Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Gazeteciler(!) fena nakavt oldu !

Gazeteciler(!) fena nakavt oldu !
    14 Kasım 2022

    Gazeteciler(!) fena nakavt oldu ! Öncelikle belirtmeliyim ki, kurucusu ...

           Gazeteciler(!) fena nakavt oldu !

            Öncelikle belirtmeliyim ki, kurucusu olduğum Bolu Gazeteciler Cemiyeti’nden yaklaşık 20 yıl önce istifa ettiğim için bunlarla ilgili haber yapmadığımızı herkes biliyor. Gazeteci olarak hapse girdiğimde Alaaddin ağabeylerinin yanında sırıtarak bundan zevk duyan gasteciler, daha sonra Tanju Abilerinin himayesine devrolarak belediyeyi hortumlamaya devam ediyorlar. Belediye'den SU dan ucuz kiralanan kafeler, buna rağmen ödenmeyen kiralar üzerine soğuk SU içirmeler. Gölcük'te elektrikli faytonla tur attırıp, yüzbinleri cebe indirip (Şarj için elektriğinin fişini de devlete takarak), altlarına milyonluk jeepler çekmek. Belediye'ye kesilen fahiş meblağlı faturalarla halkın parasını hortumlamak gibi, daha birçok alanda rantçılık yapmak, ilkesiz ve duruşu olmayan omurgasız gasteciler için, her zaman gazetecilikten önde geliyor.            

            Hatırlayacağınız gibi geçtiğimiz günlerde yine bir gazeteci tarafından darp edilen ve beyin kanaması geçiren Caner Güngör’le ilgili olayı bizden başka kimse yazmadığı için birçok okurumuz haberin altına eleştiriler yağdırmıştı. Hatta gelen yorumlar birbirleriyle atışma haline dönüşünce, Caner Güngör'ün belediyeye eleman alımında nasıl başrol oynadığını kendi kendilerine itiraf etmekten bile geri durmadılar. Bu kadar adam, işkenceyle bile bu kadar güzel itiraflarda bulunmazdı.     

           Şimdi de Bolu Gazeteciler Cemiyeti’nde Pazar günü seçim yapılmış ve uzun bir zamandan beri cemiyeti ele geçirmiş olan Alaaddin ve Tanju tayfası gazetecilerin(!) hiç beklemedikleri bir şekilde kaybettikleri seçimle ilgili gazetelerinde tek bir haber yapmadıklarını görüyorum. Ve bu durumda iş yine bize düşüyor. Çünkü bunlar belli ki yazmamak için gazete çıkarıyorlar. 

           Cemiyetin üyesi olmadığım halde, uzun zamandır yönetimi el geçirmiş olan kaşarlara iyi bir ders vererek ve adeta ters bir yumrukla nakavt ederek seçimi kazanan Yeni Başkan Mert Minikser ve yönetimini kutluyorum.

           Divan Başkanlığını Yener Bandakçıoğlu’nun yaptığı ve 138 oyun kullanıldığı seçim sonuçlarına göre, seçimde 138 oy kullanılırken, 135 geçerli oyun 66’sını Mehmet Ali Atalay, 69’unu ise Mert Minisker alarak yeni başkan seçildi.

           Mert Minisker’in yeni yönetim listesi şu şekilde: “Umut Dura, Volkan Yılmaz, Semih Başar, Semih Baykal, Kemal Ersan, Hamza Canbaş, İsmail Mesut Yılmaz, Eren Günkaya”

    • DOĞRULAR ACIDIR, ACITIR!26 Kasım 2022 . 18:46

      Mert miniskerin yönetiminde gazeteci olmadığını söyleyip duranlar; siz sanki gazeteci misiniz? Siz bugüne kadar gazeteci olarak neyi yaziblidiniz bir söyleyin de biz de sizin nasıl bir gazeteci olduğunuzu anlayalım. Kamuran bey olmasa Bolu'da olan biteni öğrenemeyeceğiz. Kendilerini gazeteci olduğunu sananlar, gördüklerini duyduklarını yazamayan sahtekar gazetecidirler. Sözde Gazeetecesiniz hepiniz. İşte o kadar.
    • Ahmet Sinan21 Kasım 2022 . 10:01

      Bence şu ana kadar gelmiş en güzel yönetim kurulu. Yönetimi biraz araştırdım. Çoğu iletişim mezunu okumuş dürüst arkadaşlar. Yeni yönetimi tebrik eder başarılı çalışmalar imza atmalarını dilerim.
    • Aladağ 20 Kasım 2022 . 09:58

      Basın gelişmiş ülkelerde en önemli güçlerden biridir. Demokrasilerin olmazsa olmazlarından biri de özgür basındır. Basın gücünü haberden alır, doğru, dürüst habercilikten. Gazeteci mesleğini kendi menfaati için kullanmaz, herhangi bir siyasi parti ya da görüş içn mesleğini kullanmaz. Boludaki yerel basın ve önceki yönetim bunlara pek uymadı. Yeni yönetim bu hataları yapmaz umarım.
    • Memo19 Kasım 2022 . 17:11

      Mert Miniskeri tebrik ediyorum Boluyu bu yüzsüzlerden kurtardığın için.
    • Akademisyen18 Kasım 2022 . 20:48

      Bu nasıl bir seçim olmuş sanki seçim yapılmamış gibi.Bir köy derneğinin bile seçimini haber yapan gazeteciler kendi cemiyetlerinin seçimini yazamamışlar.Koca koca adamlar çocuklar gibi trip atıp komik duruma dūşūyor Boluda basının halleri içler acısı
    • Öz Bolulu18 Kasım 2022 . 10:54

      Orada Kemal Ersan hariç herkes gazetecidir. Başka bir şeye izah yoktur. Kemal bey de kaybeden listesinde köşe yazısı yazmaktadır. Yasal bir seçimde kaybenden kişilerin kazananları gazeteci değil diye itham etmesi arsızlığı.
    • Nakavtun feci etkisi17 Kasım 2022 . 20:43

      Bolunun Seside olmasada Boluda neler olduğunu bilemeyecegiz.Koskoca Gazetwcoler Derneginin seçimi olmuş bir iki gazetede haber oldu.Kaybeden lustedeki gazetwcilerin gazetelerinde haber göremedik bu nasıl meslektaşlık
    • Belediyeci17 Kasım 2022 . 10:17

      Dernek secimini kaybeden gazeteciler kazanan arkadşlarını kutlamadılar bile hayeet
    • Gūvenlikçi17 Kasım 2022 . 05:54

      Gecenin bu saatinde ister istemez būtūn haberleri okuyoruz.Dolaysıyla Bolu'da ne olup bittigini öğeenmeye çalışıyoruz görūyoruzki Boluda gazeteciler görevlerini başka amaçlar için kullanıyorlar ve ne yazıkki bazı yetkililerde bunlara yol veriyor destekliyor. Bundan bir ay önceydi sanıyorum İmdat Aslan bey bu gazetecilerin maskesini dūşūrmūş ve bir teki bile cevap verememişti. Cemiyet seçiminin sonucu Sayın Aslanın yazdıklarını doğrulamış oldu. Bolunun Sesi Gazetesi. sahibi Kamuran Alagözoğlu ve İmdat Aslan beye cesaretlerinden ve duyarlılıklarından dolayı teşekkūr ederim Siz doğruları yazmaya devam edin biz sizi gönūlden destekler her zaman yanınızda oluruz. Selamlar saygılar
    • Tebrikler 16 Kasım 2022 . 20:23

      Yeni başkan Mert Minikser ve yönetim kurulu üyelerini kutluyorum.Güzel deneyimli bir ekip Bolumuz adına güzel şeyler yapacağına iinanıyorum.Eski yönetim rantın peşindeydi yeni yönetim ilimizin kazancı için güzel projelerle gelecek günler yakında.Bolumuzun çok değerli il dışında olan iş adamlarının bu yönetime destek olma zamanı.Bu yönetim herşey bolumuz için yola çıktı bunuda Başkan Mert Kardeşimizin başaracağından eminim.Başarılarınız daim olsun kardeşim allah yolunuzu açık etsin inşallah.Eski yönetim neden iki arkadaş üyelikten çıkarıldık bunuda bilelim isterim .Eğer bu yorumları okuyorsanız cevap bekliyorum eski yönetimden.
    • Hamit16 Kasım 2022 . 19:45

      göreceksiniz yakında kaybedenler istifa ederler çūnkū geçim kaynakları kurudu öyle reklam adı altında gelsin paralar olmayacak
    • okay 16 Kasım 2022 . 16:52

      kabasakalın ğitmesi iyi olmuş o pılav bısıklet peşin de olmaktan haber yapamıyor
    • Bolulu16 Kasım 2022 . 15:41

      Bolu'nun sesinden başka gazete tanımam diğer gazeteciler haysiyetsiz gurursuz tipler gazeteciyiz diye geçiniyorlar. bu çakallar belediyeden nemalaniyor yiyen de yediren de aynı karakterde insanlar. bu dünya etme Bulma dünyası Allah böylelerini belasını versin yılanlar gibi sürünsün eski cemiyet başkanı paraya para demiyor
    • Bolu gerçekleri16 Kasım 2022 . 12:31

      gazetecilikten geçinen ne kadar isim varsa hepsi bir liste ile toz duman oluvermiş madem gazetecisiniz neden kazanamadınız demekki hala bu mesleği hakkı ile yapanların gücü ve Boluluların desteği o listeyi ezivermiş kaybedenler önce bunu düşünsünler biz neden kaybettik neden kimse bizi gazeteci yerine koymadı
    • İLHAN TAŞDELEN16 Kasım 2022 . 11:02

      GAZETECİLİK SANATTIR VE DURUŞTUR...ZANAATI VE DURUŞU OLMAYANLARDAN GAZETECİ OLMAZ KİRVA..
    • memett16 Kasım 2022 . 09:30

      aşağı yukarı hepsi yerinde ama MELIH SENIL,Boluda bolu haydi vural isimli yorumcular TAM 12 den yorum bravo , beykozlar hakkındaki tespitinizde tam isabet.
    • Öz Bolulu15 Kasım 2022 . 19:17

      Caner Güngör’ün olayından sonra 2 satır kınama ve geçmiş olsun dileklerini yazamayan siyasilere, gazetecilere yazıklar olsun… Beğenmedikleri bu haber sitesi yazdı sadece olayı. Tabi Sürecin belediyeye sıçramasından korkuyorlar masada oturan isimlerden dolayı. Yazık sizin vicdanınıza. İki satır geçmiş olsun diyemeyen vicdanınıza!!!!!!!!
    • Haydi15 Kasım 2022 . 18:00

      Biri var sakallı gazeteci boluda ismini bilemedim.Bu şahıs xl isimli cafede. her zaman burada. üniversite öğrencileri ile dolup taşan yerde ne işin var yaşın başın almış gitmiş.Bu şahıs sapık gibi öğrenci peşinde.Ayıptır ayıp.
    • Geredeli15 Kasım 2022 . 14:53

      Boludaki organizsyon çöktü. Geredeye el atmış. Belediye müdüresinide yancı yaparak Gerede de pr çalışması yapıyor aklınca baş organizatör
    • Vural15 Kasım 2022 . 14:30

      Kaybedince seçimi çirkefleşmeye başlamışlar kenddileri pilav nohut bisiklet kiraklama otoparkçılık eczacılık mantarcılık kreşçilik yaparken kazanan gazetecilere bahane buluyorlar böyle haberler yapıyorlar ayıptır bükemediğin eli öpeceksin
    • Ömer 15 Kasım 2022 . 14:17

      Bolu’da gazete varmıydı ki gazeteciler cemiyeti olsun
    • kul hakkı15 Kasım 2022 . 13:06

      Okuyucu olarak gelişmeleri üzülerek izliyoruz Boluda üç beş gazeteci var gerisi bu meslekten geçinenler işleri güçleri sağda solda kolpalık yapmak
    • samet15 Kasım 2022 . 13:01

      rezillik diz boyu kendi cemiyetlerinin haberini bile yapamıyorlar çünkü hesapları şaştı dağıldılar şimdi bunlara sırtını dayayan belediye ve siyasetçi taifesi düşünsün
    • Zakir15 Kasım 2022 . 10:50

      Zaten listelere bakınca bolulu olmayan gazetecilerin listesi kaybetmiş. Bunlar Canerin haberini bile yapamadılar. Basın Konseyi bunların hepsinin faaliyetini durdurmalı.
    • gasteci15 Kasım 2022 . 09:14

      Kendi seçimlerini haber yapamayan gazeteler!!! , yazık ki ne yazık.
    • operasyon15 Kasım 2022 . 08:53

      Rahmetli Becikoğlu'da bir operasyonla, cemiyet başkanlığını bırakmaya hiç niyeti olmayan Oğuz Uçar'ı kendi yönetimi tanafından ihraç ettirmişti. Derneklerin başına geçip koltuğu bırakmayanlar böyle operasyonları hak ediyor.
    • Zübük14 Kasım 2022 . 23:39

      Kaybedenler klübünün belediyedeki temsilcisi, La anın geredede artistlik yapacağına işine bak. Hısım akrabayı belediyeye yerleştir garibana Geredede iş bak yanınada insan kaynakları müdürünü al. O gezdiğiniz fabrikaları yönetemediğiniz Bolu Belediyesimi zannediyonuz. 10 dakkada sizin rontgeninizi çekerler kendinizi gülünç duruma sokuyonuz. Haketten yazık. Tanju bey uyan artık
    • Aydın14 Kasım 2022 . 23:21

      Her kes hak ettiğini bulur er yada geç....Allatin efendi buldu...sırada bakalım kimler olacak...Nasipse görülür...
    • Realist14 Kasım 2022 . 23:14

      Mert bey ve yönetimini kutlarım. Bolu’da bir devrim gerçekleştirdiler. Caner bey dışında ki tüm yorumlara da katılıyorum. Mert bey, siz dik durun Bolu zaten arkanızda olur. Rasim efendiye karşı elde edilen bu zaferi kutlayın, hakkınızdır..
    • Artık14 Kasım 2022 . 22:48

      Artık bolu basınında bazı şeyler değişmeli. Tetikçisi, rantçısı, gazetecilikle alakası olmayanları dışlayın artık. Ama önce siyasiler başlamalı. Ciğeri beş para etmezlere prim verdiler yıllarca onlar da kendilerini gazeteci sandı.
    • Okur14 Kasım 2022 . 21:37

      "Gazeteci(ler)" derken!.. Bolu'da senden başka gazeteci mi var Kamuran bey!?
    • Cemil14 Kasım 2022 . 21:28

      O bazı gazeteci kimliklileriin eline fırsat geçsin kanılarını emmesse ben ne olayım.. gazetecilikleri meslek değil,kirli kazanç kapısı..
    • Boluda bolu14 Kasım 2022 . 21:13

      Erhan Beykoz ,Okay Özcan ,Hüseyin aykan , Caner Güngör , Bülent Velioglu ,emin Demirel ne oldu boludaki havanızı alırlar böyle ,tanju,rasimin artık bayram gazetesine röportajlarınız da bitti , olsun canım Yine işe alımlarda değer bulacak yerleri size gene paslanır ,sevmediğiniz veya reklam vermeyen kişileri haber yapmaya devam eder işinizi yürütürsünüz , beykozların nasıl olsa her partide akrabaları var bu yeni yönetimdede birilerini koymuşlardır
    • osman 14 Kasım 2022 . 21:02

      tanju abi bunların ne olduğunu bilmiyor neden seçimlerden sonra bunları yanına yanaştır dı
    • Vatandas14 Kasım 2022 . 20:53

      Mert bey ve ekibini canı gönülden kutluyorum. Başarılar diliyorum. Seçim sonuçlarını iki gündür yazmayan bolu basınını da kutluyorum....
    • karadeniz 14 Kasım 2022 . 20:43

      birtane kabasakalvar pılavcı bısikletci hatta kendini vido ya cekip abilerinden özür dilemiş ti ben gazateciyim diye geziyor piyasade
    • MELIH SENIL14 Kasım 2022 . 20:01

      " Belediye'den SU dan ucuz kiralanan kafeler, buna rağmen ödenmeyen kiralar üzerine soğuk SU içirmeler. Gölcük'te elektrikli faytonla tur attırıp, yüzbinleri cebe indirip (Şarj için elektriğinin fişini de devlete takarak), altlarına milyonluk jeepler çekmek. Belediye'ye kesilen fahiş meblağlı faturalarla halkın parasını hortumlamak " Haber cok guzel ozetlemis bu adamları... Yanlış şurda... Bunlara gazeteci demek.. Gazeteciligin yüzkaraları diyecegim. Diyemiyorum.. Gazeteciligin yüzkarası olmak icin ilk once gazeteci olmak gerekir çünkü.. Erhan beykoz.bulent velioglu.caner güngör.ercan gülen.hüseyin aykan... Gazeteci öylemi.güldürmeyin.. Alaaddin yılmaz ın besleme yalakalarıydı bunlar.şimdide tanju özcan ın.. Neler dönüyor belediyede.. Yazık..çok yazık hemde..
    • Oğuz14 Kasım 2022 . 19:53

      Seçimin kaybedeni Mali değil. Seçimin kaybedeni Tanju ve rasım gecmiş olsun canım
    • korkak sürüsü14 Kasım 2022 . 19:40

      Haber yapamayan gazetecilerin cemiyeti mi olur allah aşkına?
    • Gerçek 14 Kasım 2022 . 18:50