İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Yöresel ürünler adı altında rezillik!

Yöresel ürünler adı altında rezillik!
    2 Temmuz 2022

    Yöresel ürünler adı altında rezillik! Bolu’da gıda ile ilgili ...

           Yöresel ürünler adı altında rezillik!        

            Bolu’da gıda ile ilgili bir işyeri açmaya kalktığınız zaman  İl Sağlık Müdürlüğü, Zabıta Müdürlüğü ve Tarım İl Müdürlüğü ekipleri, kırk dereden su getirtiyor. Kılı kırk yarıyor, kolayca iş yeri açma ruhsatı vermiyor.

            Bolu Valiliği’nin karşısında açılan yöresel ürünler pazarı adı altında açılan ve açıkta bir sürü gıda maddesinin satışının yapıldığı bu yere kim nasıl izin veriyor?

          Bolu Halkı ve Bolu esnafı adına soruyoruz;

          Halkın sağlığını korumak adına yetkililerden cevap bekliyoruz !

          Burada su yok, lavobo, tuvalet yok. Dolayısıyla hijyen kuralları hak getire.

           Yöresel ürünler pazarında gıda satışı yapan insanların portör muayeneleri var mı? Büyük ihtimalle o da yok!

          Kıymanın 130-140 lira olduğu yerde, kilosu 80 liraya satılan sucukların içinde ne olduğuna bakılıyor mu? Tarım İl Müdürlüğü labaratuvarında gerekli denetimler yapılıyor mu?

           Yerli esnafı koruması gereken Bolu Belediyesi, bu tür yerlerin açılmasına müsaade ederek haksız rekabet yaratmış olmuyor mu?

           Sıcağın altında bu ürünlerin kısa sürede bozulacağı ve sağlıksız hale geleceği düşünüldüğünde, bunlara nasıl izin verilebiliyor?

          Akıl-sır erecek gibi değil!     

          Sayın Valimizin halk sağlığını tehdit eden bu tür yerlere bundan sonra izin verilmemesi konusunda duyarlı olmasını bekliyoruz.       

            

    • Deli Dumrul4 Temmuz 2022 . 16:37

      1-Tarım il md.Gıda kontrol burada satılacak ürünleri denetledimi ? 2-Belediye Zabıtası sağlığa uygun denetimi yaptımı? 3-Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı ilgilileri gerekli kontrolleri yaptımı ? 4-Sayın Bolu Valiliği böyle bir etkinliğe gerekli kontrollerin yapılıp yapılmadığını denetledimi ? 5-Sayın Belediye Başkanı veya ilgili Bşk.Yardımcısı denetlemeleri yaptımı ? 6-Bolu Esnaf ve Sanatkarlar Odası Bolu esnafını düşünerek böyle bir etkinliğin Bolu esnafına getireceği zararı düşünerek müdahale yaptımı ? BÜTÜN BUNLAR YAPILMADI BİZİM MEMLEKETTE EN UCUZ OLAN ŞEY İNSAN SAĞLIĞI. Her kim bu etkinliğe ön ayak olduysa kendisi kepaze olsun.
    • Tuncay4 Temmuz 2022 . 10:43

      Bolu Valiliginin hemen önundeki bu rezillige yetkililerin tepki vermemesi hakikaren dusundurucu.Zabıta ve gıda ile ilgili Saglık Mudurlugu ile Tarım il Mūdurlugu ne iş yaparlar?İllaki olayın sosyal medyada yada gazetelerde yer almasımı gereliyor.Gostermelik gorev anlayışı bu olsa gerek.
    • isimsiz4 Temmuz 2022 . 08:30

      yeterki belediyeye 5 kuruş para gelsin. halk kimin umurunda, sözde halk partisi birde ayıp ayıp. pislikten geçilmiyor sucuklar etler saatlerce sıcağın altında kimbilir hangi bakterileri barındırıyordur.
    • Abbas3 Temmuz 2022 . 22:40

      Sucuk aldım kedilere verdim kalite sıfır.
    • Haydi3 Temmuz 2022 . 13:09

      Eskiden kepçe operatörü CHP de üyeydi bu kişi şimdi zabıta olmuş.Nasıl oluyor sınavlamı yoksa ben yaptım oldu yöntemiyle mi.Dışarda başka işlerde olanlar şimdi zabıta olmuş gerçekten anlamak zor.Bu kadar kolay mı oluyor bu iş.Bildiğim kadarıyla zabıta sınavla olunuyor.Önüne gelen üniforma giyip çıkabiliyor mu böyle.Hiç eğitim sınavı yokmu bu işin.Bunlar vatandaşla iletişim kurmayı bile bilmiyor.Garip işler Tanju Özcan.
    • Açıkçası bu3 Temmuz 2022 . 10:08

      Daha düne kadar İzzet Baysal caddesinde çadırdan lokanta vardı tuvaleti mutfağı olmayan.Buna ruhsat veren zabıtalar hâlâ aynı.İşi bilen değil yalakalık yapan işin başına konuyor.Denetim yok ne tarım il müdürlüğü ne belediye zabıta müdürlüğü.Milletin gözünü boyama başka bir şey yok.Eskiden bakkal kepçeci pizacı olan zabıtalar gözde gözlük hava bir milyon orda burda çay çorba içip dolaşıyor.Tanju bey sen nasıl bir yöneticisin.Böyle yanıbaşında ki zabıta birimini bile göremeyecek kadar kör mü oldun.Yazık.
    • HÜSEYİN ÖZBEK3 Temmuz 2022 . 05:31

      Helal size
    • Bolulu 3 Temmuz 2022 . 02:33

      Sosyal medya da niye yoksunuz
    • İbrahim2 Temmuz 2022 . 22:08

      Fındıklı pestil dediler içinden leblebi çıktı. Ne gidilir nede birşey alınır bunlardan.
    • Günay2 Temmuz 2022 . 20:08

      80 tl ye sucuk gerçekten komikmiş domuz bile değildir o yapay ettendir kesin
    • Dingo2 Temmuz 2022 . 18:35

      Sucuklar kokuyor.kimse tahlil yada belge sormamis.vatandasi dusunen yok.tam dingoluk işler
    • Ramazan2 Temmuz 2022 . 18:26

      Dün bir şeyler alma niyetiyle oraya gittim ancak daha adımımı atar atmaz biri geldi elindeki dut şurubunu ağzıma sokmaya çalıştı onun peşinden biri elinde kürdanlı bir şeyle geldi .Nefret ettim bir anda ,on saniye dayanamadım kendimi dışarı zor attım.
    • Bolulu142 Temmuz 2022 . 17:23

      Tarım bakanlığı gıdaları denetliyor mu, bir açıklama yaparlarmiki
    • Emrullah Gideroğlu2 Temmuz 2022 . 17:08

      Oradan birşey almayın.
    • Cöle2 Temmuz 2022 . 16:20

      Geçenlerde de yazdım. Yöresel ürün pazarı, sosyete pazarı, fuar adı altında açılan yerler. 1. Hiçi bişey görmemiş, sanki bolu da satılmıyormuş gibi koşan halkın cebinden parasını alır götürür. 2.buraları bedava alıp esnafa m2 si bilmem kaç liradan kiralayanların cebini doldurur. Bizede çöpünü temizlemesi ve tartışması kalır..