BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

Belediyede çalışanlar işten çıkarılıyor, torpilliler devam!

Belediyede çalışanlar işten çıkarılıyor, torpilliler devam!
    22 Aralık 2022

    Belediyede çalışanlar işten çıkarılıyor, torpilliler devam! Belediye Park Bahçeler’de çalışanları ...

          Belediyede çalışanlar işten çıkarılıyor, torpilliler devam!

          Belediye Park Bahçeler’de çalışanları çıkartıyor, çağrı merkezine süreli olarak alınan 40 torpilli kişi ise hiç ihtiyaç olmadığı halde kadroya alınıyor, ya da sözleşmeleri yenileniyor. Park Bahçeler'de ve temizlik işlerinde çalışanlar, onlar aldığı maaşı kuruşuna kadar hak eden, torpilsiz, hakkıyla çalışanlar. Ama onlar kışın tam paraya ihtiyaçları olduğu zaman işten çıkarılıyor.

            Torpilleri Rasim başkan, ya da Beykozlar’dan olanlar, danışmada hitap şekli bile doğru dürüst olamayan her gün değişik değişik kişiler oturuyor burada. Çalışma yerleri danışma ama, bunlar ne biliyorda bunlara ne danışılır diyen yok. Ayıp ya kul hakkı yiyorsunuz. Hakkıyla çalışanlar kapı dışarı. Torpili olanların yan gelip yatma yeri oldu Bolu Belediyesi. Başkan bu konuya bak. Altıncı katı değiştir. Aklı başında dürüst biri gelsin. Hem seni, hem Bolu’yu kurtarsın. Bizden söylemesi.

    • torpilbabaları31 Ocak 2023 . 22:00

      işe alımlarda borusu öten iki kişi varmış rasim ve ali. İkisi arasında en çok adamı kim işe sokacak yarışı var kime sorsak ikisinden birinin torpillisi hadi rasim yardımcı vekilliğe oynuyor diğeri ne iş?? Yeğenide şöfer yapmış kendine değme keyfine belediye kapısında fink fink. işsizim iş dilenmeye gelmedim hiç o kapıya tenezzülde etmem ama başkan yazık sana olan oluyor herkes kültür mh dışında oturanların işe alınmadığından bahsediyor hayırdır kültür muhtarımı senin baştakilerden biri nedir söyleyinde bizde bilelim sana oy kaybettirirse böyle liyakatsız insanlar kaybettirir söyleyelim de başını taşlara vurma Tanju başkanım
    • Aladağ 26 Aralık 2022 . 19:09

      Böyle gelmiş böyle gider, bizdeki siyasetin olayı bu zaten. Vatandaş da bu yüzden siyasi partilerin peşinde koşuyor. Ha ak parti ha kara parti farketmiyor. Herkes menfaat, çıkar, iltimas peşinde. Kimi bunu merkezi hükümet ile yapıyor kimi de yerel yönetimlerle. Bolu belediyesinde binden fazla insan çalışıyor, bir o kadar da kamuda. Bu insanlar hangi kıstaslarla bu işlere girdi, sınav vs şartını taşıdılar mı. Yoksa birinin akrabası, diğerinin partilisi, öbürünün köylüsü şeklinde mi işe girdiler.
    • Paşaköylü26 Aralık 2022 . 18:42

      Gocca Bolu’lu korkudan ne hallere giriyorsunuz. Memlekete beş kuruşluk faydanız yok korkudan klavye delikanlılığı yapıyorsunuz.
    • Bolulu26 Aralık 2022 . 14:30

      Yeni hükümet; radikal kararlar alıp devleti ve Belediyecilik sistemini küçültmediği ve katma değeri olmayan yeni vatandaşlarını ülke dışına göndermediği sürece hızla batıyor ülkemiz. siyasi çiftlikler acilen küçültülüp siyasetin dışına çıkarılmalı. Kamu hizmetleri birleştirilmeli. Valilikte olan aynı hizmeti veren, verebilecek olan birimler, Belediye kurumları ile ya birleşmeli yada dağıtılmalı. Verimlilik düşükse ortak kaynaklar birleştirilmeli. Hizmet birimleri Siyasi figürler ve yandaşları ile yönetilemez.
    • Bolulu26 Aralık 2022 . 09:35

      Belediye hizmetleri iyi kontratlar ve sözleşmeler ile özelleştirilsin, Belediye kapatılsın. :))daha ekonomik ve adil yönetilir. Bolu halkıda hizmetlerden daha ekonomik faydalanır. Sonuçta belediye hizmet kurumu değil mi? Burası yıllardır çiftlik olmuş. Aynı saltanat devam ediyor.
    • bolulu 25 Aralık 2022 . 00:43

      başkan bile torpil dediyse kimse uğraşmayın Belediye için zaten olmaz yazık günah torpili olmayana keşke başkan bu kuralı bozsa yazılanları okusa isen giren torpillileri hep çıkarsa
    • Alpagutbey24 Aralık 2022 . 22:49

      Vallahi hakkımi helal etmeyeceğim tek adam var Bolu'da o da Ali sariyildiz chp yönetim kurulu başkanı insAllah Allah büyük!! senin halini de görmeyi nasip etsin Allah
    • Boluluya24 Aralık 2022 . 16:50

      Başkan kendi ağzıyla söylemedimi Belediyede torpille işe girilir diye. Birim müdürü şirket müdürleri hukuk servisi Başkan beyin yakınlarından oluşmuyormu Bi de Başkan yardımcısı yapacakmış. Ne güzel.
    • bolulu24 Aralık 2022 . 08:31

      acaba torpillilerin adı açıklanınca referansları ile birlikte işlerine son verilecek mi çok merak ediyorum sanmıyorum ama umut ederim başkan el koyar torpilliler hepsi park bahçeler temizliğe gider çalışmayı görür bedavadan çalışma sekreterlik muhasebecilik olmaz torpilli kisiler
    • Köroğlu Torunu24 Aralık 2022 . 01:03

      Tanju nün Bolu belediye si gibi bir derdi yok. Adam bı şekilde kendini ülke gündemine getiriyor. Bolu tanju nün umurunda değil Allah aşkına şu arsayı da bı konuş herşeyi konuşuyorsun arsaya gelince ne oluyor bide onu anlat . Bak ben sana yakın oturuyorum. Evinin eski halini ve şimdiki halini görüyorum. Arada dağlar kadar fark var. İşin ilginç tarafı hemen seçim sonrası tadilat başladı. Arsa alınıp bahçe yapıldı. Herşeye maydanoz olan Tanju bu konuda konuş. Birde ulusal medyaya çıkmış belediyeler torpille adam alir diyor.
    • KIBRISCIKLI.........!!!!!23 Aralık 2022 . 23:27

      Öpen namerttir,KENDİ PAYINA....beykozlar yatsın kalksın tancuya dua etsin.....tam aile şlirketi olmuş bldye....TANJU YA DA KALMAYACAK BLD YE ne kaldıki onlara da kalmayacak orası......???!!!!!
    • Goca bolulu23 Aralık 2022 . 22:44

      Paşaköylü genç ,Beykoz’lar bolulu bile değil Erzurumlu ama sen gerçek paşaköylüysen demekki öpmeyi ve öpülmeyi seviyorsun . Onlara kim yalakalık yapıyorsa adam değildir . Onların işe aldırdıklarına bakın , sonra anlarsınız neyin peşinde olduklarını
    • Aladağ 23 Aralık 2022 . 20:57

      Orman parkında inşaat bir yıldır bitmedi, hayır yapılan bir şey de yok. Hazır park, adam gitti gençlerin takıldığı beton alana havuz yaptı, gençlerin futbol oynadığı alana da bir yapı koydu. Ama hala bitmedi, düğün salonu tarafında ayrı çalışma. Millet bir yılda sıfırdan park yapıyor, bizim belediye daha..
    • Ahmet23 Aralık 2022 . 14:09

      Paşaköyluye.. Bende pasakoyluyum kimse kimsenin elini eteğini öpmez. Zaten onlarda chp liden başkasının işini yapmaz.
    • Bolulu23 Aralık 2022 . 11:24

      Belediye emlak ile 3-5 imar tadilatı çıkarın stok arazileri, sonra satıp paraya çevirin ödeyin maaşları. Bir kaldırım değişikliği projesi yapın toplayın paraları vatandaştan. Eski öğretmeniniz öğretmedi mi?
    • Torpido Kamil23 Aralık 2022 . 10:44

      Şu torpillilerin isimleri açıklanınca görcem ben yiğitleri. Bakam İzzet Baysalda dolaşabileceklermi.
    • Hasan23 Aralık 2022 . 10:02

      Müptezeller sözleşmeli oldu 1 ay sonra kadro gelcek zaten güvenlik soruşturması bilerek yapılmıyor çok enteresan işler dönüyor bir sürü kişi sözleşmeye geçti.
    • bolulu23 Aralık 2022 . 08:37

      defile yapar gibi belediye ici iş yok eleman çokluğundan merdiven bosluklarinda kapı önlerinde sigara icsinler garibanlarda işten çıksın günah belediyenin icinden de cikarinda adil davranılıyor diyelim ama ne yazık ki babası annesi belediyede oğlu kızı hemen sozlesmeli belediyedeo5
    • Meclis üyeleri saksı mı?23 Aralık 2022 . 08:25

      İşi sadece başkan istedi diye el kaldırıp indiren özellikle CHP'li meclis üyeleri bu yazıyı iyi okuyun. Okuyun ki belediye hakkında biraz bilginiz olsun.
    • Metin Çelik23 Aralık 2022 . 02:13

      Malesef siz bir Avukatı Belediye Başkanı yaparsanız o öncelikle Meslektaşlarına iş çıkarır işte tıpkı burada olduğu gibi. Şimdi işten çıkarılın Belediye çalışanı nereye gidecek Tabii ki bir avukatlık bürosuna . sonra aylarca daha sonra da yıllarca davalar duruşmalar derken. Bir bakmışsınız Zarara uğratılan kurum Bolu Belideyesi Tüzel kişiliği Kazanan insanlar Avukatlar , Kaybeden insanlar ise Belediyeden çıkarılan garibanlar. EYYY Seçmen Sen hala Avukat ve benzeri görevlerde olan insanları kendine Yönetici Seçersen Sana bunlar az bile Ne diyelim. Allah Garibanlara güç kuvvet versin diyeceğim ama Adeletsizliği de görüyorum
    • GaribanBolulu23 Aralık 2022 . 00:49

      Şovmen başkanımız Bolu'nun dertleriyle dertlenmek yerine Türkiye'de medyaya çıkmanın peşinde. Sigara dedi tam olmadı üzerine gavat deyişiyle gündem oldu. Bu Belediye Başkanı'nın işi bu. Bolu derdi değil kendi ismi yükselsin yeter. Hastane caddesine tam asfalt atılacak sanıyordum park bölgelerine atmışlar. Necdet Gören Caddesinde de sadece çalışma yaptıkları bölgeye yaptılar asfalt. Yolda giderken bir panayırdaymışsınız gibi aşağı yukarı hareket ediyorsunuz o caddede bir kısmına dökülen asfaltta. Sınıfta kaldın Tanju Özcan. Nolur artık pes et. Haaaa neymiş Rasim Milletvekili adayı olacakmış. Bolu'yu pavyon ışıklarıyla donatıp instagramda paylaşarak vekil olunuyorsa ne güzel. Bolu Halkına güveniyorum Bolu'da CHP'yi sandığa gömecek Tanju Özcan'ın cezasını CHP'ye kesecektir Bolu Halkı inşallah.
    • Metin Çelik22 Aralık 2022 . 23:30

      Bolu Belediyesi Başkan ve Meclis Üyeleri ile özellikle son iki dönem Resmen Faicia yaşamakta olduğuna vurgu yapmak isterim. EYYY Seçmen bu insanlara oy veriyorsunuz bunlar sizin eseriniz. Ağlamayın Sızlanmayın adam gibi adamlara oy vermeyip ısrarla kendinize hükümdar seçerseniz işte bunlar olur. Seçilmişte olsan Kamu görevi yaptığını en iyi bilen sensin Meclis üyeleri de aynı durumda Yasaların üzerinde Yetkiniz yok. idarede her davranış hukuk kuralları ile sınırlandırılmıştır. Her kim bu kuralların üzerine çıktığında Bugünün konjektüründe Korkusuzca at oynatıyorlar ise de Yarınların Mahkeme Salonlarında Kendilerini Sanık Sandalyelerinde görmek çok uzak görülmüyor galiba. Sen hangi partiden olursan ol Yüreğinde insan sevgisi , Allah Korkusu Yoksa Harama el uzatıyorsan kul hakkına giriyorsan işte esas eleştiriler bu odaklanmada toplanmakta Yazık bunlara ve inananlarına
    • Paşaköylü22 Aralık 2022 . 22:49

      Beykozlar’a buradan rumuzlarla yazıyorsunuz gördüğünüzde ellerini eteklerini öpüyorsunuz.
    • Bolulu22 Aralık 2022 . 21:31

      Bunda kul hakkı adalet sözünde durmak olmaz ki onlar başkan işi bu sowmen