İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Bıktık artık Tanju Bey'in SMS'leri'nden

Bıktık artık Tanju Bey'in SMS'leri'nden
    26 Ağustos 2022

    Bıktık artık Tanju Bey'in SMS'leri'nden Tanju Bey şuraya çıkacak ...

    Bıktık artık Tanju Bey'in SMS'leri'nden

           Bıktık artık Tanju Bey'in SMS'leri'nden        

           Tanju Bey şuraya çıkacak 10.000'lerce kişiye SMS, Tanju Bey buraya çıkacak 10.000'lerce kişiye yine SMS. Belediyeyi ilgilendirmeyen ve şahsi konularını konuşmak için çıktığı programlarla ilgili mesajları vatandaşın parasıyla belediyenin sms sisteminden atmayın artık yeter. Şahsi meselelerini onu takip edenlere sosyal medyadan duyursun kendisi.

            Ve ayrıca bildiğim kadarıyla bu televizyonlara çıkmak için üste para veriliyor. Umarım onu da belediyenin kasasından vermiyordur inşaallah.  

    • Mehmet 31 Ağustos 2022 . 11:22

      Bu SMS lerin parasını kim ödüyor kesin Tanju cebinden ödüyordur
    • ayıp yahu29 Ağustos 2022 . 10:52

      neden bıkalım aksine tüm gelişmeleri anında öğrenebiliyorsun silmek 2 saniyemi almıyor
    • Hemsıre 27 Ağustos 2022 . 20:47

      Ben bıkmadım neden çoğul konusuyorsunuz? Bunu da haber dıye yayınladınız öylemi?
    • SMS derdi27 Ağustos 2022 . 15:08

      Cumhuriyet caddesi berbat durumda.plansız başlanan ve o mevkideki esnafı mağdur eden bir çalışma.Yukarı çarşı yapıldı bir sürü altyapı sorunu ile tekrar esnaf mağdur durumda.Göbekler ölçülerine uygun ve yerine göre yapılsa trafik kontrolü için iyi bir şey.Ama yapılan gereksiz ve sık büyüklükleri orantısız durumda.Kanal yolu başladığından bu yana 2 yılı geçti ne olacağı muamma durumda.Sehirde bulunan çocuk parklarına tamamen ticaret sokulmuş durumda.Karacayır parkına içkili mekan yerlestirilmis,Atatürk Orman Parkı betonlaştırılmış durumda.Yapılan havuzlar yarın yamalak vatandaşların dinlenme alanları kısıtlanmış durumda.Kesilen ıhlamur agacindan sonra bu senede kesilen genç çam ağaçları,kontrolsüz şehrin yerine salınmış sürü halinde ceteleşen köpekler ....daha bir sürü şey...Bırakın sadece sorunumuz sms olsun.Reklam Afiş İşler Mafiş...
    • DEYALLA27 Ağustos 2022 . 04:28

      Alüddün beyin SMS lerinden bıkmıyordunuz? lütfen objektif olun.
    • mehmet dönenç26 Ağustos 2022 . 14:11

      her bir mesajın en az bir asgari ücretli maaşı kadar bedeli var. bireysel olarak onu takip edenlere sosyal medyadan gönderebilir. belediyenin kanallarını şahsi işleri için kullanması doğru değil. mansur yavaş milyonlarca kişiye sms atıyor mu yada ekrem imamoğlu? bolununsesi yine gerçek haber! tebrikler!
    • Bolulu26 Ağustos 2022 . 14:10

      show zamanı geldi demek ne zaman ben evli barklı bir adamım.
    • jale SONER26 Ağustos 2022 . 13:07

      YOKbıkmadık ne kıskanıyorsunuz kendini yeni var etmediki zaten vardı.kıskanmayın ,kıskanmayın.
    • Metin Çelik e katılıyorum26 Ağustos 2022 . 13:00

      İyi de TÖ nün mevcut partisi CHP neden sessiz gık demyor? İl Yönetimi, İlçe Yöneti mi yokmu Boluda? Sessiz kalmaları TÖ yü onayladıkları anlamına gelir.. Haaa korkuları veya açıkları varsa TÖ den o ayrı tabiki
    • Metin Çelik26 Ağustos 2022 . 11:49

      Aday Belirlenmesi sürecinde Anket sonuçlarının T.Ö yü göstermesi sürpriz sonuçlar olarak algılanmıştı. daha çok iktidar partisinin seçmen kitlesinin T.Ö yü istemesinin nedeni şimdi çok daha iyi anlaşılmakta. Adam devletin imkanlarını kullanıyor. Makam aracı ile her yere gidersen ve buna hiç kimse dur demezse Belediyenin imkanlarını kendi amaç ve çıkarları yönünde kullanan insana Bu ülkenin Adalet sisteminde, Hukuk sisteminde dur diyen olmaz ise, Ankara İstanbul vız gelir iyi ki A.Y gibi Yurtdışlarına gidip te oralarda harcamalar yapmıyor. Kardeşim sen o makam aracı ile istanbula gittiğinde yakıtı cebinden mi alıyorsun. Başkan olmak ayrıcalıklı bir sınıf mı anlamına gelmekte Resmen kendi reklamını ve kendi siyasi iklimini oluşturmaya calışan bu kişiye Cumhuriyet Halk Partisinin sessiz kalması siyasetin ne kadar çürüdüğünü göstermekten başka bir işe yaramaz Bu ülkede Siyaset, adalet ve ticaret Yeniden tesis edilmelidir
    • Vatandas26 Ağustos 2022 . 10:55

      Yandas bıktı ıse Onu takıp etmez.Bız vatandas olarak baskanı takıp etmekten mutluluk duyuyoruz.Kıskananlar catlasın.
    • mimar26 Ağustos 2022 . 10:42

      Bu proğramlarda boy göstermenin Boluya faydası nedır ne faydası var bilen lütfen paylaşsın.Bolu başkanın bu kişisel sorunlarını çözmek içinmi ona oy verdi.İşi gücü konuşmak konuşmak icraat yok.Nerede vadedilen 3 boyutlu projeler
    • Haluk 26 Ağustos 2022 . 10:40

      Hakikaten Bolulular olarak bıktık artık kendini varetme oyunlarına.Kardeşim gel Boludaki işlerini takip et.Senin derdin TV kanallarını vatandaşın parasıyla ve imkanlarıyla özel işlerin için gezmek değil.İstanbula gitmek için bahane bunlar siz kimi kandırıyorsunuz.Bıktık artık bu hareketlerden bıktık
    • Bayandan26 Ağustos 2022 . 09:34

      Evet aynen bıktık yani kesinlikle.
    • Bolulu26 Ağustos 2022 . 09:32

      CB aday adaylığı çalışmaları. Şu anki mevkisi kendi başarısı sanıyor. Bırakın biraz daha eylensin kendi çapında. Belediye yönetilemez iken, CB olma hayalleri. Olan CHP ye oluyor Bolu'da oy kaybediyor. Ne diyelim cesur olamayan bir parti ve parti başkanı. Partiden derhal gönderilmeli. gitsin istediği siyasi birliğin içinde olsun. Biz ondan belediyecilik bekliyoruz. A.Y.'nin haksızlıklarını çözsün diye oy verdik.
    • Tanju Başgan26 Ağustos 2022 . 09:28

      Vay be çok büyük sorun, Tanju Bey'e söyliyelimde mesaj falan atmasın. Böyle büyük bir sorunu hemen çözmek lazım.