İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

ELEKTRİĞE %6,15 GİZLİ ZAM!!!

ELEKTRİĞE %6,15 GİZLİ ZAM!!!
    23 Temmuz 2022

    ELEKTRİĞE %6,15 GİZLİ ZAM!!! Değerli Bolu'lular, elektrik faturalarınızı kontrol ...

    ELEKTRİĞE %6,15 GİZLİ ZAM!!!

          ELEKTRİĞE %6,15 GİZLİ ZAM!!!      

          Değerli Bolu'lular, elektrik faturalarınızı kontrol edin. Faturanın orta kısmında BİRİM FİYAT kısmına bakın. Önceki ay fatura(haziran2022) = 1,215 - Bu ay(Temmuz2022) = 1,290. Bu demek oluyor ki, fark %6,15. Zamdan haberiniz var mı? Uyumayalım...

    • sanayici27 Temmuz 2022 . 09:06

      ceyrancı kardeş buda haberi https://www.haberturk.com/elektrik-fiyatlarina-zam-yapildi-3456585-ekonomi site haberi epdk %15 zam açıklamasını duyuru ile yapmış https://www.epdk.gov.tr/Detay/Icerik/3-0-39/kurul-kararlari- Dememki haber de yapan kişi bunuu araştırmadan yapmış...31,05,2022
    • Ceyrancı25 Temmuz 2022 . 09:30

      Be sanayici, şirket kendi duyurmaz zammı. Devletin EPDK diye bir kurumu var. Toplantı yapılıp ne olacaksa yukarı bildirilir ve kabul olursa halka duyurulur. Başlıkta ne yazıyor? Gizli ZAM. yani? Duyurulmadı... Ben, şirket zam yaptı mı dedim de başladın, yok asgari ücret, yok işçi maliyeti diye yazıyorsun? Devlet, devlet...
    • sanayici24 Temmuz 2022 . 14:04

      ceyrancı kardeş.Adam kafasına göre zam yapmamış asgari ücret sebebi ile oluşan tüm ekstralarını abonesine yaratmış. Şimdi ben esnafım çalışanıma 4250 den 5500 tl çıkardım işci ssk prim 1650 tl den 2060 tl çıkan bir prim ödüyorum. İşciye verilen yemek %25 zamlanmış ulaşım keza 2 katı artmış. Şimdi işveren ayakta kalmak için mecburen işcilik ve malzeme fiyatına zam yapacaktır. Yani asgari ücrete ne geldi ise aldıgın tüm ürünlerde kar zarar oranında ilave olur. Buna önce devlet zam yaparak izin veriyor. prim ben artırmadım. vergileri ben artırmıyorum.
    • doğa24 Temmuz 2022 . 09:40

      Manav gibi zam yapıyor. Devlette bu şirketlerin arkasında ki böyle rahat hareket edebiliyorlar. Bir ata sözü var''........ kadı olunca kimi kime şikayet edeceksin''
    • Ceyrancı23 Temmuz 2022 . 19:45

      Sanayici, elektrik şirketi bu manav değil. Öyle kafasına göre zam yapamaz. Devlet vatandaşını korumalı. Anlıyor musun? Bide sirketi savunuyor. Ne günlere kaldık, adamlar kırbacı vuruyor birileri de yetmez daha da kırbaçla diyor.
    • sanayici23 Temmuz 2022 . 18:55

      herşeyi partiye baglayanlarıda anlamıyorum. Elektrik faturalarında külliyepaş mı yazıyor. Sayaç okuyanlar devlet personelimi Üzerinde sepaş yazıyor malüm asgari ücrete zam geldi herkes personelinin sayısına göre bu ek zam yapacaktır. Ne sanıyordunuz asgari ücret zamlanacak herşey aynımı kalacak.Seçimde sandıkta chp seçtin sepaş faturasımı azalacak mı sanıyorsunuz. Gelenin elinde sihirli değnek olmayacak..al ist ortada değiştide noldu.Ne değişti sumu ucuzladı taşımamı ucuzladı şehir yeşile mi kavuştu yoooooo
    • Gocabolulu23 Temmuz 2022 . 17:52

      Zam değildir "güncelleme"dir o. Bu millet nasıl olsa son bir yılda enerji, gıda fiyatları ve diğer her şeydeki fiyat artışlarına (artış demek yanlış olur katlanan fiyatlara) ses çıkarmıyor %6 nın lafı bile olmaz.
    • Yeseye23 Temmuz 2022 . 12:25

      Makarna verecekler. Sabredin.
    • zam zam zam23 Temmuz 2022 . 11:48

      İş rayından çıktı her dakika zam zam zam nereye kadar?
    • Sokulu23 Temmuz 2022 . 11:44

      Kontrol ettim aynı şekilde artmış. Yazıklar olsun. Sözde maaş zammı veriyorlar, ne zammı? Enflasyonu sanki doğru gösteriyorlar... Zammı bırakın, aradaki farkı DOĞRU hesaplasanız bile daha fazla para alması gerekiyor insanların. Zam dediğin, fark+ek'tir. Acil şekilde sandığı bekliyorum. Artık bu iş böyle gitmiyor!