BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

Belediye'den HATIRLI kişilere 18. madde kıyağı !

Belediye'den HATIRLI kişilere 18. madde kıyağı !
    15 Ocak 2023

    Belediye'den HATIRLI kişilere 18. madde kıyağı ! Bolu Belediyesi'nin ...

    Belediye'den HATIRLI kişilere 18. madde kıyağı !Belediye'den HATIRLI kişilere 18. madde kıyağı !

          Belediye'den HATIRLI kişilere 18. madde kıyağı !

          Bolu Belediyesi'nin Çıkınlar, Alpağut, Karaköy, Salıbeyler, Sandallar, Kasaplar ve Sarıcalar Mahalleleri'nde yapılan 18. Madde uygulamalarının sonuçlarını 31 Aralıkta panoya çıkarttığından beri, Bolu Belediyesi adeta itiraz dilekçesi yağmuruna tutuldu.

           18. Madde uygulaması yaptığı yerlerde bir çok haksızlığa imza atan Bolu Belediyesi'ni geçen hafta; "Belediye kendi arazisini peşkeş mi çekiyor?" başlığıyla haber yaparak; Bolu Belediyesi İmar Müdürlüğü'nün Karaköy Mahallesi 3194 Sayılı İmar Kanunun 18. Madde Uygulaması deyim yerinde ise tam bir SKANDAL! 18. Madde uygulaması 10 sene önce yapılmış, bitmiş ve onaylanmış olan bölgede yeniden ÖZEL 18 uygulaması yaparak, tam bir PEŞKEŞE imza atıyor" demiştik.

            Bu haberimizden sonra gazetemize ihbar niteliğinde daha bir çok 18. madde uygulamalarında yapılan haksızlıklarla ilgili şikayetler ulaştı.

           "Böyle bir tecavüz ancak Bolu’da olur !" başlığıyla 10 Ağustos 2022 tarihinde yaptığımız haberde Kılıçarslan Mahallesi'nde yüzme havuzlu bir malikanesi bulunan hatırlı bir kişinin kapı girişi merdivenleri kendi bahçesinin içinde olması gerekirken, fotoğrafta görüldüğü gibi birkaç basamaklı yükselti kaldırımı kesmiş durumda" diye haber yapmıştık.

          Hatırlı kişi her yerde HATIRLI !

           Aynı hatırlı kişinin Alpağut Mahallesi Azaplar Mevkii'ndeki arsasına bu kez 18. madde kıyağı ile karşılaştık. Belediye 18. madde uyguladığı yerlerde herkesten % 43 alırken, bu hatırlı kişiden % 15 almış olduğu panoda görülebiliyor.

           Alpağut Mahallesi 170 parselde bulunan 1049 M2 olan hatırlı kişinin yerinden, neden % 15 alınarak, 889 M2 tam hisse bırakılmasının bir açıklaması varsa, bu konuda da en kısa zamanda belediyeden bir açıklama bekliyoruz.

           Başka bir hatırlı kişinin arsası ise bütün haliyle korunmuş !        

           Ayrıca yine Alpağut Mahallesi Azaplar Mevkii'nde yine bir hatırlı kişinin sahibi olduğu herkesce bilinen malikane arazisinin ise yeşil çizgi içine alınarak hiç dokunulmamış ve bütün haliyle korunmuş olduğu gözlenirken, bu arazinin parsel numarasının neden gizlendiği ise merak ediliyor. Bu büyük parsele niçin dokunulmadığı ve burasının parsel numarasının neden yazılmadığı hakkında da Belediyeden açıklama bekliyoruz. 

          10 Ağustos 2022 tarihli haberimiz;        

           Böyle bir tecavüz ancak Bolu’da olur !

            Bolu Belediyesi, geçtiğimiz yıl Kalıcı Konutlardaki hiçbir problemi olmayan, eskimemiş, ufalanmamış sapasağlam kaldırım taşlarını sökerek güzel bir müsriflik örneği sergilemişti.

            Yenilenmeyen bir tek kaldırım, fotoğrafta görüldüğü gibi sahibi hatırlı bir kişi olduğu belli olan malikanenin önünde kaldı.

             Hatırlı kişinin malikanesinin kapı girişi merdivenleri kendi bahçesinin içinde olması gerekirken, fotoğrafta görüldüğü gibi basamaklı yükselti kaldırımı kesmiş durumda.

             Kural tanımayan hatırlı kişilere karşı hiçbir şey yapamayan, koskoca Bolu Belediyesi’nin bu tür tecavüzlere göz yumması acizliğinin göstergesidir.

             Yunus Emre Bulvarı’na çıkan isimsiz caddeden Yunus Emre Bulvarı’na çıkışta Umutkent Muhtarlığı’nın karşısında bulunan bu malikane yapıldı yapılalı (en az 10 yıldır) giriş kapısındaki kaldırıma yapılan tecavüz sahnesi aynen durmaktadır.

    • Gereksiz19 Ocak 2023 . 00:44

      Herkes birileriyle hissedar, malum kişi hariç
    • Vedat 17 Ocak 2023 . 08:11

      Dancu bırak hamdinin bahçesinden pay almayı bahçesine izinsiz giremez hamdi dancuyu aşiretiylen birlikte sarın alır bklu tavuk ve karın toklüğüna çalışan altıbin kişi sağolsun
    • Ersan Türk 17 Ocak 2023 . 01:05

      Belediye Kendi Kafasına göre iş yapmamalı.
    • Tuncer 16 Ocak 2023 . 22:01

      Beypiliç sahibi Hamdi Tanrukulunun bu habere sanıyorum birkaç cūmle açıklaması olacaktır.Olay ortda haber ortada.Buyrun beyler Bolu'yu aydınlatmak için er meydanına ortaya.
    • Çetin Karakan16 Ocak 2023 . 17:02

      Yıllardır yazılan çizilen ahlaksızlıkları, yolsuzlukları görüyorsunuz. Gelin ilk seçimlerde en aykırı adayları seçelim. Tunceli'den sonra ikinci örnek Bolu olsun. Ne dersiniz ?
    • Halk16 Ocak 2023 . 16:34

      Kimse halkı duymuyor iyi güzel hoş belediye kendi kafasına iş yapıyor bravo
    • Serdar Büyük16 Ocak 2023 . 15:35

      arsa satılmışsa ne olmuş sank?????? yirmi şirketin yönetim krulu üyeleri yedi bitirdi belediyeyi heryerde akraba hanım yeğen ayıptır işsizlikten kırılıyor millet özellikle biri ikisi var kş bütün mahalleyi belediyeye sokmuş akraba olmadan işlenmiyo demekki açkıktan ölebiliriz
    • Bolulu16 Ocak 2023 . 15:13

      Yıllardır düzen aynı AY, Tanju fark etmez. Bu iş hep aynı döner. Sanırım Siyasi figürlerde bu sistemleri yönetmek için geliyor, getirtiliyor. Bolu Belediye emlak kişilere özel çalışır. Tanju'yu suçlamayın, Bu işler hep böyleydi böylede gider. Sadece üzüldüğüm Tanju ya fazla anlam yüklemişiz. Ne yazık ki Köroğlu Tanju değilmiş. :) Bakın geçmişe çok övdüğünüz MV leri bile aynı sistem için çalışmışlar. Çeşmenin başındakiler suyu içer. Bu hep böyleydi hep böyle gider. Ama tarihe bakın kimseye yar olmuyor. Allah ın Terazisi bir yerden verir başka bir yerden alır. Yar olan bir belediye başkanı bir bakan, bir başbakan var mı? Allah'ın kılıcı keskindir, bir gün gelir bu dünyada adalet yerini bulur. Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.:) Beddualarınız, bu makamlara bol olsun.
    • Ali16 Ocak 2023 . 12:56

      Milletin gözünü göreve başlarken... Kur'an a yemin ederek başlayan bir kişi bunları yapıyor olması.... Allah bu haramzaderi bu Dünyada öbür dünyada gün yüzü göstermesin.. kendisinden çoluk çocugundan çıkarsın.
    • İŞÇİ16 Ocak 2023 . 10:23

      yazık .....usülsüz alıpta üzerine yaptığınız tüm binalar yerle bir olur inşallah siz başka türlü akıllanmazsınız
    • Ersan Türk16 Ocak 2023 . 10:20

      Bolu Belediyesinin böyle bir yanlış yaptığına inanamıyorum. Beypiliç sahibi Hamdi Tanrıkulu'na ne demeli? İhtiyacın mı var be adam. Yıllardır Bolu'da kazanırsın ama arka planda Beypazarından geldik banane Bolu'dan dersin. Boluspor'a bir kez isim hakkı parası verdin. O'nu da vergiden düştün ve verdiğinin kat kat fazlasıya karşılığını aldın. Bu sene Boluspor'a hiç bir yardımınız olmadı. Yazık.
    • Bayandan16 Ocak 2023 . 09:51

      Demekki başkanlar değişse bile anlayış deyismiyor eskisini yerden yere vurdunuz bir partisi değişti oda ne yaptı ihraç etti ama olan Bolu ya oldu demekki belediye seçimlerinde partiye degil kişiye oy vermek lazımmış geçmiş olsun,başkan kuran-i kerimi öperken kul hakkinida bi bilseydi iyi olurdu.umarim bundan sonra oy verenler once Boluyu düşünür kisiyi degil.
    • Belediyeci15 Ocak 2023 . 23:09

      Belediye ilişkili arsa tarla toplayanları alt alta sıralayın inanın 10 kişiden başka isim göremezsiniz hep aynı kişiler hep aynı kişiler biri ayarlıyor diğeri topluyor
    • İlahi adalet15 Ocak 2023 . 22:53

      Milletin bağını bahçesini tarlasını 18.madde ile mahvedenler iş rantçılara gelince bizede pay dūşer diye görmezden gelmişler.Allah sizi bildigi gibi yapsın emi.Milletin arsalarını alıp rantçılara peşkeş çekmek.Allah bunun hesabını elbet soracak.Burnunuzdan fitil fitil gelir inşallah .
    • Köroğlu15 Ocak 2023 . 22:38

      En başta imardan sorumlu başkan yardımcısı dahil ciddi bir revizyon gerekli. Bir de Bolu Belediyesine emlak vergisi borçları gözden geçirilmeli.
    • Kazan kazandır15 Ocak 2023 . 22:38

      .Boluspora yardım eder gibi yapanların arsaları 18.maddeden adeta muaf olmuş anladınızmı şimdi Boluspora başkan yönetici ve sponsor olmak nasıl kazandırıyormuş
    • Hüseyin 15 Ocak 2023 . 22:12

      Beypiliç Hamdi Tanrıkulu değilmi bu hatırlı kişi
    • Mehmet15 Ocak 2023 . 21:53

      Yalan yanlış söylentilerle (haber demeye dilim ve beynim elvermiyor) milletin aklını çelmeye çalışıyor gibisiniz. Gördüğüm kadarıyla o taşınmaz daha önce yola terk işlemi yapmış bir imar parseli. Dolayısı ile yola terki yapılmış, yapılaşmaya uygun bir parsel 18 uygulamasına alınmayabilir. Fakat bu parsel ayrım yapılmaksızın uygulamaya alınarak önce terk ettiği oran ile uygulamadaki oran arasındaki fark kadar ilave kesinti yapılmış. Gayet de güzel olmuş. Yani anlıyoruz ki 18 uygulamalarında o hatrı sayılır denilen kişiler ile diğer vatandaşlar arasında hiç bir fark yokmuş:) Bunun gibi söylentilere inanmayın. Var sa aklınıza takılan bir şey gidin imar müdürüne size açıkça anlatsın veya ilgili memura yönlendirsin. Asıl doğru bilgiyi oradan alın. Böyle safsatalara da inanmayın
    • zahmanlali 15 Ocak 2023 . 21:13

      alayı alayııııı....
    • Taner15 Ocak 2023 . 19:23

      Önce toplumun tanıdıgı bu kişiler sonra Tanju bey açıklama yapnalılar.Bu dūpedūz haksızlıgın net fotografı.Hadi būyūk görūnen gönūlleri cūce aciler açıklayın bu ayrımlıcalıgın nedenini.
    • Gercek15 Ocak 2023 . 15:54

      Biz ruhu ve karakteri satılığa cikmiş insanları seçtiğimiz muddetce bu tablo değismez. satın alan mutlaka olur