İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Belediye’de çalışmadan maaş alan TORPİLLİLER!

Belediye’de çalışmadan maaş alan TORPİLLİLER!
    6 Eylül 2022

    Belediye’de çalışmadan maaş alan TORPİLLİLER! Torpille nereye eleman alacaklarını ...

    Belediye’de çalışmadan maaş alan TORPİLLİLER!

           Belediye’de çalışmadan maaş alan TORPİLLİLER!

           Torpille nereye eleman alacaklarını şaşırdılar. Belediye destek hizmetlerinde daha önce çalışmış olan ve çağrılmayı bekleyenleri almıyorlar.

            Tanju Özcan’ın yeğeni olan Destek Hizmetleri Müdürü Sedat Gülener, daha önce okullar da çalışan Hülya isimli kadını, daha iki gün önce destek hizmetleri üzerinden kendisine sekreter olarak almış bulunuyor.

            Kendisine sorsan sözde eleman alımı yok. İslerine geleni alıyorlar ama gerçekten ihtiyacı olanı almıyorlar.

           Tanju Başkan’ı uyarıyoruz, son zamanlarda belediye ile alakası olmayan kaç kişi belediye dışı yerlere yerleşti araştırsın. İnsan kaynaklarını Rasim Özdemir’den almakta geç kaldı.

            Belediyede çalışan, belediye ile iş yapan veya müdürlerin akrabası kızı oğlu herkes belediyede ana binada akşama kadar oturmaktalar. Herkese yaptıkları gibi onları da yollasalar ya Park Bahçelere, Temizlik İşlerine…

            Bolu Belediye binasında akşama kadar deniz kenarında veya düğüne gider gibi salına salına gezme yeri değildir. Torpilliler belediye binasında çalışıyor görünürken, torpili olmayanlar ise park bahçelere veya temizlik işlerine sürülüyor.

    • EsKiBAZAR9 Eylül 2022 . 11:02

      14Burda AVM Önceki Yıllarda AUDİ Çekilişinin Şeffaf Olduğunu Kanıtlayabilirmi. Diyet Ödemek İçinmi Tanju Başkanın Hanımına Çıktı Araba Bolu Halkı Olarak Açıklama Bekliyoruz. Nedense Bu AVM hep Popüleritesi Olan Özellikle Solcu Cenaha Şirin Görünmek için Bolu Halkını Kullanıp Halkı kandırıp bu hediyelerin çekilişini özelliklemi Veriyor Diyesi var. Sn Noter Halkı İnandırıcı bir cevap Bekliyoruz.
    • Torpili yoookkkk.işsiz8 Eylül 2022 . 16:26

      Neden ya Zenginler bu kadar açlar toprak doyursun gözlerini . wallaha Ne bilindik birinin kızıyım nede Tanınmış birinin karısıyım Nede Hatırı Sayılır birini tanımıyorum Nede Partilerde yetkilileri tanımadığımdan Bu sebeplerden dolayı İŞSİZİMMMM .....
    • Torpili yoookkkk.işsiz8 Eylül 2022 . 16:15

      Neden ya Zenginler bu kadar açlar toprak doyursun gözlerini . wallaha Ne bilindik birinin kızıyım nede Tanınmış birinin karısıyım Nede Hatırı Sayılır birini tanımıyorum Nede Partilerde yetkilileri tanımadığımdan Bu sebeplerden dolayı İŞSİZİMMMM .....
    • Torpili yoookkkk.işsiz8 Eylül 2022 . 16:07

      Neden ya Zenginler bu kadar açlar toprak doyursun gözlerini . wallaha Ne bilindik birinin kızıyım nede Tanınmış birinin karısıyım Nede Hatırı Sayılır birini tanımıyorum Nede Partilerde yetkilileri tanımadığımdan Bu sebeplerden dolayı İŞSİZİMMMM .....
    • Bolulu8 Eylül 2022 . 12:43

      Bir şeyi merak ediyorum CHP il teşkilatında Belediyecilik Hizmetlerini denetleme ile ilgili bir yetkilendirme var mı? Sonuçta; seçim öncesi birlikte geziyordunuz ve bir sürü ekip olarak vaatleriniz vardı. Bunlar ne durumda yapılıyor mu? Bir kontrol mekanizmanız yok mu? Bir daha seçim öncesi kapı kapı gezmeyin, gerçekleştiremeyeceğiniz aynı boş yalanlar ile gelirseniz Ben kapımdan kovacağım.
    • rüzgar8 Eylül 2022 . 10:02

      tanju ve rasim onurluya satılan belediye arsasından 4-5 milyon komisyon aldı mı almadı mı :) hani onurlu fetöcüydü..para olunca tanju da rasimde kıvırdı
    • Bolulu7 Eylül 2022 . 16:25

      Belediyecilik nasıl bir rantmış. Herkes nemalanmak istiyor. Güçlü üretim tesisleri, işletmeler, fabrikalar olsa kimse ilgilenmez Belediye rantları ile. Çok hantal bir yapı devlet kurumları. Bir çok bakanlık ve belediye kapatılabilir. Ülke bu sabit giderlerden kurtulur. Avrupa da kimse belediye başkanının ismini dahi bilmez. Sanırsın atomu parçalıyorlar, uzay aracı üretiyorlar. Yıllar önce bir ilçe belediyesine gitmiştim. Başkan bana Parklar bahçeler müdürümü çağırın dedi. Belediyenin bir tane parkı varmış, orayı da özelleştirmiş, Evinde uyuyan müdürü çağırdılar. Gülsek mi ağlasak mı?
    • gene aynı gene aynı7 Eylül 2022 . 13:02

      Kardeşim Tanju Bey'in Chp lilere ayrımcılık yapıyor diyorsunuz, kendi sekreterlerinden biri akp eski gençlik kolları başkanının eşi(gençlik kolları başkanı da hala belediyede), biri seben belediye başkanının yeğeni, biri a.yılmaz torpillisi nasıl partililerine kıyak geçiyor ben anlamadım. Haa gidin belediyeye görün başkan yardımcıları ve kalem de bunlara yalakalık peşinde hala
    • Emekli Mali İşler7 Eylül 2022 . 10:37

      Belediyeler siyasi yapılardır seçimi kazananlar her dönem kendi yakın çevrelerini işe yerleştirir. Bu dönemin bir farkı var. Özellikle Chpde Tanju Özcana yakın ve Mudurnu kökenliler belediyede işe yerleştirildi. Bu isimlerin hepsi belli. Birazda işin ucu kaçtı. Bu durum genel seçimlerde Chp ye Boluda ciddi darbe vuracaktır. Vasıfsız, beceriksiz, insanlar belediye kaynaklarından faydalanıyor. Kısa bir süre sonra zaten bütçe patlar.Hep birlikte göreceğiz.
    • Bolulu7 Eylül 2022 . 09:52

      Kötü giden sistemi değiştirmek için seçtik. Ülke nin her yeri götürülüyor Bolu belediyedekiler az götürüyor boş verin görmeyelim mi diyeceğiz. Tatbiki güvendiğin ekibi kuracaksın ama göze sokar gibi niye çok değerli CHP li arkadaşlar var onlardan niye bir takım oluşturmuyorsun.
    • bolulubiri7 Eylül 2022 . 09:05

      ya arkadaşlar iyi misiniz?? herkesin kendi ekibi olur kendi güvendiği adamlar olur bunları bir şekilde değerlendirir bu her belediyede aynıdır. bu mevkiilerde kim olursa onun yanındakiler oluyor bunu bu ülkede tartışmayın artık olan bu. yiyen varsa koskoca ülkeyi elimizle mültecilere verenlere, on yerden maaş alanlara, adaleti sağlayamayanlara konuşun. burda boşlamayın.
    • Bolubeyi7 Eylül 2022 . 01:06

      Bu neyin kavgası hacılar, ben kimseyi savunmuyorum, ben uzman cavuşluk yapmış biri olarak ben adım atmadım belediyeye, 2 yıl önce torpil yok muydu, yok sebenliler çöktü belediyeye bilmem ne, ne olacaktı? Sen başkan olsan almayacakmısın akrabanı, normal bir vatandaş o koltuğa kendi oturur mu?? Bunları önce kendinize sorun. Ama ülkemiz cahillik ülkesi olduğu için devam...
    • Uğur böceği 7 Eylül 2022 . 00:48

      İnsan Kaynakları Müdürü Songül kızını aldı….
    • hüseyin7 Eylül 2022 . 00:21

      Masalpark da kayınço müdür Erkan.Leyla beykozun yeğeni Naz ve Okay bey'in eşi büşra.Naim bey'in kızı Ebru.Sendika başkanı ilhami bey'in hanımı Sema.Asuman hanımın eşinden torpilli Özge.Ali bey'in yeğenleri kemal kenan.Songül hanımın kızı.Daha onlarcası.Halkla ilişkilerde santralda oturacak yer kalmamış artık.Kısaca Akp,Chp vb değişmiyor kim gelirse akrabası eşi dostu girer sen isteğin kadar uğraş vatandaş.
    • özbağ6 Eylül 2022 . 23:40

      Başkan partilileri gözden çıkarmış, kapısının önü akepeli dolu, kalem, yardımcıları, meclis üyeleri her katta akp kökenlilere yalakalık yapma peşinde vıcık vıcık....
    • Emre6 Eylül 2022 . 21:02

      Buda herkes Tanju Özcanın kendi gelecegi için genele siyaset yaptığı belediye başkanlığını yapamadıģı yönünde.Heryerde bu konuşuluyor.Yazık etti kendine diyorlar
    • Bolulu146 Eylül 2022 . 20:17

      Şahsen Tanju beye kesinlikle oy vermem, şu anda Bolu'da başkanlığı Dr Murat yapıcı hak ediyor
    • Burak6 Eylül 2022 . 19:00

      O kadar boş yapilmiski o kadar cahil is bilmez Belediye başkanına çıkıp ta böyle boyle duyum var araştır ağız dedinizde ilgilenmedilermi şimdiki yönetim kadar şeffaf belediye gordumu acaba bolu değil Bolu tüm Türkiye'ye açık olan belediye Allah kimseyi akıldan yoksun kilmasin
    • Ah Tanju.. Vah Tanju..6 Eylül 2022 . 18:30

      Çok büyük hayal kırıklığısın Başkan!!Geldiğinden beri ne yapmak istediğini Bi türlü anlamadık. Parti rozetini çıkardın eee ne oldu düzen aynı düzen ! Liyakattan bahseden sen,halkçı olduğunu söyleyen sen personel görevlendirmede deneyimine becerisine bakmadan il genel meclisi üyeleri yakınları, çocukları, belediye meclisi üyeleri çocukları, hanımları, sendika başkanının hanımı çaycı iken kültür sosyalde!! Beypilic bilmemne çalışanın hanımı park bahçelerden vezne ordan tahakkuk'a!! Bektaşlarin gelini park bahçeler ofisine!! Bakıyorum da hep zenginin ,ismi olanın yanındasın. Diğer deneyimli,okumuş sıradan ailenin çocukları nerede ne iş yapıyor Bi açıkla hadi..
    • Yeseye6 Eylül 2022 . 14:56

      Rüşvet verirsen birisi alır Sen rüşvet verecek kişiyi ve işi bulursan eminim ki sende vereceksin O zamanda senin şimdi yakındığından başkası yakınacak Gelin dürüst olalım Bu pislikleri temizleyelim Kişilerin önünde eğilmeyelim İşini yapmayana kul olmayalım Bizlerin vergilerinden maaş alanlara onun hesabını soralım Hiç kimsenin bizden üstün değil Yeterli sen dürüst ol
    • Sadece orada değil.... 6 Eylül 2022 . 12:58

      Belediye'de ve Belediyespor'da da var o çalışmadan maaaş alanlar, nedense hiç kimse ses çıkarmıyor. Hülya, Sahra, Turgut, Vedat, Salih işe geldikleri yok. Nerde olduklarını bilende yok. Ne iş yaptılarıda belli değil. SAnırsam evde yemek yapıyorlar :) Aama Belediyespor'da diğer işine gelen insanlar maaş alamıyor 2 aydır. Kimsede birşey demior. Herkes susuyor. Rasim beye söylendi ama helen çözüm yok. İşe gelmeden maaş alanlarında keyfi yerinde ünckü işe gelen yok. Emek yok, gayret yok. tanju başkan buraya bir el at, yada gönderdiğin insnları geri al bedeva para vermeeeeeee.....
    • Ticaretli6 Eylül 2022 . 12:53

      Belediye Başkan yardımcısı sn. Beykoz, aldığı eğitim ve kültür birikimiyle bu makama bileğinin hakkıyla geldi. Keşke herkes onun gibi olabilse. Herhalde maaşını da başka kamu kurumundan alıyor.
    • belediye6 Eylül 2022 . 12:40

      Eski başkanın yaptıklarını proje diye millete yedirmeye çalışıyprlar yeni yapılan birşey yo eskiyi yık bir sürü masraf ile yeni proje gibi halka sun.Yaptıkları kısaca bu.Kaldırımlar yollar döner kavşaklar gibi.Elaman alımı ise zaten ortada.Gidin belediyeye bir saat gezinin boş olan masalardaki elamanlar nerde görürsünüz
    • Bolulu6 Eylül 2022 . 12:32

      Bir dahaki sefere kesinlikle Partiye oy vermeyeceğim. Oyum karaktere olacak. AKP zaten bitti, CHP de Bolu'da rozetini çıkaran Tanju'nun katkıları ile bitti. Umarım daha önce siyaset çamuruna bulaşmamış doğru karakterler aday olur.
    • bükü6 Eylül 2022 . 12:07

      Üst yöneticilerle akraba olup, işe alınan herkes çıkarılsın. Alımlar kamuya açık, şeffaf, eşit yapılsın.
    • Bayandan6 Eylül 2022 . 12:04

      Bundan sonra aslabirBoly insanına oy vermem ,hele pkk ile kolkola gezen bir partiye asla. Sayın örnekbas chp nin bütün teşkilatı bi sesiniz çıksın ya ölümüsünüz anca esnaf gezersiniz icraat nerde seçilmiş başkanınıza ve yandaşlarına niye hesap sormazsiniz niye çünkü nerelerden ne çıkarınız var Allah bilir.Umarim bu vebal altında ezilmezsiniz.
    • bu ne yaman çelişki6 Eylül 2022 . 10:56

      Maddi işler maddi işler maddi işler... "Leyla BEYKOZ" Belediye Bşk.Yrd. "Erhan BEYKOZ" Bolu olay gündem gazetesinin sahibi ( http://www.boluolay.com/kunye.html )
    • hüseyin,e6 Eylül 2022 . 10:46

      yav niye o kadar alaattin abisiyle flört ettiler. alaatin abisi herşeyi kusursuz olarak öğretmiş belediyecilik ile alakalı. tanju başkan da eksiksiz olarak uyguluyor. ha bir de senelerin vermiş olduğu siyasi bilgi birikimi de cabası.... yani altyapı sağlam. kur,anı kerim de öpüldü nasıl olsa , hiçbir eksik kalmadııııııııı
    • Ersan Türk 6 Eylül 2022 . 10:13

      Sistem aynı belediyelerde önce AKP şimdi ise CHP gelenlerin her zaman kendine has Torpilli Yiyicileri Mevcuttur
    • DayımYOK6 Eylül 2022 . 09:30

      Biz de 2 üniversite mezunu olarak, tanıdığımız olmadığı için iş bulamayıp eve kapanalım. Böyle bir durum varsa, tepeden tırnağa, sebep olandan, göz yumana haram zıkkım olsun.
    • Cöle6 Eylül 2022 . 08:52

      Günaydııın, günaydın. Herkese günaydın..
    • 14 Bolu6 Eylül 2022 . 08:42

      Bolu Belediye Başkanı bu konuyla ilgili açıklama yapmak mecburiyetindedir. Bolulular olarak bilmek hakkımız. Belediyenin sahibi şehirde yaşayanlardır, nüfuzlu Belediye görevlileri değil.
    • Bolulu6 Eylül 2022 . 08:29

      Belediyecilikte parti fark etmiyor, Sistem aynı. Gelen ekibiyle götürür sistemi. Belediye mevzuatları tekrar elden-gözden geçirilmeli. Hele imarcılık(Emlak ofisi) sistemi derhal değiştirilmeli. İstisna; Eskişehir ve Ankara Belediyeleri, Büyükerşen ve Yavaş başarılı.
    • Gerekli6 Eylül 2022 . 08:04

      Bakın iyi araştırın.Belediyede analı kızlı,babalı kızlı,karı koca,yeğen,gelin damat vs.vs.herkes biliyor kimin kim olduğunu.İşçi sendika başkanı İlhami eşini aldırdı insan kaynakları müdürü kızını aldı eski şirket müdürü Ali beyefendi yeğenine kadar aldırdı.Tanju bey bu adalet mi hak mı hukuk mu?Sonra çıkıp milliyetçi devletçi halkçı rolleri yapma.Dışarda bir sürü işsiz gariban varken siz fiilen çalışan tanıdıklarınızı belediye ye çekip alıyorsunuz.Millet iş bulamıyor siz çalışanı başka yerden belediye ye alıyorsunuz.Bir ara santrali doldurdunuz 20 kişi santral de oturuyordu.Memuru uzaklaştırıp taşeron işçiye görev yetki veriyorsunuz destek hizmetleri müdürü yaptığın yeğenin Sedat gibi.Sözleşmeli memuru başkan yardımcısı yapıyorsunuz Gülden gibi.Daha başka ne deyim.
    • HÜSEYİN 6 Eylül 2022 . 00:58

      Alahattin yine ikinci dönem yimeye başlamıştı bunlar ilk dönem bir daha gelemeyecez diye anasını ağlattılar