Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Gülden Hanım'a ayrıcalık mı tanınıyor !

Gülden Hanım'a ayrıcalık mı tanınıyor !
    17 Kasım 2022

    Gülden Hanım'a ayrıcalık mı tanınıyor ! Borazanlar Mahallesi Gülseven ...

    Gülden Hanım'a ayrıcalık mı tanınıyor !

          Gülden Hanım'a ayrıcalık mı tanınıyor !       

          Borazanlar Mahallesi Gülseven sokakta oturuyoruz. Belediye Başkan Yardımcısı Gülden Hanım'ın evinin bulunduğu sokak. Beton baskı kaldırım çalışması yapılıyor. Kendisinin oturduğu apartmanın önüne beton atıldı. Bizlerde aynı şekilde apartmanlarımızın önüne talep ettik. Gülden Hanım kendisine ulaşan kişilere parasını verip beton döktürdük demiş. Dökenler kaldırımı yapan firma. Pek inanmadık mahalle sakinleri olarak. Neye göre fiyat belirlendi, kaç para verildi. Ödeme nereye yapıldı. Madem böyle bir uygulama var, bizler niye mahalle sakinleri olarak bilgilendirilmedik.

          Tanju Özcan’a sesleniyoruz. Lütfen hakkımızı yedirmeyin. Eğer Gülden hanım buraya apartmandan toplanan para ile yüklenici firmaya beton attırdı ise, belgeleri ile ispatlamak zorundadır. Mahalle sakinleri olarak demokratik tüm haklarımızı kullanıp, tepkimizi vereceğiz.

    • başkan2 Aralık 2022 . 11:00

      yahu milleti çalışmaya teşvik edecek malzeme bulun.nedir bu milletimizdeki fesatlık o bunu yapmış şu şunu yapmış.herkes adam gibi işini yapsın bu memlekette sıkıntı diyebişi kalmaz kalın sağlıcakla
    • Bolulu 19 Kasım 2022 . 01:08

      Bu sokakta oturuyorum ve bu kişinin kim olduğunu buradan öğreniyorum sokakta her yere beton kaldirim yapıldı Özel birşey olduğunu düşünmüyorum öyle birşey olsa yıllardır yapılırdı bu zaman beklenilmezdi.bu haber yapılırken haberin doğruluğu teyit edilmelidir.ve bütün sokağın fotoları çekilmelidir.Gazetecilik budur dusmanimda olsa iftira atilmamali isterseniz ben atabilirim her yere kaldırım yapıldı.hatta yol çok da daraldı.
    • bolulu18 Kasım 2022 . 23:19

      akepe zihniyetinin belediye başkan yardımcısı olur o kadar.
    • Çilekeş Emekli18 Kasım 2022 . 12:40

      Bende gapumugn önüne beton atıgn deyan emme, atmayalla..
    • Bolulu18 Kasım 2022 . 09:49

      sanki binanın arazisi belediye ile ilgili bir yer değil belediyenin bu şekil hizmeti var ise bir sıkıntı yok .Yani malzemenin parasını ödemek değil işçilik ne olmuş o önemli Belediye işçilik ve malzeme faturası kesmiş ise eyvallah.
    • Cöle18 Kasım 2022 . 09:00

      Tekrar söylüyorum. Öyle parayı vermiş betonu döktürmüş meselesi değil bu. O ikinci planda. Parayı vermiş veya vermemiş, betonu bina arazisi içinemi belediyenin kaldırımın mı dökmüş. Kaldırıma döktüyse sıkıntı, o zaman herkes verir parayı evinin önüne zevkine göre beton döktürür
    • 14141418 Kasım 2022 . 08:40

      Bolununsesi gazetesinin yetkilerilerine sesleniyorum. Sitenizdeki haberleri şehir dışından takip ediyorum. Sizden ricam boluda fetö yapılanmasına ait yargılamaların son durumlarını özetleyen bir haber yapar mısınız? Fetönün en ateşli zamanlarında sürekli piyasda olan bazı kişiler vardı. Bunların son durumu ne oldu acaba?
    • YAMANER17 Kasım 2022 . 18:14

      Belediyeye her gidip para ödeyen beton döktürebiliyor mu ? Boluda bir sürü beton firması var . gidersin birisine parasını öder faturasıını alırsın. Belediyenin işi kamu alanlarına hizmet etmek mi ? kişisel olarak belediye başkanına yardımcına ve onları eş dost akrabasına hizmet vermek mi öncelikle bunu insanların anlaması lazım. ne olmuş ne olacak canım amma abarttınız diye diye bu hale geldik. Bir kurusu yiyenden , kamu görevini kend, menfaati için kullanlardan umarım fitil fitil çıkar.
    • bolulu8017 Kasım 2022 . 15:28

      Arkadaşlar gülden hanım binada toplanan parayı vermiş betonunu döktürmüş? problem nerde? parayı veren düdüğü çalar gayet normal bir süreç işlemiş. sizde gidin konuşun verin parasını döktürün? bunun haber niteliği dahi yok, kötüleyeceğiz diye yapmayın allah aşkına yahu.
    • Gerçek17 Kasım 2022 . 14:01

      O kadar çok beceriksiz iş bilmez varki belediye de.Sözleşmeli memur başkan yardımcısı nasıl oluyor merak ediyorum.Sözleşmeli memur normal atanmış memurun üzerinde görev yapamaz.Tabi bizde kanun dinleyen kim.Bşkan hukukçu işler gugukçu.
    • Bir başka mahalle sakini17 Kasım 2022 . 11:01

      Bizde aynı mahallede aynı sokakta oturuyoruz. Aynı uygulamadan bizde istiyoruz. Dün akşam apartman yoneticisi ile yaptığımız toplantı sonucunda toplayacağız meblayi hesaplayıp aynı uygulamayı bizde istiyoruz diye karar aldık... İlgililere duyurulur
    • Cöle17 Kasım 2022 . 10:14

      Beton dökülen yer bina arazisi içinde ise, paralı ı dökülmüş beleşmi çok ilgilendirmez. Ama belediye kaldırımı ise olmaz. O zaman herkez parasını verir vermez kapısını önüne beton döker..
    • Dingo17 Kasım 2022 . 09:29

      Bir tanesi sitesine beton döktürür. Nakavt olmuş başkan adayı babasının kiracı olduğu parka beton döktürür. Bir tanesi alkollü mekan için cetvel kaydırır.Bir tanesi sesiz sesiz aile fertlerine çalışır. Ne çektin be baskan kadınlardan. 2 başkan yardımcın milletvekiliği hayaliyle belediyeden wınn. Çok yalnızsın başkan çok.
    • Talip17 Kasım 2022 . 09:08

      Haber başlığını görünce ilgimi çekti merak ettim. Kim ki bu Gülden hanım diye. Belediye başkan yardımcısıymış. Ayrıcalık tanımamış, parasını verip beton döktürmüş. Siz de parasını verip beton döktürün. Herkes parasını verip beton döktürsün.
    • EMEKLİ17 Kasım 2022 . 09:06

      EVET VAR YILLAR ÖNCE BENDE BELEDİYEYE İŞ YERİMİN ÖNÜNE ASVALT DÖKTÜRDÜM PARASINI FATURA KARŞILIĞI ÖDEDİM.HERKESE SAYGILARIMLA
    • YAMAN17 Kasım 2022 . 08:57

      Şehrin heryerine inaşaat yapıp belediyenin parasını inşaatcı kesimine yedire yedire bitiremeyen AKP den bıkmıştık. Tanju bey secimlerde 2 kuruşu yedirmeyeceğim diyordu ama eşine dostunu 2-3 yılda Belediyeye, belediye şirketlerine soktu. ikinci adımda eşine dostuna belediyenin parasını peşkeş çekmeye başladı. AKP 3 dönemde yine de gözle görülür şeyler yaptı (Atatürk Orman parkı, Nilüfer park, masal parkı, izzet baysal caddesi ve maydan düzenlemesi ,Karadere suları, E5 alt üst geçitler, Karacayır parkı vb) bana Tanju Özcan'ın bir tane elde tutulur bir icraatını soylerminiz kanal yolunun kapatılması dışında.
    • Meclis üyeleri saksı mı?17 Kasım 2022 . 08:37

      Belediyenin daha önce hiç duymadığımız böyle bir hizmeti mi varmış? Farkını verenin kapısının önüne beton mu atılıyormuş? O zaman bir soru; Nilüferparkın ortasına atılan betonun parasını Mehtabın babası mı vermiştir? Orayı sadece o kafeterya kullanıyor çünkü. Yoksa eş dost ahbap olunca para alınmıyor mu? CHP iktidarında bu işler böyle mi yürüyecek? Bütün bunlar olurken CHP’li Meclis üyeleri uyuyor mu? Görmüyor mu? Başını kuma mı gömüyor?