Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Allah muhafaza "Keto" gibi olacağından korkuyorum...

Allah muhafaza "Keto" gibi olacağından korkuyorum...
    4 Ekim 2022

    ALLAH MUHAFAZA "KETO" GİBİ OLACAĞINDAN KORKUYORUM... *Ya şeytan olmadık ...

           ALLAH MUHAFAZA "KETO" GİBİ OLACAĞINDAN KORKUYORUM...

          *Ya şeytan olmadık bir zamanda (!) olmadık bir mekanda(!) şişeden çıkarsa..!

            Kendisini Cumhurbaşkanı adayı olarak dūşūnūp rūyaya yattı ancak çabuk uyandı...!

            Arkasından CHP Gn.Bşk.'lığı rūyasına yattı, sabahın körūnde o rūyadan da uyandırdılar..!

           Tam rūyalardan uyandı, kendine geldi ve Bolu Belediye Başkanı olduğunu hatırladı, Bolu'ya hizmet edecek diye yazdık ki, duramadı şimdi de makam şöförūnūn sözcūlūğūne soyunup; şöförūnūn MHP'den Dörtdivan Belediye Başkanı aday adayı olacağını, Kūltūr ve Sosyal İşler Mūdūriyesinin de Ak Parti Bolu milletvekili aday adayı olacagının istiharesine yatmış...!

            ŞÏMDÏ DE ÏMAM OLMALIYIM DÏYE TUTTURMUŞ...!

            Belediyenin onca işine kafa yormak için mesai beklerken bu sefer kendisinin Borazanlar Camisi'nin açılışında "İMAM "olup belediye meclisini de arkasına alıp namaz kıldıracağını söylūyor...!

            Haydaaa... CHP Gn. Merkezi 2 kez çarptı yetmedi... Alışkanlık haline geldi çarpılma tiryakisi oldu... Korkum son namaz kıldırmanın şakasının olmayacağı... Allah muhafaza şeytanın olmadık bir zamanda(!) olmadık bir mekansa(!) şişeden çıkıp KETO gibi çarpmasından korkuyorum...

          İmdat Aslan

    • (Okan'a) İmdat ASLAN10 Ekim 2022 . 20:20

      Okan bey yorumunuzdan bir anlam çıkarmak zor.Yukarıdaki yazım ile emlak işinin ilgisini anlamış değilim.Daha açık yazarsanız size merak ettiginiz ancak burada cümlesini kuramadığınız konu hakkında Bolu kamuoyu önünde bilgi verebilirim.
    • Okan10 Ekim 2022 . 10:24

      İmdat bey siz emlak işiyle ilgileniyordunuz değil mi? Belediyeyle baya bi işiniz oluyordur sanırım? Bürokratik işlmleri beklemek zor tabi, daha kolay bir mevzuat getirilmeli sanki... Allah herkese bol kazaçlar versin...
    • emekli7 Ekim 2022 . 19:02

      imdat bey az bile yazmış yaptıkları açıklamalara benim torun bile gülüyor artık
    • Dmn147 Ekim 2022 . 16:21

      Haldun denilen zat akıllı ol
    • cabbar candemir7 Ekim 2022 . 09:25

      Sermaye; şirketlere verdiği kredileri geri alabilmek için yasa çıkarttırıp Genel Müdürleri mal varlıkları ile sorumlu tuttu. Belediye başkanları ve meclis üyeleri de aynı sorumluluğu üstlenseler yerel meclislerde böyle saçmalıkları görmeyiz. (Ankara'yı da unutmayalım) Bu seviyesizlik tamamıyla bizim suçumuz......
    • Bolulu6 Ekim 2022 . 13:58

      Memleketi, Bolu'yu, Boluluyu düşünen yok. Koltuk, unvan, statü sevdası. Bu ülkenin kurtuluşu bu helvalık makamları, kurumları küçültmek. Bu saltanatlar bitmeden ülkeye gün yüzü yok. İşin garip tarafı bunu düzeltecek bir Siyasi oluşumda yok. Hiç birinin projeksiyonunda küçülmek yok. Her siyasi oluşum bol kepçe vaatler dağıtıyor. Halkın duymak istediği de bu orta doğu siyaseti. Sosyal statü için futbol takımı tutulur, parti tutulur, dernek başkanı, muhtar olunur. Sonra bir defa o koltuğun tadına vardın mı, artık koltuk savaşlarında her şey mubah.
    • Haldun6 Ekim 2022 . 09:17

      Neyini karalayacaksın ln herif zaten kapkara. fetöcüler onunla ortak neden ona bulaşsınlar dangalak kendince tancuya muhaliflere fötöcü demiş öküz başlı antilop. Fetöcülerde pkklılarda sizin ortağınız
    • Dmn145 Ekim 2022 . 20:25

      Kripto fetoslar karalama yapmaya başlamış delikanlı gazete yorumu değiştirmeden yayinla
    • Hadi ordan5 Ekim 2022 . 18:57

      Bu yaratılmış olan farklı tür canlıyı dikkate almamak gerekiyor.Medyatik olmak için üçü bir arada filmde bile oynar bu.Ya var ya boşuna oksijen tüketiyorsun.Daha belediyede çalışana sözünü geçiremiyorsun.Yollar kaldırımlar güya yapılıyor.Git bak bakalım en yakın cadde oraya bak işyerlerinin önünde yeni yapılan taşlara bak kırık dökük.Altları boş,bunlar yağmur yağınca nasıl olacak rezaleti gör.
    • Kazım5 Ekim 2022 . 16:12

      Dikkate almayın içip içip zırvalıyor zavallı bunun tedavi olmadı lazım acınacak durumda kimsenin ipinde değil
    • utandık5 Ekim 2022 . 13:43

      Bir Bolu'lu olarak biz utandık o utanmadı, ar damarı çatlamış kelimesi az gelir. Yönetimi de kötü yöneticileri de bence artık Bolu Belediye Başkanı olduğu aklına gelir diyoruz ama nafile.. o bunlarla uğraşırken şirketşerde saman altından su yürütülüyor kimlerin ellerinde heba oluyoruz.
    • Cöle5 Ekim 2022 . 13:38

      Namaz kıldıracan, iyi güzel de. Cemaat kim olacak..
    • cemil5 Ekim 2022 . 12:16

      Tanju özcan dan hazzetmem.,ama,bu kadar ağır eleştri yapanların da Bolumuza ne gibi bir katkıları olmuş onu bulamadım.
    • Köroğlu Torunu5 Ekim 2022 . 11:50

      Ya arkadaş nasıl ne var bunda namaz kildiracak oyun oynamayacak gelsin bı fatihayi düzgün okusun düzgünce bı abdest alsin hani liyakat di şovuna bunuda alet ettin senden iyi kildiracak biri varsa senin geri durman lazım başlamışken alkolün zararları ile ilgili birde vaaz verirsin.hey Allah ım ne günlere kaldık.ya Rab bu beyinsiz ler yüzünden bizi helak eyleme. Çocuk oyuncağını bu iş kimin huzuruna duruyorsun
    • Hüseyin 5 Ekim 2022 . 11:30

      İbadet dalga işi ve espiri işi değildir
    • Emrullah Gideroğlu5 Ekim 2022 . 11:29

      Bu adam resmen balatayı sıyırdı. İlk önce meyhaneleri dolaşmayı bırak Tevbe et. Sonra namaz kıldırırsın. Bu milletin onun namaz kıldırmasına değil layıkı ile belediye hizmeti etmesine ihtiyacı var.
    • Aladağ 5 Ekim 2022 . 10:36

      Başkanın siyasi hayatının bittiğini de göreceğiz umarım. Bu da ülkedeki diğer siyasilerin kulağına küpe olur. Öyle yerden gökten konuşulmayacağını öğrenirler.
    • Bolulu5 Ekim 2022 . 10:28

      Ben hayatta partili degilim ama haksızlığı riyakatsizligi hic sevmem sizden ricam resmi dairelerde ele alin son 2 yıldır okuma yazma bilmeyen Türkçesi bosuk kisiler memur olmus aksama kadar lay lay hic bir kurum da ciddi bir çalışma yok artık sokağa inin millette konusun
    • Bolulu5 Ekim 2022 . 10:24

      Cuma namazını kaldırıp aksam yaylada kafa çekenlere imam diyorsanız belediye başkanı az bile onun yerine olsam birilerinin yaptığı gibi belediye meydanında namaz kildiririm
    • Bolulu5 Ekim 2022 . 10:22

      O koltuklarda ne sihir varsa gelen güç sarhoşu oluyor. Hizmet koltukları, saltanat koltuğuna dönüşüyor. Sonra koltuk kapmaca yarışları başlıyor. CHP'li diye seçtik başka bir şey çıktı.
    • Bolulu5 Ekim 2022 . 10:22

      Etrafim daki samimi tanıdıklarım hep haci hoca menfaat cikar para olmazsa yemin ediyorum ezan bile okumalar yuz de 90 tanırım yuzde 70 i maas almasın caminin yanından geçmez ve şahidim bunların coguna
    • Bolu145 Ekim 2022 . 08:13

      Yapıp yapamaması değil konu. Bir belediye başkanına üslubu,yaptıkları,çıkışları yakışıyor mu? Sayesinde Bolu rezil oldu ama vezir olamadı.
    • MEHMET EMMİ5 Ekim 2022 . 08:07

      NAMAZ KILDIRABİLİR NE VAR BUNDA HUBE'DE OKUR VAAZ'DA VERİR BU MEMLEKETTE NAMAZ KILDIRANADA YASAK YOK KILANADA YASAK YOK.
    • Turgut5 Ekim 2022 . 02:41

      Din ve Diyanet işleri ciddi işler siyasete alet edilmeneli Tanju beyin açıklaması hiç olmadı her şeyi siyasette kullanmak hiç dogry degil evet
    • Yeniçağlı4 Ekim 2022 . 23:07

      Valla cuk diye otirmuş belki Tanju Özcan kendine gelir.
    • Nedim4 Ekim 2022 . 23:05

      Olsun aga imam. Ne var yani? Olamaz diye bir şey mi var? Birisi geçer öne kıldırır namazı. Oldu işte imam. Dahası ne!? Birisinin öne geçip kıldırmasının diyanetten maaşlı değil diye cezası mı var? Kabul mu olmuyor? Din, inanç birilerinin tekelinde mi? Ne var bunda? İstiyosan geç sen kıldır.
    • Gerçek 4 Ekim 2022 . 22:21

      Zaten herkes bunun CHP li olmadığını anladı.Artık bundan olsa olsa boş parti vekili olur.Şoförü de bununla aynı rüyada ki MHP'li olduğu zaten aşikârdı o da bir yol tutturmuş gidiyor zabıta müdürü de onun yoldaşı o da ilerleyen zamanda AKP Gerede başkan adayı olduğunu açıklar.Şoför zabıta müdürü aynı yoldalar hatta aynı kaptan yemek yiyorlar.