Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Vatandaş nereden yürüyecek, yoldan mı?

Vatandaş nereden yürüyecek, yoldan mı?
    30 Ekim 2022

    Vatandaş nereden yürüyecek, yoldan mı? Köroğlu Mahallesi Gerede Caddesi ...

    Vatandaş nereden yürüyecek, yoldan mı?

          Vatandaş nereden yürüyecek, yoldan mı?       

           Köroğlu Mahallesi Gerede Caddesi üzerinde bulunan marketler yüzünden vatandaş kaldırımdan yürüyemez oldu. Bu gidişe dur diyecek görevlileri, görevlerini yapmaya davet ediyoruz. Araçların park edeceği yolu bile gasp ediyorlar.

            Zabıta geliyor ve gidiyor ne yapıyor acaba? Belli değil. 

    • Vatandaş 3 Kasım 2022 . 20:13

      Sevgili Bolulu kendine saçma sapan dert ediniyosun ben ona söylüyorum anlatıyorsun anlatmasına ama boşuna anlatıyorsun tek derdin bu olmamalı başka derdin varssa seve seve dinlerim ama bırakalım da adamlar işlerini yapsın
    • Bolulu143 Kasım 2022 . 18:30

      Sevgili vatandaş; sen haklısın ne desem de sana derdimi anlatamayacagimi anladım, sizden özür dilerim
    • Vatandaş 3 Kasım 2022 . 15:10

      Bolu'nun sesi yorumlarımı paylaş lütfen niye paylaşmıyosun
    • Vatandaş 3 Kasım 2022 . 12:48

      Son olarak ta yine kendi şahsi fikrim bence git kendi gözünle gör derim haberlerden yorum yapmaya benzemez git bak bence kaldırım işgali varmı yokmu diye görerek daha iyi anlarsın işgal değil hizmet olduğunu
    • Vatandaş 3 Kasım 2022 . 12:29

      Sevgili Bolulu benim ne çıkarım olucak ben sahiplerini tanımam etmem babamın oğluda değiller benim demek istediğim yargısız infaz yapıyorsun ne söylediğini bilmiyosun ben haksızlığa karşı konuşuyorum bende orada oturan bi şahısım burda ki millet halinden memnunken sizlere ne oluyor ben ona anlam veremiyorum senin yaptığın iş sadece marketi karalamaktan başka bişey değil attığın yorumları tekrardan oku bi kuyruk acın varsa git market sahibinin yüzüne karşı söyle gelip burda karalama çalışması yapma boş yere anlayışla karşılarlar bence bi sıkıntın varsa bu benim şahsi fikrim he bu arada kaldırım işgali diyosun ama her esnafın 1 veya 1.5 metre dışarıya tezgah açma hakkı mevcuttur ve resimde de görüldüğü üzere sadece kapısının önünde ürün tezgahı bulunmakta bu yüzden seni böyle boş konuşmaktan dolayı kınıyorum dediğim gibi bence git market sahibiyle konuş illaki senin derdine çare bulurlar benim fikrimm çünkü sen Baya dolmuşsun sanırım acın var
    • Bolulu143 Kasım 2022 . 10:13

      Sevgili Vatandaş rumuzlu arkadaş; benim hakkımda yazdığını okuyunca inanamadım tekrar tekrar okudum. Ya arkadaşım yerel marketlerimizi desteklemeyelim, bunlardan alışveriş yapmayalım, bunlar ucuz sebze meyva satmıyor diye nerede dedim Allah aşkına, sadece ucuz mal satınca kaldırımları işgal hakkın olmuyor dedim, sen okuduğunu da anlamıyorsun demek ki ve gayet net ve açık bir şekilde bunu açıkladım ve bu yorumlarıma saçma sapan diyorsan sana hayırlı işler. Bu arada bu marketle bir alışverişin mi var, yani bir çıkarın!
    • Vatandaş 2 Kasım 2022 . 22:23

      Bolulu arkadaş sadece böyle küçük düşüncelerinden dolayı sana acıyorum kınıyorum akılsız başın cezasını ayaklar çeker sen kurumsal market kapılarında beklemeye yatmaya devam et hizmet nedir bilmiyosunuz bari bırakın adamlar işini yapsın bence gayet indirimli çok taze üzün satıyolar ve bu fiyatlara bu kaliteli ürünler hiç bi markette yok ben metin beyi destekliyorum kıymet bilmeyenler utansın boşuna malukule etmeyin bırakın adamlar bolu için hizmetini yapsınlar garibalarda faydalansın
    • Vatandaş 2 Kasım 2022 . 22:18

      Bolulu 14 kardeşim herzaman ki yorumları gibi saçmalamaya devam ediyor çünkü bu arkadaşın ticaretten anladığı yok çıkarlar doğrultusunda yorum yapıyor bence bu arkadaşın bi kuyruk acısı var derdi ne acaba bu yerel marketle adamlar işlerini yapıyor Bolu halkına ucuz ve kaliteli ürünler sergiliyorlar daha ne yapsınlar bolu sebzeye ve meyveye doyuruyorlar bunun ne gibi bi mağduriyeti olabilir acaba merak içerisindeyim bırakın yerel marketlerimiz kazansın boluya bi faydaları olur kurumsal marketler yerine bırakında yerel marketlerimizi destekleyelim ben burdaki saçma sapan yorumlardan dolayı kınıyorumm bence boş konuşmak için yorum yapıyorsunuz
    • Bolulu2 Kasım 2022 . 19:05

      Kurumsal firmanın sahibinin arkadaşısın ve rakip firmayı korluyorsun. Şu yazdıklarına emin ol herkes gülüyor. Halk için mücadele diyorsun halk akılsız değil. Mygrisun tezgahları pazarcilarin çöpe attığı urunler gibi dolu. Ne kalite var ne tazelik var birader. Ne halk için mücadele diyorsun. Diğer marketlerin 20 liraya taptaze kaliteli malzemeye karşılık çürük çarık kalitesiz 10 liraya sattığı malzeme mi halk için mücadele oluyor. Bi de utanmadan yayaların yürüdüğü yolu isgal ediyorsunuz . Burası hukuk devleti birader. Kural neyse uyacaksin. Madem tezgah genisletceksin gideceksin belediyeye vereceksin işgaliye parasını o zaman ne dersen de . Ama doğru sizler kalitesiz malzemeyi tezgaha koyanlarsinz halkı o ürünlere layık gorenlersiniz. Isgaliye parasi vermektense bedavaya kaldırım kullanmak isinize geliyor
    • Bolulu142 Kasım 2022 . 10:37

      Metin bey; siz bence elma ile armutları karıştırıyorsunuz, vatandaşa ucuz hizmet vermek her zaman takdire şayan bir durumdur, bunu desteklemek, duyurmak, vatandaşı bilgilendirme konularında dedikleriniz çok doğru, ancak ucuz mal satıyor diye kural tanımamazlık yapmak ve bu ucuza satıyor yaptığı kural dışı eylemlere göz yumalım denirse sıkıntı işte orada başlıyor. Bir malın ucuz olduğunu vatandaş ancak bu sergiler kaldırımlara taşınca mı görecek, yani usulüne uygun bir şekilde tezgah açılsa bu esnaf malını mı satamayacak yoksa vatandaş görüp de alamayacak mı, sizin anlamadığınız veya anlayamadığınız husus bence bu, yoksa sizin iyi niyetinizden şahsen şüphem yok.
    • Metin Çelik2 Kasım 2022 . 00:13

      Bolulu rumuzlu arkadaşım Ben O tezgahı açanda değilim manav da değilim onlar ile uzaktan yakından herhangi ve hiç bir alakam yok. Tam tersi O marketin Hemen Yan Tarafında bulunan Kurumsal Firma olarak Marketçilik Yapan Firmanın olduğu dükkanların sahibinin iyi bir arkadaşıyım. Kendisi zaten Yurt dışında. Ben menfaatim için asla kötü olana iyi demem. Oradaki meskenlerin oturanlarına ve kiracılarına da saygım var. Yalnızca tölare lazım . aksi durumda adamlar ülkemiz insanını kuru soğana muhtaç etti. Yoksa elalemin etliği sütlüğünden bana ne. ama hedef gösterilmeye çalışılan marketin halk için mücadele verdiğini görüyor olduğum için bana göre doğru olduğunu düşündüğüm için savunuyorum
    • Bolulu1 Kasım 2022 . 11:05

      Metin celik ya mygrosta o tezgahi yapan manavdir ya da akrabasıdir. Birader olmadi git millet ucuza alsin diye belediyenin oraya da tezgah ac zabıtalar işlem yapmaya gelincede millet ucuza yesin diye buraya da tezgah açtım dersin . :)))))
    • Metin Çelik e31 Ekim 2022 . 23:47

      Daldan doruktan , oradan oraya yazmışsın da yazmışsın sen halk olamazsın market ucuz satıyor diye vatandaşın yolunu gasp ediyor buna normal diyorsun en basit apartman sakinlerine sor bakalım insanlar araçlarını nereye park ediyor yazın neler çekiyorlar arı ve sinekten camlarını acamiyorlar ahh Metin bey ahhhhhh
    • Bolulu1431 Ekim 2022 . 23:32

      Metin bey kaldırım işgali kanunen kabahattir yanlış hiç bir şekilde savunulmaz ve masum gösterilmez. Ucuz satıyor diye yanlış yapan savunulmaz, o zaman yüzde on falan daha indirim yapsınlar ve caddeye mi sergi açsınlar, kusura bakmayın ama saçmalamışsiniz. Pekala işgal etmeden de ucuza mal satılabilir.
    • Metin Çelik31 Ekim 2022 . 19:29

      Bolu 14 Kardeşim adam ucuz ve kaliteli mal veriyor Halk bunu görsün diye dükkanının önüne Sergi açmış halk görsün alsın istediği için . daha ne yapacak. Ben diyorum ki kendisine güvenen diğer Marketler de Yapsın. Neymiş Kaldırım İşgal ediliyormuş Aynı Caddenin Karşısındaki Kaldırımın genişliği 3 Metre Rahatsız olan O kaldırımı kullanabilir. Ben Reklam yapmıyorum Adam gibi TİCARET Yapan bir marketi ONURE EDİYORUM Onun haklı olduğunu söylüyorum Halk için Bişiler Yaptıklarını söylüyorum RTE nin Belediyeleri Tarafından Satılan Soğan ve Patatesleri UNUTTURMAMAK için Doğru olanı Yazıyorum.
    • Metin Çelik31 Ekim 2022 . 19:25

      Köroğlu Sen bize bilginin ne olduğunu öğretir misin. Jet Fadıldan bahsediyoruz Kombas holdingten bahsetiyoruz Katılım bankaları Faiz almazlar vermezler onlar BANKAYA Paralarını Aldığı Müşterilerini ORTAK YAPIYORLAR Değil mi. Daha düne kadar Jet FADIL da aynısını Yapıyordu Hatta BOLU ÇİM de Aynısını Yapıyordu Hatta Kombassanın da Benzeri Yöntemlerle Sermaye oluşturduğu yazılıp çiziliyordu Ne oldu Şimdi biz bunları Bilmiyoruz öyle mi. Mesela Bolu Çevresinde VERZALİT üreten Fabrikanın Almanyadaki ortaklarına bakalım içeriye girebiliyorlar mı. BOLU ÇİMin Almanyadaki Ortaklarına bakalım Kapıdan içeriye alınıyorlar mı. Ama siz Farklısınız değil mi Siz Faiz almazsınız Faiz Yemezsiniz Çünkü HARAM değil mi Faizin adı Katılım öyle mi Ortaklık öyle mi. Siz kimi kandırıyorsunuz Yazık sizin Tezgahınıza düşünlere Yazık. ÇİFTÇİNİN ZİRAAT BANKASI varken Ben neden KATIIM BANKASINA GİDEYİM Kardeşim. Neymiş Bilgiden uzak İddialarımız kişileri kurumları hedef alıyor öyle mi Kimin ne olduğu Ortada Buna bırakalım halk karar versin Kimin Bilgi Sahibi olmadın Fikir sahibi olduğu ortada. Siz bu halkı daha ne kadar Yalanlarınızla aldatacaksınız bakalım. FETÖ bankası Bank ASYA da sizin gibi Faiz Haram Gel bana Katılım Yap Ortak olalım diyordu. Sonra da Bu ülkenin Askerine Polisine Kurşun sıktılar Yetmedi uçaklarla Bombaladılar. MİT Teşkilatında öldürülen Polisleri unutmadık unutmayacağız O sıkılan kurşunlar Fetö bankalarında Toplanan paralarla satın alındı
    • Bolulu1431 Ekim 2022 . 11:57

      Sayın Metin Çelik'in reklamını yaptığı markete kaldırımın yetmeyeceği onun için caddenin komple verilmesini oylarınıza sunuyorum. Bir ikincisi ucuz mal sadece kaldırımda mı sayılabilir, işgal etmeden ucuza verilezmi
    • emine anne31 Ekim 2022 . 11:45

      evladım siz kaldırım bulmuşsunuz dar diye şikayet ediyorsunuz. hadi benim gibi pazara gidin elinizde pazar arabasıyla göreyim. nevzat ecza deposu. (uzman elektrik yanı) defalarca şikayet etmeme rağmen kaç kere onlar yüzünden ezilme tehlikesi geçirdim yolda. kendi kaldırımlarına en az 2 arabasını karşı kaldırıma da en az 2 motorsikletini çeker, kalan bi kişilik yerde de sigarasını içer, geç geçebilirsen. kargoları kaldırdın bu tip işletmeleri neden kaldırmıyorsun ey belediye. kargolar günde 2-3 defa gidiyor bunlar günde 100 kere girip çıkıyor. yer mi kalmadı koca boluda. yoksa birileri mi besleniyor??? neden görülmüyor?
    • Köroğlu31 Ekim 2022 . 10:47

      Metin Çelik adlı kişinin tüm yorumları bilgiden uzak, anlamsız, tutarsız ve kişileri/kurumları ithaf edici boyuttadır. Faiz sistemi ile işleyen bankalara yatırılan mevduatta belli bir miktara kadar devlet güvencesinde olduğu gibi faiz hassasiyetinden dolayı kar/zarar ortaklığı ile işleyen Katım Bankalarına da yatırılan mevduat aynı devlet güvencesi kapsamındadır. Lütfen rica ediyorum bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayalım. Saygılarımla.
    • SADİ İÇTEN31 Ekim 2022 . 08:52

      belediyeye işgaliye ödeyen kafeler kaldırımları işgal ettikleri gibi yollarıda zaptediyorlar bukadar laçkalık olamaz
    • Metin Çelik31 Ekim 2022 . 00:20

      Mygros ve benzeri marketler de olmasa Kendi memkeletimizde Meyve Sebze Yiyemeyeceğiz . Ülkeyi Kuru soğana Muhtaç eden Bir zamanlar Avrupadaki Gurbetçileri Kar ortağı yapıyorum diye Soyup sovana çeviren Başta JET FADIL olmak üzere bir diğeri de KOMBAS Bilmem Neydi. Şimdi de KATILIM BANKALARI ADI ALTINDA HALKIN PARASINI ALMAYA DEVAM EDİYORLAR. Bir Zamanlar Avrudan ARAÇLARIN İÇERİSİNDE ÇUVALLARLA PARALAR GELİYORDU. O zaman da Bu zaman da Ahlaksızlıkta tavan yapmış Birilerini değil Halk için ucuz ve kaliteli ürün satan marketleri ve diğer Ticaret ile uğraşan insanları desteklemek Hepimizin insanlık vazifesidir. Yobazlığa lüzum yok. Yobazlık adı altında YApılan pisliklerin neler olduğunu bizler pek ala biliyoruz. FAİZ Haram diyen Ahlaksızlar KATILIM adı altında Sözde Kar ortaklığı verdiğini iddia ederek HALKI SOYMAYA DEVAM EDİYORLAR
    • Metin Çelik31 Ekim 2022 . 00:15

      Bana hitaben Yazan arkadaşıma cevap olarak yazıyorum. Halk neden mağdur olsun. Sebze ve meyvelerin sergilendiği size göre mağdur olduğunuzu iddia ettiğiniz o caddenin kaldırımından yani meyve sebzelerin önünden geçerken nasıl oluyor da mağdur oluyorsunuz. Yanındaki Marketlerden bahsetmişsiniz Ulusal çapta olan marketler A 101 ve BİM Mağazaları karşısında bir yerli mağaza ki onun da boluda en az 30 mağazası vardır. Yani mygros marketin hiç kimseye bir zararı yok hatta Yararı var. Neden çünkü. Orada sergilenen ürünler Fevkalede fiyatı makul ve çok taze kaliteli meyve sebzeler diğer tüm firmaların sattığı ürünlere göre en az Yüzde OTUZ daha ucuz . Daha ne istiyorsun arkadaş . adam sana hem taze hem kaliteli ve hem de hatırı sayılır hesapta ürün veriyor bu mu seni mağdur eden sen bunun için mi mağdur oluyorsun Yapmayın gariban insanları düşünün. Ben o Marketin orada o Türde Mal satmasına asla karşı değilim Tam tersi DESTEKLİYORUM kendisine güvenen diğer marketler de Aynısını Yapmalıdır. Balcı Camiinin karşısındaki Market te Ne kadar güzel ve kaliteli mal Satıyor Kalite ve Müşterisine Saygı gösteren Tüm TİCARET Erbabı desteklenmelidir. Ben Her iki Markete de başarılar diliyorum O kaldırımdan da hiç kimsenin mağdur olduğunu düşünmüyorum karşısında kos koca geniş bir Kaldırım var ÇEKEMEYEN ORADAN YÜRÜSÜN
    • Metin Çelik e30 Ekim 2022 . 21:20

      Marketi kıskanmıyorum çünkü ben HALKIM çıkar çatışması olamaz çünkü ben HALKIM sen neyin peşindesin marketin çıkarlarının mı ?kaldırım işgali ne zamandan beri normal birşey oldu senin daha destek olman gerekirken marketlere arka çıkman anormal bak yanındaki marketlere dışarıda manav reyonu var mı
    • Metin Çelik e30 Ekim 2022 . 21:09

      Market kaldırımı işgal ediyor sen neyi savunuyorsun anlamadım o kadar yazmışsın ama vatandaşın mağdur olduğunu yazmamissin mülkü geniş olduğu için mi kaldırımı ve yolu işgal ediyor
    • Metin Çelik30 Ekim 2022 . 18:08

      Yıllardır Bolunun sesini okurum Arada bir Yorum da yazarım. Bu görüntü her ne kadar haber yapılmış ise de. esasen bahse konu Mygros Market Fevkalade İyi iş yapıyor bence. ve burada resimde görüldüğü gibi de, Kaldırım yolunu işgal etmiyor. Ya bırakılım bu tür sebze meyvelerin al benisi olsun. Bu Market Bu tür malları SON DERECE HESAPLI vermekte Bir nevi TÜKETİCİYİ Koruyan ender marketlerden birisi olduğunu rahatlıksa söyleyebilirim. Yakınındaki Market ilgilileri Manipilasyon yapmış olabilir Ya da oradaki bir Mesken Oturanı ama Bence Bu markete TEŞEKKÜR etmeliler. Neden çünkü Yan taraftaki markette 20 lira olan domates burada 12 lira daha kaliteli ve daha taze mallar gelmekte. Bence Birileri KISKANÇLIKTAN Ya da Çıkar ÇATIŞMASINDAN kaynaklı Resim göndermiş olabilirler. Ya da o marketin adını kirlemek lekelemek hatta belediye ile başını derde sokmak için yapılmış olabilir ama Orası Mülk sahibi tarafından bizzat kendisinin Son derece geniş Yapmış olduğu özel mülkü içerisinde Kıskançlık Ya da Ticari REKABET Halka Bu kadar güzel hizmet veren MYGROS gibi Fevkalede aklı başında Marketçilik Yapan bu ve benzeri marketlere SALDIRMAMALILAR Tam tersi MÜTEŞEKKİR OLMALARI GEREKMEKTE .
    • Bolu 30 Ekim 2022 . 13:11

      Yürüyecek ne yol kaldı ne kaldırım ne cadde her yer bozuk,,,,
    • Bajgan 30 Ekim 2022 . 12:49

      Yahu idare edin Yalova hırsızına destekteyim ben onu destekleyeyim ki yarın lazım olduğunda onlarda beni desteklesin
    • Bayandan 30 Ekim 2022 . 10:43

      Kim yolladiysa tşk ederim,gerçekten her sokakta bunlar böyle nereye şikayet edelim usandık valla zatan yol yürümeye birde kasalar,bu arada başkan 2023 de Çankaya dan seslenecekmis sen daha kendi şehrini çözemedin biraz farklı rüyalar görsen diyorum bu kadar aymazlık olmaz valla yazık su cananım dogup büyüdüğüm şehire.
    • Keleş30 Ekim 2022 . 09:42

      Bende bu kaldirimlar neden genişletilitiliyor diye merak ediyordum yollar daraltiliyor,yol kenarina araç park yeri yapilmiyor,medeniyetten uzak bir ćalışma,