İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Tanju Özcan, dirisine de ölüsüne de karşı !

Tanju Özcan, dirisine de ölüsüne de karşı !
    9 Ağustos 2022

    Tanju Özcan, dirisine de ölüsüne de karşı ! Tanju ...

            Tanju Özcan, dirisine de ölüsüne de karşı !

            Tanju Özcan, ırkçı söylemleri devam ediyor. CHP'li Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Irak uyruklu bir kişinin aldığı 10 mezar yerinin satışını iptal ettiğini açıklayarak, "Bir tane Iraklı gelmiş 10 tane mezar yeri almış. İptal ettirdim" dedi.

            Irkçı ve cinsiyetçi sözleri ile sürekli gündeme gelen CHP'li Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, yabancılara yönelik ayrımcı bir karara daha imza attı. Bolu Belediye Meclisi ağustos ayı ilk oturumunda konuşan Özcan, imar komisyonundan gelen gündem maddelerinin konuşulduğu sırada dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Özcan, Sağlık Mahallesi’ndeki Şehitler Mezarlığı’ndan 10 mezar yeri alan Irak uyruklu bir kişinin satış işlemini iptal ettiğini açıkladı.

            Özcan'ın konuşmasının tamamı şöyle: “Şehitlik mezarlığında şehitlik dışında mezar yeri kalmadı bildiğim kadarıyla. Burada bilindiği üzere mezar yerleri satılıyor. Satılmış olanlar var. Hatta bir tane Iraklı gelmiş 10 tane mezar yeri almış. İptal ettirdim, ‘adamın parasını verin’ dedim. Ben istemiyorum Bolu’ya yerleşsinler, burada defnedilsinler. Irkçı derler ama yaptım bunu.”

           Bolu Belediyesi Mezarlıklar Müdürü de Hans Jurgen Heyne'ye seni buraya gömdürmem demişti; https://www.bolununsesi.com/haber/149514/esinin-yanina-gomulmek-en-dogal-hakki-degil-mi         

           15 Temmuz 2015 taürihli haberimiz;

          Eşinin yanına gömülmek en doğal hakkı değil mi? 

           Örnek alınacak yaşantısıyla kendisini tanıyan bütün Bolulular'ın gönlünde taht kuran Hans Jurgen Heyne 60 yıldır Bolu'da yaşayan Türk ve Alman vatandaşı. Geçtiğimiz yıl vefat eden eşi ve kendisi için 2010 yılında Bolu Belediyesi'nden parasını ödeyerek satın aldığı Şehitler Mezarlığı'ndaki mezar yerine gömülmek istiyor. Ancak Mezarlık Müdürü'nünün; "ben sağ olduğum müddetçe seni buraya gömdürmem" şeklindeki çıkışı nedeniyle şaşırmış durumda gazetemize kadar gelerek; "Bütün dinlerde olduğu gibi, Müslümanlık'ta da insanların son arzusu kutsaldır. Ben de bu son arzumun yerine getirilmesini istiyorum" diyerek, eşinin yanına gömülmek istediğini belirtiyor.    
     

    • İbrahim kıymaz 16 Ağustos 2022 . 05:13

      Hayır başkanım belediyenin görevi, her hangi, dil, din, ırk, renk ayrımı yapmadan insanlara hizmet etmektir,
    • İbrahim kıymaz 16 Ağustos 2022 . 05:05

      Hans ile ilgili olayı bizzat yaşayan o tarihlerde bolu belediyesi mezarlıklar birimi sorumlusu olarak yazdığım yorumu net bilgileri neden yayınlamıyırsunuz, sizin tarafsız gazeteciliğiniz bu mudur, kimseye hakaret etmedim, olayın resmi ve dini yönünü anlattım, o günün yetkilisi olarak, iyi günler . editörden: Açıklama yazınız yayında. Siz görmemişsiniz ve yorumlarınızı HANS'ın haberinin altına yazmışsınız. https://www.bolununsesi.com/haber/149514/esinin-yanina-gomulmek-en-dogal-hakki-degil-mi .
    • Geredeli Yaren’e11 Ağustos 2022 . 18:22

      Tanjudan bir de bolunun yerel fondaş medyası memnun. Hiç bir olumsuz haber veya yorum göremezsin. Başkan iyi fonluyor olmalı
    • Mustafa Naci Tümtürk 11 Ağustos 2022 . 12:47

      Tanju Özcan gerçek Bolu evladıdır,görüşlerini tamamen katılıyorum ırkçı diyenler tarihi bir okusunlar Türklerin en büyük düşmanı araplardir.hz.peygamberimizi hiç sevmezler sevselerdi cenazesini 3gun osicakta bekletmezlerdi ve cenazesineide12 kişiyle gommezlerdi,bırakın yalakaligi
    • Görek10 Ağustos 2022 . 18:31

      Geredeli yaren yorumcunun dediği gibi Cumartesi günü memurları meclis salonunda toplamış danju bey.Müfettişe bilgi veren konuşanları biliyorum görecekler bakalım ben onların burnundan getireceğim uğraşacağım demiş.Memurları tehdit etmiş uğraşacağım usulsüzde olsa uğraşacağım gidin mahkemeye verin demiş.Memur ve tüm çalışanlar huzursuz olmuş.Çalışma ahlakını da yitirdi alkol kafasını bozmuş
    • Vatandaş10 Ağustos 2022 . 13:50

      La kimmiş bu adam, ne zaman almış kaçtan almış, o kadar yer varnmıymış orada. Şimdi kaçden satacanız emlakcılar varmı arada yoksa yine büyük nalburmu alacak. Allah aşkına bir söyleyin.
    • ZİYARETÇİ10 Ağustos 2022 . 13:31

      TANJU BEY BOLU ÜÇÜN VELİNİMET ÇOK DÜRÜST ÇOK BAŞARILI BİLİNÇLİ BİR BELEDİYE BAŞKANI ALTININ DEĞERİNİ ZERRAF BİLİR.ADAM NE YERSE YESİN NE İÇERSE İÇSİN BANANE KİME NE SANA NE KARDEŞİM DEMOKRATİK LAİK HUKUK DEVLETİNDE İNSANLAR ÖZGÜR YAŞAYAMAYACAKMI HEM TEKELİN HEM ÖZEL SEKTÖRÜN RAKI FABRİKALAR VAR ŞARAP FABRİKALARI VAR BİNLERCE KİŞİNİN ÇALIŞTIĞI SEKTÖR... İŞTE BAZI KİŞİLERİN BUNA AKLI ERMEZ KAFASI BASMAZ...
    • vatandaş10 Ağustos 2022 . 12:30

      10 adet mezar yeri alan boluya sülalesini getirecek anlaşılan Başkan çok doğru yapmış
    • Semih10 Ağustos 2022 . 12:22

      Madem sattılar kim sattı ise ve bu eger bu suç ise idari ve adli soruşturma açılmalı.Var.ı boyle bir soruşturma yok o zaman dikkat dağıtmak için gündeme gelme cabası
    • malkoçoğlu10 Ağustos 2022 . 11:30

      Vatandaş olunmadan mezar yeri satın alınması, düşündürücü
    • Emrullah Gideroğlu10 Ağustos 2022 . 11:23

      Dandunjunun beyni sürekli içmekten pelte olmuş. Bu adamın doğru düzgün bir icraatı yok. Boş boş konuşup duruyor. Kendisine oy verenlerin oylarına da yazık ediyor. Aldığı oyların hakkını vermesi gerekiyor hizmet ederek ama nasıl hizmet edilir bilmiyor.
    • murat yılmaz10 Ağustos 2022 . 10:25

      Boluda yaşayan ve yaşamış diğer yabancılarla sığınmacıların durumunu karıştırmayın. Diğer yaşayanlar resmi olarak buraya gelmiş burada vatandaşlık ve oturma izni almış kişiler. Konuda bahsedilen geçici sığınmacılar birbirinden farklı konular. Ülke ve şehir gündeminde bu konu bu kadar yer teşkil ederken mezarlıklar müdürlüğü bu yanlışı nasıl yapabiliyor. Ölse zaten gömülecek mezar bulunur. Ama 10 tane mezar yeri satmak nedir? böyle saçmalık olmaz.
    • Geredeli yaren10 Ağustos 2022 . 10:20

      Şimdi tatil diye sıvışıyor Agustos 22 deki hesabı icin kulis yapacak çünku mudurleri belediyede topladı bilgi nereden sızıyor diye sıkıştırdı.Amir memur işçi bu şartlarda çalıştığı icin huzursuz.Tek huzurlu olanlar torpille işe girenler ve belediyeden yemlemem yakınları bunları da herkes biliyor
    • Merdümenci 10 Ağustos 2022 . 09:53

      Bu metin çelik ne diya dayiiii
    • Mudurnu 10 Ağustos 2022 . 09:39

      HANS BEY YILLARDIR BOLUDA OLAN BEYFENDİ BİR ŞAHSİYET OLUP BU ONUN EN DOĞAL HAKKIDIR.AYRICA HANS BEY ÇOK DÜZGÜN BİR İNSANDIR.50 tane TANJU ÖZCAN 1 tane HANS BEY ETMEZ.Araştırın
    • Hakan10 Ağustos 2022 . 09:33

      Suudilerin vefat eden Pakistanlıları ve Bangladeşlileri Suudilerle aynı mezara defnetmediklerini öğrendiğimde "yuh olsun bu çağdışı kafaya" diye içimden geçirmiştim. Gün gelip de bu Suudi kafasının Bolu'da hortlayacağını üç yüz seksen dokuz yıl düşünsem aklıma getirmezdim. Bu icraatın sahibinin "Arapları fiziken kovacağım" derken zihniyetlerinin tam ortasına yuva yapmasına da ancak paradoks denir.
    • Gerçek 10 Ağustos 2022 . 09:10

      Belediyedeki usulsüz işlerin duyulmaması için dikkat dağıtıyor.Geçen iyi bir yerden yakalamış müfettiş bey galiba.Çalışanlara tehdit eder gibi konuşuyormuş.Var birşey ama göreceğiz.Birileri bir yerden birşey kaçırıyor gibi.Anlayan anladı.22 Ağustos ta inşallah ihraç olur da herkes kurtulur çalışanlar stres içindeymiş dolayısıyla bu vatandaşa hizmet konusunda da sıkıntı oluyor.Çalışan baskı altında olunca vatandaşa patlıyor.
    • İlker10 Ağustos 2022 . 08:21

      Bolu'nun 5 yılı gitti, şirketler, kooperatif gözlem altına alınmalı. CHP Bolu il ilçe yönetimleri meclis üyeler il genel meclis üyelerinden kimlerin yakın akrabaları Belediyede işe alındı sorgulanmalı.
    • Hamit9 Ağustos 2022 . 23:35

      İşi gücü şov geçen gün mecliste dosya fırlattı megerse oda algıymış sonradan Ak Partili üye dosyaların bir aklama degil eksik evrak nedeniyle tamamlanması icin geri iade edilmis oldugunu soyledi.Madem aklandın neden bunu basınla paylaşmıyorsun dedi.Tanju bey anında kör ve sağır duvar oldu
    • Misafir9 Ağustos 2022 . 23:21

      Pes valla diyecek laf bilmiyorum ayıp ölüden ne istersiniz.
    • Metin Çelik9 Ağustos 2022 . 22:50

      Muazez hanımın öldüğünü ben bu haber ile öğrendim . çok üzüldüm Allah Rahmet eylesin Mekanı Cennet olsun. Hans Jurgen Heyne Uzun Yıllar İstanbul Alman Hastanesi Müdürlüğü Yapmış çok değerli bir Büyüğümüzdür. Yani Onu Bu yaşta üzenler için Ne denilir bilmiyorum ama Hans Bey gerçekten de çok değerli bir abimizdir. Met Fotoğraf Stüdyosunun olduğu Apartman , Yine Onun Yanındaki Hakim Ferman Kıbrısçıklıların Apartmanı Önder Yasemin Rahmetli Babası . Her biri Yalnızca geçmişten unutulmayanların arasında güzel anılarda kaldı