Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Bir işimizde düzgün olsun!

Bir işimizde düzgün olsun!
    26 Eylül 2022

    Bir işimizde düzgün olsun! Karacasu yolundaki kökez çeşmesi kısa ...

    Bir işimizde düzgün olsun!

           Bir işimizde düzgün olsun!          

           Karacasu yolundaki kökez çeşmesi kısa bir süre önce yenilenerek halkın hizmetine sunuldu.

           Vesile olanlara sonsuz teşekkürler, görsel ve estetik olarakta gayet güzel. Gel velakin her işimzde olduğü gibi bu iştede bir şeyler eksik yada yanlış yapılmış. Poliüretan köpükle tamir edilmiş ve hiç de hoş olmayan bu görüntü ortaya çıkmış. Yazık....

    • Taner Başer31 Ekim 2022 . 18:26

      Ayrıca bu kökez çeşmesi yeni yapıldıktan sonra sürekli yoğun bir şekilde hem klor kokuyor hemde suda klor tadı var. Kökez suyunun o güzelim tadı yok olmuş .
    • köroğlu15 Ekim 2022 . 18:10

      çok güzel olmuş yapanın eline sağlık
    • Fatih29 Eylül 2022 . 16:49

      Suyu da bozmuslar gecen hafta doldurdum klor kokuyor
    • Ali28 Eylül 2022 . 14:44

      Kültür mahalesinde alt geçit yenilendi...merdiven ve taban kısmına ısı yalıtım konmuş...ucuz malzeme ucuz işçilik...belediye nasıl iş yaptırmış...kime peşkeş çekmiş bu işi ...
    • bolulu28 Eylül 2022 . 10:31

      1 metre kar yağsın o musluk kırılır.
    • Tamir 27 Eylül 2022 . 15:00

      Yap bir örnek Çeşme de sen görelim hem kopya çekeriz belki
    • İsim (Gerekli)27 Eylül 2022 . 09:30

      ben isime değil amacına ulaşmı ulaşmamışmı ona bakarım herzaman sıra bekliyordum gecen gun gittim sıra beklemedim bana göre amacına ulaşmış kimin ismi yazdığı onemli değil allah razı olsun.
    • dede27 Eylül 2022 . 00:30