İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Ah Gölcük’üm! Vah Gölcük’üm!

Ah Gölcük’üm! Vah Gölcük’üm!
    29 Temmuz 2022

    Ah Gölcük’üm! Vah Gölcük’üm! Bolu deyince akla gelen ilk ...

    Ah Gölcük’üm! Vah Gölcük’üm!Ah Gölcük’üm! Vah Gölcük’üm!

           Ah Gölcük’üm! Vah Gölcük’üm!

           Bolu deyince akla gelen ilk güzelliklerden biri olan, her gün binlirce kişinin ziyaret ettiği Gölcük Göleti’nin bakımsız halini gören ziyaretçiler bu duruma isyan ediyor.

           Göletin yüzeyindeki pislikleri gören ziyaretçiler, kapı girişinde alınan paraların Gölcük’ün temizliği için kullanıldığını sanmadıklarını belirterek; Kapı girişinde araç başına 33 lira para alıyorlar. Gölün yüzeyi ise pislik bağlamış durumda. Nilüferler ise yok olmak üzere. Bolu Belediyesi maalesef burada da sınıfta kalmış durumda” diyerek şikayetlerini dile getirdiler.

    • Sami'ye cevap3 Ağustos 2022 . 09:07

      Oranın halkı Gölcüğün işletmeciliğini yapacak, Bülent'in babası yapacak tabi. Ağrı'dan Muş'tan mafyalar mı gelsin Bolu'nun her yerinde cirit attıkları gibi orayada mı çöksünler. Ayrıca Gölcük, Doğa Koruma ve Milli Parklar'a bağlı Belediyeyi suçlayarak tetikçilik yapmayın.
    • Bolulu1 Ağustos 2022 . 10:52

      ortalama cumaertesi ve pazar 1000 arac girse hafta içi maaş vs gitsin ve araç ortalaması 40 tl desen 40000*4 160 bin aylık yapar burada bu parayı ne yapılıyor bir hesap varmı bu para ile neler yapılmaz neticede suni göl arada temizlik şart .Bu toplanan giriş ücreti ne amaçlı alınıyor biriken paranın dökümünü gelir gider verebiliyorlarmı.
    • Bolulu1 Ağustos 2022 . 08:33

      Parselleyin Araba rahat edin. Girerken parayı almasını biliyorlar. Merak ediyorum o paralar nereye transfer ediliyor.
    • belediye1 Ağustos 2022 . 08:30

      her şey güzel olacak , sabredin 1 arsa daha alalım az daha cebi dolduralım sonra söz temizleteceğiz.
    • Bilmemek ile birlikte1 Ağustos 2022 . 00:17

      Abant girişte; Orman- Milli Park üniformalı, Gölcük girişte sivil kıyafetli görevliler giriş kontrolü sağlıyor. Milli Parklarda olsa gerekli temizliği yapardı düşüncesindeyim.
    • Muhittin31 Temmuz 2022 . 15:15

      Gölcük, Tanju ÖZCAN seçildiğinden bu yana Milli Parklar bünyesinde, Belediye ile ilgisi yok. Hangi bünyede olduğunun bir önemi de yok zaten. Milli bir değerdir, korunması elzemdir.
    • Gasteci31 Temmuz 2022 . 15:01

      Bülüüü, temizlesene lan gölü.
    • Gariban 31 Temmuz 2022 . 14:10

      Abant Yedigöller Gölcük buralar bolu nun imajı Buralara çok iyi bakmak lazım Maalesef belediye sadece para almasını biliyor Ama temizliğe önem vermiyor Gölün etrafı bakımsız WC ler yetersiz ve bakımsız Giriş ücreti fazla
    • Yanlız Kurt 31 Temmuz 2022 . 13:15

      Yiğin beyler yiğin; Bu hán-ı iştiha sizin, Yiğin,patlayıncaya kadar, Çatlayincaya kadar yiğin!
    • Vatandaş31 Temmuz 2022 . 12:00

      Nasıl olsa para geliyor bakmaya ne gerek var zihniyetiyle yaşıyorlar ama alınan paraların nerelere kimlere gittiği belli değil bolu bolu olmaktan yavaş yavaş çıkıyor şimdi Gölcük yarın yedi göller yazıklar olsun
    • TURHAN30 Temmuz 2022 . 23:48

      GİRİŞTE PARAYI ALMAYI BİLİYORLAR , FAKAT TEMİZLİK İÇİN BELKİ PARA BULAMIYORLARDIR ?
    • Yunus 30 Temmuz 2022 . 13:13

      Belediye kent merkezini rezil ettigi gibi Gölcüģüde berbet etmis iş bilmeyince sonuç aynı