İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Skandal iddia; Okul Müdürü Öğrenci Velisini darp etti

Skandal iddia; Okul Müdürü Öğrenci Velisini darp etti
    19 Eylül 2022

    Skandal iddia; Okul Müdürü Öğrenci Velisini darp etti Alpagut ...

          Skandal iddia; Okul Müdürü Öğrenci Velisini darp etti

          Alpagut Mahallesi’nde bulunan Kanuni Anadolu Lisesi’nin Okul Müdürü V.A.’nın kıyafeti nedeniyle okula almadığı kız öğrencinin babasını darp ettiği iddia edildi.

         Olay, sabah saatlerinde Alpagut Mahallesi’nde bulunan Kanuni Anadolu Lisesi’nde meydana geldi. İddiaya göre sabah saatlerinde kıyafeti nedeniyle Okul Müdürü V.A. tarafından okula alınmayan öğrencinin velisi O.B. okula gitti. Okul Müdürü V.A. ile O.B. arasında tartışma çıktı. Tartışmada O.B’nin Okul Müdürü V.A.’ya küfür etmesi üzerine ikili arasında kavga çıktı. V.A., kendisine küfür ettiği öne sürülen O.B.’yi darp etti. Yaşanan kavganın ardından darp edilen O.B., Bahçelievler Polis Merkezine giderek Okul Müdürü V.A.’dan şikayetçi olduğu öne sürüldü.

    • yardım23 Eylül 2022 . 14:16

      Okul müdürü mağdur olanın ihtiyacı için çabalamyı bırakıp mağdur olanı mağdur etmiş adamın gücü bu kadarsa ne yapsın
    • Bir Öğretmen21 Eylül 2022 . 18:51

      Veli O.Ç. desin birde müdürü dövseydi bu yorum yazanların büyük bir kısmı müdür hakketmiş diyeceklerdi yazık bu kafayla eğitim bir adım ileriye gidemez. Bizim öğrenciden çok veliye eğitim vermemiz lazım çünkü okula giden evladına bakarsa demek istediğimi anlarsınız. Mustafa Cop üstadın deyişiyle Eğitim Şart.
    • imam sadık sen ne çeşit b21 Eylül 2022 . 15:57

      konunun öğrencinin tayt giymesi olduğunu nerenden çıkardın da bütün tayt giyenlere hakaret ettin. sen ne çeşit birşeysin. senin yetişkin biri olmadığını ve o okulun öğrencilerinden bir ergen olduğunu umuyorum. eğer konu tayt giymesi ise, taytla okula gelmeyi de okul kılık kıyafet yönetmeliğine aykırı olduğu için değil de senin gibi bilinçaltında sakladığı bastırılmış arzularının yansıması olarak istemiyorsa o müdürün de müdürlük yapmaması lazım. müdüre destek mi oluyorsun köstek mi belli değil. boşuna dememişler akılsız dostun olacağına akıllı düşmanın olsun diye. müdürün okula gelmiş öğrenciyi eve gönderme hakkı ve yetkisi yoktur. velinin müdüre küfretme hakkı yoktur. müdürün veliye şiddet uygulama hakkı yoktur.
    • Bahadir21 Eylül 2022 . 13:22

      Ulan imam sadık denen g.vt inşallah gerçek imam değilsindir gerçek imamsan eğer yazık senin gibi şerefsiz bir g.vata çocuğunu kuran öğrenmek için gönderen ailelere bence bu sübyancı imam yeni bir ensar vakası olmadan bir an önce yakalanmalı
    • memett21 Eylül 2022 . 11:12

      tayt yüzünden kavga edilmiş ise müdür kısmen haklı ,insan nefsini zayıf olduğu için hep şeytan dürter sen zemin hazırlıyorsan başkası hiç acımaz çocukların birçoğu buluğ çağında ergenlik döneminde ellerinde cep telefonu tv.ler hertürlü pisliğe bakabiliyor imrenebiliyor özenti duyyor okulların önünde değilse bile yan sokaklarda parklarda hatta mezarlık yanlarında liseli bebeler resmen öpüşüyor insanlarda benim kızım okuyor zanneder iş bi kıvılcımdan başlıyor giyim kuşam makyaj o biçim afili ise kızınıda takip etmiyorsan yandı gülüm keten helva devir kötü yani .müdür hiç olmassa okul içinde bari görev yeri olduğu için karışşın.nerde o eskiler ETİ SENİN KEMİĞİ BENİM veliler.kaç veli var liseli oğlunu kızını okula habersiz gidip izleyen özellikle okul giriş ve çıkışlarından az önce veya sonra.ben yapmadım çocuğum özgür ona kimse karışamaz yapsın yapacak derseniz aile yapısı çatırdar yavrularınız elinizden kayar gider bakakalırsınız.işin birde ahireti var sorgulanacağını hesap vereceğini bil
    • Murat Yaman21 Eylül 2022 . 09:04

      Anlamadığım konu bu okul kıyafetleri konusunda neden ısrarcı olunup özellikle yukarıçarşıdaki birkaç esnafın eline bırakılıyor bu iş. 100 TLye alınacak kıyafeti 300 diyip insanları kazıklamak ayıptır ayıp. Madem öyle kıyafeti isteyen istediği yerden alsın eskiden olduğu gibi okul öğrencilere logosunu versin onlarda diksin yada yapıştırsın. Neden baskıyla anlaşmalı olunan yerlerden kıyafet aldırılıyorki. yada eski sitemdeki gibi olsun mavi yada siyah önlüğe dönülsün o zaman tek tip elbise giyilir. Ne bileyim gerçekten anlamıyorum okulların kıyafet baskısını. Alan var alamayan var arkadaş bşraz duyarlı olunmalı...
    • Gerçek 20 Eylül 2022 . 18:52

      Bu giyim kuşam konusunda çıplaklık falan diyen şerefsizler.Kendi kızınız tayt giyince orasına burasına bakıyorsunuz galiba.Kara çarşafla gezene neden sesiniz çıkmıyor.Arapları yanı başınıza aldınız Arap seviciler.Okula giden öğrenci acaba forma alabiliyor mu.İkdidar Araplara milyon milyon yardım yapıyor Türk evladını vergiye boğuyor.Hayırdır böyle bir iktidar için göt kılı oluyorsun karının çocuğunun ömrünü veriyorsun ama bu adaletsizliğe sesini çıkarmıyorsun.Böylelerinin kanından şüphe ediyorum.Kanı bozuk olmuşlar.
    • Mehmet Yeter 20 Eylül 2022 . 12:14

      İmam sadık denen gavat aldığın nefese tüküreyim gavatın ağa babası sensin.tayttan tahrikmi oluyorsunuz sapık insanlar.. çocuk lan karşınızdaki.. Allah belanızi versin..
    • EĞİTİM HAKKI ENGELLENEMEZ20 Eylül 2022 . 11:18

      Her ne olursa olsun müdürün o öğrenciyi odasına çağırıp uyarması gerekirdi.Fiilin devam etmesi halinde velisi okula çağrılıp durum anlatılmalı ve bir çözüm bulunmalıydı.Burada müdür öğrenciyi okula almayıp Anayasanın 42.maddesine göre suç işlemiştir. (Madde 42 – Kimse, eğitim ve öğrenim hakkından yoksun bırakılamaz. Öğrenim hakkının kapsamı kanunla tespit edilir ve düzenlenir. Eğitim ve öğretim, Atatürk ilkeleri ve inkılapları doğrultusunda, çağdaş bilim ve eğitim esaslarına göre, Devletin gözetim ve denetimi altında yapılır.) Ayrıca ; idarecilik görevini usulüne uygun yapmayıp, sebep her ne olursa olsun haklı da olsan öğrencilerin önünde bu şekilde şiddet affedilemez. BÖYLE İŞBİLMEZ YÖNETİCİLER OLDUĞU MÜDDETÇE BİZ HİÇBİR ALANDA BİR ARPA BOYU YOL ALAMAYIZ.
    • İmam sadık20 Eylül 2022 . 10:57

      Taytla kızını okul gönder müdür bir haftadır her sabah uyarsın taytla okula gelmeyin diye.Müdürü kızın sallasın sonra gel taytlı kızını okula almıyor diye müdüre öğrenciler içinde küfret bu edepsiz ve terbiyesize karşı devlet memurunu korumalıdır.çıplaklık aldı başını gidiyor taytla sokağa çıkılmamalı aklı başında normal olan bir Türk erkeği taytla karısını kızını sokağa salmamalı tekrar ediyorum tayt toplumda giyilecek giysi değildir gvat koca ve babalara duyurulur.
    • memett20 Eylül 2022 . 09:35

      konu ne olursa olsun vurmayacaktı müdür suçlu istediği kadar haklı mazeret uydursada müdür suçlu sakinliğini koruyamıyacaksan sen niye müdür oldun ilk raundu kazandınmı müdür.haklıyken böyle haksız olursun VURMAYACAKSIN kardeşim.okul kıyafetini belki alamadı belki kıyafet o gün için beden uymadı kalmadı vs mazereti oldu alamadı sen öğrenciyi okula almıyorum kıyafet şarttı diye şart koyamazsın ancak kıyafeti almıyorum diye velisi inatlaşırsa konuyu resmiyete o zaman taşırsın
    • Ahmet20 Eylül 2022 . 00:57

      Belkide veli haklıdır. Habere gore yoruma gore suçlu ilan edilmez. Hem küfürün karşılığı dayak degildir. Kısasa kısas gerekir.
    • Dramali20 Eylül 2022 . 00:17

      Kem soz sahibine aittir.Ayibi yoktur agamm.
    • Aydın19 Eylül 2022 . 23:34

      Bir öğrenci kılık kıyafi yüzünden okula alamamak mantıklı değil. ..Bu okullar bu milletin vergisi ile. yapılıyor...Müdürün ve öğretmenlerin maaşları bu milletin vergisinden veriliyorsa ÖĞRENCİ uyarılır..Durumu yoksa okul destek olur..
    • Kazım19 Eylül 2022 . 22:35

      Öğrencilerin içinde müdüre”kim ln o oç dersen” ağzının üstüne küreği yersin
    • Öğretmen19 Eylül 2022 . 22:13

      Bazen dayak yiyen de suçlu olabiliyor. Ama şiddete hayır. Küfre de hayır.