BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Nüfus Müdürlüğü’ndeki sansasyon, örtbas edilmeye mi çalışılıyor?

Nüfus Müdürlüğü’ndeki sansasyon, örtbas edilmeye mi çalışılıyor?
    24 Haziran 2022

    Nüfus Müdürlüğü’ndeki sansasyon, örtbas edilmeye mi çalışılıyor? Bolu Nüfus ...

             Nüfus Müdürlüğü’ndeki sansasyon, örtbas edilmeye mi çalışılıyor?

              Bolu Nüfus Müdürlüğü’nde iki ay önce ortaya çıkan, ülke gündemini sarsacak derecede önemli sansasyon olay sonrası halen daha müfettiş istenmemiş olması, akıllara değişik soru işaretleri getirmeye devam ediyor.

              Bolu Nüfus Müdürlüğü’nde yaklaşık iki ay önce ortaya çıkarılan ve bu olayla ilgili bir personel iki aydan beri açığa alınmış iken, olayın aydınlatılması için neden halen daha müfettiş istenmediği merak ediliyor.

             Nüfus Müdürlüğü’nün anahtarı, memurun cebinde!

             Edinilen bilgiye göre, Bolu Nüfus Müdürlüğü’nde çalışan bir memurun, bir şekilde ele geçirdiği kurum anahtarlarından kendisine yaptırarak, mesai dışındaki kimsenin olmadığı saatlerde kuruma girerek bilgisayarlarda işlem yaptığı ortaya çıktı.

             Haklarında yakalama kararı bulunan birçok kanun kaçağının yurt dışına kaçabilmeleri için sahte kimlik ve sahte pasaport düzenleyen çetelere başvurduğu biliniyor. Birçok suçlunun sahte kimlik ve pasaportlarla yurt dışına kaçtığını da duyuyoruz.

             Şimdi soruyoruz;

             İki aydır neyi bekliyorsunuz?

             Pasaport ve kimliklerin düzenlendiği, adres bilgi sisteminin bulunduğu, kişisel verilerin en üst düzeyde korunması ve saklanması gereken Nüfus Müdürlüğü’nde ortaya çıkan bu çok önemli olaydan sonra, aynı gün müfettiş istenmesi gerekirken, iki aydan beri neden beklenmektedir?

             Sahte pasaport ve sahte kimlik düzenlemiş olabilir mi?

              Ramazan ayında ortaya çıkan bu olayla ilgili olduğu bilinen kişi, iki aydır açığa alınmış olmasına rağmen, neden halen müfettiş istenmediğine bir anlam verilemiyor. Bu personelin mesai saatleri dışında Nüfus Müdürlüğü’nde gizli işler çevirdiği aşikar olduğu halde, yasa dışı sahte pasaport ve kimlik düzenlemiş olabileceği neden değerlendirilmemektedir?

              Açığa alınan memur yalnız mıdır?

              Nüfus Müdürlüğü’nde ortaya çıkan bu sansasyon yaratacak olay sonrası açığa alınan memurun, tek başına olup olmadığı, kurum içinde ve kurum dışında irtibatlı olduğu kişilerin ortaya çıkarılması gerekirken, iki aydan beri müfettiş çağrılmayarak, delillerin yok edilmesi mi beklenmektedir?

              Giden vali döneminde ortaya çıkan bu olayla ilgili yeni gelen valiye bilgi verilmiş midir?

              Giden Vali döneminde ortaya çıkan bu olayla ilgili yeni gelen Vali’ye de ayrıntılı olarak bilgi verilmiş midir? Yoksa kurum içinde basit bir yolsuzluk olayı gibi gösterilip, “ilgili memuru açığa aldık efendim, açıkta bekletiyoruz” mu denilerek, ‘gereğini yaptık’ imajı mı verilmiştir?

    • sözün bittiği nokta5 Temmuz 2022 . 11:24

      alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.sahte pasaport verme,başkalarına ait ikametgah belgelerini 3.şahıslara verme,vatandaşa hakaret,başkasına ait bilgisayarı kullanma,mesai saatleri dışında elini kolunu sallaya sallaya resmi kurumlara girme.
    • Vatandas27 Haziran 2022 . 20:13

      Bu olayda çok büyük ihtimal mudurbidin içinde...yada çok çok çok beceriksiz basiretsiz birisi
    • Bolulu 26 Haziran 2022 . 22:26

      Müfettiş var, yok diyen yalan söyler....
    • Ersan Türk 26 Haziran 2022 . 10:58

      Müfettiş Görevlendirilmeli Bu olayın üstü kapatılamaz... Şikayette Bulunulması ilgili makamlara suçlular tespit edilip işlem yapılmalı. Araştırılmalı
    • emekli 25 Haziran 2022 . 17:44

      Bolu Valiliği neden açıklama yapmıyor.Soruşturma bile olmadığına göre neden kamuoyu bilgilendirilmiyor.Acilen açıklama yapılmalı devletin herşeye hakim olduğu vurgulanmalı.
    • DİNLEYİN SADECECE25 Haziran 2022 . 16:53

      Bolu sahipsiz bir şehir.Yapanın yanına kar kalıyor adeta.Bu gibi ciddi iddialar bile sıradan vukuatmış gibi geçiştiriliyor.ERmniyet yetkilileri Valilik yetkilileri Bolu basınını neden takip etmezler.Takip etmeyide bırakın gidin herhangi bir kahveye yada cafeye insanları dinleyin.Fetöcüler kimlermiş paraları nerelere yatırmışlar hangi araçları almışlar.Hangi inşaatları villaları evleri işyerlerini yapmışlar bir dinleyin.
    • Kimseler duymasın25 Haziran 2022 . 03:41

      Neden gizleniyor ?
    • Bolulu24 Haziran 2022 . 22:29

      Boluda fetö yapılanmasının ve soruşturmalarının ilginç bir yönü var. Azılı fetöcü olduğu halde hiç soruşturulmayanlar var. Tüm sohbet arkadaşları içeri giriyor ona birşey olmuyor. Ya da ticaret yaptığı insanlar içeri giriyor ona yine bir şey olmuyor. Bank Asya önünde para yatırma eylemlerinde var yine ona bir şey olmuyor. ısrarla korunuyor.
    • Gerçeğin peşinde 24 Haziran 2022 . 21:09

      23 yıl önce el altından alınan evlatlık edinme mahkeme kararını nüfus işlemiyor. Ve kişi öldükten sonra nüfusa işleniyor. Ve işlenen kişi ne asılsa tek başına bütün mirasa konuyor.asıl mirasçılar Mahkemeye veriyor ve mahkeme mahkeme olayı kapatıyor. Sakarya mahkemesine gönderiliyor. Mahkeme iddaları araştırmaya tanıkları dinlemeye bile ihtiyaç duymuyor.evlatlık geçen kişininde eşi adliyede çalışıyordu. Ve bunlar feto davasından ceza alıyorlar. Ben kripto fetocular halen heryerde var diyorum. Şu anda dosya yargıtaya gönderilmiş.
    • Aladağ 24 Haziran 2022 . 13:31

      Olaylar olaylar, böyle bir işe girilecek cesaret, imkan ve güç sadece bir güç odağında olur. Herhangi bir memur böyle bir durum için kendini riske atmaz.
    • Bolu halkı 24 Haziran 2022 . 11:47

      Asıl hırsız içerdenmiymiş?
    • Kurt Cebe Noyan24 Haziran 2022 . 11:37

      Bolulu arkadaşın mesajına katılıyorum. Kesinlikle FETO'cuların parmağı vardır. Boluda ve Kamudaki kriptocu FETOCULAR kendisini kamufle ettiler. Hepsi gizlendi. Feto projesiyle yurt dışına gidenler, Perşembe toplantılarına katılanlar ,katılmayanları tehdit edenler , Siyasiler ,iş insanları hepsi gizlendi. Sanki Gizli bir el bunları gizledi.
    • malkoçoğlu24 Haziran 2022 . 11:33

      Konu FETÖ ile ilgili ise Nüfus Müdürlüğünde olanları çok görmüyorum. Zira aynı örgüt üyesi veya sempatizanları yetkili veya yetkisiz de olabilirler. Adliye'ye de dahi odaklanmış durumdalar.
    • Alınmalı24 Haziran 2022 . 10:50

      Böyle çok önemli bir olayla ilgili müdür 2 aydan beri müfettiş istememiş ise ilk önce müdür acilen görevdenh alınmalıdır.
    • Bolulu24 Haziran 2022 . 10:43

      Bilgi güvenliği, KVKK,ISO27001 vb. çok önemli konular. Benim anlayamadığım, bilgisayarlarda şifre ve iki aşamalı doğrulama istenmiyor mu. Bilgisayarlara belirli saatlerde açılmama, login olamama gibi bir sürü police uygulanabiliyor. Özellikle işlem yapılabilen bilgisayarları korumak için bir sürü yöntem var. Çok amatörler kurumlar bu konularda yada bilerek açık bırakılmış gibi, ülke geneline bakmak lazım. Derin araştırılmalı. Bu sistemler bu açıklarla işletilir mi ya. Kesinlikle Sistemlere erişmelerine izin veren Merkezi BT elemanları suçlu. Bunlar piyon olabilir.
    • vahdet kırcı24 Haziran 2022 . 10:05

      A K P LİLERDEN SE DOKUNULMASIN günah olur adamlara, bürokratla siyasetçi islam ülkelerinde ortaktırlar, ortak çalışırlar, izler kaybolunca müfettişler gelir.
    • UCU24 Haziran 2022 . 09:52

      Ucu bir siyasi partiye uzanıyor olmasın.. İlgili partiler töhmet altında kalmamak adına bu olayın üzerine gitmeliler.. NEDEN GİTMİYORLAR? Ayrıca bir vekilimiz tanju efendi ile zidk yarıştıracağına bu konulara el atsınn
    • Bolulu24 Haziran 2022 . 09:38

      Bu olayın arkasında Fetö terör örgütü olabilir. Boluda hala kripto fetöcülerin olduğu biliniyor. Darbeden önce otomobillerinde ve işyerlerinde son ses Burç fm dinleyenler şimdi sus pus oldu. Cesaretleri varsa hocaefendilerini alenen savunsunlar. Şimdi bunlar hatırlı iş adamı oldu. İtirafçılar neyi itiraf etti belli değil. Bolunun en ünlü itirafçısı da şimdi paraya para demiyor. Onun bilgisayar işlerini yapan kibirli arkadaş da azılı fetöcüydü. Bütün arkadaşlarını içeri aldılar ona birşey olmadı. Bu kişileri kim koruyor? İşin ucu nereye gidecekse gitsin. Tüm fetöcüler cezalarını çekmelidir. Şu düzene bakar mısınız. Herkesin fetöcü olarak bildiği insanlar hiç bir şey olmamış gibi dışarıda gezebiliyorlar.
    • Köylü24 Haziran 2022 . 08:43

      Kamuran bey kutluyorum sizi habercilik bu. Neden Müfettiş gelmemiştir. 1-Butun daıre işe bulaşmıştır. ortalığı toplayıp çağıracaklardır. 2-Olay Ülke çapında çok buyuktur Bakanlık ne olduğunu anlamaya çalışıyordur. 3-Herkes kıçını kurtarma peşindedir. 4-Zamanla olay kapanır diye bekleniyor olabilir. 5-İşin içinde Para ve Fetö vardır. Nerden bakarsanız bakın altından ciddi pislik çıkar.
    • DEYALLA24 Haziran 2022 . 02:59

      VAY VAY VAAAAAAAAYYYYYY ??????????
    • Sami24 Haziran 2022 . 02:06

      Fetonun PKK nın ve diger terör örgùtlerin bulunmaz hint kuması gibi gibi böyle bir zaafiteti deģerlendirebilecegini dūşūnemeyen idarecilerden de hesap sorulmalı.Geniş kapsamlı bir soruşturma başlatılmalı.Nūfus Mūdūrū elbetteki Bolu Valilik makamına bilgi vermīştir.