İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Dükkanın önüne çıkmakla kalmamış, araç parkını da gasp etmiş !

Dükkanın önüne çıkmakla kalmamış, araç parkını da gasp etmiş !
    2 Ağustos 2022

    Dükkanın önüne çıkmakla kalmamış, araç parkını da gasp etmiş ! ...

          Dükkanın önüne çıkmakla kalmamış, araç parkını da gasp etmiş !

          Zincir marketler, Bolu’nun her yerinde kaldırımları işgal ediyor, yük indirme bindirme kamyonlarını yolu keserek park ediyor, canları istediği gibi hareket etmeye devam ediyorlar.

           Akdaş Mahallesi Taşhancılar Caddesi'ndeki Nuhmar, dükkanın önüne çıkma yaparak adeta Pazar yeri inşa etmekle kalmamış, araç parkları için ayrılmış alana bile kasalar koyarak adeta park yerlerini gasp etmiş. Belediyeyi göreve davet ediyoruz.

    • mafyayız biz !8 Ağustos 2022 . 15:26

      şikayet et, kaldırırsınız belki!
    • Selahattin7 Ağustos 2022 . 05:20

      Zengine ses çıkmaz küçük Bi esnaf yapsında göreyim hemen müdahele ederler bu bizim 81 vilayette böyle
    • Bolu halkı 6 Ağustos 2022 . 20:10

      Kaldırım esnafın hakkıdır halk yoldan yürüsün
    • zabıtalar5 Ağustos 2022 . 14:17

      yatın yatın birkaç dilenciye dişiniz geçiyor buraya ceza yazabildinizmi bu rezillik nedir aldığınız maaşların hakkı sessiz kör olmak değil adam gibi görev yapmak sizde haklısınız böyle başkana müdüre böyle hizmet değilmi
    • Belediye 4 Ağustos 2022 . 11:48

      Zabıta müdürü iş yerlerine baskı yapmayın görmezden gelin diyormuş.Müdürlüğü vekaleten olduğu için asalet almak istiyor şikayet gelmesin zabıtadan diye ekipleri yatırıyormuş.Tanju efendi sen uyu.Zabıtaya müdürünü Tanjunun şoförü Özgür müdür yaptırmış.Tanjuyu parmağında oynatıyorlar haberi yok.
    • Zabıta3 Ağustos 2022 . 19:59

      Zabıta akşama kadar araçlarda boş yere geziyor onlar görmuyormu hepsi idare ediyor bu haberden sonra cezayı yazıp Bolunun Sesine gondermeliler
    • haklı3 Ağustos 2022 . 19:48

      yaa kardeşim iyi güzel konuşuyorsunuz da. sanki belediyenin bu olaylardan haberi yokmu.... bi de olaya şöyle bakın bu market sahibi arkadaş belediyeye aylık kaç para işgaliye veriyor hiç merak ettiniz mi acaba..... yani burada bence vatandaşa karşı bi haksızlık veya gasp var ise bu işletmenin değil belediyenin işlediği bir suçtur... işletme sahibi parasını ödüyor sonuçta..
    • stad3 Ağustos 2022 . 14:24

      stadın karşısındaki üst yaka lokantası pazartesi günleri kaldırım dışındaki yolu zabtediyor el arabası bisiklet kasa koyuyor .müşterileri geliyormuş onlar çekermiş.araç çektirmiyor birde kavga ediyorlar haklıymış gibi.kaç kere şikayet ettik hem emniyete hem zabıtaya ama sonuç nafile her ik ikurumda birbirlerine atıyorlar görevi.
    • Bolulu3 Ağustos 2022 . 14:22

      Aktaşlı rumuzlu arkadaş bu haber a marketin b marketin haberi de olabilirdi. Aynı tepkiyi o marketlere karşıda verirdim. Ben savunuyorsam esnaflık yaptığım için aynı durumları bende yaşadığım için hak veriyorum. Belli oluyor mantık ile konuşamıyor düşünemiyorsun. Gece saat 10 sabah saat 7 nedir? Böyle bi durum olması gerçekten imkansız . Keşke olsa ama imkansız. Malı teslim alan kişilerin saatleri oynar , malı getiren sevkiyatcilarin saati oynar , malı tira yükleyen insanların saatleri oynar .yani neresinden tutarsan tut imkansız. Hizmet gördüğün yere saygı göstereceksin kardeşim nokta.
    • Gerçek 3 Ağustos 2022 . 11:50

      Zabıta zaten gündüz cafeler de çay içer gece meyhanede takılır.Yollar köstebek yuvası oldu.Ana cadde dahil heryerde insanların yürüyeceği yol kalmadı cafeler yol ortasında iş yapıyor masalar yol ortasında.Tabi zabıta neden birşey yapsın.Budapeşte meyhanesi alkollü bölgede değilken nasıl ruhsat aldı sizce.Tanju belediye yi yönetemedi.
    • Xman3 Ağustos 2022 . 10:27

      Türkiye’nin birçok ilini gezdim gördüm. 13 yıldır Bolu’da yaşıyorum. Ve… Bolu kadar kaldırımları esnaflar tarafından işgal edilen başka bir yer ben şahsen görmedim. Akp zamanında da bu kaldırımlar bu şekilde işgal ediliyoru. Kimse çıkıpta bu işe el atmıyor. Yakında araba yollarında yürüyeceğiz bu gidişle.
    • SEMA AYDINLI3 Ağustos 2022 . 09:51

      mudurnuda, yolun ortasına çadır kurabilirsiniz, boluda bankete şemsiye koyamayanlar, mudurnuya gelin, ana yolun ortasına , çedır kurun aylarca kirasız oturursunuz, derhal mudurnuya gelin.
    • aktaşlı3 Ağustos 2022 . 07:56

      Bolulu rumuzla yazan arkadaş. Market ve manavların ne ustunlugü var . Malını geçe gelsin indirsın. Belediyenin derhal bir karar alıp şehir içinde mal indiriceklerin dağıtım yapacakların gece 10 sabah 7 arasında işlerini bitirmesi lazım. Nuhmara gelince çok saygısızca heryeri işgal ediyor.Siz nuhmar ortağısınız anlaşılan.
    • Bolulu2 Ağustos 2022 . 23:47

      Marketlerden yaptiginiz alışveriş urunlerini market raflarına sokmak için helikopter mi tutsunlar yok market kamyonları isgal ediyor yok yolları kapatıyorlar kardeşim o ürünler illaki o markete girecek o ürünleri taşıyan tir kamyon illaki markete yanaşıp malını bırakacak. Yıllardır esnaflık yaptim dükkanının önüne bir adam arabasını park etmiş mal geldi içeri sokmam lazim camdan telini aradığımda adam bolunun bir ucundan ses veriyor .nuhmar en iyisini yapmış yerini kapacaksın malını sokacaksın sonra kim park ediyorsa etsin . Boluda kac tane otopark var kac evin altında garaj var belediyenin eski binaları yıkıp otopark yaptığı kesimler de var gidin oralara park edin dükkanın önüne bir mal indiren kamyon bir de müşteri arabasi yanaşır nokta kardeşim bu işin raconu budur .
    • MAFYA MISINIZ SİZ?2 Ağustos 2022 . 22:15

      Bolu’da bir başıbozukluktur gidiyor. Budapeşte barın önüne de herif 50 metre boyunca vale tabelaları koymuş. Bırak kaldırımı, yolu kendine tahsis etmiş. Bu şehirin polisi, zabıtası yok mu arkadaş? Çıldırmamak elde değil.
    • MEHMET'AĞA2 Ağustos 2022 . 22:14

      DOKUNMAYIN NUHMARIMA
    • Şehrin Yüzü2 Ağustos 2022 . 21:24

      Haznedarlar Sokağa bakalım... Daha önce burada güzelim bahçeler vardı evlerin ön yüzünde.. Sonra Alaaddin döneminde istimlak edildi ve kaldırım yapıldı. Hatta gül bahçesi vardı bir evin ön bahçesinde o yıkılıp kaldırım yapıldı. Şimdi o kaldırımlara esnafın sandalyeleri ve arabaları çekiliyor. Sehrin bircok kaldırımında esnafın sandalyeleri ve arabaları var. Çok üzücü çok.
    • yankı2 Ağustos 2022 . 19:50

      Pazar tezgahı kuran esanafta etiketsiz mal satıp kafasına göre fiyat veriyorlar. Kontrol yok.
    • Boluluuu2 Ağustos 2022 . 19:11

      Zaten tek gözünüze batan nuhmar başka hiç bir yer görülmez.
    • Bolulu2 Ağustos 2022 . 18:56

      Aynı sokakta Hakan Manav, Seben Manavı da aynı şekilde. Hem kaldırım işgali bende park yeri işgali yapıyor
    • Aktaşlı2 Ağustos 2022 . 17:38

      Bolu Belediye Zabıtası Aktaş ta zaten hiç yok. Manavlar Marketler Kaldırımları işgal etmiş vaziyette. Vatandaşın geçeceği yerede kasalarını yıgıyorlar. Sanki Anayasa Mahkemesi sınırları geçemiyorsunuz. . Nuhmar resmen kaldırımları dukkan yaptı.Acilen çözüm.