Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

ATATÜRK ORMAN BARINAĞI ???

ATATÜRK ORMAN BARINAĞI ???
    8 Temmuz 2022

    Atatürk Orman Parkı, hayvan barınağı mı? Atatürk Orman Parkımız, ...

    ATATÜRK ORMAN BARINAĞI ???

          Atatürk Orman Parkı, hayvan barınağı mı?        

           Atatürk Orman Parkımız, sanırım artık hayvan barınağı oldu. Her yer köpek kaynıyor. Etraf hayvan dışkısı dolu ve ağır koku var. Atatürk Orman Parkı, Düzce'ye bağlansın. Belki hizmet görürüz?.. Belediye, kazıyı bırak, havuz yapmayı bırak da şu sorunu çöz. Ortalık leş, leş...

    • bükü20 Eylül 2022 . 11:09

      Yahu dünya hayvanlar içinde var Edebiyatı yapan değişikler, o zaman tutun tüm vahşi hayvanları salın şehirlere, bu nasıl bir zihiniyet, evet her yer hayvanlarındı, onları öldürdük, kovaladık biz insanlar şehirlere yerleştik, Şehirler biz insanlarındır, köpek istemiyoruz o kadar.
    • Bolulu16 Ağustos 2022 . 17:34

      3 kuruşluk beyniyle 5 kuruşluk düşünmek isteyenlere bu dünya milyonlarca tür hayvan için var dünya insanların değil. şehir dediğin 50-100 yıl once kuruldu ormandı boş araziydi sen buraları istila ettin senin oldu ne kafa köpeklerin ne işi var .
    • kötü bişey13 Ağustos 2022 . 12:16

      bu sokak hayvanlarına bir çözüm bulunsun. heryer başıboş köpek kaynıyor. eskiden tem,izleniyordu. şimdi yaygaracı ama hiçbişey yapmayan toplum düşmanı insanlıktan bihaber bazı hayvanseverler yüzünden insanlar eziyet çekiyor.. kısırlaştırılsın hepside. ..
    • Bakacaklı31 Temmuz 2022 . 15:05

      Bolu Belesiyesi de köpekleri getirip Bakacak'a bırakıyor. Kaç kez kovaladık burdan.
    • isimsiz13 Temmuz 2022 . 08:27

      Bolulu arkadaş doğru yazmışsın barınakta binlerce hayvan var ama diğer çevre illerden bile boluya toplanıp bırakılıyor bunlarıda unutmamak gerekir.
    • Başgan12 Temmuz 2022 . 14:22

      Ama park ve bahçeler müd. Patates domates falan yetiştiriyor, böyle işlerle ilgilenemiyor ki. Başkan alaattinin ekibiyle çalışmaya devam et, yanına da iş bilen partiden kimseyi alma olur mu
    • bolununsesi iyi ki var10 Temmuz 2022 . 17:08

      AKP li başkan a da muhalif olan tek gazete idiniz. AKP li başkanın devamı olan AKCHP'li Tanju'ya da muhalifsiniz. Çok doğru yoldasınız. Gelen gideni arattı maalesef İyi ki varsınız.
    • Doğan9 Temmuz 2022 . 22:48

      Maalesef orman parkınında içine etti bolunun öz evladı diye seçtiğiniz .yazık ne kadar güzel bir parktı oysa Alaaddin’in 15 yılda yapyığını 3 yılda ifsad etti bravo
    • BirBaysal9 Temmuz 2022 . 22:43

      Bu sahte hayvanseverler neden hep insanları küçük görüp, hayvanları yüceltir?.. Çok basit, al evinde besle? Hayır mı? Belediye barınağa alsın. Ona yok buna yok. Hadi kardeşim hadi.... Başıboş köpekler barınağa alınıp, güvenli ortamda bakılmalı. Bence bu haber cok yerinde yapılmış. Herhangi bir olayda belediye, ben görmedim etmedim diyemez. Aha herkes yazıyor buraya önlem alın.
    • Doğa 9 Temmuz 2022 . 19:49

      En azından gerçek köpekler var sen ve snin gibi i..ler yok Seni gönderelim o barınaklara.Neyınden rahatsızsinki haber yapıyorsun ş Yoksunu demekte istemiyorum
    • Aladağ 9 Temmuz 2022 . 17:17

      Tek tük köpek vardı burda, sayıları artmış demekki. Yakında saldırı haberi de gelir. Artık kimin başına gelirse. Orman parkı dışında dişe dokunur bir yürüyüş parkuru yoktu Boluda. Onu da yakında kaybedeceğiz demekki. 3 5 derken sayı birden artar. Sonraki aşama ise sürü oluşturmaya gider.
    • Cöle9 Temmuz 2022 . 15:25

      Alp. Telefonunu yaz sana bir video göndereyim. Maçtan yiyip sokağa çıkabilecenmi bakam..
    • Alp9 Temmuz 2022 . 11:05

      Dışkı varsa temizlenmeli. Ama insanların kanalizasyona bıraktıklarının yanında hic kalır. Köoek havlayacak araba çarpacak olasılığı çok az. Ona kadar bir sürü insan hatasından kaza oluyor. Mesala trafikte cep telefonu ile araba kullanan o kadar çok ki birini durdurup ne yapıyorsun diyebiliyormusunuz.insanın insana ne yaptığını haberlerde görürsün .
    • Alihan Şatır9 Temmuz 2022 . 10:32

      Yorumları okudum. Başıboş, sahipsiz köpekler bir sorun. Bu sorunu, imkanları olan ve vergi toplayan belediye çözecek. Belediye hayır kurumu değil ki, müsamaha gösterilsin... Herkes görevini yapsın. Vatandaş tedirgin oluyorsa, belediye görevini iyi yapmamış demektir. Biri yazmış, barınak yetmiyorsa daha büyük barınak yap. Vergin var. Buyur sorunu yönet. İyi bayramlar.
    • Bir vatandaş9 Temmuz 2022 . 09:16

      Evvelki gün bir tanıdık görmüş birileri il merkezi yakınlarında kamyonetle getirdikleri köpekleri salıverip gitmiş bunlar B. Belediyesi Hayvan barınağından mı ilçe belediyelerden mi getirildiği meçhul bu köpeklerin yakalarak kulak ve aşı kimliğinin araştırılarak yasal işlem yapılması gerekir. Mahalle aralarında köpekler cirit atıyor.
    • Haldun9 Temmuz 2022 . 07:44

      Kendi cinsin diye tabir kullanmış . Senin cinsinse parkta başıboş dolaşanlar cinsine sahip çık evinde besle gerine gerine salonunda yatsınlar sanki bir hayvansever sizsiniz gereksizler
    • Duru 9 Temmuz 2022 . 05:58

      Belediyenin hatası yok başka illerden ilçelerden getirip köpekleri Bolu’ya bırakıp gidiyorlar Başka türlü kurtulamıyorlar Zehirleyince Hayvanseverler eylem yapıyorlar ne yapsınlar köpekleri gece Getirip Bolu merkeze salıveriyorlar
    • samatgil8 Temmuz 2022 . 21:42

      Merkezde cok var. Hindistana dondu bolu. Yil olmus 2022 nelerle ugrasiyoruz. Barinagi fazla fazla yapacan. Arıtmani fazla fazla yapacan. Gereksiz şarkısı getirecegine git barinagi büyüt
    • Harun8 Temmuz 2022 . 21:28

      Hayvan hakları elbette bir gerçek ancak önce insan sağlığı ve güvenliği gelir.İnsandan daha fazla hayvan sevmek inanın psikolojik bir vaka durumudur.
    • Bisikletçi8 Temmuz 2022 . 21:23

      Daha bu akşamüstü tepecik seyitköy arası okulun arkasındaki yoldan seyitköye dogru bisikletimle giderken okulun arkasındaki toprak yıgınlarında yatan üç köpek geçerken bana saldırdı ve ani olunca bisikletten düştüm bu sürekli her yerde başıboş köpekler yüzünden oluyor köpekleri önceden görürsem tehlike olmuyor ama boş bulunup sonradan görürsem o anki reflexle ya düşüyorum yada gidonu ters tarafa çeviriyorum yani o sırada araba olsa yolda çarpmaması mucize köpeklere karşı degilim ama bu kadar köpegin bolunun tüm mahallelerinde sürüler halinde olmasına karşıyım.
    • Gerekli8 Temmuz 2022 . 20:08

      Parkı esas kirletenleri ve parka zara verenleri görmek isteyen sabahleyin saat 7.00 de parka gelip dolaşsın. Kendi cinsini çok büyük ve önemli görüp diğer canlıları görmek istemeyenler evinizde oturun. Orada sadece köpek değil kedi,kuş,böcek ve daha göremediğimiz nice canlı yaşıyor. Ha bu arada sadece kendi cinsleri ile beraber olmak isteyenler bakın otellerin ve özel işletmelerin piknik alanları var.
    • GereDELİ8 Temmuz 2022 . 19:56

      belediye toplasın sahipsiz hayvanlari - barinak sorunu varsa yeni barinak yapsin - vatandas vergisini veriyor - bu gibi sorunlarla mucadele etmek belediyenin gorevi - parka birakmakla olmuyor bu isler - kimsenin cani yanmadan sorun çözülsün
    • AHMET8 Temmuz 2022 . 18:44

      Çakma hayvan severler çıkmış yine. 3-5 hayvan diyor. En az 8-10 köpek var orman parkında. Ailemizle gittik çocuklar rahat hareket edemiyor. Sürekli peşlerinden geliyorlar. Haberleri izliyoruz, grup halinde köpekler çocuğa-kadına saldırıyor kaçan kişiyi araba çiğniyor. Madem çok hayvan seversiniz, alın hepsini eve besleyin, dışkısını temizleyin. Düşünsene çocuğunu korkutuyor, çocuk da kaçarken arabanın altında eziliyor, o zaman da der misin 3-5 can diye? Haberi yapana teşekkürler. Bu gerçek bir sorun.
    • Jak Danyel8 Temmuz 2022 . 18:18

      Hayvanlar nerede yaşasınlar, çevre illerden getirip Bolu'ya bırakıyorlar, Bolu Belediyesi hangi birine yetişsin? Kışın Yedigöller yolu üzerinde kulakları küpeli köpekleri, hergün beslediklerine şahitim, azıcık insaflı olun. Çok rahatsız olduysanız eğer Düzce'ye gidin hizmet görün sizin deyiminizle.
    • Cöle8 Temmuz 2022 . 16:39

      Bu köpek sıkıntısı inanın her yerde. Mahallelerde çevre köylerden gelen yalıksak köpekler sürü halde geziyor. İnanın akşamdan sonra dışarı çıkamıyoruz. Kendi aralarında dalaşıyorlar insan korkuyor. Şimdi birkaç"hayvansever" "ama onlar canlııı" der. Belediyeye de söyledik şeylerinde değil..
    • Yaşar8 Temmuz 2022 . 15:42

      belediye iyice boş verdi sadece ihalelerle mesai harcıyorlar bu kadar zabıta bu kadar park bahçe personeli ne iş yapar halkın sağlıgı güvenliği Allaha kalmış işbilmezlik rezillik hakikaten belediyenin boyunu aştı
    • Arda 8 Temmuz 2022 . 14:52

      Belediye ye muhalefet olmak uğruna üç beş canın varlığından rahatsızlık duyuyorsunuz . Siz gezmeye , o canlar güvenli bir ortamda olmak , karınlarını doyurmak için oradalar.
    • Bolulu8 Temmuz 2022 . 14:44

      Haberi yapan arkadaş sen barınağa gittinmi hiç boş yazıyorsun binlerce hayvan var kolay mı bu iş o kadar bence Bolu Belediyesi hayvan barınağı işini çok güzel yapıyor. Adam köpek alıyor bakmak için yemiyor salıveriyor hükümet bunun ile ilgili acil kanun çıkartmalı. Yani köpek bakan bakma garantisi verecek g.yemiyorsa sahiplenmeyeceksin. Salıver gitsin sorumlusu suç atacak kim var Belediye salla gitsin. Haber yapmak boş haber kolay