BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

Öğrenci toplu taşıma Pes!!! doğrusu! 

Öğrenci toplu taşıma Pes!!! doğrusu! 
    13 Ocak 2023

    Öğrenci toplu taşıma Pes!!! doğrusu! Bilindiği gibi Bolu da ...

    Öğrenci toplu taşıma Pes!!! doğrusu! 

          Öğrenci toplu taşıma Pes!!! doğrusu!  

          Bilindiği gibi Bolu da toplu taşıma ücretleri fahiş şekilde arttı. Tam 9 TL Öğrenci 7 TL. Bu nasıl bir adalet. Öğrenci ücretleri sadece 2 TL farklı. Ayrıca yıllık öğrenci kart yenileme ücreti 25 TL. Zaten farkın bu kadar az olduğu durumda 25 TL ne için alınıyor. Pes Pes Pes!!! doğrusu. Yazık yani belediye bu ücretlere mi kaldı? Başkana çağrımızdır lütfen bu ücretleri iade ediniz.

    • Saffet17 Ocak 2023 . 15:47

      Sonuna kadar haklısınız bu burjuvayi düzeni TİP iktidarında herkese eşit ücret eşit hizmet politikamızla düzelticez.
    • Bolulu17 Ocak 2023 . 09:14

      Türkiyede bir ile üniversite kurmak aslında iyi bir nesil yetiştirmek için değildir. Amaç o bölgeye rantlar yaratmaktır. 176 üniversite çok fazla. Bir sürü boş fakülte var, uzmanlaşma yok. Eskiden üniversitelerin bir ağırlığı, uzmanlığı vardı. Şimdi üniversiteye lise gibi oldu. Anne babalar EYT ye verdiğiniz önemi Meslek okullarına verseniz de, ülke ara eleman yetiştirse. Almanya yetişmiş ara eleman istiyor. bomboş mesleksiz lisans diploması dolu memleketimiz. Hiçbiri başvuramıyor. Bana kızıyor yetişmiş elemanları Yurt dışına mı gönderelim diye. Ya gitsinler üretim öğrensinler, sonra Ülke olarak onlara biz iş imkanı sağlayalım bu gençlik daha bilgili uygulama almış olarak memlekete dönsünler. Devletin ilk görevlerinden biri iş aş yaratacak sistemlerin kurulmasına destek olmaktır. 3-5 yandaşa kaynak ürettirmek değil. Sizde daha basit konular ile konuşun durun. O öğrencilerin çoğu zaten işsiz olarak hayatlarına devam edecek.
    • Kübra 16 Ocak 2023 . 18:55

      Bolu'da her yıl ulaşıma zam geliyor üstelik öyle ufak bir zam da değil. Çoğu şehirde tam bile 7 değilken biz öğrenci olarak 7 mi vereceğiz? Üstelik minibüs görünümlü otobüslerin hali berbat herkes üst üste gidiyor utanmadan bir de her yıl fahiş zamlar
    • Vatandas14 Ocak 2023 . 21:37

      Tanju basgan çok sözler verdiydi. Hepsini unutup Belediye yi ticaret kafası ile yönetiyor. Ulaşım Belediye lerin aslı görevi. Öğrencilere kesinlikle destek olunmalı Belediye giderleri karşılamali..sosyal belediyecilik
    • Muhtar14 Ocak 2023 . 19:58

      Seçimden önce Chp genel merkezi tüm belediyelerinde öğrenci ulaşımları ücretsiz olacak demişti. noldu o iş
    • Ahmet14 Ocak 2023 . 14:47

      Öğrenci 5, Tam 10 yapsın sorun çözülsün. Otobüscüler ne isterse o mu verilecek? 19 kişilik otobüse 50 kişi dolduruyorlar.
    • Vatandas14 Ocak 2023 . 12:43

      Otobüs şoförleri %60 zam istemiş,belediye % 40 zam vermiş.Otobüs şoförleri bu zamlardan memnun değil,ekonomik şartlar düzelmedikçe bu zamlar devam edecek gibi görünüyor.Belediyeyi suçlamak ancak trollerin işidir.
    • Aladağ 14 Ocak 2023 . 10:45

      Üniversiteli arkadaşlar bir dahaki belediye seçiminde oy verirken on kere düşünün.
    • Bolulu14 Ocak 2023 . 10:10

      Abin Ekremi örnek al öğrenci fiyatlarında başgannnnnnnnnnnnnn