İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Bolumuz'un güzide firmalarına...

Bolumuz'un güzide firmalarına...
    16 Ağustos 2022

    BOLUMUZ’UN GÜZİDE FİRMALARINA... İzzet Baysal’dan başka Bolumuz’a hizmet yapılabileceğini ...

            BOLUMUZ’UN GÜZİDE FİRMALARINA...
            İzzet Baysal’dan başka Bolumuz’a hizmet yapılabileceğini bizlere ve tüm Türkiye ye gösterdiğiniz, örnek olduğunuz ve yediden yetmişe bütün çocukları, gençleri, bütün Bolu halkını cep telefonlarından, AVM’lerden, CAFElerden uzaklaştırıp, Bolumuz’u büyük bir köy olmaktan kurtardığınız için Bolulular olarak çok teşekkür ediyorum....
             Bir adam okyanus sahilinde yürüyüş yaparken, denize telaşla bir şeyler atan bir adama rastlar. Biraz daha yaklaşınca bu kişinin, sahile vurmuş denizyıldızlarını denize attığını fark eder. “Niçin bu deniz yıldızlarını denize atıyorsunuz?” diye sorar. Topladıklarını hızla denize atmaya devam eden kişi? “yaşamaları için” yanıtını verir. Adam bu defa “iyi ama burada binlerce denizyıldızı var. Hepsini atmanıza imkân yok. Sizin bunları atmanız neyi değiştirecek ki?” der. Yerden bir denizyıldızı daha alıp denize atan kişi, “bak onun için çok şey değişti” karşılığını verir.
           Hiçbirimiz herkesin hayatını değiştiremeyiz, ama en azından bir kişinin, yalnızca bir kişinin, biz var olduğumuz için daha iyi halde yaşamasını sağlayabiliriz.
           Sizlerde ufacık bir dokunuşla bir resim öğrencisinin, bir müzik öğrencisinin, ya da bir altyapı sporcusunun hayatını değiştirebilirsiniz. Ufacık, yıllık 50- 100 bin liralık bir bütçeyle ...
            Bir denizyıldızı için çok şey değişirken, bir çocuğumuz için neler değişir ?
              Her biriniz bu işin ucundan biraz tutsanız ne güzel olur.
              Denemeye değmez mi?
              Levent Ömer Bıltır
     

    • Emeklisiniz21 Ağustos 2022 . 00:53

      2010 skandalını araştırması için önerilen Şadan Sakınanı yıllar önce gömdüm. Öneren kim? Korkarsam namerdim....https://www.youtube.com/watch?v=76AawCFDNsU Susmayacağım, Ömer Halisdemir boş yere canını vermedi. Ülkem için, vatan uğruna
    • GERÇEK BOLULU18 Ağustos 2022 . 16:59

      KALEME ALDIĞINIZ KELİMELER, DİLEKLET, İSTEKLER ÇOK GÜZEL VE YERİNDE AMA İNSANA SORARLAR ACABA BUGÜNE KADAR KİMLERE YARDIMDA BULUNDUNUZ, KAÇ ÖĞRENCİ OKUTTUNUZ, KİMLERE BURS VERDİNİZ, AHKAM KESMEK KOLAY TABİ.
    • Belediye17 Ağustos 2022 . 15:43

      Boluda 10 yada 15 kisi parayı bi şekilde buldular tek yetenekleri malum tüyolarla arsa alıp tarla satmaktan imardan para kazanmaktan başka Bolunun hayrına i bir dertleri yok maalesef
    • Bolulu1417 Ağustos 2022 . 12:48

      Öncelikle sayın Bıltır'a çok teşekkür ederim, güzel bir hatırlatma yapmış, hele ki şu devirde öğrenci okutmak her babayiğidin harcı değil, memleketimizin yarısı ancak kendi yağı ile kavruluyor ise de en azından 1/4'ünün durumu iyi, mutlaka burs verenler, öğrenci okutanlar vardır. Ama inanın bu zor zamanlarda en çok onların üzerine görev düşüyor. Aylık bin lira bile bir öğrenci için büyük para. Verenden, aracı olandan Allah razı olsun. Gelelim ikinci konuya, bu yorumu yazarken 8 tane başka yorum daha vardı sadece bir tanesi teşekkür etmiş, diğerleri başka havalarda, dalga geçenler, küçümseyenler çok şaşırdım. Bir beyefendi bize insanlığın vasıflarından olan öğrenciye yardım konusunda hatırlatma yapıyor, bunu okuyanlardan imkanları olanların bu hususta ciddi adımlar atması, imkanı olmayanların da en azından teşekkür etmesini beklerken anlamsız bir şekilde eleştiriler, nereye gidiyoruz, insanlık, insana saygı, düşünceye saygı nerede?
    • U.A17 Ağustos 2022 . 12:27

      Siz gibi düşünen kişiler istemiyoruz.Ben sizi cok iyibilirim.Calıştırdıklarınıza bir krş fazla vermezsiniz.Kul hakkı çok yemişliğıniz vardır.
    • isimsiz17 Ağustos 2022 . 08:50

      ne gerek var sosyal tesise, alt yapıya , kütüphaneye, üniversite için merkezde çalışma kütüphanelerine , açalım meyhane yapalım park, içine yine meyhane ne güzel. hatta arazileri istimlak edip milletten ucuza kapatıp yapalım birşeyler sayın yazarım.
    • memmet17 Ağustos 2022 . 08:45

      bolumuzun güzide firmalarının ne zaman, neye faydası olmuş bilen varmı? sahiplerin sadece işleri bolu da özel hayatları bir başka şehirlerde.
    • Bolulu17 Ağustos 2022 . 08:03

      Bolunun zenginleri tüccardır, al-sat yaparlar. Riske girmezler. Ortaklık kuramazlar. Ortaklık kursalar herke önce kendi oğlu-kızı genel müdür olsun ister. Olmaz mümkün değil. Küçük olsun bizim olsun u severler. Biri bir iş yapar başarılı olursa sabah karşısına 10 tane mantar gibi türerler. Birde üniversitede gereksiz bölümler kapatılmalı, bir kaç alanda uzmanlaşmalı.
    • Vural 17 Ağustos 2022 . 02:43

      Bolu lu zoruna mı gitti evet bar pavyon kültürlü insanların gideceği bir yer senin gibi malların anlamadığı hayatlar
    • Bolulu16 Ağustos 2022 . 23:09

      Ne gerek var açarsın meyhane bar Bolunun gençleri kültür sahibi olur, başkanımızda ara sıra kontrole gider.
    • Emekilisiniz16 Ağustos 2022 . 23:04

      Sayın yazara,teşekkürler...