Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Ankara'ya KINA gitti, Bolu'ya GINA geldi!

Ankara'ya KINA gitti,  Bolu'ya GINA geldi!
    28 Eylül 2022

    ANKARA'ya KINA Gitti...! BOLU'ya da "GINA" Geldi... Tanju Bey ...

            ANKARA'ya KINA Gitti...!

          BOLU'ya da "GINA" Geldi...

            Tanju Bey CHP Genel Merkezi'nin kendisi hakkında verdigi 1 yıl üyeliginin askıya alınma ceza gerekçesini resmen saptırıyor.

           Yersiz, tabansız ve "samimiyetten uzak milliyetçi soslu" açıklamalarıyla CHP Genel Merkezi'ni de güç durumda bırakıyor.

            Bolu'da HDP İl başkanına sormak lazım yerel seçimde hangi adaya oy verdiniz diye?!

           Tanju bey kişisel istikbale yönelik şov yapmayı bir yana bırakıp yüzünü Bolu'ya ve Bolu'nun sorunlarına çevirmeli.

    • Ali1 Ekim 2022 . 20:51

      Bu işler böyle olur...köprüden geçinceye kadar ayıya dayı der...köprüden geçti.Başkan seçildi..şimdi işler ayna...çal çal oyna...seçimde by...by...
    • Salim30 Eylül 2022 . 14:32

      Çakallığın lüzumu yok sen mahkeme kararıyla sabit hdp bin 4000 oyunu alarak seçildin şimdi al o kınayı seçildikleri sonra başına topladığın hazıryiyicilerle karşılıklı gtlerinize yakın hdp terörist sizde teröristsevicisiniz demiştaşın yanına gidip oy dikendin ha yazıklar olsun sana be
    • Bolulu30 Eylül 2022 . 11:19

      Kalan Süreyi iyi değerlendir bari. Bolu için çalış. İyi bir imza ile bırak. Acil aksayan, eski dönemden kalan sorunları, kişisel kanıtlı şikayetleri topla meclis ile bunları şeffaf bir şekilde konuş. AKP meclis üyeleri Sizlerde vıdı bıdı yı bırakın artık, gelen sorunları konuşun. Siyaseti kapıda bırakarak.,, gider ayak Bolu ya iyi şeyler bırakın.
    • Hakan30 Eylül 2022 . 07:20

      İmdat arslan son yazısıyla elindeki kınayı senin gtüne yakmış tancuu o alkolden pişmiş beyninle kimi kandırıyorsun sen terörist sevici.
    • İsim (Gerekli)29 Eylül 2022 . 13:26

      Bolu sevdası rumuzlu arkadaş aynen katılıyorum bunlarla bi muhabbete otur onlardan dürüstü yoktur. sen acabaya düşersin bende bi sıkıntımı var diye. adamların genel mesleği bu sağdan soldan partiden elinden birileri tutmuş çalışmadan öğrenmeden rahat yaşamın yolunu bulmuşlar. ülkedeki tüm siyasi ve devlet yolundan kazanç sağlayanlar için verdiğim vergiden bir kuruşu haksız kazanca giriyorsa buyuk abdestlerini yapamasınlar. şişsinler şişiyolarda zaten bidon gibi olmuşlar.
    • sait29 Eylül 2022 . 11:37

      Kendi partisinden seçilme yetkisi yok çıkmış Cumhurbaşkanı adayı olacağım diye sağa sola saldırıyor Bolu elden gitti kaldırım kavşakla bu işler olmaz Tanju bey
    • Bolulu29 Eylül 2022 . 09:17

      Belediye başkanının HDP ve diğer partiler ile ne işi var. Sen Bolunun sorunları ile ilgilen. Yok Genel siyaset yapmak istiyorsan istifa et başkanlıktan, istediğin partiden siyasi hayatına devam et. Biz Seni Belediye başkanı seçtik, Belediye hizmetlerinde, Belediyede yanlış giden işleri düzeltmen için. Belediye AY ekip ve zihniyeti ile devam ediyor.
    • Misafir28 Eylül 2022 . 21:04

      Seçimlerde HDP ve İyi parti ittifakı ile başkan ol şimdi sırt çevir böyle olur mu
    • Taner28 Eylül 2022 . 20:58

      Tanju bey HDPnin oylarını alıp başkan seçildi şimdi yalandan HDPye yürüyor kusura bakma başkan arkandakilerden başka arkanda duran CHPlide kalmadı.Sen Rasim ve birkaç yakınını işe aldığın ruzgara gore dönenler
    • DOĞRUCU DAVUT28 Eylül 2022 . 15:42

      Tanju başkan ı tv 100 de dinledim. çok doğru konuştu. bütün fikirlerine katılıyorm.. hdp den korknlr harcadı tanju başkanı..3-5 oy uğruna gerçek chp li tanju başkanı harcayan lardan ; hdpkk dn korkan adamdan c.başkanı falan olmaz...
    • klavye delikanlısı28 Eylül 2022 . 15:39

      haberlerin altındaki yorumları hayretle takip ediyorum iftira atıp salladığınız isimlerden ne kadar çok korktuğunuz ortada benim kim olduğumu merak eden varsa açıkça bilgilerini paylaşsın mutlaka görüşürüz
    • bolu sevdalısı haklı28 Eylül 2022 . 15:37

      bolu sevdalısı nikiyle yazan arkadaşla birebir aynı düşüncedeyim. rasim i,beykozlar ve daha hiçbir vasfı olmayan kişiler yüzünden resmen midem bulandı. iticilikte nirvana adamlarla çalıştığı için birdaha oy falan alamaz.Bolulu olarak görmek istemiyoruz.
    • Bolulu28 Eylül 2022 . 15:05

      Tüm mevcut siyasiler bir düşün ülkenin yakasından kene gibisiniz. Sizler Siyaseti meslek edinmişsiniz. Temiz, Siyasi geçmişi olmayan, Bolu için menfaatsiz emek verecek karakterler istiyoruz. Belediye meclisi de aynı. Partilerin yöneticileri de. Meslekleri; Ortadoğu Siyasetçiliği. Üretmeden tüketenler. Üretim ve eğitim ekonomisine geçin. Gençleri Devlete, Belediyelere kapak atma kafasından, üretici kafalara yöneltin.
    • Bolulu28 Eylül 2022 . 13:24

      O sacma sapan kaldirimlari sokup yenisini yapiyon ya..mutahitleri zengin ediyon ya..biktik artik su kaldirim rezaletinden..millet evine giremicek arti. yukselttigin kaldirimlardan..birde yagmur borularini kesip birakiyo bu boktan mutahitler.bir gelde bak incele yahuuuuu.bos bos konusacagina izle.nereye gidecek yagmur sulari..dosenmis kaldirimlardan..kedilen boru parcalarini almislar herhalde lazim olacak galiba biyere....utanin utanin
    • bolulu28 Eylül 2022 . 13:18

      Kınacı başı kına piyasası fırlar.Geçen bir tv programında bir gazeteci tanju ya diyor boluya ne yaptı harbiden ne yaptı icraat ne kanal bolu eski proje kavşaklar var bir projmeidir bilemedim mantar üretim var ondanda kim nasipleniyor onuda bilemedim konserve bir şeyi açtı dedüer oda nedur bilmiyoruz.E ne yaptın 18 den milletin arazisine çakmaktan başka .
    • Bolu halkı 28 Eylül 2022 . 11:52

      Ne kastı bee bilen bilir bilmeyen de bizim başgan yüzünden teröristler ve apo soluk alamıyor sanır :-)))))
    • Emrullah Gideroğlu28 Eylül 2022 . 11:31

      Bolu'ya hizmet etmek yerine şovmen lik yapan bir başkanın Atatürkçü olduğunu söylemesi gerçeklikten bir hayli uzak. İnandırıcı değil. CHP nin milleti uyutma taktiği. Bir belediyeyi yönetme liyakati olmayanların ülke yönetmeye talip olması komik.
    • Bolu Sevdalısı28 Eylül 2022 . 11:05

      Ya ben bu adama acıyorum. Arkandaki tiplere bir bak neden sempati kaybettiğini bir gör artık yeter. Beykozları,Tahsini,İlkeri,Galibi,Rasimi... Ya yeter başkan bak vallahi Akp trolü falan değilim köküne kadar Chpliyim ama bir daha Chpden sen aday ol vallahi şu çevrendeki tipler yüzünden vermeeem. Sen başarılı olmak istedin ama yanlış adamlarla. Boluyu Bolu'nun çocukları lafla yönetmeye çalışıyor. Lafla peynir gemisi yürümüyor yahu gör anla artık. Belediye dökülüyor hepimiz biliyoruz. Dönmüş Beykoz Belediyesine. Ya bu adamlar Boluda sevılen adamlar değiiil. Her belediyeye girişimde iğreti olup çıkıyorum. Çünkü sempatik tiplerle karşılaşmıyorum. Yeteeeeer Bolu'ya dön. Başarılı falanda değilsin görmüyor muyuz? Sacma sapan gobekler,kırık kaldırımlar,emojiler,şovlar mide bulandırdı. Pandemi zamanında yaptıklarını ısıtıp ısıtıp sunma. Zaten gorevın olan şeyleri yaptıgın ıcın de alkış bekleme.
    • Saffet28 Eylül 2022 . 10:40

      Başkan arkana dön bir bak ve neden bittiğini gör. Yazık sana. Çok yazık..
    • Aladağ 28 Eylül 2022 . 10:35

      Kabak tadı verdi artık bu adam. Ya az sus da in sahaya, şehir dökülüyor, seçileli kaç yıl oldu kanal yolu ve dönel kavşaklar dışında imza hareketin yok. Kaç yıldır başkan olarak bir olayını göremedik. Etrafındaki şakşakçı tayfaya kanma,
    • Bayandan28 Eylül 2022 . 10:20

      Durumun belli hala medyatik olmanın peşindesin bi dur ya yakında sana kına yollanacak ne hale geldin diye unutma başkan senin o vazgeçemediğin partin pkk ile kolkola ayrıca hala hdp nin oylarinin pesinde ve aynı masada bizi alarmı sandin sanındansın Bolu çocuğu olmandi onunda masallah.....cikardin.gecmis olsunnn.
    • Köroğlu 28 Eylül 2022 . 10:06

      Milliyetçi ve Atatürkçü kimliği olan bir kişi konuşmasıyla ve davranışılarıyla herkese örnek olmalıdır.
    • Tanju Başgan28 Eylül 2022 . 09:18

      Yanındakiler de iyiymiş, belediyede çalışan akrabalarını getirseler belediye boşalır. Başkanım siz haklı da olsanız bu yalaka tayfa yüzünden size tüm Bolu da partili partisiz bir tepki oluşmaya başladı, farkında mısınız, sonunuzu bu 3-5 kişi getirecek.
    • Cöle28 Eylül 2022 . 09:02

      Nesini soracan ki? Adam zaten demedinmi kimin oylarıyla kazandınız, 4000 oyu kimden aldınız, geri verin oylarımızı diye..
    • Boluda bolu 28 Eylül 2022 . 08:17

      Arkadaki siyah tişörtlü arkadasın işler tıkırında ,kamyon çalışıyor , akrabalar belediyede işe başladı , dagkent imar işleri iyi ,belediyeden ilan paraları ohh , ne tanju ve CHP sevgisi varmış be , CHP ye oy verecekler bunların yüzünden vermeyecek zaten , ailece söylemlere baksan vatan millet , Bolu aşkları tavan memleketleri Erzurum onlara yakın eleman a baksan Bolu’yu bölünün evlatları yönetiyor
    • KIna28 Eylül 2022 . 08:13

      Ankara'ya KINA gitti, Bolu'ya GINA geldi! başlıklarınız efsane tebrik ediyorum. :))
    • Genel merkeze başkaldırı28 Eylül 2022 . 07:46

      Çocukça hareketler bunlar. Maçan yiyorsa Chp Genel Merkezine yollasana o kınayı. Yemez… Bu fotoğrafta Chpli kimliği askıya alınan Tanju’nun arkasında görülen destek için gelen ve resmî görevleri bulunan Bolu CHP’nin asık yüzü Şaban Hocanın ve siyasi ikbali Tanju’ya bağlı Okay denen şahsın da CHP’den uzaklaştırılması lazım. Derhal ikisi de disiplin kuruluna sevkedilmesi gerekli.
    • Sami28 Eylül 2022 . 05:23

      Bolu’da hdp nin 3500 oyunu seçimlerde baban mı aldı tancuu? Sen teröristlerin oyuyla başkan seçildin kınayı adabımuayyer yerine yak