İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

HUZUR KAÇTI - MEYHANE SORUNU

HUZUR KAÇTI - MEYHANE SORUNU
    25 Haziran 2022

    HUZUR KAÇTI - MEYHANE SORUNU Yakın zamanda, ATATÜRK Bulvarı ...

    HUZUR KAÇTI - MEYHANE SORUNU

            HUZUR KAÇTI - MEYHANE SORUNU

            Yakın zamanda, ATATÜRK Bulvarı üzerinde faaliyete giren MEYHANE, çevre halkını rahatsız etmektedir. Yüksek sesli eğlence/müzik sesleri bizlerin huzurunu bozuyor. Kimse eğlence/müzik olmasın demiyor. Ne yapılmalı? Kapalı alanında ses izolasyonunu sağla, istediğin eğlence/müziği yap. Bu şekilde, her gün her gün millet sizin dümbelek sesinizi mi çekecek? rahatsız etmeye hakkınız yok. Buradan Bolu Emniyet Müdürlüğü kuvvetlerini, Bolu Valiliği'ni ve Bolu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü'nü göreve davet ediyorum. Sizlerin birincil görevi, halkın huzurunu sağlamaktır. Vatanını en çok seven, görevini iyi yapandır. Buyrun göreve...

    • Ali6 Ağustos 2022 . 07:55

      Oranın çevresindeki tüm apartmanlar madur..kimse daire almaz.
    • halis30 Haziran 2022 . 14:28

      ben şikayetçiyim. ne demek zaten erken bitiriyorlar? ses dışarı çıktıktan, çevreyi rahatsız ettikten sonra ne önemi var kaçta bittiğinin? ses çıkmayacak kardeşim. MEYHANE burası, market değil. Ben mecbur muyum, evimde bu müziği/sesi duymaya? VALİLİK-BELEDİYE-POLİS GÖREVE.
    • ali koc29 Haziran 2022 . 22:38

      kim sikayetci acaba.zaten muzik yayini erkenden bitiyor.adamlar kuskanitirlarmi gidenleri.onlara ne
    • başgan28 Haziran 2022 . 12:22

      Bolulu rumuzuyla yazan arkadaş, cumhuriyet caddesindeki pavyonlara da mı Tanju bey ruhsat verdi, demek ki şartları yerine getirince akep li başkan da chp li başkanda ruhsat veriyor
    • Bolulu 27 Haziran 2022 . 20:56

      Mahalle ortasına meyhane ruhsatı verene sorun... Akıl var fikir var sokak arasına meyhane mi olurmuş?
    • Selahattin27 Haziran 2022 . 14:49

      Alışmak lazım diye düşünüyorum devamı gelir gibi görünüyor Alaatin YILMAZ beyi mumla arayacak gibi BOLU halkı
    • Gerçek 26 Haziran 2022 . 21:26

      Bolu belediyesi zabıta müdürlüğü ses yalıtımı yapılmayan yerlere ruhsat veriyor.Neden talimatla görev yapılırsa olacağı bu.Kamyoncu marketci pizacı kepçeci den zabıta yapıyorlar.Ne beklersiniz.Böyle zabıta olunuyorsa oh ne güzel.Zabıta müdürü yetersiz ve kabiliyetsiz bence.Çünkü kendisi zabıta değilmiş ki zaten. alttakiler nasıl siz düşünün.Heyyy hey.Eski günleri arayacağımız hiç aklıma gelmezdi.Kimlere kalmış yalakalık diz boyu.
    • Misafir26 Haziran 2022 . 21:20

      Tanju beye oy verirken bunların olacağını biliyordunuz şikayet etmeyin yoksa kuran öptü diye mi inandınız
    • Zihni 26 Haziran 2022 . 18:42

      Öz bolunun çocuğuna oy verirken iyiydi bilmiyormuydunuz ? ayyaş olduğunu yalandan cami kurban deyip bolunun içini meyhaneyle doldurdu
    • Karaman26 Haziran 2022 . 13:44

      birader bıktık vallahi buraya meyhane açılmasına nasıl izin verilir. sesten bıktık güm güm güm yeter artık.
    • haluk26 Haziran 2022 . 13:44

      Defalarca şikayet ettik gece bir ikiye kadar gürültüden mahalenin huzuru kaçtı kim koruyor geçenlerde kavga kıyamet polisi ambulansı küfürün bin i bir Hangi belediye yetkilisi izin verdi buraya her gece müzik gömbürtü mahlenin günahı ne buranın yeterli ruhsatı varmı Sayın Vallimiz Lütfen sizler bari ilgilenin