BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

Bolu'ya 2 nöbetçi eczane yetmiyor!

Bolu'ya 2 nöbetçi eczane yetmiyor!
    4 Aralık 2022

    Bolu'ya 2 nöbetçi eczane yetmiyor! Hasta çocuğuma ilaç almak ...

    Bolu'ya 2 nöbetçi eczane yetmiyor!

          Bolu'ya 2 nöbetçi eczane yetmiyor!

          Hasta çocuğuma ilaç almak için Bolu'da nöbetçi eczane sorguladım Sümer Eczanesi bana daha yakın olduğu için buraya koştum. Eczanenin dışında neredeyse 50 metrelik kuyruğu görünce arabamı Sağlık Mahallesindeki Kurukahveci Eczanesi'ne gazladım.

           Burada 50 metre kuyruk olmasa da, fotoğraflarda görüldüğü gibi birçok kişi ilaç alabilmek için kuyrukta bekliyordu. İlaçları alabilmek için başka seçeneğim yoktu, mecburen sırada beklemek zorunda kaldım.

            İlaçları alıp evime götürdükten sonra Düzce'de nöbetçi eczane sayısını merak edip internetten baktığımda, 4 eczanenin nöbetçi olduğunu gördüm. Evet Bolu'da nöbetçi eczane sayısı 2, aynı nüfusa sahip Düzce'de 4 eczane birden nöbetçi.

           Bolu eczacıları bu duruma en kısa zamanda bir çare üretirler diye umuyorum.

    • Mağdur5 Aralık 2022 . 22:07

      Geçen ay babama ilacını bulamadık doktora geri gittik doktor stadyumun orda anlaşmalı eczanemiz var ordan almalısınız başka bi yerde bulamazsınız dedi yerini bile bilmiyorum gittim düzceden aldım
    • ahmet5 Aralık 2022 . 20:57

      Rezilliğin daniskası. Hasta hasta saatlerce bekle.
    • Mustafa 5 Aralık 2022 . 20:54

      Bolu artık küçük şehir değil nöbetçi eczaneler artması gerekiyor acil çözüm üretilmesi gerekiyor
    • Vatandaş5 Aralık 2022 . 12:47

      5 nöbetçi olsa ne olacak, ilaçların çoğu piyasada yok ki…
    • vatandaş5 Aralık 2022 . 12:29

      nöbetçi sayısı arttırılsın kesinlikle dün alamadığımız ilaclarımızı bugün yandaki eczanelerden bulduk çok kolayca
    • Sevil5 Aralık 2022 . 12:04

      bu kadar insanlar mağdur edilemez
    • Cemil yılmaz5 Aralık 2022 . 10:04

      Düzce de nğfustan dolayı 4 eczane değil,iki bölgenin merkeze 10 kilometre uzakta olmasından dolayıdır. Merkezde 2 eczane nöbetçi var aslında.
    • AYŞE5 Aralık 2022 . 10:03

      Tabikide iki eczane yetmiyor vatandaşı düşünen yokki nüfus büyüdü ama hala iki eczane nöbetçi sağlık müdürlüğünün buna el atması gerekiyor vatandaş kuyrukta beklemekten yoruldu birde zaten hastanede uzun bir süre kuyrukta bekliyor birde eczanede bekliyor buna bir çözüm bulmalı sağlık müdürlüğü...
    • güzel haber5 Aralık 2022 . 09:44

      çok yerinde ve geç kalınan bir durum nüfusumuz neredeyse üç katı oldu hala iki nöbetçi eczane ile kuyruğa girip ilaç almaya çalışıyoruz .zaten sıra beklerken rahatsızlığımız dahada artıyor stres basıyor.yetkililer görmüyormu önceden iki hastane varken nöbetçi eczane sayısı aynı şimdi ise ilimizde özel hastahaneler,ünversite hastahaneleri var bunlar her gün dolup taşıyor sağlık müdürlüğünün bir an önce bu soruna çare bulmasını rica edyoruz lütfen
    • Nüfus Müdürü 5 Aralık 2022 . 08:58

      Demek ki 60000 kişiye bir nöbetçi eczane düşüyor o zaman bizde de 3 tane olmalı oda yolun karşı tarafında yani sağlık, kültür, beş kavaklar, kalıcı konutlar gibi yerlerde olsun.
    • Vatandaş4 Aralık 2022 . 21:39

      Diğer nöbetçi eczaneye gitseydin beklemezdin.
    • Cemil Yılmaz4 Aralık 2022 . 21:34

      Evet canım kardeşim Düzce de dört eczane nöbetçi ama bunun iki tanesi Merkezde, diğerinin biri merkeze 8 km uzakta olan Konuralp te diğeri de yine 8 km uzaklıktaki Kalıcı Konutlarda...Düzce Merkez nüfusu 254.000, BOLU Merkez nüfusu 180 000...İstersen 10 tane eczane nöbetçi olsun İLAÇ YOK kuyruğun sebebi bu... 10 eczane dolanıp yok cevabı almaya meraklıysan yapacak bir şey yok
    • İsimsiz4 Aralık 2022 . 21:14

      Düzcede merkez de 2 eczane nöbetçi iki tanesi ise merkeze 8 er km uzaklıktaki konuralp ve kalıcı konutlar mevkilerinde. Yanlış yorrum getirmeyelim lütfen.
    • Vatandaş4 Aralık 2022 . 20:15

      Saglık mudūrū bu ihtiyacı nasıl tespit edemez