İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Köpeklerin toplatılması konusunda Valilik geri adım attı

Köpeklerin toplatılması konusunda Valilik geri adım attı
    8 Eylül 2022

    Köpeklerin toplatılması konusunda Valilik geri adım attı Bolu İl ...

          Köpeklerin toplatılması konusunda Valilik geri adım attı

          Bolu İl Umumi Hıfzıssıhha Meclisi tarafından sahipsiz yasaklı ırkların ve sokak hayvanlarının toplatılması kararı Bolu Belediyesi Veteriner İşleri ve Hayvan Hakları Komisyonu'nun itirazı üzerine iptal edildi.

           Bolu Valisi Erkan Kılıç başkanlığında toplanan İl Umumi Hıfzıssıhha Meclisi Toplantısı, dün saat 09.00’da Abant Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. Toplantıda alınan kararlar Bolu Valiliği’nin resmi internet sitesinde yayımlandı. Yayımlanan kararlara göre kentte kuduz, paraziter hastalıklarla mücadele ve halkın güvenliğinin sağlanması gerekçesi ile sokak hayvanlarının Bolu Belediyesi tarafından toplatılması kararı alındı.

           Ayrıca sahiplenilmemiş ve tehlike arz eden köpek ırklarının, Bolu Belediyesi ekipleri ve kolluk kuvvetlerinin desteği el konulmasına ve hayvan bakım evine götürülerek rehabilite edilmesi ve bakım evlerinde tutulması kararlaştırıldı.

          Öte yandan hayvan barınağı kurma zorunluluğu olmayan belediyelerin ise, toplatılan sokak hayvanlarını en yakın bakım evlerine götürüp teslim etmesine ve bu hayvanların tedavi ve parazit mücadelesinin yapılması, aşılanması, kısırlaştırılması ve dijital kimliklendirilme yöntemleri ile işaretlenmesi yoluyla rehabilitasyonun yapılmasına karar verildi. Alınan karar doğrultusunda toplatılacak olan sokak hayvanlarının barınaklara mahkum edileceğini ifade eden Bolu Belediyesi Veteriner İşleri ve Hayvan Hakları Komisyonu'nun itirazı üzerine iptal edildi.
     

    • MEHMET12 Eylül 2022 . 13:05

      TANJU DEDİĞİNİZ ADAM VETERİNER İŞLERİNİN BAŞINDAKİ VETERİNERİ GÖREVDEN ALIP YERİNE KARISININ KANKASI ÖĞRETMEN HANIMI VETERİNERLİĞE MÜDÜR YAPMIŞTIR. SİZ NE ANLARSINIZ ŞEHİR YÖNETMEKTEN HERŞEYİ TANJU BİLİR ÖĞRETMENDEN HAYVAN DOKTORU ŞOFÖRDEN KOOPERATİF MÜDÜRÜ OLMAZ DEMEYİN TANJU YAPARSA OLUR ÇÜNKÜ BOLULULAR BUNU ÖYLE BİR KALDILARKİ ŞİMDİ APO YU İÇERDEN ÇIKARIP MÜDÜR YAPSA KİMSE İNDİREMEZ
    • Özgür b12 Eylül 2022 . 11:58

      Allah belasını versin, engelleyenlerin. Bu Köpek savunucularına zimmetleyin sorumluluk alsınlar o zaman.
    • Görek12 Eylül 2022 . 07:50

      Sanatçı rumuzlu Ahmet rumuzlu şahıslar.Bunlar Bolu'nun it bakıcıları galiba.Bu Tanju 10 yıl kalıcı diyen sanatçı rüyadan uyan bak sabah oldu.Acaba hangi parti kabul edecek bakalım.Atalar ne demiş it ürür kervan yürür.İt bakmaya devam edin.
    • Sanatçı 11 Eylül 2022 . 11:09

      SonATCİ yanan yere bir su dök serinlersin ve Hadi sana gelince hadilan hadi
    • Mehmet10 Eylül 2022 . 23:03

      Kılıçarslan mahallesinde oturuyorum. Dün akşam çocuklarımla sokağa çıkacaktım. Ancak yolda 7 tane köpeğin birbirlerine hararetli bir şekilde havladıklarını görünce korkudan çıkamadım. Bu köpekleri toplayıp, onlarında rahat edebilecekleri çok geniş alanlar yapılsa olmaz mı? Gerçekten Korkuyoruz. Kimseye cevap için yazmadım.
    • SonATÇI10 Eylül 2022 . 21:23

      Sanatçımı SonATÇImı belli değil Sanatçı rumuzlu arkadaşa hitaben, yav senin aklın başındamı 10 yıl daha tanjuymuş, hayal dünyasındamısın masal dünyasındamı? yangına körükle gidyorsun Bolu yanıyor yaf..
    • Hadi10 Eylül 2022 . 13:06

      Sanatçı rumuzlu ya.Sanki sen binada evde oturmuyorsun da dağda bayırda kalıyorsun.İnsan olduğunu unutmuş bu it seviciler.Acaba sizler bu kadar hayvan için insanı ayaklar altına alıyor olmayasınız.Sizler hayvanları toplayın gidin dağda arazide istediğiniz gibi yaşayın.Çocuğunuzdan kıymetli olmuş hayvanlar.Hayvanı bizde seviyoruz fakat bizim yaşam alanımızı kısıtlamadan.Gerçek rumuzlu arkadaşa Samet rumuzlu ve vatandaş rumuzlu arkadaşa katılıyorum.Hayvan sevgisi farklı bir şey geriye kalan abartıyor.
    • Sanatçı 10 Eylül 2022 . 08:22

      SAMET onu doğayı hayvanlara canlara çok görenlere soracaksın her tarafa bina diktiler nerede gezecekler kapalı kafesemi koyacaz onların gezme dolaşma hakları yokmu neden sessiz kalıyorsun buradan yazmakla olmuyor neymiş patileri sıcak asfalt mis komik şeyler yazma bolu halkı bırak şehir merkezini yayları bile yeşil alan ovaları bile bu canlara çok görüyor sende asfalt diyorsun ya ben yıllardır bu canlara beslemeye cikiyorum keşke benimle gel sende görsen insanlar kediye köpeğe bu canlara artık düşman olmuş yok havlıyormuş yok saldırıyormus sanki bu dünyada sadece insan oğlu yaşıyor ve insan oğlu için yaratılmış sen buradan boşuna yazma gerçekleri görmek için çok uzak ve geç kalmışsın
    • samet9 Eylül 2022 . 14:43

      Bu ne hayvan sevgisi nede can sevgisi .Patileri sabahtan akşama kadar sıcak asfaltta olan köpeklerin bu haline memnun olanların neresi köpek sevgisi?
    • Gercek e9 Eylül 2022 . 08:10

      Kardesim asıl senin kafan mı almıyor müdürle derdın yoksa neden yok sunun arkadası yok buna sıkayet edıyor yok odası bılmem söyle sanane la sanane calısan derdı varsa kendı halletsin calısan senı avukat mı tuttu konusuyorsun işin komik yanı calısanların hepsı sana küfür ediyor su anda cık karsılarına da gör bakalım dunya kac bucak senın yaran Baska seyden bence buyuk bir pislık var sende cıkar kokusu yakında
    • Gerçek8 Eylül 2022 . 22:38

      Arkadaş kafanız almıyor mu yoksa okumayımı bilmiyorsunuz.Benim ne müdür nede ordaki hayvanlarla sorunum yok.Orda çalışanların çalışma alanlarına hayvanların alındığı ve çalışanların bundan rahatsız olduğunu yazdım.Sizde müdür öyle müdür böyle bir şeyin peşine düştünüz ben de buna acaba yalakalık mı dedim.İsmimi merak eden ne yapacak mış.Korkmuş muşum bilmem ne.Onu yazan cirimi kadar yer yakar.Ben seviyeli bir şekilde hakaret ve tehdit içerikli bir paylaşım yapmıyorum.Duyduğumu ve düşüncemi yazıyorum.Hakkımda seviyesiz yorum yaparsanız cevabını misliyle alırsınız.
    • Sanatçı8 Eylül 2022 . 19:27

      Yorumlari okudum veteriner isleri müdürlügü saygin bir müdürlük dür inaniyorum ki bu saygiyi ve sevgiyi hak eden Çok degerli müdüre hanim Figen hocadir sevilen kisilige sahip oldugu iÇin bu degerli görevi mükemmel bir sekilde yapiyor sanirim böyle kendisini bilmeyen arada Çikiyor aciz oldugu iÇin sadece yalama yalaka gibi kelimelerin ne anlam tasidigini bilmedigi iÇin dikkat Çekiyor sizden rica ediyorum arkadaslar GERÇEK iÇin burada kendinizi yormayin 30 Çalisan personel var isim isim yazmamaya Gerek yok Çok degerli müdüre hanim Figen hoca mükemmel Çalismalari ile yillardir dürüstlügünu ve sayginligini koruyan bi kisilige sahiptir bir insani dogru tanimak dogru bilmek yalakalik yapiyor anlamina gelmez simdi gelelim GERÇEK sana biliyorum ki bir agrin var iÇine sigmayan bir öfken var kime bilmiyorum aÇik ve net ortada ama burada senin ne kadar icaz oldugunu görüyorum ne yazarsan yaz kimligin arkasana saklanman seni sadece aciz bir insan yapar burada bahsettigim yer köpek ve kedilerin biz hayvan severler olarak onlara canimiz deriz yasadiklari yer calisnlar arkadaslarinda ortak noktasi ve inan bana Çalisan ne kadar degerli arkadas var ise inan bana Çok mutlular Çok degerli müdüre hanim Figen hoca hepsinden daha Çok mutlu GERÇEK simdi kiskanÇligi birak iÇindeki nefreti burada degil GERÇEK acizligini ve Çaresizligini yazarak tatmin olma acinacak durumda olmana üzüldüm bu arada Tanju baskan giderse ne olur yazmissin GERÇEK iÇin rahat olsun Tanju Baskanla 10yil daha devam
    • Hakan8 Eylül 2022 . 18:22

      Şu görüntüyü normal buluyorsanız, alıcılarınızın ayarlarıyla oynayın. İnsana, dünyaya bakışınızı bir gözden geçirin.
    • vatandas8 Eylül 2022 . 17:54

      iyi o zaman bizi toplasınlar bari.
    • Gercek denen sahsa hitabe8 Eylül 2022 . 17:51

      Senı pistten alalım birader ıkı gundur kudurdun. öyleki o laf ettıgın köpekler kudurmuyor oyle. Utanman olsa susarsın laf ettıgın veterıner işleri mudurundekı aklın binde bırı sende olsa özür dilemek erdemdir deyıp susman vaciptır