İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Kapısı kilitli, Umumi tuvaletler!

Kapısı kilitli, Umumi tuvaletler!
    12 Eylül 2022

    Kapısı kilitli, Umumi tuvaletler! Şehrimizdeki umuma ait tuvaletler kapalı ...

         Kapısı kilitli, Umumi tuvaletler! 

         Şehrimizdeki umuma ait tuvaletler kapalı mı olur....? Özellikle camii tuvaletleri namazdan namaza mı açık tutulur. Umuma ait bütün iş yerlerinde tuvalet olması mecburiyeti vardır. Gayrı-sıhhı müesseselerde tuvaletin 24 saat açık olması şarttır.

           Belediye, Zabıta yetki kanunlarında bu hususların takibi mecburidir. 

           Şehrimize gelen yabancılar sabahlara kadar tuvalet arıyorlar. 

           Sabahları köşe başlarına bakınız, idrar silüetlerini görürsünüz

           Lütfen, belediyemizin bu önemli konuya el atmasını Bolu halkı olarak istiyor ve takip edilmesini bekliyoruz.

           Dumlu DEMİRCİOĞLU

    • Yazik13 Eylül 2022 . 12:41

      Cami tuvaletleri sadece Cami cemaatlerine tahsis ediliyormuş. Yıllardır açık olan tuvaletler namaz vakti dışında gelenlere kapatiliyormus.Yazik. Peki vakit namazına geç kalıpta namaz kılmaya gelenler nasıl abdest alacak.Yazik
    • Görek13 Eylül 2022 . 12:40

      Tabaklar mahallesi Belediye katlı otoparkı pislikten geçilmiyor Heryer idrar kokusu.Belediyenin yanında olan katlı otoparkda leş gibi.Asansöre binmeye geldiğimde idrar kokusundan burnumun direği kırılıyor
    • Atesatar13 Eylül 2022 . 08:06

      Umumi kilit efendi ne demek camiye gelmeyen vatandaşlar için inşaa edilmemiştir.Hani kitap da yazıyor bu. Birde aklınca örnek vermişsin kendine müslümansin..Sanki camiler hınca hınç dolu vakit aralarında herkes wc de...
    • HÜSEYİN 12 Eylül 2022 . 23:04

      Belediye önünde ki tüneldeki tuvalet katlı otopark daki tuvaleter çoğu zaman kapalı
    • Hayırdır12 Eylül 2022 . 22:00

      Daha önce kepçeci olan pizacı olan kamyoncu olan çoban olan şuan Bolu belediyesi inde zabıta üniforması giymiş gözünde gözlük cafeden çay ocaklarından çıkmaz olmuş.Her önüne gelen nasıl resmi üniforma giyebiliyor böyle.Bizde polis üniforması giyip çıkalım öyle oluyorsa.Belediye başıboş kalmış.Sayın Valimiz bu duruma bir el atsanız.Heryer leş gibi çöp kokuyor.Çevrede naylon ve kâğıt atıkları dolu.İnşaat alanları darma dağınık.Güvenlik yok.Her taraft işportacı dolaşıyor.Yollar kaldırımlar bozuk.Köy gibi oldu Bolu.
    • Sami12 Eylül 2022 . 21:29

      Zabıtalar aksama kadar geziyor.Görseler bile müdahale etmiyorlarDenetim yetersiz.Zabıtaları denetleyen yok.
    • Gerçek 12 Eylül 2022 . 18:17

      Bolu belediyesi zabıtası zaten hiçbir yerde denetim dahi yapmıyor çünkü bu tür şikayetler hiç sonuca bağlanmıyor.Zaten işyerleri biri kapanıyor biri açılıyor bakan yok denetim yok.Sokaklar çukurdan geçilmiyor çöpler sağda solda sedaşın ordaki parkıta çöp kovası 15 gündür yerde yatıyor.Zabıta nerde cafelerde çay ocaklarında.Belediyede merdiven boşluklarında sigara içen içene.Kokusu içeriye kadar geliyor.Bakan yok denetim yok.
    • Kenan Akca12 Eylül 2022 . 17:13

      Ege ve Akdeniz bolgelerinde de ayni durum var. Yakinindaki tesislerce gaspeďilip kilitlenmişler. Zabitalar ve görevliler durumu görmelerine ragmen birşey yapmayip, görmemezlikten geliyorlar.
    • ahali12 Eylül 2022 . 17:03

      çok onemli bi mesele. namaz vakdı dışında sıkışusak napacuz, neriye çövdürecüz. dağda bayır mı bura bi çalı dibi bulalım. belediyé; olmeye bele
    • Umumi Kilit12 Eylül 2022 . 16:14

      Sadece namazdan namaza açık tutuluyorsa ; "Bu tuvaletler cami cemaatine hizmet vermek için inşa edilmiştir, camiye gelmeyen vatandaşlar için değildir" demektir. Başka ne manaya gelebilir? Aynı AVM'lerin otoparklarının sadece oraya gelen müşterilere ait olması gibi.