İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

CHP'de çanlar Tanju Özcan için çalmaya devam ediyor

CHP'de çanlar Tanju Özcan için çalmaya devam ediyor
    28 Temmuz 2022

    CHP'DE ÇANLAR TANJU ÖZCAN İÇİN ÇALMAYA DEVAM EDİYOR Cumhuriyet ...

          CHP'DE ÇANLAR TANJU ÖZCAN İÇİN ÇALMAYA DEVAM EDİYOR

          Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu tarafından 2010 yılında parti meclisinden tasfiye edilen İlker Karaoğulları, Bolu’da evinin bahçesine “Sayın Kılıçdaroğlu, her kesimle helalleştiniz,partinin öz evladı Tanju Özcan’lada helalleşin” yazılı pankart astı. 

            Mültecilere yönelik ırkçı ve ayrımcı söylemleriyle dikkat çeken Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, AKP'li Belediye Meclis Üyesi Hacer Çınar'a yönelik ahlak dışı ifadeleri nedeniyle CHP Merkez Yönetim Kurulu tarafından, "Parti kurallarıyla bağdaşmayan tutum ve davranışları" gerekçesiyle Yüksek Disiplin Kurulu’na (YDK) ‘kesin ihraç’ talebiyle sevk edildi.

           Yüksek Disiplin Kurulu’na sözlü savunmasını yapan Özcan’a eski parti meclis üyesi İlker Karaoğulları’ndan destek geldi. 2010 yılında Kılıçdaroğlu’yla yenilenen CHP’de Baykal’ın parti meclisinden tasfiye edilen ulusalcı kanadın son kalıntılarından biri olan ve parti içerisinde 'mantarcı derin İlker' olarak bilinen İlker Karaoğulları, Bolu’nun Karacasu beldesinde bulunan evinin bahçesine astığı pankartla CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na çağrıda bulundu. Karaoğulları’nın bahçesine astığı pankarta şunlara yer verildi: “Sayın Kılıçdaroğlu, her kesimle helalleştiniz,partinin öz evladı Tanju Özcan’lada helalleşin” Öte yandan 18 Temmuz’da yazılı, 25 Temmuz’da sözlü olarak savunmasını yapan Özcan hakkında kesin karar 22 Ağustos’ta açıklanacak.

    • Ali Sarı 5 Ağustos 2022 . 15:21

      Bu ilkesiz ilker denen at sineği tanjunun mabadina yapışmış belediteyi emcüklüyor. Karaçayır'da meyhane açıp devrettiği aradan milyarlarca lira avanta aldığı biliniyor. Akplilerde biliyor
    • Dayı30 Temmuz 2022 . 12:13

      Bunun gibi çıkarcılar, menfaatciler bu partinen temizlenmeden oy yok Chp ye, daha Bolu Chp iktidar yüzü 20 sene göremez Bügük adamsınız ,Berber Galip ve İlker Karaoğulları. Atatürkün partisi ni ne hallere düşürdünüz. Bir yöndende iyi oldu yüzlerini görmüş olduk daha 20 sene bu şahıslari gormeyiz,geldiler gidecekler mecbur, Tanju bey hala Zafer sarhosluğundan uyanamadi,cevresi boktan kuyu,uyanacak birgün ama iş işten gececek ayni Yüksel Ceylan gibi,bekleyip görecez.
    • Zihni30 Temmuz 2022 . 05:57

      Cehepe de tancuyu yiyecek döt yok kınarlar sadece hiçbirşey yapamazlar
    • Acayip 29 Temmuz 2022 . 19:42

      Belediye eskisinden daha beter bir şekilde talan ediliyor.İlr denen mıymıntı sen cibiliyetsiz bir varlıksın.Senin Genel Başkan a konuşacak cibiliyetin yok.Belediye şirket sorumlusu Ali efendi zabıtaya dayını aldırmışsın.Tanjunun şoförü Özgür ile beraber zabıtayı siz yönetiyormuşsunuz.Zabıta müdürü Hakan sizden emir almadan kımıldayamazmış.Belediye otoparkında ki Cadde AVM otopark içindeki oto yıkamalar ruhsatlı mı ruhsatsız mı.Kimin emriyle ruhsatsız çalıştırılıyor.Fen işlerinde kimler kimlerle ne işler çeviriyor kimler örtbas ediyor.Chp yi bitirdiniz be.Tanju bey hâlâ bu cibiliyetsiz şeyleri yanında tutuyorsun ya işte bunlar seni bitirdi.
    • Bozacı29 Temmuz 2022 . 14:30

      Şıracı
    • Aladağ 29 Temmuz 2022 . 13:03

      Başkan battıkça batıyor, ama nasıl sabık başkan sıyrıldıysa Tanju Başkan ve ekibi de sıyrılır gider.
    • ...29 Temmuz 2022 . 12:03

      O zaman Bahadır ve Cevat ikilisi de heykelini dikmeli, vallahi ayıp olur adamın bunca emeğinin karşılığında bir pankartın bir heykelin lafı mı olur, ya da açlık grevi baslatsin bu üçü, Tanjum çok yaşa diye ... Bu kadar ortaya sacabilirlerdi birlikte yedikleri naneleri, bence bu pankart az bile olmuş aldıkları hizmetin karşılığında, belediye önüne ledlerden dev ekran yapın, hatta Çin'e de gönderirsiniz
    • analiz e ilaveten 229 Temmuz 2022 . 11:26

      chp yi çiftçinin partisi olmaktan çıkartıp, çiftlik partisi yaptılar... chp acilen bağırsaklarındaki zararlı bakterileri temizlemeli...
    • Bolu1429 Temmuz 2022 . 11:23

      Bozacının şahidi şıracı... Chp'ye Bolu da oy kaybettiren tiplersiniz. Neyin pankartı? Eğer Tanju Özcan bir gün kaybederse ki gidişat öyle beykozlar,berber,mantarcı,işten anlamayan ekibi,yalaka gazetecileri yüzünden... Keşke kendi de biraz zeki olup bunları etrafına doldurmasaydı. Bolunun son 3 senesi hatıramızda mide bulantısı... Oy moy yok size ama genel seçimde tabiki chp ye oylar.
    • analiz e ilaveten29 Temmuz 2022 . 11:23

      İktidar partisini eleştiren chp li vatandaşların, kendi iç yapılarında hasıl olan bu kokuşmuş düzene karşı söyleyecekleri iki çift lafları vardır elbet... bekliyoruz..!
    • TANJUNUN ARKADAŞI DEĞİL M29 Temmuz 2022 . 09:57

      BAHÇESİNDE TANUJUYA MANGAL PARTİLERİ VEREN BAŞKANIN SIK SIK UĞRADIĞI 4 AYDIR BİTİREMEDİKLERİ KÖKEZ ÇEŞMESİNİN KARŞISINDAKİ EV SAHİBİ DEĞİL Mİ?_
    • sonker29 Temmuz 2022 . 09:51

      bu pankart Bolunun menfaati için değ,il İlker beyin tekerinin dönmesi için asılmış olmalı hey yavrum hey bu kadar olur yanı
    • HASSAS ADAM 29 Temmuz 2022 . 08:32

      Gözlerim yaşardı şartossun. Ağlıcımı dutamayan. Ne gada seveni varımış la bu oğlanın. Pakkart asdıracak gada nasıl sevdümüş kendünü. Yalınız ben şunu ağnamayan, bu mattar işi olmasaydı yine bu gada sevemiydi bu adamı bilmeyanku?
    • analiz28 Temmuz 2022 . 21:47

      Derin Mantarcı İlker in oğlu Eylem KARAOĞULLAR ına BELEDİYE kasasından Bolu Gündem gazatesi Hüseyin AYKAN vasıtasıyla KVKK işi nedeniyle çok ballı BEDAVA dan servet ödendi. Ben mi asacam pankartı Derin İlker ASACAK tabi........... Berber GAlip te assın Düğün Salonuna