İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Bolu’nun unutulmaz delikanlılarından biriydi…

Bolu’nun unutulmaz delikanlılarından biriydi…
    16 Eylül 2022

    Bolu’nun unutulmaz delikanlılarından biriydi… Bolumuzun 70 ve 80’lerinin unutulmaz ...

            Bolu’nun unutulmaz delikanlılarından biriydi…

            Bolumuzun 70 ve 80’lerinin unutulmaz delikanlı simalarından Serdar Mümtaz Özçeri (66) Ağabeyimiz, hayata veda etti.

            Her yönüyle gerçek bir Bolu sevdalısı olan Serdar Mümtaz Özçeri’nin cenazesi yarın (17.09.2022 Cumartesi günü) ikindi namazı sonrası Paşaköy Mezarlığı’na defnedilecektir.

           Cenaze ilanı; 

          Borazanlar mahallesi halkından, (merhum) sucu Macit Özçeri’nin oğlu, (merhum) sucu Vakıf Özçeri’nin yeğeni, sucu Sami Özçeri’nin kardeşi, Leyla Özçeri’ nin eşi, Macit ve Cansu Özçeri’nin babaları, Köy Hizmetlerinden emekli Serdar Mümtaz ÖZÇERİ Hak'kın rahmetine kavuşmuştur.

          Cenazesi bugün Borazanlar camiinde kılınacak ikindi ve cenaze namazı sonrası Paşaköy mezarlığına defnedilecektir.

    • Mustafa özcan. 19 Eylül 2022 . 14:30

      Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
    • Mustafa ACAR19 Eylül 2022 . 10:46

      Allah rahmet eylesin, Mekanın cennet olsun kardeşim. Ailesine sabırlar dilerim.
    • Ruscuklu ailesi 18 Eylül 2022 . 12:17

      Acımızı derinden paylaşıyor rahmet diliyoruz .
    • Kahir ŞERBETÇİ17 Eylül 2022 . 12:58

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Rabbim yakınlarına sabırar versin Başınız sağolsun
    • Cemalettin ÖZÇELİK 17 Eylül 2022 . 10:50

      Sevgili Dostlarım, Arkadaşlarım... Dünya beyefendisi, dünya iyisi Akrabam Köy Hizmetlerinden Emekli Serdar Mümtaz ÖZÇERİ Abim ve Dostum'u kaybetmiş olmanın derin üzüntüsü içindeyim. Allah gani gani rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Başımız sağolsun... ÖZÇERİ Ailesine, yakınlarına ve tüm sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum... Cenazesi bugün Borazanlar Camiinde kılınacak ikindi namazına mütakip Bolu- Paşaköy mezarlığına defnedilecektir.
    • İsmail Hotakoğlu 17 Eylül 2022 . 10:38

      Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun inşallah. Ailesi ve dostlarına başsağlığı ve sabırlar diliyorum
    • Hayri Yorgancı 17 Eylül 2022 . 10:20

      Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun Nur içinde yat arkadaşım.
    • hulusi17 Eylül 2022 . 10:15

      allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun