Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Yepyeni direkler neden sökülüyor?

Yepyeni direkler neden sökülüyor?
    30 Eylül 2022

    Yepyeni direkler neden sökülüyor? İzzet Baysal Caddesi’ne daha yeni ...

           Yepyeni direkler neden sökülüyor?

            İzzet Baysal Caddesi’ne daha yeni dikilmiş olan metalik renkli aydınlatma direkleri sökülüyor yerlerine koyu renkli direkler dikiliyor.

            Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’a soruyoruz;

            Lüzumsuz yere yapılan kaldırım değişikliklerine Belediye’nin kasasından çıkan para ne kadar?

            Metalik renkli elektrik aydınlatma direklerinin nesi vardı da yepyeni direkleri söküp, yerlerine kahverengi renkli aydınlatma direklerini diktiriyorsun.

             Bu lüzumsuz değişikliklerin paraları Bolu halkının cebinden çıkmıyor mu?

             Bolu halkının parasını neden har vurup harman savuruyorsun?

             Yepyeni kaldırım taşlarını söküp çöpe atarak, yepyeni aydınlatma direklerini sökerek, müsriflik yapmıyor musunuz?

    • Seyyah5 Ekim 2022 . 10:56

      5 G
    • Gereksiz 5 Ekim 2022 . 09:46

      Müsriflik…
    • memett4 Ekim 2022 . 11:11

      lüzumsuz işler başkanlığı yeni proje olmayınca eskiyi sök yeniyi tak yandaşları para kazansın napsın garip iş yapmak adına tüm mahallelerin çocuk parklarınada çöktüler parklar artık çoluk çocuğun oyun yeri değil ticarethane oldu beton yığını taş döşeme rezalet .
    • Liyakat a cevap a cevap3 Ekim 2022 . 08:15

      Adalet önünde hesap vermezlerse, Öbür dünya da hesapları büyük. Bolu da az siyasetin içinde olanlar nasıl günah işlediklerini biliyorlar. MEclis üyesi olamayan adamlar yönetim kurulu başkanı oldu.
    • Likayat a cevap 2 Ekim 2022 . 09:54

      İlk başlangıç güzel olmuş.Fakat yorumun sonuna doğru beklentileri kimin için yazdığınız apaçık ortada.Ali bey,Hüseyin bey,Cevat bey.Bunları gelin birde belediye ye kimleri almışlar kimler nerelerde böyle bakın.Dürüst öyle mi acaba.Ali beyi belediye de öğrenmeyen kalmadı.Tanju beyi bitirenlerden biri.
    • Sedef Özyurt 2 Ekim 2022 . 08:03

      AKP döneminden farkın kalmadı sayın Özcan. Kim kazanıyor bu taş döşeme işinden? Yollar toz duman içinde. Halk için birşeyler yapın. Bir tiyatro grubunuz olsun, öğrencilere ücretsiz gösteriler yapsın, bir bilim grubunuz olsun okullar orayı ziyaret etsin. Sokak hayvanları perişan, insanlar tedirgin. Barınak görevlileri sahada değil. Kedi, köpekleri plan dahilinde toplayıp kısırlaştırmaları gerekiyor. Sorumluluk almıyorlar, "siz getirin biz kısırlaştıralım" diyorlar. Taşa bütçe ayrılıyor da canlara, sokak dostlarımıza neden ayrılmıyor? Etrafınızı kimler sardı bilmiyoruz ama şunu bilin ki betona ayırdığınız bütçe çok sakıncalı.Laf zamanı değil üretim zamanı. CHP belediyeleri içinde en kötü yönetilen Bolu belediyesi bence. Vahap Seçer'i, Mansur Yavaş 'ı, Tunç Soyer' i, Özlem Çerçioğlu ' nu, Zeydan Karalar' ı, vs.... hayranlıkla izliyorum. Sağa sola da laf yetiştirmiyorlar, işlerine bakıyorlar.
    • Liyakat 1 Ekim 2022 . 23:49

      Önümüzde ilk önce genel sonrasında ise yerel seçimler var.Ben tek birşeyi merak ediyorum mevcut yönetim eğer tekrardan seçilmek istiyorsa boluya hizmet etmek istiyorlarsa içlerinden temizlik yapmalıdır.Bu yönetim de sayılı haberlerden eksik olmayan beş altı kişiden oluşan zarar verici bir topluluk vardır.Tabi ki bunların da türevleri mevcut kendi içlerinde.Seçim döneminde yanında çalışanlara diyet devri artık son bulunsun.Kaç dönemlik mv hayatınız bunun akabininde ise böyle bir görev yapıyorsunuz.Biz sizi dürüst çalışkan ve hak gözetleyen bir yapıda olduğunuz için seçtik.Belki gerçekten öylesiniz.Ama emin olun rakipleriniz muhalefetiniz çevrenizdekiler kadar zarar vermiyor.Bizler sizi beş yıl değil beş dönem görmek istiyoruz.ses var görüntü yok modunda bir kurtulun artık.Sizlerin güzel bir sloganınız vardı Boluyu bolunun çocukları yönetsin.gerçekten bu olsun artık yarın birgün şuankilerin çoğu kaçacak.Şu platformda yorumları okuyor ve gerçekten üzülüyoruz gerçek dostlarınızda bunların kapasitesinin on katı insanlar var.Bu insanlar olduğu sürece herşey ile suçlayacaklar.Şuan ki yönetiminizde çok çalışkan bilgili kıymetli insanlar da var .Mesela imardan sorumlu bşk yrd gerçekten işine hakim,eski park bahçeler müdürü boluyu Bolu yaptı Ali bey çok başarılı karakterli ,Hüseyin bey çok dürüst biri kooperatifin müdürü cevat bey üretmeye faydalı olmaya çalışıyor.bunlar artılarınız.Dönelim birde eksilerinize zarar verenler bolunun çocukları değil adam oldular bu mevkilerde yapmayın
    • Napolyon1 Ekim 2022 . 21:52

      Bir belediyede yol ve taş işi çoksa bilinki orada para vardır.
    • Turguta cevap1 Ekim 2022 . 19:58

      Aynen öyle, beldeiye şirketleri üzerinden harcamalar yapılıyor. İstediği gibi ihale edebiliyorlar. En çok ta faturayi onurlu yapıya kesiyorlar karşılığını açıklayın ne malzeme alındi diye sorulduğunda cevap vermiyorlar, ben Cimer e de yazdim, kim tarafından yönetiliyor bu şirketler, ve neden uretilen beton sanatlar diğer illere hediye ediliyor.
    • Yunus1 Ekim 2022 . 15:15

      Harca la tanju mühür sende dağıt cehapelilere ne varsa senden sonra saf Fatih’i seçerler yapmadıklarını yapar dağıttıklarının yerine kor herşey düzelince yine sen gelirsin yersiniz içersiniz içine ........ bir saf sağcı daha gelir yine düzeltir bu döngü değişmez deveye diken boluya sen yararsın oylar tanjuya
    • Keleş1 Ekim 2022 . 10:04

      Sağinda solunda yandaşini besledigi bir dönem,önun için söküluyor
    • Mahmut1 Ekim 2022 . 09:29

      Enerjinin gitgide pahalandığı bir zamanda belediyenin her yere ışıklı süsleme yapmasını yadırgıyorum. Lütfen enerji tasarrufuna önem veriniz.
    • Bayandan 1 Ekim 2022 . 09:28

      yaaaa,para nasıl harcanirmis görün bu buz dağının görünen yüzü bu adama oy verenler bi kendinize gelip düşünün hepiniz deve kuru gibisiniz seçim zamanı ortaya çıkarsınız tek temennim Bolunun size sıkı bir takat atmasi, o zamanda herşey güzel olacak,biraz daha cebinizi doldurup sefasini sürün.
    • Turgut1 Ekim 2022 . 09:22

      Bakın bu harcamalar belediyenin sirketiyle yapılıyor denetim yok keyfi alımlar degisimler.Muhalefet meclis uyeleri acıllasımlar herseyi bu kadarıda olmaz bu ne israf ya.
    • Gocabolulu 1 Ekim 2022 . 09:02

      Geçmiş yıllara göre enerji fiyatları 10 kat artmasına rağmen her taraf ışıl ışıl. Evet bu görsellik çok güzel ama çok da pahalı ve şu günlerde gereksiz. Gelişmiş ülkeler bile tasarruftan bahsedip bazı tedbirleri hayata geçirirken biz savurganlık içindeyiz. Binalar, mekanlar, direkler ne varsa aydınlatıyoruz. Sahi ne zaman son vereceğiz bu debdeye?
    • SİYAH1 Ekim 2022 . 08:57

      Kahverengi değil siyah renkli, Ayrıca daha güzel ve sarı ışık değil de beyaz ışık yandığı için olabilir mi acaba, eski direkleri de başka bir yerlerde değerlendireceklerdir çöpe atacak halleri yoktur herhalde
    • Dur diyelim artık 1 Ekim 2022 . 08:36

      Tadı kaçtı artık bu işin. Her gelen kafasına göre iş yapıyor. Para bizim cebimizden çıkıyor. Millet neyi nereden kısayım nasıl tasarruf edeyim peşinde, bizimkiler har vurup harman savuruyor. Ama merak etmeyin sizden sonra gelenler de bunları söküp yerine yenisini takacak. Biz halk olarak sesimizi çıkarmadıkça bunlar tepemize çıkacak.
    • Esas Bolulu30 Eylül 2022 . 23:52

      Vatandaş kafasını gözünü parçalasın diye !!!