İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Acı Kaybımız

Acı Kaybımız
    27 Temmuz 2022

    Tüm dostlarımızın başı sağolsun.

           Acı Kaybımız

         Değerli meslektaşımız;

    Jeoloji Mühendisi Türker SEVGİ

    genç yaşta aramızdan ayrılmıştır. 

         Cenazesi yarın (28 Temmuz perşembe) Siteler Camii'nde kılınacak öğle ve cenaze namazından sonra Çığırtkanlar Mezarlığı'na defnedilecektir. Tüm dostlarımızın başı sağolsun.

            Jeoloji Mühendisleri Odası Bolu İl Temsilciliği

    • Dr.Fuat IŞIK Jeoloji Yük.1 Ağustos 2022 . 08:45

      Değerli meslektaşım; Allah rahmet eylesin, mekanın cennet olsun inşallah. Tüm sevdiklerine Allahtan sabır diliyorum.
    • Cem Gül31 Temmuz 2022 . 21:51

      Değerli kardeşim mekanın cennet olsun
    • Alattin güneş 28 Temmuz 2022 . 23:23

      Allah rahmet eylesin cennetiyle muamele eylesin yakınlarına başsağlığı diliyorum.
    • Mahmut kurun28 Temmuz 2022 . 21:17

      Mekanı cennet osun Salah rahmet eylesn
    • İhsan Aslandoğdu 28 Temmuz 2022 . 17:40

      Başınız sağolsun. Merhuma Allah'tan rahmet dilerim Mekanı cennet olsun.
    • Şemsettin Gürtürk 28 Temmuz 2022 . 13:52

      Mehmet Sevgi kardeşim, sizin ve ailenizin başı sağolsun. Türker kardeşimize Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun.
    • Uğur Çiloğlu28 Temmuz 2022 . 11:31

      Mekanı Cennet olsun. Yakınlarına sabır dilerim.
    • Yasin PAZARCI28 Temmuz 2022 . 11:08

      ALLAH rahmet eylesin... sağlık durumun öncesini bilmiyorum ama bu covid 19 sürecinde uygulanan tedavi yöntemleri kalp krizlerini tetiklemesi artırdığı söyleniyor...
    • Şevki Sirel28 Temmuz 2022 . 09:01

      Gerede Cezaevi inşaatında bir dönem birlikte çalıştık,mesleğine hakim iyi bir arkadaştı,Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun,yakınlarına başsağlığı diliyorum.
    • Bolulu28 Temmuz 2022 . 00:06

      Allah Gani Gani rahmet eğlesin. Çok değerli ve saygılı bir kardeşimizi kaybettik. Ailesine böyle güzel bir evlat yetiştirdiği için teşekkür ediyor, kalanlara sabır diliyorum. Mekanın cennet olsun kardeşim.
    • Metin Çelik27 Temmuz 2022 . 22:42

      Türker Bey Kardeşimizin dün gece geçirdiği Kalp Krizi Onu aramızdan alıp götürdü. Allah Rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Kendisi ile geçtiğimiz Yıl tanışmıştık. zemin etüdü yapmıştı. çok değerli bir arkadaştı . Ne diyelim Allahtan geldik Allaha döneceğiz. İnanamıyorum Yakınlarına baş sağlığı ve Allahtan Sabır dilerim
    • Mustafa Değer 27 Temmuz 2022 . 21:12

      Allah mekanını cennet eylesin, ailesine, sevenlerine başsağlığı ve sabırlar dileriz.