İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

OKULLAR AÇILIYOR - BAŞIBOŞ KÖPEK SORUNU

OKULLAR AÇILIYOR - BAŞIBOŞ KÖPEK SORUNU
    21 Ağustos 2022

    OKULLAR AÇILIYOR - BAŞIBOŞ KÖPEK SORUNU Değerli Bolulu'lar, bildiğiniz ...

    OKULLAR AÇILIYOR - BAŞIBOŞ KÖPEK SORUNU

           OKULLAR AÇILIYOR - BAŞIBOŞ KÖPEK SORUNU

           Değerli Bolulu'lar, bildiğiniz üzere Bolu'da ve Türkiye genelinde başıboş ve çeteleşen sokak köpeği sorunu var. Grup halinde gezen bu köpekler, insanları korkutarak veya saldırarak ölümüne/yararlanmalarına sebep oluyor. Bu sokaktaki başıboş köpeklerin, savunuculuğunu yapanlar HAYVAN MAMASI satan ve bu işten aşırı şekilde kar eden yapılar.

           Zarar gören ise normal sade vatandaşlar. Bazıları ise Hayvansever-Tedavi amaçlı dernekler kurarak bağış usulü ile vurgun yapıyor. Bunlar hayvanları, insanlardan üstün gören yapılar. Neden? çünkü para kaynakları hayvan sömürüsü. Görünüşte hayvan sever ama bakın, köpeğe mama diye "KUZU ETLİ MAMA" veriyorlar. Kuzu hayvan değil mi? sus-pus... Bir başka yanı, sokağa dökülen yemekler, mamalar... Bunlar bakteri üremesine ve hastalıklara neden oluyor. Bunun yanında, fare/sıçan çoğalmasına olanak sağlıyor.

          Okulların açılmasına az bir zaman kaldı. Çocuğunuzu okula götürürken, sokak arasında karşınızda grup halinde başıboş köpek görseniz ürkmez misiniz? Size hamlede bulunup, elbiselerinizi parçalasa psikolojik tahribatı, onu geçtim canınızdan olma durumu var... Veya çocuğunuz tek başına okula gidiyor, köpekler peşinden koşturuyor. Çocuk, o korkuyla çevre kontrolünü yapamayıp arabanın altında kalsa?..

           Bunun için, vatandaşlara bir öneri... "HAVRİTA" diye bir site var. Gördüğünüz başıboş hayvanları bu siteden bildiriyorsunuz. Sizden özel bilgi talep edilmiyor. Yalnızca, varsa fotoğrafı, köpeği gördüğünüz bölge, kaç adet, ve açıklama şeklinde bilgi giriyorsunuz ve sisteme işleniyor. Böylece, başıboş sokak hayvanlarını kayıt altına alıyorlar. Nerede başıboş hayvan varsa yine siteden kontrol edebiliyorsunuz. ÜCRETSİZ!..

          Belediye de buna kayıtsız kalamaz. Başıboş sokak hayvanlarını barınaklara toplamalı. Bunları "HAYVAN-SEVERLER" sahiplenmeli. Sahiplenilmeyen hayvanlar ise bilimsel yöntemlerle uyutulmalı. Norveç'te insanlara tehlike oluşturan deniz aygırı uyutuldu. Herkes görevini yapsın.

    • Özgür b6 Eylül 2022 . 13:52

      Saldırgan ve Hastalıklılar uyutulsun. Diğerleri kısırlaştırılsın. Köpeklere kedilere kimlik çıkarılsın. Kontrol edilebilir olsun. Sayıyı bilelim.
    • malik24 Ağustos 2022 . 12:48

      Sayın Cumhurbaşkanımızın da dediği gibi; Sahipsiz hayvanların yerinin sokaklar değil, barınaklar olduğunu unutmamalıyız. Belediye büyük barınak inşa etsin. Hayvanseverler de mamasını oraya götürsün veya parasını versin gidip yerinde denetlesin. Hayvanlarla koşsun, oynasın, zaman geçirsin. Millet mecbur mu sizin bu keyfi hareketlerinizden zarar görmeye?
    • Ahmet 24 Ağustos 2022 . 12:37

      Kimse köpeklere karşı değil.Karşı olduğumuz köpeklerin başıboş olması.Sokakta başıboş köpek olmaz.
    • Erdal24 Ağustos 2022 . 12:18

      Ülkede tam bir akıl tutulması yaşanıyor. Hatta bu akıl tutulmasının bir üst seviyesi. Hiç bir şeye faydası olmayan başıboş köpekler Mama lobilerince kurumlar baskı altına alınarak sokaklarda tutulmaya devam ediyor. İnsanlarımızın köpek kadar degeri yok malesef...
    • Sezen 23 Ağustos 2022 . 14:46

      Evet bayanlar baylar anladık ki hayvanların yasam hakkına saygı duymayan bir avuc insan var bizler milyonlarız.yaratılanı yaradandan ötürü sever sayar onlara sevgısı saygısı olmayan bir avuc ınsana haddini bildiririz, dagılın!
    • SADIÇ23 Ağustos 2022 . 14:22

      Çakma hayvanseverler, LAN BIRAAAAK. Hayvanı insandan üstün görenler sizi... Devlet çökecek tepenize. https://m.ensonhaber.com/3-sayfa/adanada-guzellik-yarismasina-katilan-kopek-kucuk-cocugun-yuzunu-parcaladi
    • koruyucu23 Ağustos 2022 . 14:05

      her yer köpek pisliği dolu. yollar bok içinde etraf çiş kokuyor. yakında salgın veya kuduz vakaları patlarsa şaşırmayın. havritayı yapanlara teşekkürler. türkiyede o kadar başıboş köpek yok diyorlardı. al işte millet bir bildirmeye başladı hemen lobiciler saldırı altına aldı. havrita kapatılsa bile amaç hasıl oldu. ülke gündemine girdi artık kaçış yok. sokakta başıboş hayvan olmayacak. Benim önerim şudur; Tüm köpekler barınağa toplanmalı. Hayvanları çok mu seviyorsun? tabii ki bu senin doğal hakkın. Hemen ilgili vatandaşa bir sahiplik kimliği çıkaralım. Çip takılacak köpeğe, aşıları ve kısırlaştırma ücretini belediyemizin ilgili banka hesabına transfer edin. sahiplendiğiniz köpekle birlikte evinizde mutluluklar dileriz. Sahiplenilmeyen hayvanlar için de tüm aşılar ve kısırlaştırma işlemleri yapılır. Büyüüük bir barınak inşa edilir. Tabi buranın yapım masrafları HAYVANSEVERLER tarafından belediye'ye bağış usulü ile yapılmalı. Köpek sahiplenmedin, ama barınak için bağış yapıyorsun süper. Her gün barınağa gidip "CANLARLA" birlikte oynama koşma imkanı. Nasıl? bence süper. Yazımda herhangi bir şiddet geçen kelime okudunuz mu? Bu işler böyle. Şimdi bu yazdığıma itiraz eden, gözümde NET HAYVAN DÜŞMANIDIR. niye köpekler sokakta kalsın? niye senin keyfini beklesin yemek yemek için? Yetkili olan belediye hallediyor, destekle CANINI. sevgiyle kalın. Ama devlet halledecek az kaldı.
    • Subay 23 Ağustos 2022 . 11:49

      Terör masası havrita kapatıldı cahil kesim arastırmadan uygulama ındırmıs ulan siz sapıkların yerını belirleyen yer acıldı deseler onu indirmezsınız korku belası dımı gucunuz masumlara yeter oksıjen istafları
    • Essan’a23 Ağustos 2022 . 05:45

      Sağlık ocakları kuduz aşısı yapmaz ayrıca göbekten dediğin aşıyı 20 yıl önce falan yapıyorduk
    • Nare22 Ağustos 2022 . 22:46

      Aklı beynini terk etmişler ordusu! sevıne sevıne ındırdıgınız havrıta kapatıldı. İndirdiniz kaldırın artık seslı güldüm.
    • Doktor 22 Ağustos 2022 . 17:48

      Essah saglık ocagında kuduz aşısı yapıldıgı konusunda yalan konusuyorsun kuduz asısı buyuk hastanelerin acilinden Baska hıcbır kurumda uygulanmaz. YALANCI VE VIZDANSIZSIN
    • CMK22 Ağustos 2022 . 17:11

      Bıdı bıdı, yetkili merciler kapatsa, NAL GİBİ MAHKEME KARARIYLA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR yazısı çıkar. İnsanları korkutmaya çalışma, sitenin amacında hiçbir illegal durum yok. Bu durumda kullanan kimse suçlu sayılamaz. Çünkü, sitenin girişinde gayet net olarak amaç yazıyor. Hiçbir suça yönlendirme emaresi yok. Sanırım siteye saldırı var. av.Celal.
    • BABADEVLET22 Ağustos 2022 . 16:58

      Devlet izler izler, sonra bir bakmışsın mama lobisi yok olmuş. Bir bakmışsın sokakta başıboş hayvan kalmamış. Devlet bu, boşuna büyük değil... Devletimize güvenimiz tamdır. Sokaklar lobicilere bırakılamaz.
    • Bıdı Bıdı 22 Ağustos 2022 . 16:14

      Havrıta yetkili mercilerce kapatılmış ve uygulayan kullanan herkesın pesıne adlı merciler dusmustur yandınız oglum gelsın halay bası ahooooo
    • essah22 Ağustos 2022 . 15:58

      Bugün sağlık ocağında, suriyeli kızı köpek ısırmış, göbeğinden iğne yaptılar. Bu arada yaşam hakkı diyorsunuz da, ineğin - kuzunun - keçinin falan yaşam hakkı yok mu? İtine ne diye kuzu etli mama alıyorsun? Cevap veremezsin-iki yuzlusunuz. Siz hayvansever değil, itperestsiniz. Havrita kapansa ne olur, burada amaç dikkat çekmek. Haber için teşekkürler. Belediye görevini yapmalı. Bu kadar ihbar var. Artık herhangi bir vaka olursa, yetkili kurumlar sorumludur. Bu arada başıboş hayvan istemiyoruz, zehirleme yapanın NOKTA NOKTA. Bu işi kurumlar halleder.
    • Çiko Çiko çikolata 22 Ağustos 2022 . 15:52

      Cıcıkus gel bı kahve İçek senle.......
    • HUUUUU22 Ağustos 2022 . 15:16

      YAZIYI BOŞUNA YAZMIŞŞIN GARDAŞ :)) HAVRİTAYI KAPATTIK!!!!! :)))))
    • Sezen 22 Ağustos 2022 . 15:12

      Haydı can dostları bu Allahın yarattıgına sirk kosan manyamıslara inat son kurusumuza kadar harcayıp bu canları beslıyoruz koruyoruz kolluyoruz evde oturup vatana millete zerre faydası olmayan pis kalpleriniz kudursun bızde ne para bıter ne merhamet bıter dinsizin hakkından imansız gelir haydeeee
    • Mahinur22 Ağustos 2022 . 15:04

      İnsanlar saygı ve sevgi ile dünyayı birlikte paylaşmak zorunda kaldığı eko sistemde en ufak bakteriden yaşayan nefes alan her canlının birbirine ihtiyacı var.Nasıl ki başı boş gezip insanlara çocuklara doğaya zarar veren insanoğlu hapse atılıyorsa,zararlı otlar tarladan temizleniyorsa,hiçbir akli hürriyeti olmayan,sokakta yaşamayı kendi tercih etmeyen,birçoğu evlerinden atılan,pet shoplarda da satılan bu canlara elbette bizler sahip çıkacağız.uyutulsun diyenler yukarıda ki hastanede psikolojik tedavi görsün kanımca,kendinden başka hiçbirşeye saygısı olmayan insanoğlu mahşerde bu dilsiz kullarla Allahın huzurunda helalleşecektir
    • Çorbacı ali ihsan22 Ağustos 2022 . 15:03

      Valla kardas lar bu hayvanları bız dogurmadık Allah yarattı bıze aha kulum yarattıgıma sahıp cık cıkmazsan ezıyet edersen aha cennet orada dedı bu dunyanın bıde otekı tarafı varkı yandım Allah dıye naralar kulakları sagır edecek. Ulan bir tas yemek verseniz ölürmusunuz ne melem yaratık olmus cumle aleminiz aha ben diyorum ki topunuz ustume gelseniz curmunuz kadar yer yakarsınız ben bu Bolu nun hayvanlarını doyurur engel olanada Osmanlı tokadını tattırırım
    • Edip 22 Ağustos 2022 . 14:54

      Magdure sokakta bınlerce Bi tarafına göz suzen herıf var sanırım onlardan rahatsız olmuyorsun hosuna gıdıyor bence. Ha sen kac tane yetimin basını oksadın? Ayrıca Allahın verdıgı canı Allah alır uyutma falan hayırdır sen Allah a sirk kosuyorsun sayılı nefesin bıter Allah ın huzuruna cıkmadan tovbe ye gel Magdure
    • Cicikuş22 Ağustos 2022 . 14:16

      Arkadaşlar, siz kör müsünüz, yoksa gerçekten mi bunları inanarak yazıyorsunuz? Gönül hanım, sokak arasındaki mama satan dükkanı kim ne yapsın. İyi dinle, bu hayvan maması piyasası tam "2 MİLYAR DOLAR$$$". Anladınız mı? bunlar mahalle dükkanı falan değil anlayın artık. Siz iyi niyetli yazıyorsunuz sanırım. Sizi anlamak istiyorum da o dünyadan çıkın biraz geniş bakınca piyasa ortaya çıkıyor. Dükkandan bahsetmiyorum. Tamam?.. Bunlar çeşitli dernekler kurarak, sizin gibi gerçek hayvanseverleri kendi ticaret değirmenine malzeme yapıyor. Adamlar sokak hayvanları sömürüsüyle malı götürüyor. Bu konu bu kadar. Şimdi işin diğer kısmı, İNSAN HAYATI... İnternet kullanmayı bilirsiniz. yazın: Başıboş hayvan saldırısı diye binlerce kayıt çıkacak önünüze.. Son 5 ayda 16 "İNSAN" HAYATINI KAYBETTİ. Şaka değil bu... Düşün çocuğunu köpek parçalıyor. Kötü dimi? hem de çok. Zehirleme falan geçin bunları. Adamın siteye mi ihtiyacı olur? gerçekçi olun biraz, çorbaya çevirmeyin konuyu. Sokağa çık, köpekler zaten önünde. Ne haritası, ne işareti? Dalga mı geçiyorsunuz? Kaç motokurye kaza geçirdi/öldü haberiniz var mı? yok. Kaç aile evlat acısı yaşadı, haberiniz var mı? yok. Kaç kedi öldürüldü?.. Geçin bu çakma hayvansever ayaklarını. (saf insanlar hariç) Önce İNSAN HAYATI. Sadece köpek mi seversiniz? diğerleri? KUZU ETLİ MAMA? Buna ne diyeceksin? CEVAP VEREMEZSİNİZ. ÇÜNKÜ BU SİSTEM MAMA LOBİSİ TARAFINDAN KOORDİNE EDİLİYOR. KANMA BUNLARA DEĞERLİ GERÇEK HAYVANSEVER...
    • ARTIK YETER22 Ağustos 2022 . 14:00

      HAVRİTAKAPATILACAK.
    • Beyzanur22 Ağustos 2022 . 13:56

      Sibel Hanım'a, öncelikle selamlar. Ve saldırgan olmayan tavrınızdan dolayı teşekkürler. Bu arada evimde 2kedi 1köpeğim vardır. Çakma hayvansever özde mama lobicisi değilim. Atamızın 13haziran1932 yılında resmi gazetede yayımlanan metni şu şekildedir(LINK= https://resmigazete.gov.tr/arsiv/2123.pdf )... Yapılacak mücadelede şu esaslar takip edilecektir. 1 — Sahipsiz olan bütün köpekler itlaf edilecektir. 2 — Şehir ve kasabalar dahilinde beslenen sahipli köpek ler; hiç bir suretle başı boş olarak mahalle aralarında, çarşı ve p a z a r d a dolaştırılmıyacaktır. Dolaştırmak istiyenler hayva nın ısırmasına mahal bırakmamak üzre ağız ve burnuna birer maske takmıya mecbur tutulacaklardır. Bu hususun şehir ve kasabalar dahilinde belediyeler tarafından neşir ve ilânı ile şiddetli murakabe edilmesi ve muhalif hareket edenler hak kında belediyece ceza tatbik edilmesi icabeder. 3 — Maskesiz görülecek köpeklerin itlaf edileceği de hal k a tefhim edilecek ve bunu müteakip maskesiz dolaştığı görü len köpekler itlaf edilecektir. 4 — Köylerde bulunan sahipli köpekler gündüzleri bir mahalde bağlı olarak bulundurulacak ve ancak geceleri bekçi lik işini görebilmeleri için serbest bırakılacaklardır. B u mec buriyet k o y ihtiyar heyeti vasıtasile bütün köylülere tamim edilecek ve mecburiyete riayet etmiyenlerin köpekleri itlaf edilecektir.
    • Mağdure22 Ağustos 2022 . 13:43

      Sokak köpeklerine mama vererek cennete gideceğini zanneden bir kesim var,sokak köpekleri sizin vicdanınızı rahatlatacağınız oyuncaklar değil, önce insana değer verin ,gidin bir çocuğa hediye alın,bir yetimin başını okşayın,sokak köpeklerinin yeri ya barınak ya da sahipleridir öyle başıboş insanlara zarar veremezler,belediye bunları ya barınağa koymalı ya da uyutmalıdır.
    • yunus22 Ağustos 2022 . 13:35

      kapatılması için kampanya düzenlenen web sitesi haline dönüşmüştür ve son gelinen durumda "eğer gerçekten" kötü kişilerce istismar ediliyorsa kapatılması doğru olacaktır.
    • Hayvanları kullananları A22 Ağustos 2022 . 13:18

      Burdan şunu söylemek istiyorum Kaç defa okula gidemediğimizi çocukların zor gittiğini belediyeye söyledim Aldığım cevap kanun var Bu kanun olamaz 3 yaşındaki çocuğu boğazından ısırıyor Ama hocam biz bir şey yapsak hapse atılırız Suç Soruyorum böyle kanın olur mu yahu?
    • ASLI22 Ağustos 2022 . 13:16

      Site gibi yaşam alanlarının içinde sahibi olan köpekleri bile öldürüyorlar. Hatta besleme-bakım yapan hayvanseverleri hedef gösteriyorlar. Acilen bir şey yapılmalı bugün bu soğukkanlılık ve korkusuzlukla sokaktaki/evdeki sahipli/sahipsiz bir canlıyı öldürebilenler yarın neler yapar bunların muhasebesinin yapılması gerek. Bu vebal tüm toplumun üzerindedir!
    • BİLİNÇSİZ YAZI KALEME ALM22 Ağustos 2022 . 13:09

      Havrita isimli uygulama ile sahipsiz hayvanların konumu belirtilerek hedef gösteriliyor. Hayvanlar adeta konumlandırılıp katillerin önüne sunuluyor. Bu uygulama nedeniyle hayvan katliamı ve zehirlemeler oluyor. Acilen bu uygulamanın kaldırılması, yasaklanması ve kurucu ve kullanıcılarına 5199 sayılı kanun gereğince cezai işlem uygulanması gerekmektedir.
    • kimsin22 Ağustos 2022 . 13:06

      BÖYLE BİR YAZI KABUL EDİLEMEZ. SEN KİMSİN.'' Sahiplenilmeyen hayvanlar ise bilimsel yöntemlerle uyutulmalı.'' TEZ ZAMANDA UYUTULMAN DİLEGİYLE. BU UYGULAMADA HAYVANLAR ZEHİRLENİYOR. BİLİNÇSİZ YAZI KALEME ALMA.
    • Marcel22 Ağustos 2022 . 11:34

      Bu sahipsiz canlara tahammül edin. Ne var yani sizinle birlikte yaşasalar? paçanızdan ısırmış, kolunuza atlamış, çocuğunuzun peşinden koşturmuşsa? Oyun istiyor köpecik. Ben mi? beni soracak olursanız, şehirden az biraz uzakta, bir villa'da yaşıyorum. altımda dağ aracım var lastikleri epey yüksektir. İhtiyacım olunca şehre iner, alışverişimi yapar koca lastikli aracımla basar gelirim. Siz de yaşayıverin be köpeciklerle ne var yani? hahahahhahaha
    • Aladağ 22 Ağustos 2022 . 11:19

      Burada o kadar yazdım, başıboş köpeklerin ileride Boluda büyük sorun oluşturacağını. Sayılarının sürekli artacağını. İyi kötü toplumda bir duyarlılık oluşmuş gayet güzel. İnsanlar bilinçleniyor. Sokakta başıboş köpek olmaz, köpeğin sahibi olur. Sorumluluğu sahibinde olur. Köpek köyde olur, ağılda olur. Köpeğin bir amacı vardır, biz bu hayvanları bir nedenden dolayı evcilleştirdik. Bu hayvanların bir amacı vardır, onları sokağa salıp önlerine mama dökerek, sadece karınlarını doyurarak büyük hata yapıyorsunuz. Bu hayvanlar insanla bağlantısını kesince vahşileşirler. Bu hayvanların ilgiye sevgiye ihtiyacı vardır. Kuru kuruya önlerine mama dökerek olmaz bu iş. Hayvan beslemeyi kendine iş edinenlerin ıskaladığı nokta bu. Bu hayvanların karnını doyurmakla iş bitmiyor. Gelelim neden bu hayvanların sokakta olmayacağına. Bu hayvanlar bizim için tehlikelidir. Son yıllarda ülkede yaşanan üzücü olayların çoğunda köpekler kazaya sebep oluyor, çocukları kovalıyor, ya da kaldırımdan geçen birine havlayıp yola atamasına sebep oluyor. Böyle örnekler yüzünden sokaklarda köpek olmamalı. Ne yapacağı kestirilemeyen, insana zarar verebilecek bir hayvanın yeri sokaklar değildir. Bütün bu hayvanlara barınaklarda bakmak da ekonomik olarak imkansız. Çözüm ise maalesef acı. Anlamadığım bir başka konu bu ülkede bir yılda milyonlarca kuzu ve inek kesiliyor ama konu köpeklere gelince akan sular duruyor. Söz konusu köpekler olunca toplumun makul bir zeminde anlaşması zor
    • ÜLGEN DURMA22 Ağustos 2022 . 11:05

      RotçuKadir, sen bir gerçeğin farkında değilsin, hayvanları toplu yaşanan bir barınağa kapatirsan orada viral hastalıklardan acı çekerek ölürler. Bu daha kötü onlar için. Yavru hayvan zaten bulaşıcı hastalıklardan dolayı yaşayamıyor barınakta. Bilmeden yorum yazmışsın.
    • ÜLGEN DURMA22 Ağustos 2022 . 11:01

      Artık hepiniz duymuşsunuzdur. Havrita denen ve insanlık suçunu içeren her türlü özelliği barındıran bir uygulama var. Zaten çok uzun zamandır bircok insan bir canavarı destekliyor ve başıboş köpek sorunu denen sayfaların navigasyon uygulaması. Bu uygulamada işaretlenen noktalardaki köpekler, ertesi günü toplu olarak ölü bulunuyor. Gönüllülere, beslemecilere planlı saldırılar oluyor, dövülüyor, tehdit ediliyor, öldürülüyor. Ve tek bir münferit olaydan ortalığı ayağa kaldırıp, ki o sokak köpeği de değildi, sahipli köpekti, sokak köpeklerini hedef gösteren yetkililerin kılı kıpırdamıyor. Bu rezil ve vahşi uygulamanın kurucuları bu ülkede yaşamıyor bile ve yalan vahşi köpek haberleri ile güya mağdurlara aktarılacak paralar topladıkları yetmiyormuş gibi bir de maşalarına seri cinayetler işletiyorlar. Bu en büyük dolandiriciliktir. Devlet ve belediyelerde adamları var. Biz bu merhametsiz insanlarla birlikte yaşıyoruz. Aynı bunun gibi. Yakında bu “ komşularımız “, efendileri için biz hayvan kurtarmacıların evlerini de işaretlerler. Mahallenizdeki, bölgenizdeki hayvanlara her zamankinden daha fazla sahip çıkın, kendinize de dikkat edin. Havrita denilen uygulama ve destekçileri kanunu cigniyorlar, çünkü doğrudan bu sokak canlarini hedef gösteriyorlar. Sokakta yaşayan hayvanları hedef gösteren, öldürülmelerine sebep olan #havritakapatılsın. Bu örgütlü kötülüğe karşı h
    • Hemsıre 22 Ağustos 2022 . 10:51

      Evet evet mama lobisinde buyuk rant var bizzat ben bu hayvanları sizin gibi insana dogaya hayvana saygısı sevgısı olmayan insanlara karsı korumak için rahmetli babamdan kalan milyon dolarları harcamaya ant ıcıyorum.
    • CMK22 Ağustos 2022 . 10:47

      Sezen, Türkiye'de 82 baro vardır. Nasıl binlerce baro suç duyurusu yapıyor?. Ufak atın da civcivler yesin, tabi başıboş köpekler parçalamadıysa. Sitenin amacı belli, çeteleşmiş köpeklerin olduğu konumları saptayıp, vatandaşların bilgisine sunuyor. Bunun harici ithamlar boştur, hayal ürünüdür, kanıta muhtaçtır. Kimse git zehirle demiyor, git zarar ver demiyor. Adamın içinde böyle bir şey varsa, zaten siteye ihtiyacı yok. Her türlü yapar ve cezasını çeker/çekmeli. Bence yararlı bir uygulama. av.Celal.
    • sportman22 Ağustos 2022 . 10:35

      3 gün önce Garanti Bankası önündeki köpek bana saldirmaya kalktı gruplar halinde geziyorlar
    • Gönül 22 Ağustos 2022 . 10:25

      Hayvan mamasının ticaretini yapan adam kar elde etmeyecekte ne yapacak ? Elbette bunun bı karı olmalı. Evine ekmeği ticaretle götüren insandan ne beklıyorsunuz. Ayrıca mama satan hemen hemen her dukkan gereklı ındırımı ve hassasıyetı gostererek satıyor adamlar kendı karından kısıyor. Ne anlatıyorsunuz siz ? Tedavi ve besleme amaclı kurulan derneklerın vurgun yaptıgını soylemıssınız, elinizde kanıtınız belgenız var mı ? Acılan derneklerın bagıs hesapları yasal ve denetımlıdır. Varsa süpheniz burda degıl adalet önünde konusursunuz. Boyle algılar olsturarak klınıklerde tedavı bekleyen canı acıyan hayvanların haklarına giriyor veterıner hekımlerın işlerini zorlastırıyorsunuz. Bı veterıner hekım kliniği gezmenizi öneririm. Belediyenın belirlediği mama dökme alanlarına mamalar dökülüyor bu mamalar fare cogalmasına neden olmaz kedi eksıklıgı fare cogalmasına neden olur. Sıfon cekmekten aciz insanlar gelip burda bakteri muhabbetı yapmasın ! Ac susuz her canlı agresıf sınırlı olur. Sokaklarda ki canlar yasal aşıları yapılmış küpeli hayvanlar sadece tek ıstedıklerı mama ve sevgı. Doymak bılmeyen egolarınızdan sıyrılıp bır kahve parası o begenmedıgınız derneklere bagıs yaparsanız sokak hayvanlarına gereklı destegı seve seve saglarız. Bol keseden atıp tutup masum canlar uzerınden algı olusturmayın. Bas bas bagırıyoruz besledıgınız canları kısırlastırın, aşılarını eksık etmeyın kontrolsuz coğalma olmasın dedik durduk. Abuk sabuk haber yapmak yerıne halkı bilinçlendirecek haber yapın
    • nalanyaman22 Ağustos 2022 . 10:22

      American Cocker cinsi köpeğe sahibim. Tasmasıyla gezdirmeye çıkarırım. Elimde de dışkılarını temizlemek için torba taşırım. Kalabalık ortamlarda tasmayı kısaltırım ki etrafa rahatsızlık vermesin. Ama şu bir gerçek ki, diğer köpekler sürü halinde etrafımızı çeviriyor ve köpeğimi taciz ediyorlar, ısırmaya çalışıyorlar. Bu konu hakkında yetkili kurumlar harekete geçsin. Bu köpekleri isteyenler ki yorumlarda bazıları var. Onlar müraacat etsin, üzerlerine kayıt edilsin, çip takılsın. Ya da belediye barınağa toplasın. Bunun çözümü budur. Haberi yapan gazeteyi, duyarlılık oluşturduğu için tebrik ederim.
    • Sibel 22 Ağustos 2022 . 10:19

      Beyzanur hanım Atamız tam bir hayvan severdi, hayvanlarla mücadele etmek diye bir cümlesi var ise lütfen kaynakları ile belirtiniz. Hayvanların dışkısını konuşmuşsun, insanlar plastik atıyor yerlere, toprağa da karışmıyor. İnsanoğlu olarak doğaya verdiğimiz zararlar saymakla bitmez. Hayvanın dışkısı mı rahatsız etti sizi. Çocuklara saldırıyor demişsiniz kayıt gösterin atıp tutmayın. Hiçbir hayvan durduk yere bir insana saldırmaz. Sizin özgürce dolaşmaya hakkınız var ya o hayvanların sizden daha çok hakkı var. Sen insan olarak kedi köpeklerden daha mı üsttünsün. İnsanların birbirine yaptıkları savaşlar katliamlar var yüzyıllar boyunca.. cinayetler.. dünyada tüm pisliklerin sebebi insanoğlu.. rahat bırakın hayvanları
    • alihsan22 Ağustos 2022 . 10:11

      belediye göreve. sokaklar mama rantçılarına bırakılamaz. Terörle mücadele kadar önemli bir konu bu. toplum huzursuz. Bu işi yetkili kurumlar yapacak. Zehirleme vs. yazısı yok bu iyi bir gelişme. Görevli olan görevini yapsın.
    • Bolulu22 Ağustos 2022 . 10:11

      Bolununsesi hiç biriniz olayın farkında değilsiniz hayvan barınağına gidin bu haberi yapacağınıza binlerce hayvan var hayatta bir canlıya bakamayan yorum yapıyor yazıklar olsun. Şunu unutmayın arkadaşlar bu dünya insanlara ait değil her canlının yaşama hakkı var sen her yeri bina yaptın bu hayvanlar nerede yaşayacak . Bu saçma sapan haberleri yapacağına bu hayvan sorununu nasıl çözebiliriz bunları düşünün .Parklara kafe vs yapacağınıza hayvan sevgi yerleri cocuklara sevgi aşılama vs nasıl yapılabilir bunlara bakın. Bolu barınağı elinden geleni yapıyor yakaladığını kısırlaştırıyor tedavi ediyor bu işler kolay işler değil sizlerin yaptığına türkçede hainlik denir.
    • rotcukadir22 Ağustos 2022 . 09:49

      Sokak hayvanları üzerinden çok para dönüyor bu nedenle sokakta hayvanların olmasını istiyorlar...Gerçekten sokaktaki hayvanları düşünüyor olsalar sokakta hayvanların olmasını istemezlerdi.Hadi insanları düşünmüyorlar yahu bu hayvanlar sokaklarda hastalıktan ölüyor,araba altında kalarak ölüyor,yetersiz beslenmeden ölüyor...Kış aylarında çoğu hayvan özellikle kediler donarak ölüyor.Hayvanların kendi kendilerine yaptıklarından bahsetmiyorum bile...Özellikle köpekler bir kedi yakaladıkları an kediyi paramparça ediyorlar.Bir başka gruba ait köpek kendi alanlarına girdiğinde topluca saldırıyorlar. Hadi sokakta bir olur iki olur anlarımda bildiğin sürü haline geldiler...Bu durum hem insan hem de hayvan sağlığı açısından oldukça tehlikeli bir durum ama bunlara bunu anlatamıyoruz..İyi niyetli insanların duygularını istismar ederek bir düzen kurmuşlar bunun bozulmasını istemiyorlar. Bozulacak! Devlet var.
    • Kenan22 Ağustos 2022 . 09:48

      Beyzanur senın sı....n sehrın kanalizasyon hattını felc ettı neyın pıslıgınden bahsedıyon kardaş
    • Bolulu22 Ağustos 2022 . 09:48

      Barınağın acilen desteklenmesi gerekiyor. Ben bir kaç defa ziyaret ettim. Gerçekten çok hayvan var, personel sayısı az. Çalışanlar çok özverili ama yetişemiyorlar. Sokak köpekleri masum yavrular ne yapsın yaşamak için çöp çöp geziyorlar. Tek istekleri karınlarını doyurmak. Ya araba çarpmış yada feci dayak yemişler. Tabii çekingen ve korkaklar. Başlarından geçen kötü olaylar nedeniyle korunma refleksi ile davranıyor olabilirler. Barınağın büyütülmesi ve ekip olarak güçlendirilmesi şart.
    • Nuri alco22 Ağustos 2022 . 09:47

      Beyzanur bir gun uc bes kutu sallayıp senın kapına gelıp sabaha kadar nara atacağım bakalım köpek havlamasına sukur etmıyonmu
    • Sezen 22 Ağustos 2022 . 09:38

      Havrıtanız ulasıma kapatıldı ve İstanbul barosu basta olmak uzere bınlerce baro bu katliam cagrısı yapan ve onlara destek olan herkes hakkında suc duyurusu yaptı bundan boyle terorle mucadele ve organize suclar devam edecek buyrun ındırın kullanılmayan uygulamayı!
    • Cöle22 Ağustos 2022 . 08:46

      Eskiden barınakta 2 bakıcı150 hayvan vardı. Şimdi 15 bakıcı 5 hayvan var. Diğerleri şehir içinde.
    • beyzanur22 Ağustos 2022 . 08:40

      Gece havlar uyutmaz, sokağa dışkılar kirletir, çocuğa/insana saldırır yetmedi mi artık? Atatürk, 1932 yılında bir kararname yayınlamış okuyun. Sahipli hayvanlar çarşıda dolaştirilmayacak, sahipsiz hayvanlarla belediye mücadele edecek diye. Gercekten Atam çok ileri görüşlü. Şimdi ne günlere kaldık. Ya evine al besle, ya da başkasının hayatına etki etme. O pembe dünyanızdan çıkın ve gerçekleri görün. İnsanlara, çocuklara saldırıyor. Cevabınız yok tabi. Sahiplenmiyorsunuz, böylece sorumluluk da yok. Serseri mermi gibi dolaşıyorlar. Belediye acilen gerekli mücadeleyi yapmalıdır.
    • GerçekHayvanSever22 Ağustos 2022 . 08:18

      Haberi okudum. Siteye girdim o yazıları okudum. Geldim burada yorumları okudum. Baktım, yorumlar zehirleme diyor. Dedim acaba eksik mi okudum diye tekrar haberi okudum. Böyle bir şeye rastlamadım. Çakma hayvanseverler, milletin aklına neden böyle şeyleri sokmaya çalışıyor? Zaten zehirleme vs yazsa gazete yayınlamaz, yayınlasa da herkes tepki verirdi. Çok haklı bir talep var. Belediye veya yetkili kurumlar tarafından gerektiği şekilde müdahale edilsin diye algıladım ve destekliyorum. Sözde hayvanseverler göçük altında kal, köpek pacanı ısırsa ne olacak diyor pesss. Ne günlere kaldık, insanları aşağı görüyorlar...
    • Mama lobisi22 Ağustos 2022 . 08:12

      Hayvan sevgisi diye diye başımıza çıkardınız her yer başıboş köpek dolu ve bunların çoğalmasını tek nedeni hayvanseverler kendinizin ya da çocuğunuzun hevesi geçince salıyorsunuz sokağa,sefasını siz,sefasını biz çekiyoruz,eskiden ihtiyacı olanın köpeği olurdu ve herkes ölünceye kadar sahip çıkardı, kimse süs olsun ,hava olsun diye köpek beslemezdi,Bodrum ,Marmaris sokakları köpek dolu köylü amcalar mı bırakıyor bunları sokağa? Her yer kedi köpek maması ,fareleri besliyorsunuz leş gibi kokuyor.Yeter artık ne yapılması gerekiyorsa yapılsın, köpekler insandan önemli değildir,önce benim ve çocuklarımızın güvenliği.
    • reader22 Ağustos 2022 . 06:24

      Yorumları okudum da sözde hayvanseverler, hiç yazılanlara cevap verememiş. Kuzu etli mama çocuk/insan ölümleri yazıyor buna karşı hiçbir cevap yok. Yalnızca körü körüne savunma var. Değerli okuyucuların dikkatini çekmek isterim. Sokak hayvanları denetim altına alınmalıdır. Yararlı bir haber olarak görüyorum. Art niyet sezmedim, okumadım. Yok zehirleme vs diyorsunuz da burada öyle birşey yazmıyor. Yazmayan şeyi de var kabul edemeyiz. Beynin arka planını görme imkanımız yoktur. Suçlama yaparken dikkat edelim.
    • Melek’e22 Ağustos 2022 . 04:53

      Yazıyı kaleme alan kişi çocuklarımızın can güvenliğinin sağlanması için belediye tarafından alınması gereken tedbirlerin olması gerektiğini vurgulamış. Bu Melek rumuzlu avukatım demiş ama kaleminden kin ve nefret akıyor. “Bir de mahkemede hesaplaşacağız” diye tehdit ediyor. Dava açmazsan senden kötüsü yok. Hadi açta görelim. Çocuklarımız hayatı itperestlerin ihtirasından daha önemli.
    • HAYVANSEVER22 Ağustos 2022 . 03:36

      Artık bu gazeteyi okumuyacağım ve çevreme de, söyliyeceğim, Havrita nın kötü maksatlı kullanıldığı bu günlerde resmen hayvanları hedef göstermişsiniz. Hayırdır Kamuran bey ? Şerit mi değiştirdiniz.?
    • Nurcan 22 Ağustos 2022 . 03:33

      Nihayet birileri devletten önce harekete geçmiş. Sözde hayvanseverlere bak sen. İşiniz gücünüz beddua, kötü niyet, tehdit. Yeter artık markete gitmeye korkar olduk. Çocuklar eve hapis. Parklar pislik yuvası. Allah razı olsun bunu yapanlardan. İndirip bundan sonra nereden geçmemem gerektiğine bakacağım. Buradaki akıl hastaları da siz de çocuk sahibi olun ya da evlenin yalnızlıktan köpekle kafayı bozmuşsunuz. Mama verip akşam yatağında sen rahat yatarken o hayvanlar caddelerde sefil. Ama merhametli sen oluyorsun öyle mi?
    • Net22 Ağustos 2022 . 00:42

      Belediye çöp kamyonunda köpekler çöpe atılırken bu kadar hayvan sevici bolhayko neredeydi?Adamakıllı bir tane açıklama yapmadı,yapamadı.Hayvanları sevmek onlarla yaşamak güzeldir.Fakat insanlara zarar verme aşamasına gelindiğinde önlemler almakta sorumluların işi olması gerek.Bunda hayvanlar için kötü bir şeyde yok ayrıca.Hem hayvanları hemde insanları korumuş olursunuz.
    • ihsan akar22 Ağustos 2022 . 00:29

      evde kedim köyde köpeğim var ama sokak köpekleri kontrol altına alınmalı.Hayvanseverliği kedi köpek sevmek zannedenler karşı çıksa da bir şekilde kontrol altına alınmalı.Kedi ve köpekelrinde sağlıklı beslenmeye hakkı var.Sözde hayvanseviciler en adi mamaları sokak hayvanlarına veriyor o hayvanlarda acı çeke çeke ölüyor bu mu hayvanseverlik
    • Nur seda21 Ağustos 2022 . 23:54

      Aslı hanım pacanızdan ac olduğu ve bır lokma ekmek ıstedıgıni dile getirmek ıstedıgı ıcın cekmıs olabılır mi? Bır lokma ekmek verseniz ruhunuz mıdenızden önce doyardı emın olun fakat Rabbım kötu kullarına iyilık nasıp etmiyor ki o buyuk hesap gunu geldıgınde sizlerle bız ayrılalım degılmı?
    • Hayvandostu21 Ağustos 2022 . 23:28

      Vahsilik iliklerinize kadar işlemiş..Ey insanoğlu hiçbir zaman medeniyet seviyesine ulaşamayacaksın.. Dünyada tüm vahşeti kini nefreti yapan düşünen ve zekaya sahip olan insandır.. Hayvanlar bu gezegenin gerçek sahipleri insanlar misafir olarak geldi bu bilimsel bir kanıttır kabul etseniz de etmeseniz de.. Düşündüğünüz her türlü kötülüğünüz kıyametiniz olacak.. Okumayı iyi insan olmayı hiç başaramayacaksınız.. Yazıklar olsun size.. Ne az şükrediyorsunuz çok nankörsünüz.. Bence kendinizi ve çocuklarımızı kendi ırkımızdan korumalıyız.. sokaklarda hayvanlar aç hiçbir şey veremiyorsan muhalefet etme ve propagandalık yapma.. Ramazan ayında 1 ay oruç tutuyorsun açlığın ne demek olduğunu tutan çok iyi bilir.. fitne ve fesat yaymaya hiç gerek yok her şey konuşarak istişare ederek çözüme ulaşır.. doğayı sev hayvanları sev bitkiyi sev insanları sev her şey sevgi üzerine inşa edildi Sen de o şekilde dünyaya geldin.. hiç çözüm odaklı değilsiniz amacınız sadece o nefeslere düşmanlık etmek..
    • Nihan 21 Ağustos 2022 . 23:26

      Katip rumuzlu sahıs sundan adım gıbı emınım ki sadece nefes alıp ceketi bılen bir sahsiyetsın. Aksı halde havrıta denen uygulamanın tamda hayvanların yerlerinin belirlenerek topluca öldürülmesine olanak tanıyan bir uygulama oldugunu bilirdin. Bazı seyler acıkca anlatılmadanda anlasılır azıcık zeka! zira benim 10 yasında cocugum bu kanlı uygulamanın amacını bılıyor.
    • Sercan21 Ağustos 2022 . 22:33

      Kaportacı en güzelini yazmış.. İşe giderken özellikle kışın kaç kez köpeklerle karşı karşıya geldim yeter artık.. Seven alsın koynunda beslesin..
    • Melek 21 Ağustos 2022 . 21:58

      Özge gece yarısı sokaga cık bakalım köpeklermi takılır pesine ıkı ayaklı varlıklar mı takılır köpek ne yapsın senı saldırdılar mıda karsıma cıktı dıyorsun onune bınlerce ınsan çıkıyor yolunu mu degısıyorsun sen ve senin gibiler umarım kacınılmaz olan Bolu depreminde bır gocuk altında bir köpek nefesine muhtac beklerken bulursunuz kendinizi. Amin
    • Derya 21 Ağustos 2022 . 21:50

      Sokak hayvanları sahipsiz değildir hepimizin canları onlar birazcık duyarliklik istiyorum sizden ne ara bu kadar bencil cani olduk yazık bu yazıyı yazıp onları destekleyenlere
    • katip21 Ağustos 2022 . 20:48

      Siz hayırdır ya? Gazeteyi tehdit etmeler falan? Haberde ne var? zehirleme gibi birşey okumadım ben. Zarar verme gibi birşey de okumadım. Ne yazmışlar? Belediye toplasın diyor. Sahiplenen yoksa, medeni ülkelerde olduğu gibi uyutma yöntemi kullanılsın denilmiş. Eeee yani? Haddinizi aşmayın. Lobiye bak yem lobisine... Sorun ortaya konmuş, sorunun zararları belirtilmiş ve yetkililerden yardım istenmiş. Kafanız güzel galiba. Biraz okuduğunuzu anlayın.
    • Selcan21 Ağustos 2022 . 20:31

      Bu haberin aslını araştırın…. Gerçi araştırsanız sizler desteklersiniz. Zehirlensinler ölsünler sizler için ne önemi var ki!!! O programla bir sürü hayvan zehirlenerek katlediliyor. Araştırmadan etmeden nasıl yazarsınız. Siz bu hayvanlar daha boktan insanlarla aynı ortamdasınız neden onları toplatmıyorsunuz. Yaptığınız haberden Utanın diyeceğim ama….İnsanları köpeklere karşı dolduruyorsunuz gerçekten tebrik ederim tüm alkışları hakediyorsunuz
    • Uğur tekinalp21 Ağustos 2022 . 19:41

      Bunu paylaşmak zorunda misin? BU site bu canlılara ekmek su vermiyor zehir veriyor.Sen nasıl böyle bir şey yayimlarsin?Senin evinde de canlı köpek var.yazik sana çok yazık
    • hakan21 Ağustos 2022 . 19:07

      hayvanlara eziyet yapan 2 ayaklı itler ne olacak onları niye yazmıyon
    • Miness21 Ağustos 2022 . 18:55

      Umarım boluda yarın bir zehirlenme olayı duymayız aksı halde bu haberı yapan yaptıran tahrik edici yorum yapan herkesle adalet önunde gorusuruz
    • CMK21 Ağustos 2022 . 18:47

      Melek, gazeteyi sindirmeye çalışma. Yemezler. Bu haberde ne tehdit var ne düşmanlık var ne de nefret suçu var. Sallamasyon ithamlarla gazeteyi tohmet altında bırakma. Bir de avukatım yazmış. Böyle avukatlık yapiyorsan vah o baronun haline. Konuya gelecek olursak, başıboş kopeklerin insanları öldürdüğü, yaraladığı açık bir gerçek. Kimi yorumcular, tacizcileri vs katmış. Bu konuyu dağıtmaktan başka bir sey degildir. Taciz-tecavuzu zaten kimse savunamaz. Herkes en agir yaptirimi destekler. Onu bir geçin. Konuya gelin, gerçeği görün. av.Celal.
    • Aliye21 Ağustos 2022 . 18:41

      Allah sizi o hayvanlara muhtaç etsin inşallah. Bir kazada depremde ve cani insanlardan hep onlara siginiyorsunuz. Hani mama lobisi diyorsunuz ya evet o lobi evine ekmek götürmüyor firindan 3 ekmek alıyorsa yeri geliyor 3unu de o allahin emanetlerine yediriyor. Benim 3 yaşındaki oğlum yemek yerken bir sokak cani gorunce tabağındakileri onlara veriyor. Sokakta o canlardan korkanlar acaba bir parça ekmek verip hic başlarını okşamaya yeltendiniz mi? Ben oğlumu o masum canlardan değilde içleri kararmış gözlerini kan bürümüş ağızlarından pis salyalar akan insanlardan korumaya çalışıyorum. Allahim kalbinde ve içinde sevgi ve korku olan insanlarla karşılaştırsın evladımı
    • Melek 21 Ağustos 2022 . 18:17

      Turkıye Cumhuriyetinin bir Avukatı olarak soruyorum, sokak hayvanları koruma kanunu 5199 1 5 8 maddelerine muhalefet ettıgınızın Farkındamısınız bolunun sesi? . Halkı kin nefret ve öfkeye sevk edip iki farklı grubu çatışmaya surukledıgınızın farkındamısınız? Adalet önunde gorusecegız
    • sosis21 Ağustos 2022 . 17:24

      Yorumlara bak millet sömürü peşinde. Kimse de demiyor ki çocukların insanların canları ne olacak... Ancak yemciler savunuyor. Herkes bildirim yapsın ki ne haldeyiz görelim. Yemci takımı çok konuşuyor ama boş konuşuyor. Bu arada kaportacı haklı. Ayni bolgedeyim. Ortalık itten geçilmiyor.
    • Cöle21 Ağustos 2022 . 17:22

      Buraya bazı aşırı köpekseverler yorum yazmış. Biz siz gibi güvenlikli 3 m duvarı olan, parmak iziyle girilen sitelerde villalarda oturumuyoruz. Akşamdan sonra cocuğumuzu markete, fırına gönderemiyoruz biz. Çok güzel Bi konuya değinilmiş ama yorum çok, çare yok..
    • Gonul21 Ağustos 2022 . 17:11

      Bu kadar bencilce, içi boş ve nefret dolu bır haber dili ben görmedim. Çok güzel algı yapıp sokak hayvanlarını hedef göstermeye calismissiniz. Kaç tane hayvan beslediniz, tedavi ettirdiniz, ağlaya ağlaya ellerinizle toprağa gomdunuz. Bizler elbette bir çocuğa insana saldırı olmasını istemiyoruz bu tarz olaylara bir basın yayın organı olarak çözümünüz nefret dili mi ? Sizler basın olarak yol gösterici olup kitleleri nefrete degil sevgiye merhamete yoneltmeniz gerek. Kaç tane barınak gezdiniz ? Kaç hayvansever ile röportaj yaptınız ? Kaç veteriner hekim dinlediniz ? Hangi hayvanın iyileştikten sonra ki mutluluguna şahit oldunuz ? Kalbiniz kurusun, o masumlarin yaşamına saygı duyup çözüm üretmek, birlikte insan gibi yaşamak yerine bu tarz haberler yapıyorsunuz ya, sizinde kalbiniz kurusun !
    • Angel21 Ağustos 2022 . 16:14

      Bu mu sizin haberciliğiniz. Haberciyseniz biraz haber okuyun. Bu site yüzünden başıboş köpek kisvesi altında kaç masum can katledildi haberinz var mı. Minicik yavrular can verdi bu havrita uygulamasının hedef göstermesiyle.Biraz sağduyulunolun ve iyi araştırınn
    • Ayşe 21 Ağustos 2022 . 15:57

      Bolu’nun sesi! mi?siniz gerçekten yazık size.Sokak hayvanları sahipsiz değil!
    • Yeliz 21 Ağustos 2022 . 15:54

      Bu nedir ya sokaklarda bir sürü başıboş tehlikeli insan çocuk tazızcisi varken onlara hapıs cezası bile uygulwmçnmazkwn gücünüz bu dilsız canlılaramı yetıyor herkes çocuğunu okula elinden tutsun götürsün Bi zahmet sizide kınıyorum bu haberi yapmak marıfet iş gibi yazık
    • KAPORTACI21 Ağustos 2022 . 15:36

      boş boş konuşmayın. gelin sanayi çevresine can güvenliği yok kimsenin. başlarım sizin itinize. itperest-itetaparlar çoğaldı. al evine besle ne yaparsan yap. ben mecbur muyum ölme korkusuyla sokakta yürümeye? kim yaptıysa helal olsun. sanayici olarak illallah ettik be yeter artık.
    • hamideturk21 Ağustos 2022 . 15:33

      ben bildirim yaptım. çocuklarımızın canı bu kadar ucuz değil. kimse kusura bakmasın. insan, hayvandan üstündür. kıyasa sokmaya çalışanın bazı sorunları vardır. ısırılmak yaralanmak ölmek istemiyoruz. arabamız yok sokakta yürümek zorundayız.
    • Nilüfer21 Ağustos 2022 . 15:33

      Önce gelin onların yaşam alanına yerleşin, sonra bunları toplayın gerekirse uyutun deyin. Size aynı şey yapılsa tepkiniz ne olurdu çok merak ediyorum. Biraz empati yapın
    • Neşegül21 Ağustos 2022 . 15:31

      Bu ne lüzumsuz bir uygulamadır. Tamamen bencillik. Sokaklar sadece insanlara ait değil. Sokak canları bir parça yiyecek ve bir yudum su için mücadele ediyor. Herkes müsait yerlere yiyecek ve su koysa canlar da saldrgan olmaz zaten. Bu havritayi cikaracağiniza sapikrita cikarsaydiniz. Zira insanlardan daha tehlike varlık yok yeryüzünde... Hiç doğru bulmuyorum bu uygulamayı. Bir çok Kötü amaçlar için de kötü insanlara yol gösterilmiş olunuyor.
    • nakış21 Ağustos 2022 . 15:30

      baktım neymiş bu havrita diye... başıboş hayvanların yerlerini vatandaşlar tarafından bildiren bir sistem. silah falan nerenizden uydurdunuz bilmiyorum. hayvan yemi savunucularına baktım maşallah rant almış başını gitmiş.
    • Ayla 21 Ağustos 2022 . 15:22

      Bıktım dünyanın sadece insanlar için yaratıldığını sanan zihniyetten.!
    • Tarık 21 Ağustos 2022 . 15:15

      ne zorun var sokak köpekleri ile işiniz gücünüz algı yaratmak neden hiç bahsetmiyorsunuz sokak köpeklerini katletmek hatta besleyen hayvan severleri hedef alan havrita uygulamasindan
    • Selim21 Ağustos 2022 . 15:05

      Havrita uygulaması nedir ne işe yarar önce onu bir araştırın. İnsanları silahlanmaya ve dahi çeteleşmeye sevk eden bir uygulamayı haber yaparak, köpekler üzerinden kaos ortamı yaratma çabasına girişiminde bulunduğunu göreceksiniz. Yok derseniz ki biz araştırma gereği duymuyoruz , o zaman sizinde onlardan farkınız yok
    • murad21 Ağustos 2022 . 13:50

      Yüksek duvarlı ve güvenlikli sitede oturanlar çıtını çıkarmasın. Bizler bu itlerle karşı karşıya kalıyoruz. Belediye görevini yap. Adamlar son model aracıyla basıyor geçiyor. Bizler o sokaklardan yürümek zorundayız.
    • 14001421 Ağustos 2022 . 13:37

      Kesinlikle bu mama lobisinde büyük rant var. Hayvan sömürüsü yapıp malı götürüyorlar. Saf insanlar da bunlara kanıp hayvanları koruyor sanıyorlar. Kullanılıyorsunuz. İzin verilmemeli bu duruma artık. Milyar dolarlar götürülüyor. Uyumayın.
    • Aslıhan21 Ağustos 2022 . 13:24

      İyi olur. Fırından çıktım 3 tane köpek takıldı peşime. Pantolonumun paçasından çekti biri. Allahtan esnaf müdahale etti ve uzaklaştırdı. Bu siteyi kullanacağım.
    • özge21 Ağustos 2022 . 13:18

      Çarşamba günü kültür mahallesinde karşıma çıktılar. Zor bela kaçtım, 5 tane iri yarı köpeklerdi. Başka sokaktan geçmek zorunda kaldım.
    • HandeÖzdemir21 Ağustos 2022 . 13:14

      Uzun zamandır ben de bu durumu düşünüyordum. Çocuğum 4. sınıfa geçti ve sokaklarda başıboş köpekler var. Tedirginiz, lütfen yetkililer harekete geçsin.
    • doğa21 Ağustos 2022 . 12:50

      Sana hayvan diyemeyecem iltifat edemem yaratık.