İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

NEREDE LİYAKAT - SÖZDE ÜLKEYİ YÖNETMEYE TALİPSİNİZ

NEREDE LİYAKAT - SÖZDE ÜLKEYİ YÖNETMEYE TALİPSİNİZ
    23 Ağustos 2022

    NEREDE LİYAKAT - SÖZDE ÜLKEYİ YÖNETMEYE TALİPSİNİZ Değerli Hemşehrilerim, ...

         NEREDE LİYAKAT - SÖZDE ÜLKEYİ YÖNETMEYE TALİPSİNİZ      

          Değerli Hemşehrilerim, sn. Tanju ÖZCAN, dün akşam tv100 kanalına görüntülü olarak konuk oldu. Burada biz Boluluların da yakından merak ve takip ettiği konu olan ŞOFÖRÜNÜ MÜDÜR YAPTI olayına değindi.

          Dediğine göre, kısa zamanda göstermelik bir müdür atanması gerekiyordu ve programda söylediği üzere "daha önce şoförlüğünü yapmış" olan bir insanı müdür olarak atadı. Daha önce diye belirtiyorum çünkü, kendisi programda böyle bir beyanda bulundu. Şimdi, Bolu Halkı neyin ne olduğunu bilir. Aktif mi yoksa daha önce mi bu görevde bulundu halkın kendisine soralım. Yorumlarda bilen ışık tutsun.

           Gazeteci Hacı YAKIŞIKLI soruyor, sn. Başkan başka insan mı bulamadınız da şoförünüzü müdür yaptınız? Cevap çok ilginç. - Düzgün bir arkadaşımız... Ayrıca bu kişi 1.500tl de HUZUR HAKKI alacak... Nerede liyakat?.. Daha önce, sn. Özcan'a yakın Chp'li bir ismin kooperatifin genel müdürlüğüne atandığıyla ilgili bir haber hatırlıyorum...

          Sayın Özcan, Bolulu olarak soruyorum... Siz parti olarak ülkeyi yönetmeye talip değil misiniz? Bu uygulamalarla mı vatandaşlardan oy isteyeceksiniz?..

          Bu olaylarla Bolu'nun ismini zedeliyorsunuz.

    • Köroğlu19 Eylül 2022 . 12:15

      "Göstermelik müdür" nedir arkadaş! Milletle dalga mı geçiyorlar anlamadım. Göstermelik müdür atamak için makam mı icat etmişler, yoksa gerçekten böyle bir makam var ama hiçbir b.ka yaramıyor diye, buraya göstermelik müdür mü atamışlar? Her iki türlü de, milletin aklıyla dalga geçiyorlar
    • BÖRÜ6 Eylül 2022 . 12:13

      Komedi rumuzlu arkadaş haklı, Karaçayır Parkının Nikah Salonu arkasındaki köşeyi içkili restorana tahsis etmek, peşkeş çekmek kimin aklına gelirdi.
    • Sel26 Ağustos 2022 . 21:12

      Bir uyari yapacagin.bolunun etrafindaki su kanallari sehrin emniyetiydi senelerce.kuzeydeki kanal kapatildi peki o taraftaki daglardan guclu bir yagis ve akabinda sel gelirse ne olur
    • Metin Çelik26 Ağustos 2022 . 12:13

      Komedi Rumuzlu Yorum çok isabetli olmuş. Şöför Ya da Başka bir çalışan Belediyeye ait bir işletmenin başına Genel Müdür olarak atanmasına şahsen hiç bir itirazım yok. Sonuçta Şöför de olsa O işi yapabilir bilgi birikimi eğitim düzeyi ve muhakeme yeteneği var ise . Atamaya yetkili kişinin ülkemiz idari hukukuna göre Yasalara aykırı bir durumu söz konusu olamaz. ancak bazı yorumlar Yani şöföre kadar bir başkasını mı bulamamışlar ona kadar adam mı yok gibi açıklamalar hiç hoş değil. Şöför de diğer çalışanların her biri o görevi yapabilir niteliği olabilir Bu atamayı İrite etmemek lazım. Ast olan görev değil İnsan olmak insana verilen değer olmalı. insanları kırmamalı. Malesef bu tür eleştiriler alışkanlık haline gelmiş devletin bir kurumunun Atama Yetkisini Atama Ya da seçimle hangi yolla almış olursa olsun. LİYAKAT Tüy bitmemiş Yetimin hakkını korumak Hak Hukuk ve Adaletin Tecil edilmesinde ve korunmasında dikkat edilmesi gereken en önemli Yetki kullanımı kriteri olmalıdır hiç hak etmediği halde kamuda üst görevlere atananlar evet kendi yaşamlarında kısa süreli mutluluğu bulabilirler ama Tüy bitmemiş yetimin hakkını Ne bu dünya da Ne de Ahirette veremezler diye düşünüyorum
    • Metin Çelik26 Ağustos 2022 . 12:13

      Komedi Rumuzlu Yorum çok isabetli olmuş. Şöför Ya da Başka bir çalışan Belediyeye ait bir işletmenin başına Genel Müdür olarak atanmasına şahsen hiç bir itirazım yok. Sonuçta Şöför de olsa O işi yapabilir bilgi birikimi eğitim düzeyi ve muhakeme yeteneği var ise . Atamaya yetkili kişinin ülkemiz idari hukukuna göre Yasalara aykırı bir durumu söz konusu olamaz. ancak bazı yorumlar Yani şöföre kadar bir başkasını mı bulamamışlar ona kadar adam mı yok gibi açıklamalar hiç hoş değil. Şöför de diğer çalışanların her biri o görevi yapabilir niteliği olabilir Bu atamayı İrite etmemek lazım. Ast olan görev değil İnsan olmak insana verilen değer olmalı. insanları kırmamalı. Malesef bu tür eleştiriler alışkanlık haline gelmiş devletin bir kurumunun Atama Yetkisini Atama Ya da seçimle hangi yolla almış olursa olsun. LİYAKAT Tüy bitmemiş Yetimin hakkını korumak Hak Hukuk ve Adaletin Tecil edilmesinde ve korunmasında dikkat edilmesi gereken en önemli Yetki kullanımı kriteri olmalıdır hiç hak etmediği halde kamuda üst görevlere atananlar evet kendi yaşamlarında kısa süreli mutluluğu bulabilirler ama Tüy bitmemiş yetimin hakkını Ne bu dünya da Ne de Ahirette veremezler diye düşünüyorum
    • Vatandaş25 Ağustos 2022 . 13:15

      Ey troller.Korler sagırlar bırbırlerını agırlar.Bırısı 2004 secımınde baskanın nasıl kaybettıgını yazmıs.Beledıye baskanlıgında ıktıdar partısınden Boluya gelenlerın hepsı bır oldu .Iktıdar nımetlerını kullandılar.Secımı kaybettıler.Yanı baskana tum Bolu halkı sahıp cıktı.Iktıdar mensupları yandaslar halen secım yenılgısını ıcıne sındıremedı.Baskan partıler ustudur.% 52 oy almıstır.Bu oyların ıcınde malum partılılerın oyları bıle var.
    • varya24 Ağustos 2022 . 15:40

      Tanju Özcanın güvendiği kişi şöförü ise demekki bütün bilgiler şöferde şofer bir konuşursa varya
    • Aladağ 24 Ağustos 2022 . 11:23

      Başkanın siyasi kariyeri bitti gibi, bu bir anlamda iyi. Ne hata yaparsa yapsın yanına kar kalan iktidar mensubu siyasetçiler yerine böyle bir gelişme olması ülkem adına güzel. Siyasetçilerin yaptıklarından mesul tutulması, siyasetçilğin ömür boyu devam etmemesini göstermesi açısından gayet olumlu bir gelişme.
    • Vural24 Ağustos 2022 . 07:17

      Bu tür atamalar cehape için anormal değilki TDK nın başına ermeni agop dilaçarı atayan cehape ilk diyanet başkanlığına yahudi hahamı atayan cehape şöförü müdür atamış çok görmemek lazım
    • Komedi23 Ağustos 2022 . 22:02

      Müfettişlerin raporuna göre muhtemelen görevden alacaklar Tanju Özcan’ı. Irkçı söylemler ve eylemler, kadınlara hakaretler, parklara çökmeler, kritik yerlere eş dost akraba yerleştirmeler ve daha neler. Bu Özgür kardeşimiz de kurban seçilmiş. Yazık. Diyemiyor da ‘’benim etim ne budum ne’’ diye… Komedram…
    • kul hakkı23 Ağustos 2022 . 19:03

      belediye başkanlığından başka her şovu yapıyyor oy verenlerin vebali ve ahını unutuyor kendi partilileri bile İllahlah diyor
    • İ-H-G23 Ağustos 2022 . 18:59

      Sayın Başkan çok hata yapıyorsunuz Kılıçdaroğlunun eleştirdiği yanlışları yapıyorsunuz.Kendinize ve Boluya YAKIŞMIYOR YAPTIKLARINIZ.Bu hareketleriniz mensubu olduğunuz partiye de Bolu ya yakışmıyor.
    • Bayandan23 Ağustos 2022 . 18:03

      Ya işin ilginç yani hepsi bi tarafa ne partisinden ,ne pesinde gelenlerden,ne kadın kollarindan bir ses yok merak ediyorum bunca şey olup bitiyor kış uykusunda hepsi aslinda birbirinin aynı o kişilerde seçimlerde utanmadan oy dilenmeye çıkarlar kusura bakmayı maymunun gözünü sizler açtınız geçmiş olsunnnnn.
    • Belediye 23 Ağustos 2022 . 17:22

      Bu şoför bu haber çıkana kadar aktif görevde şoför olarak devam etti.Başkan lafı geçiştirmek için öyle söylüyor.Belediye de bu işi yapabilecek kimse kalmadı demekki.Bşkan belediye çalışanından oy alabilecek mi bakalım.Yaklaşık iki hafta önce de memurları cumartesi günü toplayıp beni müfettişe şikayet etmişsiniz görüşürüz uğraşırım sizlerle demiş.Bakalım seçime az kaldı bir de ihraç meselesi çözülsün görürüz bakalım.
    • Tokat gibi cevap23 Ağustos 2022 . 15:57

      Hayretler içerisinde izliyorum. Bir Belediye Başkanı kendini daha ne kadar küçük düşürebilir merak ediyorum. Her gün, her hafta, her ay ayrı bir skandal. Uygulamalarıyla ve söylemleriyle küçücük bir şehri yönetmekten aciz bir adam nasıl Cumhurbaşkanlığına kendini layık görür onu da anlamıyorum. Böyle şehir de yönetilmez ülke de. Sanıyorum ona ''dur'' diyecek bir tane adam yok partisinde. Bu olaydan sonra Belediye Meclis Üyeleri nasıl bakacak insanların yüzüne? Chp Kadın Kolları, Gençlik Kolları, İl Yönetimi ve İlçe Yönetimi nasıl izah edecekler bu işi seçmene? Nasıl savunacaklar acaba çok merak ediyorum. Neresinden tutsak elimizde kalıyor.
    • HÜSEYİN 23 Ağustos 2022 . 14:41

      Bu başkandan bu kadar fazla birşey beklemeyin belediyenin üç beş tuvaletini çalıştıramıyor hepsinde arızalı yazıyor. Her yerde otlar büyüdü çalışma yok kanal boyuna bir asfalt atmış akıllara zarar yollara ve kaldırımlara bir taş döşeniyor azı burnu bitarafta hiç denetim yok yönetim kapasitesi bu kadar şöföre kadar demekki güvenecek kimseyi bulamamış
    • sezgin23 Ağustos 2022 . 14:41

      Bu gazetenin Alaaddinle olan mücadelesini ve Tanju ile olan mücadelisini sonuna kadar desteliyorum.
    • Ahmet Haktanır23 Ağustos 2022 . 14:40

      Sayın başkan açıkca CHP Genel Merkezinin ''Pkk(Hdp),Akp,Fetö ve Yandaş basının'' etkisinde,güdümünde olmakla itham ediyor.Bilmem kaç seçimdir Akp'yi yeniyormuşda.Sayın Başkan kendi ellleriyle 2004 yerel seçimlerinde Bolu Belediyesini Alaattin Yılmaz'a nasıl teslim ettiğinden hiç bahsetmiyor.!
    • Bolulu1423 Ağustos 2022 . 14:10

      Tanju beyin söylemlerinin tamamen iyi niyetli ve doğru olduğunu düşünüp olaya tersden bakarsak; genel müdür olan beyefendinin zaten kişiliğine, karakterine kimse bir şey demiyor ancak sayın Başkanın gözden kaçırdığı bir şey var, koskoca Bolu'da genel müdür yapabilecek vasıfta başka kimse yok mu işin göstermelik olup olmamasına kimse bakmaz, Bolu'da bu vasıfta kimsenin olmadığı akla gelir ki bence Tanju bey bu konuda yanlış düşünmüş ve uygulamıştır.
    • Borazanlar mah 2 devam 23 Ağustos 2022 . 13:56

      Bu arada vallahide billahide akp li değilim