İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Şu yaptığınız yola bir bakın hele !

Şu yaptığınız yola bir bakın hele !
    31 Ağustos 2022

    Şu yaptığınız yola bir bakın hele ! Yıllardır büyük ...

    Şu yaptığınız yola bir bakın hele !Şu yaptığınız yola bir bakın hele !Şu yaptığınız yola bir bakın hele !Şu yaptığınız yola bir bakın hele !

           Şu yaptığınız yola bir bakın hele !         

            Yıllardır büyük bir beklenti içinde olduğumuz kampüs yolu azda olsa yapıldı ama tam bir mühendislik (!) harikası mantığı ile. Hala nizami ölçülere uyulmamış. Hele ki köprüye gelmeden okulun bulunduğu döner kavşak muhteşem. 8-10 m lik yol birden darlaşıp birden genişlemesi ve tekrar darlaşması.

            Acaba mühendis arkadaşım pandemi dönemi mi mezun? Yol bittikten sonra hiç mi araç kullanmamış ben nasıl bir yol yaptım diye.

          Güzel kardeşim burası kampüs yahu dışarıdan geleni gideni çok biraz intizam yahu. Karı var kışı var. Sen gör kışın olacak kazaları trafik yoğunluğu kar altında oraları hayal et. Yani arsa mı yok da getirip 5-6 m ye bağlıyorsun?

            Az bi yaptığın olaya iyi bak!

          Karayolları veya belediye her kim sorumlu ise LÜTFEN GAYRİ NİZAMİ BU YOLU BU HALDEN KURTARIN.

          Kampüs zaten yıllardır sahipsiz (!) bari siz yapmayın.

    • memett1 Eylül 2022 . 13:58

      seçime kadar ya sabır ,ALLAH (cc) bidaha belediye yüzü göstertmesin bu çakallara ,oy vermeyin kardeşim gördünüz beterin beteri varmış kötüyü mumla arar olduk derken önceki iyi anlaşılmasın zaten belediye hep öncekinin nemrut işlerinden kaybedildi
    • Kenan1 Eylül 2022 . 10:31

      Deve ye sormuşlar boynun eğri diye oda demiski nerem doğru burası yanlış desek neresi dogruki o göbeklieri yapan mühendis seni okutan hoca vatan haini böylemi öğretti sana yazık şu güzel şehrimize sizi oraya getirenlere yazık
    • Gerçek 31 Ağustos 2022 . 23:42

      Tanjunun yeğeni Sedat fen işleri müdürü olursa birde bu Sedat memur bile değil nasıl müdür oluyor onuda kimse anlamış değil olacağı bu.Arkadaş başkan olunca ne olduğunu zannediyor bunlar kendilerini.Sen bugün varsın yarın yoksun.Milketin iki dudağının arasında vereceği karara bağlısın ama gelen vatandaşa da ukelalık yapmaya bire birsin.Elin il tutmaz kıçın don tutmaz.Sözleşmeli memur başkan yardımcısı oluyor hangi kanunda yeri var bunun.Bakalım müfettiş bey bunlara bakmış mı.
    • Gerçek 31 Ağustos 2022 . 23:41

      Tanjunun yeğeni Sedat fen işleri müdürü olursa birde bu Sedat memur bile değil nasıl müdür oluyor onuda kimse anlamış değil olacağı bu.Arkadaş başkan olunca ne olduğunu zannediyor bunlar kendilerini.Sen bugün varsın yarın yoksun.Milketin iki dudağının arasında vereceği karara bağlısın ama gelen vatandaşa da ukelalık yapmaya bire birsin.Elin il tutmaz kıçın don tutmaz.Sözleşmeli memur başkan yardımcısı oluyor hangi kanunda yeri var bunun.Bakalım müfettiş bey bunlara bakmış mı.
    • Cöle31 Ağustos 2022 . 12:48

      Dam başında sarı çiçek ooooy ooooy. Buradan geçek ürgüp e göçek, nennide feridem neenni..
    • Duran KARAKAŞ31 Ağustos 2022 . 12:03

      Kesinlikle rezalet bir proje. Hastaneye acil hasta yetiştiren insanlar, yolu bilmeyen yabancılar çok hızlı araç kullanıyorlar ve tam kolejin karşısında yol bir anda tek şeride düşüyor ve alay eder gibi karşınıza kocaman kaldırım köşesi çıkıyor. İlla ölümlü bir kaza mı yaşanmalı. Hangi mantıkla daraltılıyor o kavşak yeterince alan bulunduğu halde. Umarım en kısa zamanda düzeltilir.
    • Hikmet Bulut 31 Ağustos 2022 . 11:07

      sanırım genel sekreter de eski belediye başkan yardımcısı, tamam bunları anladık da ya siz hergün nereden gidip geliyorsunuz Allah aşkına.
    • KÖYLÜ31 Ağustos 2022 . 10:46