette... Amma bahsedildiği gibi Boluspor'a deli gibi para harcandığı falan yok... 1000 lira yardım yapanın boy boy görselleri paylaşılıyor hesaplarda. Otoparkıydı bağışıydı vırt zırt... 60 - 70 milyon tl'yi bir 1. Lig takımı için çok büyük para zannetmek için hem ekonominin hem avrupa futbolunun zır cahili olmak gerek. Diğer branşlara destek verilmesi gerektiği tartışmasız haklı bir durum. Ancak herkes her şeyini Boluspor için feda ediyormuş da Boluspor ona rağmen başarısız oluyormuş gibi davranmak çok abes. Boluspor kadro değeri bakımından üst sıralarda olsa da siyasi desteği zaten yok onu geçtim, para pul işleri de bir kenara dursun. Taraftar veriyor mu desteğini? Tek biletle bir sürü kişinin hatta biletsiz her gelenlerin bile sokulduğu ölüm kalım maçında maçta maraton zar zor doluyorsa takkeyi önüne koyup düşüneceksin ve soracaksın ruh nerede diye... Yok futbolcularda ruh yokmuş da bilmem ne. Taraftarında ruh olmayan takımın oyuncularında ruh mu olur? Takım sezon boyunca boş tribünlere oynuyor ortada Bolusporlu falan yok. Es kaza play-off'a falan kalırsa oooo herkes Boluspor aşığı.
    • Bolulu24 Haziran 2022 . 14:56

      Levent hocam helal olsun size.
    • Abdullah ZAİM24 Haziran 2022 . 14:06

      Levent, Başkanlık zamanın gelmiş artık. Önümüzdeki döneme şimdiden hazırlıklara başla. İyi günler. Selamlar.
    • Aladağ 24 Haziran 2022 . 13:58

      Hocam, kalemine sağlık. Sonunda kral çıplak diyen biri çıktı. Boluda, Boluspora aktarılan paralarla, kaynaklarla neler yapılırdı, neler. Ama ülkede futbol ve siyaset arasındaki kirli ilişki olduğu müddetçe bu durumdan kurtuluş yok. En azından yazınla bu konuya farklı bir açıdan yaklaşmışsın. Futbol denen kanser bizim ülkemizde ergen, ve ergen irilerinin içlerindeki irini akıtmaları için bir mecra ötesi değil. Holiganizm Avrupada bitti ancak ülkemizde hala devam ediyor. Kendine taraftar diyen genç ve orta yaşlı erkekler için futbol adeta macera alanı. İçlerinde biriktirdikleri bütün kini, nefreti dışavurdukları bir alan futbol maçları. İçlerindeki eril öfkeyi aktarabildikleri bir mecra. Toplasan bir kaç bin erkeğin faydalandığı bu temaşa için aktarılan kaynakla neler yapılırdı. Hesabın, kitabın olmadığı yerde de bütün bu paralar bir şekilde kaybolup gidiyor. Tüm bunlar ise sadece bir grup erkek için.
    • Ahmet24 Haziran 2022 . 11:18

      Bolusporla yatan bolusporla kalkanlar ya keyfî gıcırında olanlar ya da hayatta amacı olmayan boş adamlardır. 30 yıldır lige çıkamayan takımın marka değeri mi olur
    • Vatandaş24 Haziran 2022 . 09:13

      Fena çam devirdin kardeş. Bolu şehrinin iki tane marka değeri vadır birisi rahmetli İzzet Baysal diğeri Boluspor.Unutma bu şehir Bolusporla yatar Bolusporla kalkar.İşine bak.
    • Ahmet24 Haziran 2022 . 08:17

      Futbol afyondur uyuşturucudur. Kitleleri ulkenin ve toplumun gerçek sorunlarindan uzaklaştırmak için sunulan bir havuçtur. Spor dişinda da bütün fanatizmler ayni amaca hizmet eder. Halkın gazını alıp, ülkeleri keyiflerine göre yönetirler.
    • orhan gümüş24 Haziran 2022 . 07:34

      Cok haklisiniz bir seben spor hentbol takimi geçti bu ligden dediginiz gibi tamami bolulu cocuklardan olusan hocasi dahibolulu olan dort beş yil gibi kisa bi zaman beşiktaş millipiyango antalya gibi takimlari eleyerek türkiye sampiyonu oldu boluda kim tebrik etti hic kimse hocasi milli oldu oyuncuları yarisi milli takimlara gitti ve o takim bolusporu kurtardim diye ovunen secimden once destek verecegine soz verip secimden sonra randevu bile alinamayan belediye başkanı tanju ozcan dahil hiç kimseden destek alamayinca kapanan oyuncularinin hemenhemen hepsi suan superlig ve birinci liglerde banko oynayan bir sebensporgecti bu ligden kimin haberi. Var olmaz cunku boluspor kadar reklam malzemesi degil bu spor boluspor u da reklam malzemesi olarak gormekten vaz gecin artik
    • Mudurnulu24 Haziran 2022 . 02:15

      Oldubittiye getirilen kongrelerle defteri hesap kitabı son gūne kadar belli olmayan muhasebe kayıtları basına yansımışken siz hala hangi Boluspirdan bahsediyorsunuz.O eski Boluspor mazide kaldı.Şindi ùnvan alma vitrinlenme ve sığınma yeri ile rant çarkıfeleği gibi ticari bir iletisim mekanizmasına dönūştū.Otoparklar halı sahalar katlı otoparklar storyler ayrı ayrı rant kapısı.Futbolcu ticareti zaten hesapsız kemiksiz lop et misali.Yemeyeni dövūyorlar.Kaleminize sağlık ferçekcı ve uyandırıcı bir yazı olmuş.Inanın bir avuç taraftar ile yöneticiler dışında Bolunun geneli yazılanlar gibi dūşūnūyor.
    • Nöron24 Haziran 2022 . 01:32

      Levent, altınordu modeli olsa sen ne desteği verebilirsin? Ciddi merak ediyorum. Birde demiş ki boluspor marka olsa ne olacak. Cidden bu konuda bir fikrin yok. Be gafil fikrin olmadığı şeylerde niye yazı yazıyorsun. Birde yalvarmış lütfen para vermeyin diye. Komedisin komedi.
    • Emekli memur24 Haziran 2022 . 00:10

      Adeta para aklama kamuoyuna Boluspir uzerinden Boluyu çok seviyor algısı oluşturmak ìcin Boluspir iyi bir gizlenme alanı.Fetöyū yıllardır besleyenlerin bile yönetiminde halą yer verildigi bir Boluspor.Hesap soran yok.Boluspora yūzbinlerı veren mūteahhitler acaba devlete ne kadar vergi verdi?Yūrekli bir vergi yetkilisi araştırabilirmi?Necip Çarıkçı,Abdullah Abat Savaş Abak ve yönetimdeki diger yöneticilerin defterlerini inceleyecek bir vatansever maliyeci çıkabilirmi bunu Bolu gazetelerinden duyabilirmiyiz?
    • Akıllı23 Haziran 2022 . 20:39

      Sayın bıltır senin yaptığına kaş yapayım derken göz çıkarmak denir
    • Bolu Beyi23 Haziran 2022 . 17:38

      Murat Turgutalp diline sağlık. Levent bey kalemine sağlık. Bolu marka şehir olacaksa farklı spor, sanat ve kültürel alanlarda öz evlatlarına destek olarak bunu yapmalı. Toplanan kaynaklar onlara harcanmalı.
    • Ugur23 Haziran 2022 . 17:31

      Bolu spor düşmesin bizler bu takım için varız.
    • GERÇEK BOLULU23 Haziran 2022 . 17:13

      LEVENT BEY FUTBOL İLE İLGİNİZ VARMI BİLMİYORUM ANCAK 1965 YILINDA BÜYÜK FEDAKARLIKLARLA KURULAN BOLUSPOR HAKKINDA KEŞKE BU KADAR SERT YORUMLAR YAPMASAYDINIZ. NEDEN Mİ FUTBOL BOLU DA OLDUĞU KADAR, TÜRKİYE DE VE DÜNYA DA KİTLELERİ PEŞİNDEN SÜRÜKLEYEN TOPLUMSAL BİR OLAYDIR, HİÇ BİR TAKIM İYİ YÖNELTİLECEK, BAŞARILI OLACAK DİYE BİR ŞEY YOL, BOLU HALKI BOLUSPOR ETRAFINDA BU YILA KADAR BÖYLE BİR BİPLEŞMEMİŞ, BÜTÜNLEŞMEMİŞ VE DESTEK OLMAMIŞ İDİ, DURUM BÖYLE İKEN SİZ ÇIKIP BOLU ESNAFINA, TİCARET SAHİPLERİNE BOLUSPORA DESTEK OLMAYIN, YARDIM YAPMAYIN SURALALA VERİN, BURALARA VERİN DİYE AKIL HOCALIĞI VE HİÇ DE SİZİN GİBİ EĞİTİMLİ VE SPOR RUHLU BİRİSİNE HİÇ YAKIŞMADI. FUTBOL TOPLUMSAL BİR OLAYDIR. BENCE BU BEYANATINIZI DÜZELTİN BOLUSPOR YÖNETİMİNİNDEN, FUTBOL SEVDALISI BOLUSPOR TARAFTARINDAN VE BOLUSPOR SAYESİNDE BU SEZON GELECEK TARAFTARLARDAN PARA KAZANACAK OLAN BOLU ESNAFINDAN ÖZÜR DİLEYİN.
    • Murat TURGUTALP23 Haziran 2022 . 16:34

      Kaleminize sağlık. Resmi olarak 8400 kapasiteli stadyumda ortalama seyirci sayısı 800. (Kadınlar voleybol liginde mücadele eden BOLU BELEDİYESPOR'UN seyirci ortalaması bile 1500 kişi). Son Belediye seçimlerinde bütün adayların ortak vaatleri yeni ve BÜYÜK stadyum yapmaktı. (Bu arada STADYUM yapmak BELEDİYE'nin görev ve yetkisine girmiyor). Anlaşılmaz şekilde yerelde spor klüplerini destekleyen siyasiler avantaj kazandıklarını düşünüyorlar. Oy veren kişiler, siyasilerin BOLUSPOR'a desteği nedeniyle oy vermiyor. Gerek BOLUSPOR gerek diğer takımlarda ortada dönen paraların hacmine bakarsak, sadece bu harcanan kaynaklarla ilimizdeki tüm okullara kapalı spor salonu yapılabilirdi. Bu arada BOLUSPOR markasından bahsediliyor. Marka olunca ne oluyor ? Ne getirisi var. Bu markadan kimler sebepleniyor ? KRAL ÇIPLAK diyerek gerçekleri ortaya koyduğunuz için teşekkür ederim.
    • Aladağ 23 Haziran 2022 . 14:06

      Boluspor anonim şirket olsun, ne devletten ne de belediyeden beş kuruş para gelmesin, kendi yağında kavrulsun. Boludaki halkın paraları boluspoara aksın, ne güzel iş. Birileri boynuna Boluspor atkısı takıp ajitasyon yapsın ne ala. Bolu belediyesi paraları Boluspora akıtsın ne ala. Bir grup ergen ve ergen irisi maça gidip deşarj olsun diye tüm bunlar.
    • Hızırali 23 Haziran 2022 . 13:44

      Al futbol hastalığına yakalanmış sorunlu bir birey kökan bolunun reklamını yapıyormuş! La millet Bolu’yu yedigöller Abant Gölcük’le tanır oraların yıllık masrafı kaç para Boluspor ne reklamı yapacak piliç reklamı yapıyor ancak kökaan
    • Bolulu1423 Haziran 2022 . 13:07

      Sevgili Gökhan kardeşim; Boluspor markasını sorgulamak sana düşmez derken kime düşer, ağa babalarına mı? Bizim toplumumuzda son dönemlerde yapılmayan tek şey tartışmak, doğru tartışılarak bulunur yoksa herkesin doğrusu kendine, baştaki kişi tek başına karar alırsa kendi kafasına uyan kararları alır, belki de yanındaki yardımcılarından birisinin bu konuda gerçekten çözüm olacak bir fikri vardır ama olmaz, kendi karar verecek, kendi söylediğine herkes onay verecek. Boluspor gerçekten markadır, kimsenin lafı yok ama her sene başka şehirlerden bir sürü futbolcu geliyor, paraları alıp gidiyor, madem öyle alt yapı kuvvetlendirilsin, ama başına da bu işi layığı ile yapan gelsin. Herkesin malumudur ve hep konuşulur alt yapıda çok yetenekli gençlerin olduğu ama ne hikmetse A takıma falanca yöneticinin yakını/akrabasının çıkartıldığı ama o yetenekli gençlerin bir şekilde çıkartılmadığı, aslında bir sürü sorun var ama maalesef dediğim gibi tartışılmadığı için bu hallere geliyoruz.
    • Madır Fakir23 Haziran 2022 . 13:02

      gökhan rumuzlu arkadaşa not: gökhan, sen git kumda oyna aq at kafası :))
    • Düşünce 23 Haziran 2022 . 12:44

      DÜŞÜNCElerimin kelime ve cümlelere dönüşmüş hali.. alkışlıyorum.
    • Cöle23 Haziran 2022 . 12:39

      Adam yazmış.. Nokta
    • gökhan23 Haziran 2022 . 12:01

      Boluspor markasını sorgulamak sana düşmez! haddiini bil alemin bir akıllısı sen misin? Boluspor şu kadar para harcamış başarı yokmuş. Boluspor rakiplerinin ne kadar harcadığını biliyor musun? Düzce 3.ligde bizim kadar para harcadı. Burada bol keseden atıyor konuşuyor. Boluspora harcanan para bolunun reklamı olarak geri dönmektedir. Bolusporun olduğu lige gelmek için senede 40-50 milyon harcıyorlar.
    • Emrullah Gideroğlu23 Haziran 2022 . 11:46

      Boluspor birilerinin rant elde etme yeri olmaktan çıkarılmalı elbette. Gelir gider defteri yoksa mali müşavirlerin bile içinden çıkamadığı bir hesap varsa vaziyet kel durum vahim. Seyirciye yazık. 93ten beri Bolusporu süper ligde göremedik. 30 yıl oldu.
    • Sağlıkçı23 Haziran 2022 . 11:02

      Helal olsun, yüreğinize ve kaleminize sağlık; bu yazıyı tüm bilbordlara asmak lazım.
    • zahmanlalı 23 Haziran 2022 . 10:19

      Valla her kimsen seni tebrik ediyorum.uzun zamandan beri gerek ulusalda gerek yerelde ilk defa bukadar güzel bir yazı gördüm. kalemine yüreğine emeğine sağlık. Senin gibi akıllı insanlara ihtiyaç var. bir uyanık tüm uyuyanları uyandırmaya yeter
    • Uğur Çiloğlu23 Haziran 2022 . 09:53

      Yazının giriş bölümünü okurken aklımdan geçenleri, gelişme bölümünde ifade etmişsiniz. Sonuç bölümünde de gayet anlaşılır şekilde, futbol karşıtı olmadığınızı ifade etmişsiniz. Yazara tamamıyla katılıyorum. Not: "toklu" rumuzu ile yazan arkadaş, yazıyı sonuna kadar okumamış anlaşılan, yazının bütününü okursanız hiç bir şeyin birbirine karışmadığını anlarsınız.
    • Eski Bolulu23 Haziran 2022 . 09:47

      Levent bey çok ayıp şu yazdıklarınız! Türkiye'de spor = futboldur. Ne demek paralar çarçur ediliyor?! Futbolcu dediğin son model AMG Merso'ya biner, Sevgilisi olacak üçüncü sınıf aşuftelere para akıtır, ola ki milli oldu, o zaman da federasyon ile jeep pazarlığı eder vs. vs. Kapalı kapılar ardında ne idüğü belirsiz simsarlar ile bir b*ka yaramaz "fitbolcuları" akıma kazandırma(!) pazarlığı etmek, ola ki az bir başarı geldiğinde de 15 dklık şöhrete sahip olmak dururken kim "öper" Yalova Kaymakamını?!?
    • İlhami23 Haziran 2022 . 09:44

      Boluspor küme düşürülmeden bir başka çözüm düşünülemezmi
    • Mustafa23 Haziran 2022 . 09:12

      Yazınızı sonuna kadar okudum, zülfü yâre dokunup kral çıplak diyen bir yazı. TEBRİKLER Ama şunu da beklerdim. Kur'an Kurslarına da destekte bulunun ki, eskisi gibi Türkiye ve Dünya şampiyonu hafız gençlerimiz çıksın. Onlarında hayır dualarını alalım. Saygılar
    • Mehmet Gündoğdu 23 Haziran 2022 . 09:03

      Sevgili Levent Bıltır kardeşimi yürekten destekliyorum. Bugüne kadar kimsenin cesaret edemediği bir konuyu dile getirdiği için. Akıl dolu önerilerini de herkesin desteklemesi gerekir.
    • SERHAT IŞIN23 Haziran 2022 . 08:52

      Levent bey bu dediklerinizi yaparlarsa halktan oy isteyemezler, kendilerine rant elde edemezler. Bahsettiğiniz branşları seyreden var mı ? Oralardan oy çıkar mı ? Bırakın Bolusporu Istanbul'dakı birçok kulüpte bahsettiğiniz yöntem uygulanmıyor. Keşke yapsalar. Gençlere, amatörlere yatırım yapılsa.
    • Yıldız23 Haziran 2022 . 08:28

      Sizin dokunmak istediğiniz ana konu hakkında size aynen katılıyorum.Yıllardır şehrin parasını çar çur ettiler. Göstermelik transferlerle paraları kime, nereye ve ne kadar verdikleri muamma. Alt yapı yok ki gerçek manada, gelsin şehrin çocukları yeteneklerini sergilesin, yetenekli gençler seçilsin. Ama nerde. Türlü türlü ayak oyunlarıyla hatırlı kişilerin çoluk çocuğu altyapılara alınsın, sonra da gidene gelene 8:0 yenilsin! ve bu olan bitenlere de seyirci kalınsın. Sizin de dediğiniz gibi bu kafayla şampiyon olsan süper lige çıksan ne olacak? Yağma devam edecek, klüp düşecek büyük borçlar klübe kalacak, amatöre kadar gidecek.
    • toklu23 Haziran 2022 . 08:25

      Boluspor küme düşmesin de, futbola harcanan paralar kadar diğer spor branşlarına da sahip çıkalım, kaynak aktaralım demek daha doğru olur sanırım. Yoksa akım derken bkum demek olur seninki...
    • ÖzBolu23 Haziran 2022 . 08:10

      Helal olsun bu yazıyı Bolu kent meydanına asmak lazımki herkes okuyabilsin.
    • Gerçek 23 Haziran 2022 . 07:52

      Sonuna kadar haklı ve güzel bir yazı.Yerine oturmuş.Fakat nerde bu söylediklerini dikkate alacak adam.Mümkün değil çünkü bunları yapsalar adaletli olurdu.O yüzden paraları ..........işini yapamayacakları işe girmezler.yani düzen bozulmuş.Alt yapıya giden sporcu kardeşim aidat öder sadece sporunu yapar toplanan paralar ağalara gider.Yazık
    • Eski Fanatik Gasssaraylı23 Haziran 2022 . 06:22

      Levent Beyin sözlerinin tamamına katılıyorum. 40 yıl boyunca eziyet etmişim kendi kendime , Futboldan uzaklaştım ruh sağlığıma kavuştum, huzur buldum Allah'a şükür. Futbol denen uyuşturucudan kurtaralım ruh ve beden sağlığımızı.
    • Haldun 23 Haziran 2022 . 06:03

      Saçma spor futbol hakkında Sonunda mantıklı birşeyler yazan biri çıktı. Kimse o paraları gönüllü vermiyor kamu baskısı vs. Yazık o paralara
    • Mustafa Kemal 23 Haziran 2022 . 05:44

      Eline diline sağlık hocam. Çok doğru tespitler yapmışsınız.
    • Emeklisiniz23 Haziran 2022 . 03:54

      Hayaller ve masallar arasına gizlenenlerin hikayesini okuyucularınıza sunmuşsunuz, tebrikler. Gerçekler:Not 4: Pişman değilim.