İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Sözde hastanelere başvurupta muayene olamayan yoktu...

Sözde hastanelere başvurupta muayene olamayan yoktu...
    24 Ağustos 2022

    Bir ay önce doğum yapan eşimin ayak ve bileğindeki ağrılar ...

            "Hastanelere başvurupta muayene olamayan var."

              Bir ay önce doğum yapan eşimin ayak ve bileğindeki ağrılar nedeniyle 23.08.2022 tarihinde hastaneden randevu almak süretiyle fizik tedavi hastanesi gittik. Bebeğimiz 30 günlük olunca10:50 de olan randevuya yarım saat geciktık. Birde ana bina yeni bina adında iki hastane varmış biz bilmiyoruz. Eşim bebeğinde verdiği yoğunluk ve stresle o küçük yazılı deteya dikkat etmemiş. Bizde ana bina yerine yeni binaya gitmişiz. Neyse çok uzatmadan 2 doktor arkadaşımız vardı saat 11:30 rica ettik. Hocam eşimin ayak kısmında agrı var. Giriş yaptırsak muayene yapabilirmisiniz. Yeni doğum yaptığı için rica ediyorum Öğleden sonrayı bekleme durumum yok kucağımdaki cocuk mızırdıyor . Mümkünse muayene yapabilirmisiniz deyerek yardım istedik.12 den sonraya kalırsak 13:30 a kadar beklememiz mümkün değil. Malum Covit salgınıda var bebeğimi ve annesini tehlikeye atamam. 2 doktor arkadaşa da rica ettik kapı önleri bomboş koridorda hasta yok, sırada hasta yok. Mesai bitimine yarım saat var. 2 doktor arkadaşında bize söylediği kime randevu aldıysan ona git... Çokmu zordu abla ne şikayetin var demek!!. Utanmadınız mı 30 günlük bebeği elinde sizden destek bekleyen bir hastayı odanızdan göndermeye. Bu kadarmı vicdandan uzaksınız .Acınacak haldesiniz duruşunuzla... Yetkilere de şunu söylemek istiyorum "hastanelere başvurupta muayene olamayan var."

    • SİSTEM HATASI25 Ağustos 2022 . 16:23

      Sistem sorunlu, arızalı... Bu gibi durumlarda doktorlara yetki alabilecek bir sistem geliştirilmeli ki rahatça muayene edebilsinler. Fakat nerde o günler, neyimiz sistemli ki?..
    • Emeklisiniz24 Ağustos 2022 . 22:57

      Hiçkimse sorumluluk almak istemez; kendinden kaynaklanmayan ve istenmeyen bir durum oluşabliir diye .... Sana dese evine git, istırahat et, olumsuz bir sonuç oluşsa suçlarsın... Acil olarak görse; geleceğini riske atar ve gerekeni yapar. Beş paarmağın beşide bir olamaz.
    • Vicdan24 Ağustos 2022 . 22:51

      Adam gerekçeleri ile geç geldiğini ve yanlış hastaneye geldiğinizde yazmış zaten. Yapılan yorumlara bakıyorum ya bu kişilerin hiç cocugu yok bebek bakmamış yada magdur edene cok yakınlar. Özel durum nedeniyle ricada bulunmak magdur edebiyatı değildir. Hiç bir anne baba zorda kalmasa 30 günlük bebesini yanına alıp hastaneye götürmez. Diger tarafta kişinin vicdanı varsa mesai dolsa ne olur. Türkiye de 1 hastanın muayene odasında kalma süresi ne kadarki. Girdin cıktın. Kolay iş değil Allah var yukarıda Hergun hasta insanlara bişey anlatmak. Ama işin bu!! sen seçtin!!Bi dinle kardesim adam rica etmiş. Anlayışlı olmak ve iki tarafında empati kurması gerek. Masanın arkasında bakarken masanın önünde olabileceğinide düşünmek...
    • Düz ve sıradan vatandaşa24 Ağustos 2022 . 22:37

      Vatandaş sorununu medyada elbetteki dile getirme hakkına sahip.Hasta ve hasta yakınının psikolojisini bütün kamu calışanlari hesaba katarak görev yapmak zorunda.Hasta yakını kimseye hakaret ve kufur etmiyor .
    • Sıradan vatandaş 24 Ağustos 2022 . 21:22

      Kardeşim saçma sapan yorum haber yapmayın hem randevuyu başka yere alıyorsun hem de sitem ediyorsun. Bebeğin var covidden çekiniyorsun o zaman bi zahmet randevuna bak da doğru hekime git. Boşuna duyar kasmayın kardeşim
    • Düz vatandaş24 Ağustos 2022 . 21:20

      İki farklı hastane olduğunu yazıp da yanlış yere geldiğinizi söyleyip sonrasında da bir dolu mağdur edebiyatı yaparak bu yazıyı yazmanız saçma olmuş. Bu şımarıklığı bir adliyede veya bankada vs yapamazsınız. Böyle saçma bir yazı yazaraktan halkı kin ve nefrete sürüklediğiniz için sizi ve gazetinizi cimere şikayet edeceğim.
    • Vatandaş24 Ağustos 2022 . 21:04

      Araçla yaklaşık 1 dakika mesafedeki diğer hastahaneye gitmeye üşenip bir paragraf yazıyı doktorları hedef göstermek icin yazmaya üşenmeyen bu zihniyeti kınıyorum.
    • Hasta24 Ağustos 2022 . 19:31

      Hastanelerde sistem kalmamis.saglik calisanlarida sistemsizlige ayak uyduruyor.hepsi bu..calisma sistemi yenilenmezse bu bozukluk artarak devam eder
    • Vatandaş haklı !!!!!!!!!!24 Ağustos 2022 . 17:24

      Sevgili İzzet Baysalın yaptırmış olduğu hastanede görev yapan sağlık personeli maalesef merhum izzet baysalın kemiklerini sızlatıyorlar. İnsaf!!!!!!!!!! insanoğlu bu kadar mı acımasız oldu, nerde kaldı Hipokrat yemini öyle bir yasa çıkaracaksın ki bu tür acımasız davranış içinde bulunan tüm kamu personelinin anında ilişiğini kesip kapının önüne koyacaksın mesleğinden de men edeceksin. meşhur bir söz vardır "ACIRSAN ACINACAK HALE GELİRSİN" NOKTA. Birde bu randevu sisteminin derhal kaldırılması ile herkesin istediği doktora herhangi bir sıra beklemeksizin muayene olma uygulamasının hemen hayata geçirilmesi gerekmektedir. İlgililere duyurulur.
    • HAMZA ALİ24 Ağustos 2022 . 16:51

      bazı doktorlar işi erken bitse bile hasta kabul etmiyor.Geçen gün saat 3.30da işi biten doktor başka hasta kabul etmedi.
    • bolulu24 Ağustos 2022 . 16:09

      bazı saglık calısanları hastaları kucumsuyor bır cumle soyleyıp yonlendirecek ben danısmanmıyım diyebiliyor.Zoruna gıdıyorsa meslegını sevmıyorsan ınsanlara yardimcı olmak zoruna gıdıyorsa ıstıfa edip gıdeceksin.insanlara yardımcı olacak sevecen bıreylere gorev vereceksın.