BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

Kaldırımın bittiği yerde, Belediye'nin acizliği başlıyor!

Kaldırımın bittiği yerde, Belediye'nin acizliği başlıyor!
    18 Ocak 2023

    Kaldırımın bittiği yerde, Belediye'nin acizliği başlıyor! Yarına gülümseyecektik, herşey ...

    Kaldırımın bittiği yerde, Belediye'nin acizliği başlıyor!

          Kaldırımın bittiği yerde, Belediye'nin acizliği başlıyor!

          Yarına gülümseyecektik, herşey güzel olacak derken kaldırım bitti. Milletin arazilerini 18 diye diye eriten belediye site bahçesi çok müsait olmasına rağmen, girişi çıkışı engellememesine rağmen, kaldırımı devam ettirebilecek gücü ya bulamıyor, ya da kıyak yapıyor ve dokunmuyor.. İncecik yerin yanına bir de araçlar çekiliyor o zaman vatandaşlar direkt yolda. Kaç tane okulun ve yurdun güzergahı bir yerde vatandaşı yoldan gitmeye mecbur bırakan zihniyeti kınıyorum..

    • Bruh 20 Ocak 2023 . 12:44

      Başka haber yok muydu hocam ilk önce asfaltta ki delikleri doldursunlar bir gün omuriligimi asfallta birakicam ama ne zaman
    • Bolulu20 Ocak 2023 . 10:50

      Ahmet; istimlak etmeden 15 mt bir yol mucur döşenip 35 yıldır beleş yol olarak kaldırım döşenebilir mi? altına Kanalizasyon, Telefon, Su döşenebilir mi? Burası Bolu her şey olur.
    • Ahmet20 Ocak 2023 . 09:28

      Ne kadar boş beleş adam var, anlamsız yorumlar eleştiriler.. Konu istimlak arkadaşlar. Orası apartmanın tapulu mülkü. İstimlak etmezsen açamazsın, geçemezsin. Vatandaşın tapulu mülkünün hesabını yapmak size mi kalmış. Demekki Belediyede para yok yada Alaaddin zamanından bedava yola terke alışmış..
    • Bolulu20 Ocak 2023 . 08:20

      Bolu Belediye imar o binaya nasıl ruhsat vermiş, Bu işin öncesine bakmak lazım. Bizim tarlaya da 15mt girer.5mt de Bina için ek çektirir, Oldu mu 20mt. Türkiye'de Planlama, külliyen Siyaset.
    • Barışa19 Ocak 2023 . 23:31

      Gardaş bunla hep çok komik. İki kişi suç işlemiş biri baytar biri sözde cevreci. Büyüksu kokudan geçilmiyor bu arada. Birini imamın gızının yanına sürüyon. Birini başk yard yapıyor. Gacı daha sözl memur. Asil bile deel. Nassı oluyo annamadım
    • Kulturlu19 Ocak 2023 . 21:09

      Kültürlü ye yazan beyfendi sen oraları iyi biliyon demekki. Git kendin görün bence sana yakışır.Orası yüksekte kalıyor Bol bol oksijen var kafana biraz oksijen girsin.
    • Barış19 Ocak 2023 . 19:40

      Bolulu'ya: Tamam Alaaddin Yılmaz döneminde öyleydi. Bir şeyler değişsin diye Tanju Özcan'ı seçmedi mi Bolu? Caddeye yeni asfalt, yeni kaldırım yapılırken bir düzenleme düşünülüp planlanamaz mıydı? Bu sorunu geçtim, yer yer yeni kaldırımın taşları da senesi dolmadan yamuk yumuk yerinden oynuyor orası ayrı mesele. Başkan ziyarete gelecek diye belli bölgede taşların üzerine kum döktüler diğer taraf umurlarında olmadı. Tanju Özcan da Alaaddin Yılmaz döneminin Temizlik İşleri Müdürü Çevre Mühendisini Başkan Yardımcısı yapıp, Fen İşleri Müdürü yaptı. Çevre Mühendisi Bu ekipten planlama beklemek hata. Bir tane inşaat mühendisi yok mu Fen İşleri Müdürlüğü yapacak?
    • Bolulu 19 Ocak 2023 . 15:48

      Orası yeni degilki Alaattin döneminde de öyleydi neden onu soylemiyorsunuz
    • boş 19 Ocak 2023 . 15:19

      Bolu'nun her yerinde böyle garip uygulamalar dolu. PTT 'nin arkasınhdaki yolda yürürken kendinizi çukurda bulursanız şaşırmayın.
    • Kültürlü ye19 Ocak 2023 . 10:17

      Kalıcı Konutların kuzeyinde tepede, Ağaççılar mevkiinde, otobüs durağının tam karşısında ÖZEL bir hastane var. Tavsiye ederim görünün o hastaneye... iyi gelecektir.
    • Ahmet19 Ocak 2023 . 00:08

      Ne var bunda? Adam tapulu mülkünü bahçe yapmış. Belediye istimlak edip parasinı odemezse o da kapatacak elbet
    • Hızlı tren18 Ocak 2023 . 21:21

      Ya bu hızlı trene ne oldu. Hep gandırıyalla bizi Netcuk şimdik Dikişci gacı da hala müdür Annamadım ne vasa
    • Haberi gönderen 18 Ocak 2023 . 20:23

      Sayın Kültürlü, adres Borazanlar Mahallesi Hattat Emin Barın Caddesi, caddeleri bilmiyorsanız hani askerlik şubesinin oradan imam hatip lisesine giderken görebilirsiniz yalanmı doğrumu.. Baktıktan sonra buraya tekrar gelip özür dilemeyi unutmayın
    • Barış18 Ocak 2023 . 19:35

      Yalan haber demek ne demek kulturlu? Sen kaldırımı var olarak görüyorsan, seni göz doktoru da kesmez. Sende halüsinasyonlar başlamış, acilen psikiyatriste görün.
    • Sözleşmeli18 Ocak 2023 . 19:14

      Şöfer, müdür, yancı eşlerini sözleşmeli olarak almışlar. Helal size. Millete söz ver Kuran ı öp. Yazıklar olsun.
    • Kulturlu18 Ocak 2023 . 18:37

      Bu sözde haberi 2 defadır okuyucu haberi diye veriyorsunuz. Utanmıyormusunuz yalan haber yapmaya ??? Editörden; Demek ki soruna çözüm üretilmemiş ve sorun devam ediyor. Okuyucu da sorun çözülene kadar gene gene sorunu gündeme getirmekte yerden göğe kadar haklı. Bunda utanacak en son kişi bu haberi yapan okuyucudur.
    • Melahat18 Ocak 2023 . 18:37

      Bunun gibi durumların önüne geçebilmek için uygulamadan önce standartlara uygun olarak projeler oluşturulmalıdır. Olumsuz durumlar tartışılmalı ve çözüm üretilmelidir. Yaptım oldu ya getirilmemelidir.