Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Saldırının nedeni ayak bileğinin görünmesi imiş !

Saldırının nedeni ayak bileğinin görünmesi imiş !
    24 Eylül 2022

    Saldırının nedeni ayak bileğinin görünmesi imiş ! Bolu'da öğrenci ...

         Saldırının nedeni ayak bileğinin görünmesi imiş !

            Bolu'da öğrenci velisini döven Kanuni Anadolu Lisesi Müdürü Vedat Açıkgöz'ün pantolon paçası iki santim kısa olan kız öğrenciyi ayak bilekleri göründüğü için okula almadığı ortaya çıktı. Okul müdürünün yumruklu saldırısına uğrayan Onur Bozkurt, kızının pantolonunun paça boyunun iki santim kısa olması ve bileğinin görünmesi nedeniyle okula alınmamasına sinirlendiğini ve tartıştığı okul müdürünün kendisine yumrukla saldırdığını açıkladı.

          Alpagut Mahallesinde bulunan Kanuni Anadolu Lisesi'nde geçtiğimiz gün okul müdürü ile öğrenci velisi arasında yaşanan kavganın nedeni belli oldu. Okul müdürü Vedat Açıkgöz'ün iki santim kısa olan pantolon paçasından ayak bilekleri göründüğü için kız öğrenciyi okula almadığı ortaya çıktı. Okul müdürünün yumruklu saldırısına uğrayan Onur Bozkurt, okul bahçesinde yaşanan arbedenin nedenini açıkladı.

          Kızının eve gelerek pantolon paçasının iki santim kısa olması ve ayak bileğinden teninin göründüğü için okula alınmadığını söylediğini anlatan Onur Bozkurt, “Kızım öğretmenine çorabımı çekeyim demesine rağmen evine göndermiş. 80 tane daha öğrenciyi aynı gün cezalandırarak evlerine göndermişler. Bende bu duruma sinirlenerek okula gittim. Okulun bahçesinde “Sizin eğitim hakkınızı kısıtlayan” kim dediğimde okul müdürü yanıma gelerek burada bağıramayacağımı söyledi. Kızımın üzerinde mavi forması ve altında siyah pantolonunun olduğunu ve bunun neden sıkıntı olduğunu sorduğumda da paça boyunun sıkıntı olduğunu söyledi. O da “Ben burada ne dersem o olur. İstediğimi okula alırım istemediğimi almam” şeklinde cevap verdiğinde daha da sinirlendim. Müdür ile tartışırken bana 2-3 kez yumruk salladı. Yumruklardan biri yüzüme geldi. Öğretmenler araya girip beni dışarı çıkartmak isterken okul müdürü hala saldırmak için peşimden geliyordu. Bir velinin çocuğunun gözü önünde darp edilmemesi lazım. Paça boyu kısalığından teni görünüyor gibi sebeplerle darp edilmek çok üzücü” diye konuştu.

    • Fikri 30 Eylül 2022 . 23:17

      Ula onur madem baban yaşındaki adamdan dayak yedin ortalığı niye velveleye veriyon rezil olmuşun illa katmerli olacan müdür iyi orturtmuş ama gözüne
    • Yapmayın26 Eylül 2022 . 15:53

      çocukları şımarta şımarta ahlaksız bir nesil ortaya çıktı. en ufak bir uyarıda veledin ana babası doğru okula koşuyor. öğretmenleri müdürleri dövmeye kalkıyor.. eğitim yokoldu. 12-16 yaş arası çocukların çoğu sigara -içki- uyuşturucu kullanıyor. çocuklarda öğtretmen korkusu olmayınca ahlaksız -saygısız- ukala- tembel- asalak ve cahil bir nesil yetişiyor.. yorumlara bak.. hepsi öğretmene küfrediyor.. .böyle yetişen gençlerin ne devlete,ne millete ne ana babasına hiçbir faydası olmaz..
    • Mehmet26 Eylül 2022 . 12:56

      Ne olursa olsun velinin küfür etme hakkı yoktur.
    • Mesut 26 Eylül 2022 . 08:32

      Adaletin olmadığı yerde , cezayı kesmek kişiye kalır tezini savunuyorlar ya boşa eğitim almışız yada okumuşuz ; Veli küfür etti ise ki hakaret içeren kelime konuşmuş olma ihtimali yüksek , tasvip edilemez , Müdürün de saldırması bir o kadar hatta daha fazla sakıncalı bir durum Öğretim Camiası olarak Formasyon Eğitimi alınır ki Müdür Bey herhalde eğitimi alırken Raporlu idi, lafım anlıyana gerisi kişi ve kişileri ilgilendirir...
    • Vatandaş 25 Eylül 2022 . 20:51

      Kusura bakmayın da veli ne diyecekti. Müdürün anasına avradına sövüyordum. Müdürde oradaymış duyunca gözümün üstüne yumruğu çakıverdi mi diyecekti. Kusura bakmayın da herkes haddini bilecek. Eğer bu veli bu şekilde anlattığı gibi olsaydı sonuna kadar sizinle aynı fikirde olurdum. Kimse anasını avradını kaldırımda bulmadı. Söversen yumruğu da ağzının üstüne yersin yemişim kanunu yemişim hapis yatmayı.
    • Sade vatandaş 25 Eylül 2022 . 13:20

      Okul müdürü görevini yapmış kuralları uygulamış okul herkesin kafasına göre gelip gideceği bir yer değildir belli naşlı kuralları vardır.Velilere düşende çoluk çocuk peşinden anlamadan dinlemeden okul basıp görevini yapan görevliye sövmek değil çocuğuna okul kurallarını öğretmektir.Olayda açık tahrik var kim o şekilde küfür yese kendini savunur.
    • bolulu25 Eylül 2022 . 11:54

      Bu çağda bu zihniyette müdür istemıyoruz. Türkiye'yi guya afganları doldurarak değişrtirmek istiyorlar
    • veli25 Eylül 2022 . 11:01

      Öğretmenler önce kendi kıyafetlerine baksınlar, çocuklara örnek olması gerekenler sakal bıyık karışık, pikniğe gider gibi kot tshirt okula gelirlerse o çocuklara laf söyleme hakları yok...
    • Metin Çelik24 Eylül 2022 . 15:49

      Bu Saldırı . Kamu adına görev yapan birisinin münferit saldırısı olamaz. Bu ve benzeri hareketler Terörizimdir. Anarşidir. Bunları Yapanlar da ANARŞİST tir. Senin veli ile olan hukukun Kamu görevinden kaynaklanmaktadır. Fetö benzeri organisazyon Yapılanması Bu ve benzeri Kamu idarecilerinin Korunması Kollanmak istenmesi Olabilme ihtimaline göre Yargı sürecinde dikkatle ele alınması gereken bir soruşturma olmalıdır. peki müdüre bir saldırı olsaydı ne olurdu elbette aynı düşüncelerle bu defa saldırıda bulunan kişi hakkında bunları yazacaktık. Burası HUKUK Devleti Kardeşim Kendine gel. Seni kim koruyor Yumruklu saldırı ne demek Sn valim bu şahıs soruşturma sürecinde derhal görevden alınmalıdır. Soruşturmanın selameti Bunu gerektirmektedir. Bunlar Bu tip Kurumlarda Mafyatik bir Örgütlenme biçimi kurmak isteyebilirler hep birlikte ağız birliği yaparak veliyi suçlu duruma da düşürebilirler Hukuk devleti bu ve benzeri olaylara asla müsade etmemeli. ve bununla ilgili yönetmelik Saldırı Yapan kişinin derhal kamu görevi ile ilişiğinin kesilmesi gerekmekte olduğunu Teminat altına almıştır
    • Abalı24 Eylül 2022 . 15:36

      Bu adam geldiği yerde de ögrencilere şiddet uygularmıştı,burayı geredemi sandın müdür bey,
    • Cehalet24 Eylül 2022 . 14:05

      İran'dan farkımız kalmadı.
    • kötü bişey24 Eylül 2022 . 12:47

      iftira kötü bişey. müdüre iftria etmeyin.
    • Ali KİŞİ24 Eylül 2022 . 12:37

      Bu müdürü kınıyorum. Böyle yobaz anlayışlı kişilere müdürlük yaptıranlara yazıklar olsun.
    • MEHMET AĞA24 Eylül 2022 . 12:35

      DEMOKRATİK LAİK HUKUK DEVLETİMİZ TÜRKİYE CUMHURİYET VAY BE DANA NELER DUYACAĞIZ DAHA NELER GÖRECEĞİZ EFGANİSTAN GİBİMİ OLACAĞIZ YEMEN GİBİMİ OLACAĞIZ PEÇE BURKA FALAN OLURMU ACABA SUUDİ'LER GİBİ FİLAN