İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Sorumsuzluk !!!

Sorumsuzluk !!!
    24 Temmuz 2022

    Sorumsuzluk !!! Gölköy de sürekli uyarı yapılmasına rağmen, sorumsuz ...

    Sorumsuzluk !!!Sorumsuzluk !!!

           Sorumsuzluk !!!        

            Gölköy de sürekli uyarı yapılmasına rağmen, sorumsuz bir vatandaş ormanlık alanın içinde ateş yakıp keyfini yapmış, fakat söndürmeden bırakıp gitmiş.

            Böyle insanlar orman yansa orayı bırakır gider, başka yerde pikniğine devam eder.. Bu duruma bisiklet gezimde denk geldim yanımdaki su ile soğutma çalışması yapıp oradan ayrıldım..

    • Yeseye25 Temmuz 2022 . 11:10

      Ben Ormanın ortasında bir köyde büyüdüm. Hiç kimse ormanı sevmez. Herkes heryerde ağaçları katleder. Tarla yapacağım diye yok eder. Budaklı diye ağacı kesmez budaksızını atar. Birde daha kötüsü var. O ormanları korusun diye maaş alan ormancı bozuntuları da bir kilo ete heryeri satar. Öyle bir ceza sistemi gelmelil ki bu tipleri Caydırsın. En önemliside bilinçli olanlar bu katil sürülerini ihbar etsin
    • İsim (Gerekli)25 Temmuz 2022 . 10:51

      E Ğ İ T İ L E M İ Y O R U Z. Bunun için caydırıcı buyuk cezalar olması lazım.
    • Almanyadan 25 Temmuz 2022 . 09:57

      Almanya dan biraz ders biraz eğitim biraz insanlık biraz medeniyet almak gerek. Çayır çimen ormanlık gibi alanlarda ateşli mangal yakmak YASAK.
    • Sezen 24 Temmuz 2022 . 23:03

      "İnsan doğanın başına gelmiş en büyük felakettir"
    • Melek 24 Temmuz 2022 . 22:59

      Hayvanlardan öğrenecek çok şeyimiz var!
    • Bolulu24 Temmuz 2022 . 21:20

      Eğitim Ailede başlar. Zorla hiçbir şey olmaz. Ceza sisteminde, siyaseti devreye sokarlar çözerler. Ceza kesenlerde kral olur., rüşvet çarkı başlar, sistem yanlış. Hükümetlerin planları 5 yıllık. Her şey bir dahaki seçime kadar. Orman politikaları kısa dönem. Her şey ailede başlar, ailede biter. Önce vicdanlı evlatlar yetiştirin. O ormandaki karıncaya zarar vermeyecek.
    • Aladağ 24 Temmuz 2022 . 21:11

      Bu konuda ben de hem fikirim, Gölköy mangala kapatılmalı, yer ateşi yasaklanmalı. İnsanımızın anlayacağı dil bu ne yazıkki.
    • Levent24 Temmuz 2022 . 11:38

      Medeniyeti öğrenememiş toplumlarda yasak en etkili çözümdür. Ateş yakma yasağı getireceksin. Yakana da ağır ceza vereceksin. Bence Bolunun tüm ormanlık alanlarında ateş yakma yasağı getirilmeli.