Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Ticaret Odası seçimlerinde yeni yüzler yarışacak

Ticaret Odası seçimlerinde yeni yüzler yarışacak
    27 Eylül 2022

    Ticaret Odası seçimlerinde yeni yüzler yarışacak Hafta sonu Cumartesi ...

             Ticaret Odası seçimlerinde yeni yüzler yarışacak

             Hafta sonu Cumartesi günü yapılacak olan Bolu Ticaret ve Sanayi Odası seçimleri öncesi 15 meslek grubunda da çekişmeler yaşanacağı ifade ediliyor. Oda seçimlerinde 6 Grup’ta seçime giren Bolu Final Akademi Okulları’nın Sahibi Fatih Karataş ekibi ile birlikte iddialı olduklarını ifade ediyor.

            Pandemi nedeniyle ertelenen Bolu Ticaret Odası seçimleri bu hafta 1 Ekim Cumartesi günü yapılacak . Seçim öncesi 15 meslek grubunun her birinde, birden fazla ekibin seçime hazırlandığı gözlenirken, hemen hemen bütün gruplarda eski ve yeni yüzlerin kurduğu ekipler arasında çekişmeli sahneler yaşanacağı ifade ediliyor.

            6’ıncı meslek grubunda seçimlere giren yeni yüzlerden biri de, Bolu’da eğitimcilik sektöründeki başarıları ile kendisinden söz ettiren Final Akademi Okulları’nın Sahibi Fatih Karataş. Karataş’ın üç kişilik ekibinde ise Sınav Eğitim Kurumları’nın Sahibi Zekai Öztürk ve Gelişim Özel Eğitim’in Sahibi Burak Yılmaz yer alıyor.  

             Taze kan olarak Bolu’ya hizmet etmeye hazır olduklarını belirten Fatih Karataş; Güçlü bir ekip kurduk. Firmalarımız için her türlü desteği sağlayacağız. Sıkıntılarını dinleyip, her platformda dile getirerek yanlarında olacağız” diyerek 6’ıncı gruptaki firmaların kendilerine oy vermesi halinde ne kadar isabetli oy kullandıklarını da göreceklerini iddia etti.

    • Özge çakır28 Eylül 2022 . 20:44

      Fatih Karataş hocam bu işi hakkıyla yapar
    • Naim Karaboğa28 Eylül 2022 . 20:05

      Fatih abi karakterli ve düzgün adamdır yaptığı yapacağı her işi de kendi gibi olur.Allah gönlüne göre versin.başarılar dilerim
    • demirbolu 28 Eylül 2022 . 19:00

      Hocamı herkes sever sayar değerli bir şahsiyet başarılı azimli Bolu’ya çok faydası olur
    • TBA28 Eylül 2022 . 17:08

      Eğitimci kimliğinin yanı sıra insani yönleriyle kişilik ve karakteriyle ön planda olan Sayın Fatih KARATAŞ'a başarılar diliyorum.
    • Rıfat Ilgaz28 Eylül 2022 . 15:28

      "Ben tüccar değilim eğitimciyim" (Mahmut Hoca/Hababam Sınıfı)
    • bolunun28 Eylül 2022 . 15:27

      Sanayici biri olmalı
    • KOSGEB 28 Eylül 2022 . 12:40

      eğitimi az parası çok mu olsun, seçilsin ama yönetecek yeteneği olmasın mı, Reklam için mi ,ünvan için mi seçilsin ,siyasete basamak olsun mu meslek ve boluya bi fayda hiç düşünmesin sade kendini ve çevresini mi düşünsün taze kan iyidir, uygun adayı seçerler ,hayırlı olsun
    • bolusevdalısı28 Eylül 2022 . 11:20

      Fatih beyin de mecliste olması önemlidir her kesimden iş insanları olacak ki sorunlar çözülsün tüm adaylara başarılar dilerim
    • Gazanfer28 Eylül 2022 . 11:18

      Ticaret odası seçimlerine katılacak tüm tüccarlara başarılar. En iyi olan tüccar kazansın.
    • Bilal ÖZBEY 28 Eylül 2022 . 08:37

      Sayın Fatih KARATAŞ, Boluyu ve Boluları çok seven, kendini hizmete adamış, hizmeti seven, geleceğimizin teminatı olan gençliğe eğitime önem veren, Hizmet ehli çalışmayı ve başarıyı kendisiyle şiyar edinen, bıkmayan yılmayan bir performans ile koşan koşturan bir kişiliğe sahip, ehliyetli EMNİYETLİ liyakat sahibi, vizyonu olan gönlü güzel bir dost, sen kazanırsan Bolu kazanır, hayırlı uğurlu olmasını diliyorum, başarılı olduğun için sadece iyi şanslar diliyorum. Selam ve sevgilerimle Allah'a emanet olun.
    • Esin28 Eylül 2022 . 07:31

      Sorumluluğunu aldığı her işi en güzel noktaya taşıyan Sayın Karataş, yolun açık olsun.
    • MEHMET DEMIR 28 Eylül 2022 . 06:14

      Ekip güzel eğitimli bolu için çok faydalı olacaklarına eminim. Hayırlı olsun Başarılar dilerim
    • Metin Çelik28 Eylül 2022 . 00:50

      Sn Fatih KARATAŞ ve Ekibinin 6. Gurupta Kendi Meslek gurubunda aday olduğunu sonradan fark ettim. çok isabet olur. mutlaka Ticaret ve Sanayi odası Yönetimene Eğitim camiası olan Meslek gurubundan birileri girmeli Fatih Hoca da İsabet olur Kendisine Başarılar temenni ederim.
    • Volkan YILDIRIM28 Eylül 2022 . 00:49

      Bolu için çok önemli bir değer olan Fatih KARATAŞ hocamıza başarılar diliyorum…
    • Metin Çelik28 Eylül 2022 . 00:47

      Fatih Bey Belki Yönetimde Yer alabilir ama Lonca Örgütlenmesi olan TİCARET ve SANAYİ Oda Seçimleri. daha çok SANAYİCİ İş Adamlarının Aristokratları arasından seçilmelidir. Dershane ve Rehabilitasyon benzeri eğitim kurumları sahiplerinin Ya da idarecilerinin Ya da Yöneticilerinin Oda Seçimlerinde Yönetime gelmek istemesini Şahsen Yanlış buluyorum. SINAİ Sorunlarını bilen Bolu ve çevresindeki sanayicilerin daha fazla gelişimini sağlamak hatta uluslararası pazarlara Yönelebilecek daha çok bilgi ve teknolojik sınai gelişimini bilim ile birleştirecek Birileri seçilmelidir. Bu arkadaşlar da Kendi iş Kolunda YAni eğitim alanında Yönetimde olmaları çok isabetli olur ama Yönetim Kurulunun Tamamen Tek bir iş kolundan seçilmesi bir Facia olur. siyaset kokan Yönetim biçiminin seçilebileceğine açıkça kanaat getirmiyorum. seçilirlerse de Yanlış olur bence
    • Muhammet Can28 Eylül 2022 . 00:47

      Fatih bey işini düzgün yapan iyi ve dürüst biri kendisine başarılar diliyorum.
    • Büsra Durukan27 Eylül 2022 . 23:46

      Sevgili Fatih hocamı gönülden destekliyorum, başarılar diliyorum.
    • Kürşat 27 Eylül 2022 . 23:12

      Fatih bey ile geçen sene tanışma fırsatımız oldu.. Gerçekten işini hakkıyla yapmaya çalışan, özverili ve dürüst bir iş insanı.. Bolumuza hayırlı işler yapacağına eminim..
    • Levent Arslan27 Eylül 2022 . 22:53

      Bolulu gençler için ömrünü adamış bir insan. Bolu’nun geleceğini sağlıklı bir şekilde imar edeceğine inanıyorum.
    • Şennur Özşahin27 Eylül 2022 . 22:28

      Sayın Fatih Karataş hocamızı destekliyoruz.
    • kemal 27 Eylül 2022 . 22:18

      Kendisi Bolulu olmamasına rağmen her zaman sevilen sayılan bir kişi her zaman Bolu’ya hizmet etmiş yıllardır Boluspor’a destek vermiş biri olarak kendisini ticaret odasında görmek güzel olur