İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Kınacı Sokak’ta çöp ayrıştırma rezaleti!

Kınacı Sokak’ta çöp ayrıştırma rezaleti!
    17 Ağustos 2022

    Kınacı Sokak’ta çöp ayrıştırma rezaleti! Zabıtaya söylüyoruz, ilgilenmiyorlar. Polisin ...

    Kınacı Sokak’ta çöp ayrıştırma rezaleti!

          Kınacı Sokak’ta çöp ayrıştırma rezaleti!

          Zabıtaya söylüyoruz, ilgilenmiyorlar.

           Polisin ilgi alanı değil.

           Biz bunları şikayet etmekten bıktık.

           İlgilenmesi gerekenler sağıra yatmışlar.

           Sanayi Çarşısı’nda Kınacı Sokak üzerindeki rezilliği biz daha ne kadar çekmeye mecbur bırakılacağız.

            Belediye ekipleri neden görevini yapmıyor?

    • Bolu sevdalısı 18 Ağustos 2022 . 12:52

      Bana kim soyleyebilir,tanju beyin bir tane ele tutulur gozle görülür projesini,karedere ,pissu aritma bunlarda bile bi gelişme yok gibi varda bizimi haberimiz yok
    • Feyzi 18 Ağustos 2022 . 08:36

      Gelin birde mmygross market onune bakin..Mudurnu kavşağı ..Rezillik pacalardan akıyor...zabitanin umuru değil...
    • Aydın18 Ağustos 2022 . 06:00

      Belediye zabıta kaynıyor.önüne gelen zabıta olmuş...seçim yaklaştıkça yine alım olur.fakat oturarak maaş alan belediyede çok fazla PERSONEL MEVCUT. Belediye yi özel sektöre vermek lazım % 70 işine son verir.az personel çok iş
    • Yeniçağlı18 Ağustos 2022 . 01:26

      Yarın zabıta derhal burasını temizletmeli.Ama nerde o görev anlayışı.Her zaman oldugu gibi seyredecektir.
    • Bayandan17 Ağustos 2022 . 22:43

      Sayın okuyucu haklisiniz heryer her konuda böyle ben 6 aydır cam acamiyorum tozdan ve külden bıktım.
    • Yazık17 Ağustos 2022 . 21:56

      Zabıta müdürü zaten Tanju beyin şoförü Özgür den talimat almadan iş yapmıyor ki.Siz bu konuyu zabıta değil Özgür beye söyleyin o halleder.Ne günlere kaldık. Zabıta da çalışan personellerin yarıdan çoğu taşeron yani idarenin torpilli personeli. Haliyle çalışmıyorlar zaten zabıtalıktan da anlamıyorlar kimi kepçeci kimi kamyoncu kimi çoban şimdi oraya gelmişler üniforma giydirmişler sen zabıtasın demişler. Böyle olunca zabıta ekibinden ne bekleyeceksin zabıta müdürü zaten başkanın şoföründen habersiz iş yapmaz böyle devam edin.
    • Fevzi 17 Ağustos 2022 . 21:44

      Belediye Bolunun hangi bölgesinde görevini yapıyorda burada yapsın.Nikah töreni açılış kurdela kesmek alkollü mekan ruhsatı vermek birde dönel kavsakları 5 kez söküp takmak.Ha birde belediyeye elaman istiflemek