İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Okan motoru yeniledi 

Okan motoru yeniledi 
    14 Eylül 2022

    Okan motoru yeniledi Bolu’nun renkli ve sevilen simalarından, Bolu’yu ...

           Okan motoru yeniledi 
           Bolu’nun renkli ve sevilen simalarından, Bolu’yu taşıyan Güven Ambarı’nın Sahibi Okan Gökmen temmuz ayında kalp krizi geçirmişti. Bolu İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde iki hafta önce kritik bir by-pass ameliyatı geçiren Gökmen, hastaneden çıkar çıkmaz yine işinin başına döndü. 
           Kardiyoloji Bölüm Başkanı Prof. Dr. Kemalettin Erdem tarafından yapılan ameliyatında üç damarına birden by-pass yapıldı. 
           Gökmen’in arkadaşları kendisini geçmiş olsun dilekleri ile mesaj yağmuruna tutarken, sigarayı bırakıp, rejime başladığını belirten Okan Gökmen; “Ambar işletmeciliği gereği işimiz taşımak. Ancak vücudumuzda taşıdığımız ve sağlığımızı tehdit eden fazla kiloları neden taşıyıp durmuşum, bunun için kendime kızıyorum. Bundan sonra kiloma dikkat edip, sağlıklı yaşamaya gayret edeceğim.
            Beni yeniden hayata döndürerek, by-pass ameliyatımı başarıyla gerçekleştiren İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kardiyoloji Bölüm Başkanı Prof. Dr. Kemalettin Erdem ve ekibine, Yoğun bakım ekibine, servis personeline ve de kendisin rahmetle andığım İzzet Baysal’a çok teşekkür ediyorum” dedi. 
     

    • MEHMET İKa19 Eylül 2022 . 10:06

      Üstün ve seti çalışması karşılığında benide saniyelerle kurtaran ve sağlığıma kavuşturan Sayın Kemalettin hocama sonsuz teşelkkürlerimi tekrar bildirir Allah selamet sağlık versin
    • Mesut Doğanöz16 Eylül 2022 . 08:37

      Sevgili Okan Arkadaşım , saglıkla sıhhatle sevdiklerine Allah bağışlamış ,büyük geçmiş olsun .
    • Mehmet Arıcı 15 Eylül 2022 . 19:01

      Değerli dostum çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum sevgilerimle
    • Cöle15 Eylül 2022 . 11:01

      İki kişi arasındaki muhabbetten olur böyle söylemler hasan bey. Geçmiş olsun Okan bey..
    • Hasan15 Eylül 2022 . 10:28

      Haber başlığını verirken insan sağlığı ile ilgili bir konuyu otomobil mekaniği ile ilişkilendirerek vermeniz çok enteresan olmuş. haberi ''Kalbinden Operasyon geçirdi'' tarzında verseydiniz daha şık olurdu.
    • İsmail Hotakoğlu 15 Eylül 2022 . 09:55

      Okan kardeşim geçmiş olsun Allah şifalar versin.
    • İlhan atmaca 15 Eylül 2022 . 07:01

      devrem sağlık ve sağlıklı yaşam HERŞEY den önce gelir dikkat et kendine çok geçmiş olsun
    • Cihan 15 Eylül 2022 . 00:51

      Abim geçmiş olsun Haberimiz şimdi oldu
    • Eyüp Aycan14 Eylül 2022 . 22:23

      Geçmiş olsun, Allah bir daha göstermesin sağlığınız daim olsun.
    • Ali Özdemir 14 Eylül 2022 . 22:18

      Bolu'da en sevdiğim 10 kişiden biri Okan'dır. DEĞERLİ bir insandır. Çok yemek yediği için kendisini eleştirdim. Bir günde 30 poğaça yenmez ki...