BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

Köroğlu Kooperati'finde akıl almaz olaylar devam ediyor!!

Köroğlu Kooperati'finde akıl almaz olaylar devam ediyor!!
    26 Kasım 2022

    Köroğlu Kooperati'finde akıl almaz olaylar devam ediyor!!! Son iki ...

             Köroğlu Kooperati'finde akıl almaz olaylar devam ediyor!!!

              Son iki aydır üretim ücretleri taksit taksit yatıran Köroğlu kooperatifi bazı üreticilerin bırakması üzerine depozitolarınıda yatırmıyor. Üretimden kâr edilmediği gibi birde içeriye verilen depozitolarda akıl almaz şekilde değer kaybı yaşanmakta. Kooperatif paraya ihtiyaçtan sebep bırakan üreticileri zarar ettirip depozitolarından kesiyor. Üretici sıkılmış ve bunalmış şekilde sesini çıkartamadan devam etmek zorunda bırakılıyor.

          Kooperatif adeta yoldan çıkmış şekilde ilerliyor. Üreticilerin her biri tedirgin. Aynı zamanda kooperatif yöneticilerin üreticilere karşı olan üslup ve tavırları aşağlıyıcı şekilde olması üreticinin morel ve motivasyonunu yerle bir ediyor. Faşizm’i rol model alan kooperatifin sonu hiç iyi gözükmüyor ki bütün Bolu halkında kooperatifin battığı yönündeki söylentilerin gerçekliğini ispatlıyor.

             Bütün Bolu halkının ve üreticilerin kafasındaki tek soru ? Bolu belediyesi kooperatife ne zaman müdahale edicek. Etmek için neyi bekliyor!!?

    • Kenan oflaz29 Kasım 2022 . 16:42

      müflis marketçi kendi marketini batırdı şimdi de belediyenin kooperatifini (borçlarını oradan ödemek suretiyle) batıracak
    • Bolulu29 Kasım 2022 . 11:27

      Katma değerli ürün üretilmediği sürece çok küçük kazanımlar ile bu işlerden para kazanılmaz. Ancak millet alışverişte görsün projeleri olur.
    • Ümit28 Kasım 2022 . 10:46

      Burda böyle yorum yapanlar kendi kişiliklerini ve karakterlerini gösteriyorlar bu yüzden kaale alınacak bir durum yok diye düşünüyorum
    • Ümit28 Kasım 2022 . 10:39

      Bunlar ne kadar çirkin sözler böyle bi derdiniz varsa gidip muhataplarınla görüşün burda böyle Bolu’yu, belediyeyi ve kooperatifi bu şekilde zan altında bırakmaya çalışmak insan olana yakışmaz birkaç kişi memnun olmadı diye böyle sözler yazılması bolumuza yakışmadı
    • Yorumsuz 28 Kasım 2022 . 10:33

      ARTIKlarla beslenmeye alışmış bazı arkadaşların kuru sıkı cesaretleri beni güldürüyor :)) Korku dağları sarmış anlaşılan ;)
    • Edepsiz28 Kasım 2022 . 10:05

      Tasma, köpek bUnlar nasıl tabirler arkadaşlar. Hiç edeDte kAlmamış sizde terbiyesizler
    • bolulu28 Kasım 2022 . 09:42

      Kooperatifin Başkanı Cevat Çatladı neden sessiz kalıyor. Her akşam mekanlarda 2-3 bin liralık rakı masalarında kafa çekmeyi biliyor. Kıbrısa tatile gitmeyi biliyor. Belediyenin arabası ve bedava mazotla gezmeyi de biliyor. Yediğin içtiğin senin olsun da, keşke birazda icraat yapabilseydin.
    • NOKTA.28 Kasım 2022 . 09:26

      Buradaki yorumlara göre kooperatifi gökyüzünü çıkarıp üreticileri yerin dibine sokmaya çalışan kişiler sizin kim olduğunuzu çözmek çok da zor değil.maaşallah aldığız paralar oldukça yüksek miktarda olduğu için kötü giden gidişatı iyi gibi göstermeyi meslek haline getirmişsiniz siz.Karşılığınıda çokca aliyosunuz.Sabahtan akşama kadar işinin başında duran kişilerin para alamadiginida gördük çadırına kompost girmeden kazananıda gördük.Ama gel gelelim orada kimlerin mağdur olduğunu, kimlerin haksızlığa uğradığını,kapalı kapılar ardında nelerin döndüğünü bile bile hala savunuyosunuz.illaki sizinde canınızı yakacaklar.İzleyelim görelim.
    • Cevap28 Kasım 2022 . 08:39

      Celal Argun bey tam isabet. Emin olun sizden başka kimse gelmez çünkü yüzleri yok
    • Eski üretici27 Kasım 2022 . 20:22

      Her şey yolunda gidiyor ise neden üreticiler üretimi bırakıyorlar? Neden paralarını alamadıklarını söyleyerek sitem ediyorlar? Burada üretimi bırakanlara çamur atacağınıza işinizi önce hakkıyla yapın. Varsa bir usulsüzlük, haksızlık hukuk çerçevesinde ortaya çıkacaktır.
    • Celal argun 27 Kasım 2022 . 20:04

      Yarın kooperatife gidip,kardeşim ne oluyor burada,bu yazılanların ne kadarı doğru diye soracağım.Bu kooperatif ne Tanju Özcan ın ne de CHP nin.Bütün Bolu halkı olarak burada yapılanlardan haberdar olmak hakkımız,ama bu aslı ne kadar doğru olan ya da olmayan haberleri en doğru yerden teyit etmeye gideceğim.yorum yazan bütün arkadaşları da bekliyorum.saat 11 de ben kooperatifte olacağım,yorum yazan bütün arkadaşları da bekliyorum,haklı haksız yorumlarla kimseyi itham etmek hoş değil,gidelim aslını görelim
    • Aaa27 Kasım 2022 . 19:37

      Oooooooo
    • Tasma27 Kasım 2022 . 12:48

      Fatih bey köpeklerinizin tasmasını takın lütfen.
    • Kimsin27 Kasım 2022 . 11:18

      Fatiha sen kimsin ya cocukmusun attığın yorumların bir tanesinde bile mantıklı bı aciklaman yok milleti galeyana getirmeye çalışıyorsun. Kendi yazdığına cvp veriyorsun ortalığı karıştırıyormaya çalışıyorsun kendin yazıp kendin oynuyorsun
    • Yorumsuz27 Kasım 2022 . 11:16

      Fatih a denilen arkadaş sanıyorum her alandaki beceriksizligini burada kendini tatmin ederek gidermeye çalışıyor ama duran toplara biz vurmuyoruz :)
    • Yorumsuz 27 Kasım 2022 . 11:02

      Hayatlarında bir dikili ağacı olmayanlar gelmiş burada bilmedikleri konu hakkında yorum yapıyor. Kooperatif 2 senedir birçok kişiye ekmek kapısı oldu olmaya devam ediyor. Aklı kendine yetmeyenler en kolay yolu çamur atmayı seçiyor. Sizin değeriniz kompostun hammaddesi kadar ;)
    • Fatih a :)27 Kasım 2022 . 10:16

      Burada yorum yapan bazı ya la ka lar bunlarda aynı kişiler kesin.Sen alenen Bolu da üretim yapan Bolu Halkını mı tehdit ediyorsunuz.Yerse demişsin iştişare edelim adres vereyim demissin.Hadi ver burdan adres ve saat .Yerse tabi BEKLİYORUZ
    • Komik27 Kasım 2022 . 09:46

      Ben senin kim olduğunu bilirim de sen benim kim olduğumu bilemezsin (iniz)
    • Ansızın27 Kasım 2022 . 09:21

      Fatih a :) akşam adres vereyim yandaşlarını da al gel bu konuyu bi istişare yapalım tabi yerse ;)
    • Mannntarrr27 Kasım 2022 . 02:12

      Geçmiş olsun herkese. Toprağı değiştir başkan toprağı.
    • Fatih a :)27 Kasım 2022 . 01:21

      Komik isimli yorumcu; sen kimsin ki? Vatandaş orda 3 kuruşa 3 ay çalışıyor.Sırf yorum yapmak için sırf ya la ka lık için yorum yapıyorsunuz.Allah islah etsin sizi
    • Komik 27 Kasım 2022 . 00:19

      Aşırı komiksiniz ya önce ekmeğini yiyorsunuz sonra çamur atıyorsunuz dünya sizlerin etrafında dönmüyor ..
    • Fatih a :)26 Kasım 2022 . 23:45

      Hersey iyiymiş gibi yazanlar sanırım ya la ka lık dan para kazanıyorlar. Tanju Başkan yakında çözer işi.
    • Göktug26 Kasım 2022 . 23:36

      Bu parasını alamadığını iyileştirmelerin kime yapıldığını iddia eden arkadaşlar varmısınız gidip kooperatife önce sizin hesaplara bakalım ne dersiniz bu konuda en fazla siz nemalanmışsınızdır ama doymak bilmediğiniz için lekeleme girişimindesiniz
    • Göktug26 Kasım 2022 . 23:28

      Canı sıkılan birbirine kızan Tanju Başkan el atsın diyor oturduğunuz yerden atıp tutmak kolay Tanju beyin sanki başka işi yok 3-5 kişi istemedi diye 2 ayda bir yönetim değiştirir
    • Ünal26 Kasım 2022 . 23:17

      Bu parasını alamadığını belirten yada kazanmadığını iddaa edenler burda bide hesap ekstrelerini çıkarsalar nasıl olur acaba
    • Ünal26 Kasım 2022 . 23:15

      Kooperatif 2 ay öncesine kadar kötü idi müdür değişikliği olduktan sonra düzelme başladı şimdide işlerin iyi gitmemesi için birileri harekete geçti anlaşılan
    • Hasan 26 Kasım 2022 . 22:49

      Ūretim varsa neden Boludaki hicbir markette beleditenin markası olan mantar adam marka mantar satılmıyor gazeteciler bile belediyenin mantarcısı olmus dūşūnūn gerisini artık
    • Mantarcı26 Kasım 2022 . 20:02

      Tancu başkan, bolusporu kullanarak rakip takım taraftarıyla falan bi pozlar deplasmanlarda kendini göstermeler la Allah adına aynaya bir bak senden cumhurbaşkanı olurmu. Şu kopararatifin bir hesabına ortaya dök. Kar zararı Bolu bir görsün.
    • Bilir kişi 26 Kasım 2022 . 19:43

      Eyyyy memnun olan üretici senin kompost koymadan
    • Cevap26 Kasım 2022 . 19:10

      Eski üretici az sabır kendi kazdiginiz kuyuya kendiniz düşeceksiniz
    • Eski üretici 26 Kasım 2022 . 18:26

      Burda hersey çok güzel diye yorum yapan kişiler hali hazırda kooperatif te çalışan kişiler ya da buradan nemalanan kişilerdir...
    • Mâgdur26 Kasım 2022 . 18:05

      Böyle olacagı belliydi düzen yok para yok sadace emek hırsızlığı belediye neyi doğru yaptı ki bunu doğru yapsın herkese geçmiş olsun
    • bolulu26 Kasım 2022 . 17:47

      Ya bilmek yazmış işi ehline vermek falan ya kardeşim 95 alan tanamzken mülakatla 60 alanlar atanırken nerdeydiniz? şimdi çıkmış ötüyonuz.
    • Ansızın26 Kasım 2022 . 16:54

      Ah ah o üretimi bırakan arkadaşlar renkli hayatınız var sanıyorsunuz bi bakmışsınız kapkaranlık
    • Mantar Adam26 Kasım 2022 . 16:04

      Kooperatif mi güldürmeyin beni. Bu adamların gazına gelip üç kuruş paranızı sokağa atmayın.
    • Evet işler yolunda gitmiy26 Kasım 2022 . 15:51

      Evet 25 yaşın altındaki çocuklar üretici olup yanında çalıştırdığı anneleri yaşındaki kadınlara terbiyesizlik yapıp yönetime baş kaldırırsa tabi gitmez. İlk önce çoluk çocuğa üreticilik verilmemesi lazım
    • Üreticiyim26 Kasım 2022 . 14:53

      Kooperatif üreticiye elinden gelen desteğin fazlasını yapıyor. Ben kazanmiyorum ben zarar ettim diyen üretici yoktur. Sadece beklentisi yüksek olupta oturduğu yerden o beklentiyi bulamayıp bu tür yollara başvuran üretici arkadaşlarım yapmayın
    • Herşey yolunda26 Kasım 2022 . 14:34

      Kooperatifin her geçen gün iyiye gittiği orda çalışan emekçi ablalarımızdan öğrenebiliriz. Bir çok tanıdığım ekmek yiyor ordan ve her geçen gün herşeyin güzel olduğunu söylüyorlar bilginize
    • Beddua 26 Kasım 2022 . 14:05

      Vay Bahadır var daha nelerin çıkacak bakalım
    • Kifayetsiz26 Kasım 2022 . 14:03

      kifayetsiz ve donanımsız kişilerin yönetiminde ancak bu kadar olur bu işler...
    • Mantaradam26 Kasım 2022 . 12:55

      İşi ehline vermek yerine yandaş ve akrabalara verirseniz olacağı budur. Şoförden, polisten, meclis üyesinden fabrikaya restorana kooperatife müdür olmaz. Kooperatifçiliğe ve Bolu'ya yazık ediyorsunuz.
    • Doğru söz26 Kasım 2022 . 12:44

      Son yıllarda yaşanan pandemi, ekonomik kriz ve itibarsızlaştırma çabalarına rağmen kooperatif çok güzel yönetilme ve ayakya kalmaktadır. Konularla alakalı bilgi almak isteyenler kooperatife gidip istediği kişiyle görüşebilir