İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Tuğba Altıntop köpek saldırısına uğradı, yüzüne dikiş atıldı

Tuğba Altıntop köpek saldırısına uğradı, yüzüne dikiş atıldı
    9 Eylül 2022

    Şarkıcı Tuğba Altıntop köpek saldırısına uğradı, yüzüne dikiş atıldı ...

         Şarkıcı Tuğba Altıntop köpek saldırısına uğradı, yüzüne dikiş atıldı
          Şarkıcı Tuğba Altıntop arkadaşlarıyla gittiği Şile'de bir köpeğin saldırısına uğradı. Yüzünden yaralanan Altıntop'a dikiş atıldı.
           

           Şarkıcı Tuğba Altıntop dün akşam arkadaşlarıyla gittiği Şile’de bir köpeğin saldırısına uğradı.

           1996 yılında Miss Turkey güzeli de seçilen Tuğba Altıntop köpek saldırısında yüzünden yaralandı. Altıntop’un yüzüne dikiş atıldı.

           Altıntop’un arkadaşlarından Simge Tertemiz, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda “İnanamıyorum büyük geçmiş olsun. Tüylerim diken diken… Aradım sesini duydum, çok şükür Tuğbişimin sağlık durumu iyi. Rabbim şifa versin. Seni seviyorum. En kısa sürede o güzel yüzünle, sağlıkla aramızda olman dileğiyle kardeşim. Gelmiş geçmiş olsun” dedi.

    • Memleketin hali12 Eylül 2022 . 22:28

      Üzülerek söylüyorum ki bu durum hayvan sevgisi olmanın ötesine geçip psikolojik bir sorun olmaya başladı. Hayvanlar sahip oldukları nitelikleri kaybetmeye başladılar. Bu canlılar kendi başlarına yiyeceklerini nasıl elde edeceklerini soğuk havalarda ne yapacaklarını unuttular.
    • bükü12 Eylül 2022 . 12:43

      Bu ünlüler köpek seviciliğini(hayvan seviciliği yok sadece köpek kedi) mama firmalarının sponsorluğu nedeniyle yapmıyordur umarım. Ciddi bir mama piyasası var. İnsanlar köpeklere evdeki artıklarını bile vermez oldular. Gidip marketten mama alıyorlar, sokaklara onu koyuyorlar, Pes doğrusu. Avrupadaki düzen gelsin, başıboş köpek kalmasın. Cezalarıyla, zimmet sistemiyle tamamen aynı düzenin getirilmesini istiyoruz.
    • Melek 10 Eylül 2022 . 17:39

      Yıldıray avrupayı ornek gosteremezsın Avrupa da bir hayvana kıymanın tecavuz etmenin 6 yıl hapsi var bızde de 6 saat gozaltı sal gitsin sen avrupayı ornek gosterecek ulkede yasamadıgımızı hala ıdrak edemedinmı
    • yıldıray10 Eylül 2022 . 12:33

      Avrupada başı boş köpekler toplanır 2 ay içinde sahiplenen olmazsa uyutulur Bizde hikayeden bir hayvan severlik. Hayvan severler gerçekten seviyorlarsa sahiplensinler sorumluluığunu. alsınlar.Bizde kulağına küpe tak sokağa sal. sorumlu kim belli değil. Avrupada başıboş köpeğin sahjibi bulunuzr. çok ciddi cezası vardır.
    • Ahmet10 Eylül 2022 . 10:39

      Ahmet'e diyen adı san-ı olmayan bayan, köpeklerle kadınların ne alakasi var. Bazi kötü erkekler kadınlara cocuklara zarar veriyor diye köpeklerde kadin ve cocuklara zarar versin mu diyorsunuz?
    • Misafir9 Eylül 2022 . 22:59

      Hayvanların yeri barınaklardur.Ey bolu belediyesi sokaklardaki köpekleri barınağa götürün Birgün sizşn çocuğunuza zarar verirse
    • Ahmet e9 Eylül 2022 . 21:24

      Ahmet konu köpek olunca Kadıncagız ama ulkemızde bınlerce kadın ve genc kızımız erkek terörunden can verdi vermeye devam edıyor neden senın gıbı adam? Lar toplanıp protesto etmiyor hemcınslerınızı vicdana davet etmiyorsunuz?
    • Ahmet9 Eylül 2022 . 19:21

      Başkasının yorumlarına ..ye ...ya diye yorum yapan arkadaş. Srnin adın sanın yokmu ki herkese cevap veriyorsun. Sokak köpeklerini seviyorsan topla evine doldur. Köpek sseveceksen sev ama önce insan sev cocuk sev.. Biz kopekler itlaf edilsin demiyoruz. Insanlara çocuklara kadınlara zarar verecek ortamlarda olmasın diyoruz. insallah birgün sokak köpekleri sana da saldırır anlarsın hanyayı konyayı
    • Rant varmı acaba ya9 Eylül 2022 . 17:27

      Sunu cok ıyı bılki bizler milyonları bulan bir cogunluguz ıcımızde trilyon kazanan ıs insanı da var harclıgını biriktirip sokak canlarına bakan ogrencı kardeslerımızde var ben bır kamu gorevlısıyım maaşımın yarısını hayvanlara ve muhtac cocuklara harcıyorum cunku bızım yuregımız sizler gibi kirli degıl. Keske sende kendine bakamadıgın halde masum canlara bakarak yüce Yaradanın sevgısını kazanan talihli bır kul olabilseydin. Asıl mesele az olanı bıle paylasmak degıl mıdır? Rabbım sizler gıbı sevmediği kullarının ıyılık yapmasına musaade etmez ki onun cennetine gıremeyesınız.
    • Aladağ 9 Eylül 2022 . 16:31

      Vay vay vay, heryer malum lobinin elemanlarıyla dolmuş, hemen damlamışlar. Köpeğe gösterdiğiniz sevgiyi diğer canlılara da gösterseniz keşke
    • rant var mı acaba9 Eylül 2022 . 14:39

      Köpegi seviyorsanız bağlayın tasmasını sorumluluğunu alın besleyin sokak köpeklerini bu derece savunmak işin içinde rant kokularını çağrıştırıyor.Kendisine bakamayan köğege bakacağım derdinde.
    • Ahmet e9 Eylül 2022 . 13:39

      Ahmet Tugba altıntop beyaz TV canlı yayında arkadasının tehlıkelı cıns kopegı tarafından ısırıldığınını bizzat beyan etti haberın yoksa sımdı haberın oldu. Ayrıca okul yolunda bınlerce cocuk sarhos suruculer tarafından ezilip öldü demem oki okul yoluna yanlız cıkan bır cocugun basına kötu bır olay gelmesi ihtimali ınsan elınden cok daha fazladır bunu o aklı beynını terk etmıs can dusmanları yazsın bır kenara
    • Hakan9 Eylül 2022 . 13:32

      Vali Bey. Veya onun basını takipten sorumlu yardımcıları. Dinleyin sesimi: PKK'dan duymadıkları dehşeti köpeklerden duyan kadınlar var etrafımda. Çünkü polisimiz ve askerimiz görevini yapıyor, yedi düvelin desteğini alan teröristin karşısında gevşemiyor, İŞİNİ YAPIYOR, teröre karşı bir güven atmosferini canıyla kanıyla inşa ediyor. Ama bu ülkede, köpeklere sapkınca bir sevgi duyan (ayrıca araştıurma konusu) bazı kesimleri aşamayan yerel yönetimler köpekleri toplatıp uyutamıyor. (Evet, bunun medeni dünyadaki çözümü uyutmaktır.) İnsanlar sokağa çıkamıyor. Ben, tüm sokak köpeklerini sokaktan toplamayı vaat edecek bir partiye, başka hiçbir vaadi olmasa bile, yerel ve genel seçimlerde oyumu vereceğim. Bu sorun o kadar can sıkıcı, hayattan soğutucu hale geldi. Lütfen herkes işini yapsın artık. Yoksa insanlar kendileri çözüm bulmaya başlayacak İtleri İtlaf İttifakları çıkacak ortaya. Onunsa sonu anarşi, kaos. Medeni bir ülkede medenice yaşamak istiyoruz.
    • Melek e9 Eylül 2022 . 12:29

      Fareleri neden öldürüyorsunuz Melek hanım?
    • Kuşçubaşı9 Eylül 2022 . 12:02

      Sayın Vali, köpekler üzerinden rant sağlayanlar karşısında geri adım attı. Şimdi başıboş köpekler sokaklarda geziyor. Okullar açılıyor ve herhangi bir olay olursa bunun sorumluluğunu kim üstlenecek? -herkes ortadan kaybolacak. Olan çocuğa ve ailesine olacak. Sayın Valim, maalesef olmadı bu... Vatandaş, bu soruna karşı kendi çözümlerini uygularsa daha kötü olur. Tekrar düşünün. Barınaklarda, karnı tok şekilde yaşasınlar. Çok kişinin sesi çıkıyor, dernekler bağış yapsın barınakları büyütün-düzeltin. Ben bunu buraya yazmış olayım. Umarım kimsenin çocuğuna bir şey olmaz. Bu arada toplantı yaptıkları hayvanseverler ama sadece köpek severler. Kediler-kuşlar tehlike altında. Onlar CAN değil mi?
    • Nihan 9 Eylül 2022 . 11:57

      Bende suru halinde gezen gozlerıyle kızlarımızı kadınlarımızı yıyecek gıbı bakan suriyelilerden ve adamım diye ortada gezen herifleri ıstemıyorum toplatılsınmı?
    • Cöle9 Eylül 2022 . 11:56

      Biz diyoz Çanakkale boğazı, millet diyor yandı...... Biz hayvanları sevmiyoruz, öldürülsün, toplanıp doğaya salınsın demiyoruz. Şehir içinde, mahallelerde, hatta İzzet Baysal caddesinde bile sürüyle gezen köpekler var. Bunlar bazen kendi aralarında, bazen başka köpeklere saldırıyorlar, caddeye pisliyorlar, çoluk çocuğumuzu markete gönderemiyoruz diyoruz. Ama bazı çakma hayvanseverler bütün bunları kenara koyup işi siyasete, belediyeye, yeme, hayvan haklarına orasına burasına heryer e bulaştırıyor..
    • Ahmet9 Eylül 2022 . 11:37

      Nedir bu Tugba Altıntop düşmanlığı, kadincagiz köpek tarafindan ısıtıldığı için suçluyorsunuz. Sokak köpeklerini o kadar coj seviyorsanız alin evinizde besleyin. Ne cabuk unuttunuz parçalanan çocukları , kamyonun altinda ezilenleri.. Yaziklar olsun bebek cocuk insan dusnanlarina
    • MELEKE9 Eylül 2022 . 11:33

      MALMISIN YA ? ÜLKEDE OLMAMASI GEREKEN TEK ŞEY TECAVÜZ MÜ ? HER ŞEYİ TACAVÜZLE Mİ KIYASLAYACAKSIN ? KÖPEKLERİN TECAVÜZÜNE Mİ UGRAMAMIZ GEREKİYOR TOPATILMASI İÇİN GERİZEKALI YAAA
    • Çok konuşuyorsunuz 9 Eylül 2022 . 10:44

      Başıboş sokak köpekleri toplatılsın, sürü halinde gezmeye başladılar ve tehlike arz ediyorlar 2 tane 3 tane değil, 7-8 tanesi birden dolaşıyor, umarım bu hayvansever olduğunu iddia edenler bu bahsi geçen konuyu yaşarar, toplatılsın mı toplatılmasın mı diye tartışmasını yaparız, bu iş amacını çok fazla aştı farkında değilsiniz
    • Refik Erkul 9 Eylül 2022 . 10:41

      Nedir bu Tuğba Altıntop sevdası..
    • Miness9 Eylül 2022 . 10:22

      Bolunun sesı nezaman unlu mankenlerin sesı oldu?
    • Melek 9 Eylül 2022 . 10:21

      Tamda sızın ıstedıgıniz haber degılmı amarıkalı unlu manken de Türkiye tatilinde tecavuze ugradı. Köpek tarafından degıl ınsan tarafından