Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Caddeye kondurulan seyyar dükkanlar şaka gibi !

Caddeye kondurulan seyyar dükkanlar şaka gibi !
    23 Kasım 2022

    Caddeye kondurulan seyyar dükkanlar şaka gibi ! İzzet Baysal ...

    Caddeye kondurulan seyyar dükkanlar şaka gibi !Caddeye kondurulan seyyar dükkanlar şaka gibi !Caddeye kondurulan seyyar dükkanlar şaka gibi !Caddeye kondurulan seyyar dükkanlar şaka gibi !

           Caddeye kondurulan seyyar dükkanlar şaka gibi !

           İzzet Baysal Caddesi'ne şaka gibi konduruluverilen seyyar dükkanlar, cadde esnafına ait iş yerlerinin önünü kapattığı için tedirgin ederken, bunların kaldırılması için mahkeme yoluna gitmek zorunda kalınabileceğini belirttiler.

            Bugün İzzet Baysal Caddesi'ne kondurulan seyyar dükkanlar, cadde esnafını tedirgin ederken, bu dükkanların kimlere peşkeş çekileceği de merak konusu oldu. 

            Önceki Belediye Başkanı tarafından caddenin ortasına inşa edilen kafenin gelen tepkiler üzerine Belediye Başkanı Tanju Özcan tarafından kaldırıldığı günleri hatırlatan vatandaşlar; "O günkü Tanju Özcan ile bugünkü Tanju Özcan arasında dağlar kadar fark var. Yolun ortasındaki kafeyi söküp kaldırdığı için halkın gözünde prim yapmıştı. Şimdi ise seyyar dükkanları caddeye koydururak ne yapmaya çalışıyor anlayamadık. 10 adet yaptırdığı seyyar dükkanların, iş yerlerimizin önüne koydurarak vitrinlerimizi, tabelalarımızı kapatacağı kaçınılmazdır. Bu durumda bizlerde yasal yollara başvurmak zorunda kalacağız. Böyle bir saçmalığa sessiz kalamayız" diyerek, Başkan Tanju Özcan'ın aklını başına almasını istediler. 

    • Cemil28 Kasım 2022 . 11:08

      Şaka gibi Caddede ki Gecekondular sizin haberinizden sonra Gelen tepkiler üzerine kaldırılmış Ey Tanjuuuuu Yetimin fukaranın hakkı ne olacak? Kaç lira ödediniz Ve kimlere peşkeş çekilecekti? Ha..seyyar satıcılar için diyorsanız Herkesin Mısır ayrı Kestane ayrı 2 tezgahı var [28.11 00:40] +90 532 657 17 71: Nerede bu bolluk? Varmısın Bu şahısların Tapuda ki Mal varlıklarına göz atmaya... !
    • Bolulu28 Kasım 2022 . 08:37

      Kapitalist sistem, her fırsatı paraya çevirir. Eski dönemden projeler devam. Tanju CB olacak, Bolu önemli değil. Koltuklar görev için değil, bireysel çıkarlar için. Eski düzen devam, oylar boşa gitti. Madem düzen aynı devam edecekti niye emek harcadık, verirdik AY ye daha güçlü çakardı.
    • Onurlu28 Kasım 2022 . 01:37

      Kamuran bey çok güzel gazetecilik yapıyorsunuz tebrik ederim.
    • adilce27 Kasım 2022 . 23:19

      kızmayın beyler, boş tenekeden ancak bunlar çıkar. Hani halkın parasını çarçur etmeyecekti.YAZIK PARALARIMIZ ÜÇ YIL BOYUNCA BOŞA GİTTİ.GİTMEYE DAHA DEVAM EDECEK.Bozuk boyalarla hangi kankana köşeyi döndürdün tancu?Caddeye gecekondu mu yapıyon ,Bunların biri değil tümü de beceriksiz
    • Savaş25 Kasım 2022 . 14:22

      Burada yorum yapanların hepsi haklı yapmayanlar daha haklı.Çünkü başkanın çapının bu kadar olduğunu bildiklerinden ve bir yorum yapmaya bile gerek olmadığını düşündükleri için
    • DOĞRUCU DAVUT25 Kasım 2022 . 11:09

      israf ve peşkeş had safada.. sapasağlam kaldırımlar toplanıyor, yerine yeni taşlar döşeniyor.. eskimeden değiştirmek israf değilmi.
    • Beşkavaklar mahallesi 25 Kasım 2022 . 09:05

      Siz birde beşkavaklar mahallesini bir görün.Beton kaldırım yaptılar birde üzerine meşhur boyaları var saçma sapan yama gibi boya yaptılar.Yolun her yeri bozuk.Yol araçların alt takımını bozdu.Yakında belediye ye dava açılır.
    • Pasakoylu25 Kasım 2022 . 08:02

      GECEKONDU yu belediye kondurmuş.plomikle gündemde kalmaya çalışan zavallı , iş mi bu
    • Mimar24 Kasım 2022 . 21:48

      Birkaç rakip partiden meclis uyesinin sessizliği başkana cesaret veriyor onlarla istedigi şekilde oynuyor vakit geçiriyor bu būfe gibi garip şeyler yuruyuş yoluna hiç uygun olmadı bu ne ya duvar gibi işyerlerinin önūne set çekilmiş derhal kaldırılmalı
    • Noel Baba24 Kasım 2022 . 21:35

      Noel Pazarı yapacaklarmış.
    • Betül Dizdaroğlu24 Kasım 2022 . 20:47

      Lüzumsuz işler başkanı bu Tanju Özcan. Cadde'de ayak basılan yerleri boyamak, caddeye gecekondu misali büfecikler koymak, saçma sapan kavşaklara lüzumsuz süsler dikmek, yeni yapılan kanal yolundaki saçma sapan bank üzeri gölgelik gibi görünen ama ne yağmurdan ne de Güneş'ten koruyan tuhaf ahşap nesnelere para harcamak... Bak Tanju başkan olmuyor... Sen akıllı adamsın, böyle saçmalıklara para harcarsan güven kaybedersin. İşlevsel şeylere yatırım yap. Kulağına küpe olsun.
    • Köylü24 Kasım 2022 . 17:42

      ChP İl Başkanlığı derhal açıklama yapmalı.( O bilgi ve beceri mevcut yönetimde yok..) Bu adam Tayyip e çalışıyor. Bizim Planladığımız veya Kendi Kurana el basarak yemin ettiği şeyleri yapmıyor diye. Hiç bir sözünü tutmuyor diye. Yoksa CHP bolu da bitiyor. Belediye tam bir çıkarcılar/beceriksizler yuvası olmuş. Yol boyuyor/Göz boyuyor. AKP lilerin ağlamasını seyrediyoruz Aga babaları gibi. Nerde Pazaryeri-Nerde Otoparklar/Nerde Stad/ Nerde Kültür Merkezi/Nerde içilebilir su. Nerde o sözler/Yazık.
    • Borazanlar mah24 Kasım 2022 . 13:58

      Tanju tam bir hayal kırıklığısın.
    • Gerçek 24 Kasım 2022 . 13:17

      Tancu ve avareleri.Rasim milletvekili adayı olacak mış.Herkes menfaat ve çıkar peşinde vatandaş seçiyor seçilen vatandaşı yiyor.Türkiye uçuyor uçuyor.Her siyasetçi aynı sistemle vatandaşı yeme derdinde.Vatandaş da kendini soyan siyasetçileri alkışlama övgüler yağdırma göt kılı olma derdinde.Hiçbir siyasiye güvenmiyorum Türkiye için çalıştıklarına inanmıyorum.Tancu Tancu dedik içinden bir kamyon b.k çıktı.Yazıklar olsun.
    • Karacasudan24 Kasım 2022 . 11:29

      Bu būfeler ya da kulūbeler Tanju başkanın seçim vaatlerinin içinde yoktu nerden çıktı şimdi bu gecekondular ayrıca seçim vaatlerinin hiçbiri hayata geçirilemedi.Boş iş nerde belediye orada maalesef
    • Şahit24 Kasım 2022 . 11:22

      Başkan ve yardımcısının vizyonu kıydıkları nikahlarda giydikleri kıyafetlerden belli değilmi. İnsanların özel günülerine hiç özenmeden gelen ve fotoğraflara giren bu adamlardan çok şey beklemeyin. Büyük hayal kırıklığı.
    • MELİH ŞENİL24 Kasım 2022 . 10:30

      HADİ TANJU BAŞKAN YANLIŞ YAPIYOR.ETRAFINDADA HİÇ UYARANDA MI KALMADI NE YAPIYORSUN BAŞKANIM DİYE.DAHA GÖREVE BAŞLAR BAŞLAMAZ CADDE AVM ÖNÜNE ALAADDİN YILMAZ TARAFINDAN KONDURULAN BÜFEYİ KALDIRAN SANKİ KENDİSİ DEĞİL.Kİ ÇOK DOĞRU KARARDI KALDIRMASI.NERDEN ESTİ ŞİMDİ BİRDENBİRE.BAŞKANLA HİÇMİ KONUŞMAZ UYARMAZSINIZ ZUHAL IŞIN,KAZIM KARSU,ERHAN BEYKOZ VE CHP NİN DİĞER İLERİ GELENLERİ...BİR CHP Lİ OLARAK İNANIN ÇOK ÜZÜLÜYORUM BU YAPILANLARA.KENDİ ELLERİNİZLE VERECEKSİNİZ AKP YE BOLUYU BİR DAHA Kİ SEÇİMDE..YAZIK HEMDE ÇOK YAZIK...
    • Boyacı24 Kasım 2022 . 10:12

      Belediyenin göz boyamaktan başka hiç bir ciddi icraatı yok, taşeron bazında ıvır zıvır işler. emlakçılık, alettinin artık projeleri... chp kan kaybediyor, teşkilatlar uykuda...akpyide gördük chpyide görmüş oluyoruz... OYLAR İYİ PARTİYE..
    • Kıbrısçık'lı 57'l24 Kasım 2022 . 09:41

      BOLU halkının parasını çarçur yapmayacağım diyerek göreve başlayan ve İB caddesi tabaklar cami-soylu pastanesinin önüne yetimin hakkı olan paralarla yapıılan küçük büfeyi yandaşlara yapıldı gayesi ile yıkan şimdi bunlar neyin nesi ?
    • Meclis üyeleri saksı mı?24 Kasım 2022 . 09:16

      Sanıyorum seyyar meyhane yapılacak. Pub mantığı olabilir mesela. Vatandaş işten çıkıp eve gidene kadar her büfenin önünde iki kadeh atarak caddenin sonuna geldiğinde bir tane de sırım belki bir tane de yolluk içecek. Evine musmutlu, günün stresini atmış olarak gidecek. Belediyecilik böyle olur, tebrik ederim. Yoksa; kötü niyetli olsam gazetecilere peşkeş çekilecek derdim ki buna ihtimal bile vermem. Çünkü görüyoruz ki bütün gazeteler bu olaya karşı haberler yapıyorlar, görüyoruz, okuyoruz... Kamuran Bey ne gada kötü niyetlisiniz.???
    • Cöle24 Kasım 2022 . 09:02

      Zaten baştan yanlış bu seyyar satıcılık işi. Sen bir gıda satan dükkana ruhsat verirken on dereden su getir, ceddede seyyar satıcıdan adım atılmıyor. Temizlik yok, su yok, tuvalet yok. Adam sabah evden çıkarken elini bir yıkıyor akşama kadar başka su değmiyor. Ama başkan ne yapsın, adam masrafta.caddeyi boyuyor, sabaha kadar göbekler de, refüjlerde kanal yolunda lambalar yanıyor. Ek bütçede vermediniz. Büyük kafelerde fos çıktı kira vermiyor. İşte böyle seyyar satıcılardan aldığı kira ile yürütmeye çalışıyor belediyeyi. İkide tektekçi koyda tam olsun la..