BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

YETTİ ARTIK BU SU KESİNTİLERİ !

YETTİ ARTIK BU SU KESİNTİLERİ !
    20 Aralık 2022

    YETTİ ARTIK BU SU KESİNTİLERİ ! Kılıçarslan ve Alpağutbey ...

    YETTİ ARTIK BU SU KESİNTİLERİ !

           YETTİ ARTIK BU SU KESİNTİLERİ !       

           Kılıçarslan ve Alpağutbey mahallelerinde yine sular yok, belki başka mahallelerde de yoktur artık bu su kesintilerinden nefret ettik. Su kesintisiyle ilgili belediyeden ne bir duyuru, ne de bir bilgilendirme var. Telefonlara da bakan yok. Her konserde, her TV'ye çıkışında, tüm emlak vergisi borçlarında mesaj atan Tanju Özcan, sıra su kesintisine gelince nedense hep unutuyor, vatandaşa biraz değer verin.

    • XXL22 Aralık 2022 . 08:18

      Yıkılan pazaryeri son durumu ne oldu? Yine millete mi kesildi fatura, neden kamuoyu aydınlatılmadı.
    • Bolulu 22 Aralık 2022 . 00:26

      Bu herkesin arada gördüğü su kesintisi Borazanlar Mahallesi'nde ayda 3-4 kez yaşanıyor.saatlerce gelmiyor.Baskanda medyatik olma derdinde Boluyu 3 yılda bu hale getirdi.Alaadin Başkan zamanında en ufak kesintiyi bile yayınlayan CHP yi destekleyen bolu gazeteleri neden haber yapmıyor.biraz adalet ya hizmet yok ama herşey eksik ayıptır ya inşallah bir dahaki seçimlerde kurtuluruz senden
    • Ledçi21 Aralık 2022 . 21:30

      Bu led aşkının arkasını merak ediyom. Hiç bir şehirde böyle bir israf görmedim.
    • İbrahimi21 Aralık 2022 . 20:32

      Türkiye’nin en ucuz suyu dediler 100 lira gelen su 400 tl geliyor mekanik saate geçtilk güya ucuz kullanacaktık.koca yalan oldu..evet sağlık mah sular kesikti…yollar kaldırımlar bağımsızlıktan bitik zaten mahallede bakan yok..ama Show a geldi mi 10 numaralar..
    • Ali21 Aralık 2022 . 16:20

      Tanjunun işi çokkkk.... Daha sokakların boya badana işlerini bitirecek.
    • memett21 Aralık 2022 . 14:11

      TÜRKİYENİN en pahalı içilmeyen suları içinde Bolu sanki ne varsa istanbul kocaeli gibi önlerde ! çeşmeden akan bu suları içen varmı ki ? içmeyin çünkü içi kireç klor yuksek sertlik içeren bu suyu wc de bulaşık banyo ihtiyaç suyu haricinde kullanan hastanede gözünü açar .ama adı İÇMESUYU.herişte olduğu gibi belediye bu iştede sınıfta kaldı
    • Cevap elektrik yazana21 Aralık 2022 . 10:52

      Elektrik mesaj geliyor birde 10 günde -15 günde zırt pırt gitmiyor. Yaz mahalleni bilsin millet kesilip kesilmediğini burda yazar.konuyu başka yere çekip saptirma
    • göynüklü21 Aralık 2022 . 09:01

      bıktık bıktık bu beceriksizlikten.
    • Cöle21 Aralık 2022 . 08:49

      Olsun, sular kesik olsun. Sümer mahallesine direklere Led lamba takmış ya her yer ıldıışık. Ne yapacan suyu..
    • Susuz Kınık21 Aralık 2022 . 08:24

      Başkan ve yardımcıları kadın günlerinde mükellef sofralarda lak lak yapacaklarına bir zahmet Bolunun sorunlarıyla ilgilensinler. Boluyu yanar döner meyve sepetine benzettiniz.
    • Ya elektrik 21 Aralık 2022 . 03:34

      Bakım çalışması altında sedaş haftaiiçi haftasonu saatlerce elektrik kesintisi yapıyor kış günü mağduriyetimiz had safhada ıonuda haber yapın lütfen
    • Bolulu1414 21 Aralık 2022 . 02:47

      Yetkililere sesleniyoruz Trafik ışıkları kaldırıldı fakat yaya ve araç trafiğinin yoğun olduğu yerlerde (yaya geçitleri dönerli kavşakların biraz ilerisine ya da gerisine alınmalı ) nedeni yayaların yoğun olarak geçtiği zamanlarda hem trafik tıkanıyor hem de yayaların aralıklı geçişi sırasında araçların bir gaza basıp birden ani durmaları gibi kararsızlıklar oluyor Bunun da kazalara yol açabileceğinin bilinmesi gerekiyor Yaya geçitlerinin yerlerinin yeniden belirlenmesi bir zorunluluktur
    • Realist21 Aralık 2022 . 00:46

      Beceriksizlik böyle bir şey olsa gerek!
    • Ferit korkmaz21 Aralık 2022 . 00:02

      Bozaranlar mahleselinde bulunun MÜZEYYEN denen adi içkili restoranttan bıktık usandık artık binanın altına meyhane yaptılar iki bira içen kendini aslan sanıyor bolu belediyesi zabıtasında ramazan adlı zabıta evrakta sahtecilik yaparak buraya hertürlü yardım yaparak rüşvet almıştır. Bu sarhoşların yeri derhal kapatılmalı hergün kavga hergün gürültü yapan şerefsizler gece 03.00 kadar sandalye sesinden insanlar gürültüden rahatsız bolu belediyesinden davacı ve şikayetçiyiz heryere içki ruhsatı veren tanju özcan anladık içkiyi seviyorsun ama bolu halkı içkili mrksnlardan bina altına ailelerin olduğu yere ruhsat veremessin derhal bu MÜZEYYEN denen aşalık mekanı kapatın yoksa hakkınızda yasal yollara dava açılacaktır heryer içkili mekan oldu derhat bunuanlıştan dönüşsün gitsin şerefsşzler dağa çıksın köpek gibi içsin nara atsın
    • Ahmet20 Aralık 2022 . 23:12

      Bahçelievler ve İhsaniyede de yok. Aniden ve habersiz kestiler bilgi de alamıyoruz. Tanju bey il dışında sanırım
    • Bolulu 20 Aralık 2022 . 23:10

      Tanju senden çok şey bekliyorduk fos çıktın beee. Aladdin Alahın her günü halkın içindeydi sorunları dinleyip gözleri ile görüyordu, seni görmek için televizyona veya gazetelere bakmak gerekiyor
    • Bolulu20 Aralık 2022 . 22:25

      Sağlıkta da kesik az geliyo yani belediyecilik böyle olur mu ya
    • haklı20 Aralık 2022 . 22:18

      yav ne sızlanıp duruyorsunuz, ayıp be. hem türkiyenin en ucuzzzz suyunu kullanın, hem de eleştiri yapın. tanju başkanım ve ordinaryus yardımcıları bizim için ne yapsınlar daha. onlara da yazık parçaladılar kendilerini çalıp, çırpacaz, kayıracaz diye.....
    • Neco20 Aralık 2022 . 20:54

      Bizde de yok borazanlar mahallesi atakan sokak
    • Fen İşleri20 Aralık 2022 . 20:53

      Fen işleri müdürü atamayan eş dost çocuklarını fen işlerine işe alan başkan yardımcılarının milletvekilliği rüyası gördüğü belediyeden ancak bu kadar olur. Belediyecilik yapan bir tane başkan yardımcısı yok.
    • Bayandan 20 Aralık 2022 . 20:48

      Evet ya bu saat oldu hala su yok beskavaklar mah.ariyorum belediye surekli meşgul bilgi veren yok,aksam saati ne çalışması ya ota boka msj atanlar ne oluyor ya bi kendinize gelin.
    • Cemil20 Aralık 2022 . 20:13

      Değer vermek kim onlar kim..siz chp.zihniyetinin hiç vatandaşa değer verdiğini duydunuzmu..onlar kendilerini hep üst sınıf olarak görür..ama az sayıdaki aptallar yüzünden bu ülke başına beladırlar
    • Misafir 20 Aralık 2022 . 20:11

      Böyle rezalet olmaz su akıtamayan belediye asla
    • Bolulu20 Aralık 2022 . 20:11

      Telefon a bakmaya soylenecekleri duymaya yüzünüz yok mu? Sizde zaten yüz yok ki
    • Geredeli20 Aralık 2022 . 19:59

      Her hafta su kesintisi mi olur ya bütün Bolu olarak bıktık artık insanların temel ihtiyaçlarını karşılaması için kullandığımız suyu haftada kaç gün aldığımızı hesaplamamız zorunda bırakan belediye kendinden utanır mı acaba böyle su kesilmeye devam ederse ileriki seçimlerde zor Tanju Özcan...
    • Esnaf20 Aralık 2022 . 19:54

      Çoğu. Mah. Su kesintisi var .Önceden haber verilirdi. Belediye uyuyormu bilmem. Başka şeylere hemen çözum bulunuyor
    • Turşucu ve mantarcı20 Aralık 2022 . 19:49

      Tabii tabii belediyenin Aslı görevliler arasında turşu ve mantar işleri de var Su yol şehir düzeni temizliği en son gelen işler
    • Tanju nün sayesinde ki re20 Aralık 2022 . 19:43

      Borazanlar yok tanju Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın .engelliyim lavaboda kaldım.rezilligim diz boyuydu. Bu kadar rezil muhtaç bir duruma dusmemistim.oturdum ağladım sadece.o anda elimden sadece bu geldi. Sular olsaydı bir şekilde işimi hallediyordum.oturdum hüngür hüngür ağladım. Ya rabbi buna sebebiyet verenler benden beter duruma düşer inşallah. Maşallah reklama gelince ota b... Gelince mesaj var. Belki benim durumumu garipseyen abartmissin diyen olabilir. inanın ki şu yaşıma kadar hiç bu kadar çaresiz kalmamıştım. Madem beceremiyon bu işi yapmayin kardeşim yapan biri çıkar partisi önemli değil.
    • Meclis üyeleri saksı mı?20 Aralık 2022 . 19:38

      Başkan hala TBMM üyesi sanıyor kendini. Belediyecilik yapacağına siyaset yapıyor hala. İş yapması gereken yardımcıları da vekil olma derdine düşünce sonuç bu.
    • Vatandas20 Aralık 2022 . 19:30

      Karamanlı da da yok..bolu nun bir su isini halledemeyenler ülke yönetmeye adayım diyor...