Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Bir ülke nasıl batırılır? 

Bir ülke nasıl batırılır? 
    28 Eylül 2022

    Bir ülke nasıl batırılır? Yazılı ve görüntülü medyada yönlendirme, kışkırtıcılık, ...

    Bir ülke nasıl batırılır? 

    Bir ülke nasıl batırılır? 

    Yazılı ve görüntülü medyada yönlendirme, kışkırtıcılık, manipülasyon yapan ekonomist görünümlü tetikçiler, vatan hainleri halkı dövize, altına, ne olduğu belirsiz kripto emtialara ve lüks konuta itmektedir. 

    Özellikle video yayınlayan malum siteye tünemiş 20 kadar hain sürekli olarak “Ülke batacak, servetinize el koyacaklar, aç kalacaksınız, döviz uçacak, altın zıplayacak, beton patlayacak” türü yayınlar yaparak Türkiye’yi uçuruma itiyorlar. Bu hainleri az bilgili, gerçek verilerden habersiz kişiler takip etmekte, onların yayınlardan daha çok para kazanmasına sebep olmaktadır.  

    Türkiye asla batmaz. Ara sıra yalpalamalar, hatalı kararlar söz konusu olur. Türk halkı her zorluğu aşacak potansiyele sahiptir. 2022 yılı itibariyle, dünyanın diğer ülkelerinde üretilebilen ne varsa aynısı bu topraklardaki fabrikalarda da üretilebiliyor. Her ürünün yerlisi var artık. Toplu iğneden robota kadar her malı yapabiliyoruz. Bu son 100 yılda olmuştur.  

    Osmanlı Devleti ne yazık ki bilime, tekniğe, icada, üretime sırtını döndüğü, zevk-ü sefaya yöneldiği için borç batağında boğulmuştur. 1923’te başlayan yeniden yapılanma bizi gezegenin en büyük 21 ekonomisinden biri yapmıştır.  

    Altın, döviz, kripto para, lüks beton alarak kalkınma olmaz. Bu seçenekler bizim soyulmamıza sebep olmaktadır. Tasarruflarımızı üretim yapan şirketlere yönlendirmemiz şart. Türkiye borsasında 480 şirketin ortaklık senetleri satılıyor. Bunların bir kısmı güvenilmez, hileli olabilir. Her sektörde hile vardır. Sahte döviz yok mu? Sahte altın yok mu? Deprem fayı üzerine yapılmış konut yok mu?  

    Güvenilir, şeffaf, değer üreten, bu ülkeyi yücelten 50 civarı ciddi şirketimiz vardır. Bunlara ortak olalım. Büyüyen şirketler istihdam yaratır. 

    “Borsa spekülatif bir yer” diyen sahte ekonomistlere inanmayın. Hilenin olmadığı sektör yoktur. Birikimlerinizi gerçek ekonomistlere danışarak değerlendiriniz. 

    Hisse senedi seçimi

    1. Son 5-30 yıl zarfında düzenli olarak temettü (kâr payı) ödemiş olmalıdır.
    2. Fiyat grafiği 1-5-10-20 yıllık zaman dilimlerinde merdiven gibi hep yukarıya gidiyor olmalıdır.
    3. F/K değeri 13-14’ün altında olmalıdır.
    4. PD/DD değeri 5’in altında olmalıdır.
    5. Dolar bazında son 20 yılda reel olarak kazanç sağlamış olmalıdır. Yani 10-20 sene önceki fiyatı 1 dolar ise şu andaki fiyatı en az 4-5 dolar olmalıdır.
    6. Her sene kâr eden bir bilançosu olmalıdır.
    7. Şirketin kurumsal kimliği (bilinirliği, saygınlığı) olmalıdır.
    8. Her sene bedelli sermaye artırımı yapmamalıdır.
    9. Bilançosu şeffaf biçimde ilan edilmelidir.
    10. Hisse senedinin fiyatı 20 ve 52 günlük fiyat ortalamasından yüzde 30-40 fazla yukarıda ya da aşağıda olmamalıdır.

    Ali Özdemir 

    0505 220 83 85 

    www.aliozdemir.net 

    28.09.2022    

    • Tanju5 Ekim 2022 . 16:59

      En son "Hasan Altın" da "tarih bilmeme, Osmanlı, falan filan" anahtar kelimeleri ile yorum yapmış, eksik kalmamış... " Ali Özdemir - 0505 220 83 85 - www.aliozdemir.net " yazılarının bereketinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum ben.
    • Hasan Altın4 Ekim 2022 . 16:57

      Tarih bilgisi olmayan kişiler burada Osmanlı övgüsü yapıyor. Osmanlı'nın son 300 yılı kan, gözyaşı, sürgün, soygun, faiz, esrar, kölelik, cehalet, kayıp, yıkım, sömürü, borç, lüks.. dolu. Osmanlı çok iyi bir devlet idiyse neden battı? TC, Osmanlıdan kalan 500 milyar dolar borcu 54'e kadar zorla ödedi. Osmanlı'nın son 300 yılı ağlatıcı, sıkıcı, boğucu, yakıcıdır. Tarih bilmeyenler masallarla uyur. Halil İnalcık okuyun. Kadir Mısıroğlu okuyarak sadece cehenneme gidersiniz. İngiliz kuklası O.
    • Hakan2 Ekim 2022 . 11:13

      Kesinlikle ne olduğun belli aladağ bizden öncede Anadoludaysan ya ermenisin yada rum zaten devlet düşmanlığından belli kripto olduğun yazıkla sizede aslında agop yada nikosunuz ama Ahmet Mehmet gibi yaşamaz zorundasınız değmez oglum üç günlük dünyaya neyseniz deyin dosdoğru Ermeni Rum olmak ayıp değil sadece vatana hainlik edenleri deviriyoz biz
    • Bolulu2 Ekim 2022 . 10:05

      Aladağ, Konu nerden nereye geldi. Osmanli zamanında yaşam bugünü hiç aratmıyor. Bugünün yasamida o zamanı hiç aratmıyor. Baştaki devletimiz bugünkü dununki elhamdülillah Müslümanca yasayabiliyoruz her ne kadar toplum muslumanliktan uzak dursada bize engel olabilen yok. Terörle savaşan ezani susturmayan iki devletimiz oldu çok şükür. Geçim sıkıntısı yoksulluk , okuyamamak, ticarette hilesiz başarılı olmak,mal mülk edinmek ne yazıktır ki dün neyse bugünde böyle bu da tek bir şekilde değişir başka hiçbirsey ile değişmez. Savaşmak , evet turklerin doğasında vardır savaşmak. Savaşırsan kazanırsan daha detaya girmeyim neyse .. Sana osmanli zamanında halk ultra lüks yaşıyordu diyen yok . Osmanli zamanında bilime eğitime tekniğe önem verilmeyip keyfi alem yapan diyenlere ben gayette kaynaklarla cevabını verdim . Bugün nasıl ki ilerleyen teknoloji ile ihalar yapıldıysa dünde o günkü teknolojilerle birseyler yapıldı amma başarılı oldu amma olmadi lakin uğraşlar verildi anladinmi aladagli mesele bu.
    • Ali1 Ekim 2022 . 20:55

      Borsa ya nasıl yatırım yapılır...tam anlamı ile pn numara anlatmışsınız.Tebrikler
    • Aladağ 1 Ekim 2022 . 20:40

      Bolulu, bizim ne olduğuz belli. Sene 2022 hala atalarımız gibi koyun güder, göç ederiz. Cumhuriyetten önce de vardık, Osmanlı'dan önce de. Ata toprağımızı satıp apartman diktirmedik. Koca ovayı betona kurban etmedik. Osmanlı zamanında gün yüzü görmedik, cumhuriyet de gelip haliniz nedir, nicedir demedi. Kimimiz okudu, kimimiz madene girdi, kimimiz fabrikaya. Biz bu ülkede hep öteki olduk Bolulu. Osmanlı zamanında değil köyleri, ilçelerde bile okul yoktu. Ancak büyük illerde okul vardı. Onlarda 1900 lerde yaygınlık kazandı. Osmanlı ailesi istanbulda keyif sürdü, halk nicedir ne haldedir hiç umurunda olmadı. Anadolu Osmanlı için sadece asker toplanacak yer idi. Halk saray için kul idi. İlk seçimler 1908de yapıldı. 1908 den sonra basın özgürlüğü, siyasi partiler ortaya çıktı. O yüzden burda masal anlatma Bolulu. Bizi Osmanlı yönetmiş olabilir ama biz asla Osmanlı olmadık.
    • Dön Kişot1 Ekim 2022 . 13:19

      Şövalyeler şövalyelerle savaşır. Yel değirmenleriyle değil! Yel değirmenleriyle savaşanlara herkes güler. Birisi savaşmış, 400 yıldır gülüyorlar.
    • zırcahil1 Ekim 2022 . 13:08

      Sayın Hocam aşağıdaki kendi kendine yorumunda ''cahillere cevap vermek şart '' demişsin ya; yanılıyorsun! İlk düğmeyi yanlış ilikliyorsun, sonunda da senin sayfanın iki yakası bir araya gelmiyor. Ne biliyor musun o ilk düğme? Şu : ''Cahillere cevap vermek şart DEĞİL! '' (asla değil!) Ayrıca hangimizin cahil olduğunu tescil etmek de, birbirimizi aşağılamak da hiçbirimizin haddi değil! “ (Cahil insanla tartışmayın; önce sizi kendi seviyesine çekerler, sonra da tecrübesiyle yenerler./Mark Twain) 65 tane kitap yazmışsın, bunu hiç duymadın mı ya? Yapma gözünü seveyim canım Hocam. Yazarlar okurlarını eğitir; Tersi değil! Ömrün uzun olsun, Saygılar..
    • yasak bölge, girilmez!1 Ekim 2022 . 12:40

      Vay! Saygıdeğer Hocam hızını alamamış, şimdi de yazdığı gazeteye (pardon mecraya!) karşı vitesi yükseltmiş: Hoşuma gitmeyen yorumları onaylayıp beni kızdırmayın, yazmam ha..! diyor. Bence de haklı. Editör, onun yazısına yorum yapan herkesi engellesin. Yukarıda yazısını yazsın sonra da aşağıya inip kendi yazısını yorumlasın. Kendisini bi türlü anlayamayan, anlaması da mümkün olmayan cahil kitleye aslında yukarıda ne demek istediğini uzun uzun anlatsın. Sonra kendi yorumuna sinirlenip kendine cevap yetiştirsin vs... Biz hiç rahatsız etmeyelim. Sayfanın etrafına elektrikli dikenli tel, girişine de bi kırmızı levha : Forbidden Zone!
    • Bolulu1 Ekim 2022 . 09:21

      Aladag, Osmanlida yapılan saraylar osmanlinin refah seviyesinin en yüksek çağında yapılmıştır. Düşme çağlarında zaten savastan entrikalardan eli kolu bağlanmıştır. 2.Sene 1876 Abdulhamid han tahta çıktığında borc 300.000.000 altın sene 1909 Tahtan indirildi kalan borç 30.000.000 Sene 1919 ittihatcilar Abdulhamidin 30 milyona indirdiği borcu 9 senede 400 milyon altına çıkardılar. 3. Okuma oranı osmanlida %66.2 idi kaynak Kemal Karpat(1985) 4.18. yüzyıla kadar, Lonca teşkilatıyla yürütülen sanayi faaliyetleri, Osmanlı’yı bu alanda öncü konuma taşımıştı. Çinicilik, dokumacılık, gemi imalatı gibi alanlarda ileri düzey bir sistem yerleşmişti. Tekstil ürünleri, silah, deri ve cam gibi eşyalar da kolaylıkla ihraç ediliyor, bazı lüks maddeler hariç her şey imparatorluğun sınırları içinden karşılanıyordu. Ben sana kaynaklarla yazıyorum aladagli . Boş boş cümlelerle değil. Bursa sogutten cikmis Atalarının ecdadını gerçeklerini anlatıyorum git araştır ecdadını iyice ve ona göre yaşa. Ha senin ecdadın cumhuriyet zamanında başladı ise ona birsey diyemem sana ne anlatsam boş gelir .
    • Ali Özdemir1 Ekim 2022 . 07:54

      Bazı kişiler yoruma benzeyen "zırvalara" cevap vermemi yadırgıyor. Bu iş çok vaktimi çalmaya başladı. Ama "cahillere" cevap vermek şart. Vasatlık her yeri istila etti. Bu gazeteye de feci tipler gelmeye başladı. Onlar yalan dünyalarında yaşamaya devam etsin. "Tarihçi" olmayanları takip etsinler. Borç batağına saplanan, 14 milyon kilometrekareden 300 bin kilometrekareye düşüp, Mondros ile teslim olanları seven insanlar olmaya devam edecek... "Ordu"nun başına Alman paşa koyanlar kahraman olabiliyor. Patent tarihinde mikron mertebesinde kalan bir yapıyı ululaştıranlar hala var... Düzelmez... Bu eğitim sistemi bu tür insanları çıkarıyor. BUNLAR sadece tehdit ederek yıldıracağını sanır. Her bilgim ortada. Web sitemde açık adresim var. Klavye kahramanları sadece sallar... Bu gazete, bu tür cahil yorumları onayladığı sürece bu mecrada bilgi iletimi yapmasam daha iyi olacak.
    • Aladağ 30 Eylül 2022 . 23:45

      Bolulu, Osmanlının çocuğu varsa aladağda Köroğlunun çocukları da var. Boğaz kıyısına saray yapmaktan, ülkeye yatırım yapmayı unutan Osmanlıdan mı bahsediyorsun. Avrupalılardan kredi üstüne kredi çekip, üstüne bunları ödeyemeyip ülkenin gelirlerine el koydurtan Osmanlıdan mı bahsediyorsun. Halkına asgari düzeyde bile hizmet götürmeyen, okuma yazma oranının diplerde olduğu Osmanlıdan mı bahsediyorsun. Sanayinin olmadığı, iğneden ipliğe herşeyi ithal edildiği Osmanlıdan mı bahsediyorsun. Balkan savaşlarında 5 tane küçük balkan devletine madara olan Osmanlıdan mı bahsediyorsun. Rusların elinden her seferinde İngiliz Fransız yardımı ile kurtulan Osmanlıdan mı bahsediyorsun. Avrupanın hasta adamı kabul edilen Osmanlıdan mı bahsediyorsun. Uyan uykundan bolulu.
    • Kadir 30 Eylül 2022 . 23:15

      Fesli Kadir’in bir belgesiz sözünü bul öyle gel “keşke Yunan galip gelseydi “ mevzuunuda anlayamayacak kadar cahilsin demekki izahı olan videolar var utanma anlayana kadar izle sanmam anlayacak kapasitede olduğunu lakin çıkmayan candan ümit kesilmez sendende olur diye 20 yıldır hala beklemedeyiz
    • Bolulu30 Eylül 2022 . 19:24

      ALİ ozdemir adlı şahsa; Dünyanın özellikle mühendislik eğitimini hedefleyen ilk enstitülerinden biri olan İstanbul Teknik Üniversitesi 1773 yılında kuruldu. Bu üniversite III. Mustafa tarafından Mühendishane-i Bahr-i Humayun adı altında gemi mühendislerini eğitmek amacıyla faaliyete geçirildi. 2. Fatih Sultan Mehmet'in Macar usta Urban'a döktürdüğü Şahi adlı toplar Konstantinopolis'in (İstanbul) surlarını yıkmıştır. Gününün en iyi topları sayılmaktadır. 3. Tahtelbahir 1719 yılında Osmanlı Devleti tarafından yapılan dünyanın ilk denizaltısıdır. III. Ahmed zamanında tersanenin başmimarı İbrahim Efendi tarafından yapıldı. Timsah şeklinde olan denizaltının deneme sürüşü III. Ahmed'in çocuklarının sünnet merasimine denk getirilmiştir. 4. Hezarfen ,Ahmet Çelebi Hasan Çelebi,Piri Reis, Takiyyüddin ,Ali Kuşçu ,Bursalı Kadızade Rumi Ayrıca bu sahsiyetleride bi araştır derim. Cumhuriyet zamanında kapanan fabrikalarida bi arastir. Cumhuriyet zamanında kokan eroin üreten fabrikalarida bi araştır. Bak ALİ ozdemir , bir cümle kuruyorsun altı bomboş Osmanlı keyfi alem yaptı diyorsun bilim Teknik sıfır diyorsun ben sana neler yaptıklarını azda olsa burda paylaştım. Madem köşe yazarısin düzgünce yaz efendi gibi yaz üslubunca yaz. Gerçeği yansıtmayan cümleler kurma. OSMANLININ EVLATLARI HÂLA YAŞIYOR . KENDINE DUSMAN EDINME
    • Aladağ 30 Eylül 2022 . 17:33

      Biz de işin gırgırına vuralım en iyisi, çünkü Ali Hoca ile makul bir şekilde orta yolda anlaşma imkanımız yok. Ben diyorum devletin içinden birilerinin bilgisi dahilinde borsada işler dönüyor Ali Hoca hala aynı aynı hamam. Neyse ali hocam belki bilir demir çelik sektörüne noldu böyle. Kaç aydır yerinde sayıyor. Temettü diye girdik, temettüyü aldık hop düştü bizim hisseler. Neden acaba, bilen var mı.
    • Talat30 Eylül 2022 . 12:02

      Konuşmayı öğrenmek iki yıl, susmayı öğrenmek ise altmış yıl alır / Ernest Hemingway (YAZAR)
    • Yar bana bir eğlence30 Eylül 2022 . 10:30

      Ulan ne sayfa bee.Gırgıır, şamataa, itiş kakış,toz duman.Sayfa değil direklerarası mübarek.Kavuklu, pîşekar, dümbüllü, arap bacı ne ararsan var. Yukarıdaki Hacivat da aşağıdaki Karagöz'leri her hafta iki posta patakyayıp duruyor. Karagözler de az değil, bır bır bır bır deyip kafayı geçiriyorlar, Hacı Cavcavı epey bi pert ediyorlar.Oyunun sonunda içeri giren herkes tüyü yolunmuş tavuk gibi sallanıyor ortalıkta. Seyircilerden de göbeğini tuta tuta kikirdeyenler mi dersin, gülmekten yerlerde yuvarlananlar mı dersin, annee.. benim çişim geldi diye bağıran veletler mi dersin ne ararsan var. Gözler bi tek rahmetli kemal Sunal’ı arıyor. Editör; her ihtimale karşı bu sayfanın kapısında bi ambulans bulundurun,Allah mahafaza içerde her şey olabülü.. Burada olay başka bi evreye evrildi, tiyatroya döndü iş. Eh,bu da bi amme hizmeti sayılır. Eee.. sahnede oyununu oynayıp alkışlanarak selamlayıp çıkacağına, seyircilerle sataşırsan olacağı bu. Aslan Ali Hoca bee! Valla seni sevmeye başladık.Devam.. devam.. go go goo..
    • Tesisatçı30 Eylül 2022 . 09:20

      Sayın Hocam senin sayfanın contası sızdırıyo haberin olsun. Su (pardon yazı) yukarıdan çok aşağıya doluyo. Kaçak var aşağıya, çoğu da senin üst kattan akıyo ellam. Her yazında aşşası göl oluyor, ortalık yamyaş. Çekse neyse.. Cekmiyor, bir haftada da kurumuyor namussuz. Söyleyeceklerini yukarıda bir makalede anlatamıyorsan otur kitap yaz diyecem ama onu da yapmışsın, 65 tane yazmışın. Amma okuyan yok, müşteri cahil. Neyse, sen de haklısın.
    • Yoruma yoruma yorum...30 Eylül 2022 . 09:10

      Tebrik ediyorum. Yorumlardan fazla yorum yapan bir köşe yazarı. Beni anlamıyorsunuz diye bas bas bağıran bir tip. Anlarsanız iyisiniz, anlamazsanız cahilsiniz. Acınası bir durum. Ama ben çok eğleniyorum. Çok yaşa Ali Özdemir, sen olmasan kime güleceğiz sabah sabah...
    • Meemet30 Eylül 2022 . 08:58

      tamam Allah rızası için 1000 kitab okuyam, beynimiz açılsın. ama hangi bin kitabı? Zibilyon gibi kitap va ortalıkta. yanlış kitapları okumıyam bide. eğellihim hepsi boşa gide.
    • Ali Özdemir30 Eylül 2022 . 08:23

      Allah rızası için 1000 kitap okuyalım. 1000 kitap okumadan beyin açılmaz. Cahil olduğunuzu sergilemeyin. Borsanın sistematiğini öğrenin. Saçma fikirleri yaymayın. Borsada namuslu şirketlere ortak olun.
    • Ali Özdemir30 Eylül 2022 . 08:21

      FESLİ TİPİ TARİHÇİ sanmayın. O avukat. Aklı başında biri değil. Onun fikirlerini burada yayanlar gerçekleri öğrenince utanacaklar. GERÇEK tarihçileri okuyun. FESLİ KADİR tarihçi değil. Keşke Yunan galip gelseydi diyen bir canlı. YAZIK bu ülkeye. CEHALET toplumun yüzde 99'unu esir aldı.
    • Ali Özdemir30 Eylül 2022 . 08:20

      Bu ülkede herkes her şeyi bilir. 1 tek hissesi olmayan borsa uzmanıdır. Parayı bile bilmeyen ekonomisttir. Reklam almak için yayın yapan düzenbaz tv'lerin yalanlarını bilgi diye satanlar var. Bir tek sayfa makalesi olmayan, imla bile bilmeyen kişiler burada fikir saçıp milleti daha cahil yapıyor.
    • Ali Özdemir30 Eylül 2022 . 08:18

      BAY ALADAĞ RUMUZLU ŞAHIS İÇİN... Altında, dövizde 100 yıldır her daim şike oluyor. Arsa konusu da tam bir kumpas. Beton işlerinde de hile var. Borsa hakkında çok bilgi toplayın. Sallama yazmayın. Bahsettiğiniz konu hakkında 100 sayfa yazarım. Hepsini biliyorum. İddialarınız baştan aşağı hatalı. VIOP, FOREKS öğrenin. Biraz kitap okuyun. Bu işler her daim yapılır. AKILLI insanlar bu tuzaklara düşmez. Borsada 50 kadar sağlam şirket var. Daha fazla yazamam. İnsanlara yanlış bilgi vermeyin. Yeter. Siyaset yaparken de bilgi gerekir.
    • Cabbar 30 Eylül 2022 . 07:17

      Bu aladağın vergiside olmasa var ya devlet bittiydi herifin vergi herşeye yetiyor vergi rekortmeni!
    • Aladağ 29 Eylül 2022 . 22:54

      Ali Hocam, döktürmüş yine. Dediklerinde haklısın, borsada bir sürü güzel şirket var. Hatta sabırlı davranılırsa, 5 10 yıl içinde çok güzel getiri olan şirketler de var. Düzenli olarak farklı sektörlerden sepet yapılarak biriktirilen hisseler ile 10 20 yıl sonraya çok güzel paralar kazanılabilir. Bunları biz de biliyoruz ali hoca, senin burda anlatmadığın son iki ayda bir grup spek ile birlikte hareket eden bir kaç aracı kurumun devlet bankalarını kullanıp yaptıkları. Burda aracı kurumun da ismini veririm, ama sonra sıkıntı çıkar. Aracı kurumun patronun iktidarla arası iyi. Bu ekip bir kaç banka hissesinde büyük vurgun yapmaya çalıştı ama oyunları bozuldu. Bu süreçte spk tek açıklama yapmadı. Ortaya çıkan zararın 2 5 milyar lira olduğu söyleniyor. Bu zararı kim karşıladı ali Hoca haberin var mı. Birileri spekülasyon yapıyor, zarara girince benim vergimden karşılanıyor. Aracı kurumlar biz karşılarız demişler zararı. Nerde serbest piyasa
    • neco29 Eylül 2022 . 18:56

      Pazar günü ve sonraki günler Bolu yağmurlu
    • Gürkan 29 Eylül 2022 . 16:43

      Son yüz yıl damı son kırk yıldamı fabrikalar kuruldu tartışılır cumhuriyetin ilk yıllarında kurulan eroin ve bira fabrikalarını fabrikadan sasıyorsan başka tabi
    • Furdi Furdi furuldi29 Eylül 2022 . 16:12

      Bundan sonra cahillere verilecek cevabım yok dese de Ali hoca dayanamamış gene. Tetiği otomatiğe almış herkesi taramaya başlamış. Şimdilik İki ölü beş yaralı cahil.. Her ihtimale karşı fur hepsini hocam. Siz istediniz uleeenn, ta ta ta ta ta ta...
    • Ali Özdemir29 Eylül 2022 . 15:03

      UYANDIRMA SERVİSİ adlı şahıs için... Yumurta 3 TL de olur. 30 TL de olur. Konumuz bu değil. Yazıyı anlayarak analiz yapınız. Yazı parası olanlar için değil. Yazı, bu ülkeyi düşünenler için. Sizi kimse zorla asgari ücrete çalıştırmıyor. İstifa edin. 20 000 TL lik iş bulun. Asgari ücrete çalışanlar kendisine bakmalı. BEN patron olsam, bana kaç TL maaş veririm diye sormalı... ÇOK iyi mesleği olan asgari ücrete çalışmaz. 1 yıldır özel sektördeyim. 11 firma asgari ücret teklif etti. Red ettim. 12. firma makul ücret verdi. BİLGİSİ OLAN AZ MAAŞA ÇALIŞMAZ
    • Ali Özdemir29 Eylül 2022 . 15:00

      ÖMER ADLI ŞAHISA BİLGİ: KRİPTO ile ilgili amatörce bir kitap yazdım. Tüm Türkiye'de satılıyor... Siz kripto alın. SİZ BİR DAHİSİNİZ. TÜRKİYE niye batıyor diye de analiz yaparsınız.
    • Ali Ozdemir29 Eylül 2022 . 12:00

      Bolulu adlı şahsa... Osmanlı'da bilim vardı. Bütün buluşları Osmanlı yaptı. Her yer fabrika doluydu Binlerce buluş yaptılar Arabayı onlar buldu Cep telefonunu onlar buldu Mars'a onlar gitti Bin tane bilim merkezi vardı Rasathaneler binlerce idi Telefonu onlar buldu Matbaayı onlar buldu. Milyarlarca patent aldılar. Ben cahilim. Siz ultra Pes
    • Uyandırma servisi29 Eylül 2022 . 10:44

      Anladık. Geçmiş yazılarınızdan da anlaşıldığı üzere bayağı bir birikiminiz var. Bir gün biz de biriktirirsek ne alıp, ne satalım diye sizden fikir isteriz tabi. Günü kurtarmaya çalışan onlarca asgari ücretli, emekli, işsiz, vb varken bu yazıyı yazarak bizi kızgın çöllerden serin sulara attınız... Bu arada yumurta 3 TL oldu uyandırayım hocam.
    • ÖMER29 Eylül 2022 . 10:35

      Hocam seninde kripto paralarla ilgili bilgin yok kripto paralar yeni dünya düzeninin para birimidir blokchain teknolojisini iyi anlayınız.
    • Bolulu29 Eylül 2022 . 09:36

      Osmanlida ne demek bilime tekniğe sırt çevrilmiştir.Istanbul teknik üniversitesi 1773 yılında kurulmuştur daha bunu bile bilmiyorsun cahil seni