Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Maç izlemeyi bile becerememek

Maç izlemeyi bile becerememek
    4 Kasım 2022

    Çocuğumla gittiğim 2 kasım tarihinde ki belediye spor - vakıfbank ...

          Maç izlemeyi bile becerememek

          Çocuğumla gittiğim 2 kasım tarihinde ki belediye spor - vakıfbank voleybol müsabakasında maruz kaldığımız "yarenler" isimli grubun; saygı duruşunda ses çıkarmasını, içinde "vakıf'ın pi*'leri" geçen tezahurat yapmasını, seyircilere su atmasını, stadyumun koltuklarını kırmasını ve sportmenlik dışı diğer tüm davranışlarını ve onu selamlamaya gelen tanju bey'in bu oluşumu desteklemesini kınıyorum.

          Eğer spor müsabakalarında koltukları doldurmak istiyorsanız sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısı kadar seyircinin de ahlaklısını koltuklara çekmek için bir şeyler yapmalısınız. Ayrıca salonun karşı tarafının komple protokol olup tüm bunlardan uzak takılması da para veren seyirciye 2.sınıflık hissi yaratmaktadır. Protokol dediğin en önde 10-15 kişi olurdu eskiden. utanç vericiydi, ve maçı tamamlamadan çıkmak zorunda kaldık. 

    • Bolulu 7 Kasım 2022 . 13:15

      Yarenler İzmir takımları geldiğinde kucak kucağa başka takımlara sürekli küfür eden oluşum olmuş siyasete hayır diyip CHP siyaseti yapan yandaşlar olmuşlardır.
    • Eski Bolulu5 Kasım 2022 . 12:08

      Protokol kelimesinin etimolojisine bakrsak; Proto önde giden / önde gelen, Kolos da g*t demek. Birleştirince Protokol, önde gelen g*tler demek oluyor. Bu da böyle gereksiz bi bilgiydi. Alın bu bilgiyle ne yaparsanız yapın :))
    • Levent4 Kasım 2022 . 18:38

      Beni işin siyasi tarafı hiç ilgilendirmez ancak bu haber yapılmadan önce bende geçen seneki maçlarda bu küfürlü tezahürat olayından çok rahatsız olmuştum. Özellikle bayanların müsabakasında bu asla tasvip edilmez bir durum inanın bu küfürleri duydukça utancımdan ben başımı öne eydim. Düşünün oraya maç seyretmeye gelen Annelerimiz Bacılarımız Kızlarımız nasıl rahatsız oluyordur. Tezahuratla rakibe baskı kuralım ama Lütfen centilmence...
    • Cevat Şakir4 Kasım 2022 . 17:18

      Yazılanlara aynen katılıyorum. Şöyle ağız tadıyla bir maç izyemeddik biletli olmamıza rağmen maçı merdiven üzerinde izledik zaten o maç izlemekle alakası olmayan grup işin cabası protokol trübününe baktım bu insanlar kim diye bizden fazlaları ne diye büyük bi protokol trübün maçtan çıkınca kendi kendime bir daha gelmem dedim lakin toplumun kalitesi her geçen gün düşüyor
    • Cevahir4 Kasım 2022 . 15:20

      Yarenler rumuzlu sahsiyet, hangi karşı takım olursa olsun hakaret, küfür işini bırakmadığınız sürece TERTEMİZ olamazsınız. Bir gün hiç beklemediğiniz anda hir bakmışsın sen altta kalmış bulursun kendini.
    • Bolulu144 Kasım 2022 . 14:48

      Sevgili Yarenler isimli arkadaş; amaç Boluspora sahip çıkan taraftar grubunuzu kötülemek falan değil öncelikle bunu belirtmek isterim, bu arada her iki takımı da çağırarak alkışladık diyorsunuz, kesinlikle doğrudur ona da bir diyeceğim yok, lakin benim merak ettiğim haberde de geçtiği şekilde toplu veya bir grup olarak bu şekilde hakaretvari tezahürat yapıldı mı, yapıldı ise tribün lideriniz/liderleriniz tarafından bu grup susturuldu mu? sadece bunu açıklamanız yeterlidir. Teşekkür ederim.
    • Amaç spor olsa4 Kasım 2022 . 14:09

      Kesinlikle doğru. İl dışında maçlara da giderim. Bu kadar gürültücü taraftar grubu yok. Futbol taraftarı ne anlar voleyboldan. Kendi takım oyuncularımız pankart açıyor, kadına şiddete hayır diye ama adı yarenler olan grup sahaya şişe kapağı atıp vakıfbankın oyuncularına şiddet içerikli tezahürat yapıyor. Bi de üstünü çıkarıp çıplak maç seyreden arkadaşlarını bile zor uyardılar. Dünyanın en iyi oyuncusu Gabi ye bile küfür ettiler. Ben duydum.
    • Yarenler 4 Kasım 2022 . 11:46

      Maç sonu 2 takımı çağıranda alkışlayanda yarenler grubudur. Kirli siyasetinize TER TERMİZ Grubumuzu karıştırmayın. Altında kalırsınız
    • serseri4 Kasım 2022 . 10:25

      Seyircilik başka, serserilik başka... Anlaşılan Serseri sayısı çok fazla tribünlerde.
    • Aladağ 4 Kasım 2022 . 10:10

      Burda uzun uzun tahlil ve yapmaya lüzum yok, futbol seyircisi voleybol maçı izlerse olacağı bu. Spor müsabakaları belli bir yaş grubundaki erkeklerin ego atması, stres atması, deşarj olması, şımarıklık yapması, terbiyesizlik yapaması, kavga çıkarması için var. Ülkedeki siyaset de bundan besleniyor,