BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

Belediyenin TIR'ı, AKP'nin Ak Nokta aracını ablukaya aldı

Belediyenin TIR'ı, AKP'nin Ak Nokta aracını ablukaya aldı
    23 Ocak 2023

    Belediyenin TIR'ı, AKP'nin Ak Nokta aracını ablukaya aldı AK ...

    Belediyenin TIR'ı, AKP'nin Ak Nokta aracını ablukaya aldıBelediyenin TIR'ı, AKP'nin Ak Nokta aracını ablukaya aldı

        Belediyenin TIR'ı, AKP'nin Ak Nokta aracını ablukaya aldı

         AK Parti Bolu İl Başkanlığı’nın halka çorba dağıtmak için kullandığı aracın tam önüne, Bolu Belediyesi’ne ait TIR’ın park etmesi, akıllara; "Bolu Belediyesi AK Parti’nin aracını abluka altına mı alıyor?" sorusunu getirdi.

           Bugün AK Parti Bolu İl Başkanlığı tarafından Demokrasi Meydanı’nda vatandaşlara çorba dağıtılmak istendi. Çorba dağıtım etkinliği için Bolu Valiliği’nden izin alan AK Parti Bolu İl Başkanlığı, Ak Nokta Aracı olarak tabir edilen kamyoneti Demokrasi Meydanı’na konumlandırdı. Ak Nokta aracının Demokrasi Meydanı’ndaki yerini almasından yaklaşık 15 dakika sonra Bolu Belediyesi’ne ait TIR meydana girerek Ak Nokta aracının tam önünde park etti. AK Partililer Bolu Belediyesi’ne ait TIR’ın Ak Nokta aracını perdelemesi nedeniyle çorba dağıtım etkinliğine başlayamadı.  AK Parti yetkilerinin Bolu Belediyesi yetkilileri ile yaptıkları görüşmeler sonucunda TIR, Ak Nokta aracının hemen yan tarafına alındı.  AK Partililer de kendi araçlarının yerini değiştirerek  çorba dağıtım etkinliklerini 100 metre ilerideki başka bir  noktada gerçekleştirdi.

    • Metin çelik 1 Şubat 2023 . 07:21

      Kalkınması geri kalmış mış kalkınma akılla bilim sanat teknonoji üretimle olur senin MHP Akp ve diğer koalisyon ortaklarının hangisinde bunlar var fetöye selam verenler bıyık uzatanlar biz müslümanız diyerek her türlü pisliğin irin gibi aktığı 6 yaşındaki çocuklara tecavüz eden ırz düşmanlarında mu var yoksa devleti ele geçirip adamlarını dolduran beyinsizlerde mi
    • Kıvırcık30 Ocak 2023 . 13:22

      Üniversite öğrencilerine YEMEK dağıtılmasını engelleyen üniversite yönetimleri ve yerel parti şimdi kalkmış halka çorba dağıtıyor...Milleti enayı zannediyorlar...
    • Kim30 Ocak 2023 . 10:42

      Kim ne dağıtırsa dağıtsın, vatandaş herşeye alıştı. Cem uzanın dahi tavuk döner ve pilav dağıttığı daha dün gibi aklımızda. Kimileri çakı çakmak dağıttı kimileri nelerle dağıttı neler. Allah herkese akıl vermiş seviyesini ölçmek bize düşmez. Koalisyon hükümetlerinden memleketimiz hep zarar görmüş kalkınmamız geri kalmıştır. Akıl tutulması yaşayanlar at gözlüğü ile bakmaya devam edebilir.
    • Metin Çelik30 Ocak 2023 . 00:49

      Bu kadar Yalan bu kadar düzmece OY almak için her türlü soytarılığın peşinde koşan insanlar çorba dağıtıyorlar. Kardeşim Bu ülkeyi bu hale siz getirmediniz ki. Ne kazandınız doydunuz mu ya çocuklarınız nasıl olacak onlar da doyacaklar mı. RTE dönemi bitti. Bundan sonra ne yapacaksınız. çorba dağıtmakla oy alacağınızı mı sanıyorsunuz. Ülkeyi ne hale getirdiniz Aylarca Yıllarca neden çorba dağıtmadınız 50 kuruşluk ekmeği neden 5 lira yaptınız. Dış güçler mi Yaptılar. Yazık size utanmıyorsunuz
    • bolubolu28 Ocak 2023 . 08:57

      az bile bunlara
    • Bolu halkı25 Ocak 2023 . 00:05

      Şimdi bu olaya cahilce bir rekabet desek bi dert, halka hizmete engel desek bi dert, plânlı düzenli provakasyon desek ayrı bi dert
    • Refik Uycan a24 Ocak 2023 . 23:40

      Çorba dağıtımına başladıktan 15 dakika sonra tır gelmiş buradaki amaç ne onu bile idrak edememişsiniz siz de gidin okullarda dağıtın çorba kimse birşey demez daha Allah cc razı olsun der ama kime neyi anlatmaya çalışıyorum din simsari diyen bir kişiye bu anlatılamaz
    • Bolu Kabakları24 Ocak 2023 . 18:01

      Küçük şehrin küçük siyasetçi profilinin bir yansıması. Bu kabaklarla Bolu bir adım öteye gidemiyor tek yaptıkları etraflarına, yakınlarına menfaat sağlamak.
    • Aladağ 24 Ocak 2023 . 17:45

      Al birini vur ötekine. Siyasiler, partiler hepsi birbirinin aynı.
    • AlettinCince24 Ocak 2023 . 13:28

      AlettinCince bir uygulama, aynı yolun yolcuları bunlar...
    • Meclis üyeleri saksı mı?24 Ocak 2023 . 12:43

      Üç ayların başlangıcında çorba dağıtılmak istenmiş. valilik izin vermiş. Mevki olarak da belediye meydanı seçilmiş. Kimsenin tapusuna sahip olmadığı bir yer orası. O tırın gazına basıp çorbaların üzerine egzost gazı sıkmak da nedir? Nasıl bir zihniyet bu? Kimler yönetiyor bizi? Kimin haddine dağıtılan ''nimet''e bu şekilde davranmak? Kimden aldılar bu talimatı?Herkes haddini bilecek...
    • Vatandas24 Ocak 2023 . 11:52

      Alaattin başkan zamanında bu tır sürekli orada duruyor ve Ak partinin propagandası yaptırılıyordu.Ak partililer burada propaganda yapmaya alışmışlar.Bu nasıl haber?Validen çorba dağıtma izni alınmış.Vali belediye önünde mi dağıtın demiş.Söz konusu tır şu anda Belediyeye ait ve hiç bir partinin propagandasını da yapmıyor.Bolu Belediye başkanı tarafsız ve herkesin belediye başkanı olduğu için Ak partinin çorba dağıtımına engel bile olmamıştır.İsteseydi zabıta marifetiyle burada çorba dağıttırmaz yada çorba dağıtabilecekleri bir yer gösterirdi.
    • Refik uycan24 Ocak 2023 . 11:39

      İyi yapmış belediye,ne işi var bu din simsarlarının belediye önünde,bir işe yaramak istiyorlarsa,okullara gidip cebinde yemek parası olmayan ilköğretim, üniversitesi öğrencilerine ücretsiz yemek imkanı saglasinlar,neyse ki akp diye bir parti kalmayacak seçim den sonra
    • işçi24 Ocak 2023 . 09:47

      Okul önlerine gidin de bi işe yarasın, akşama kadar eğitim yaptırdığınız çocuklara 1 öğün yemek veremiyorsunuz (parasıyla bile olsa), çocuklar tavuk dürüm, çiğköfte dürüm, tost yemekten helak oldu, sorsanız geleceğimizin güvencesi çocuklar. Yüzünüz varsa okul önlerine gidin ama orda oy yok dimi adalet(YOK) kalkınma(YANDAŞA) partililer..
    • ziya24 Ocak 2023 . 09:42

      tenhada kıstırmış
    • Vatandaş24 Ocak 2023 . 08:53

      Benzer görüntüleri hep yaşıyoruz. Yok aslında birbirlerinden farkları. Memleketin bu Zübük siyaset anlayışından kurtulması için Zübük siyasetçilere prim vermemesi ve bunları çizmesi gerekiyor.
    • Haydi24 Ocak 2023 . 07:51

      Bu yapılana terbiyesizlik denmez mi ahlaksızlık denmez mi ?Yani Tancu ya göre ondan olan yaşasın ondan olmayan ölsün ben böyle anladım.Senin yönettiğin yerde durum aynı.Sen acaba çalışanlara maaşları eşit verildiğine eminmisin.Bazı söylentiler oluyor da.
    • İbrahim aslan24 Ocak 2023 . 00:12

      Halk için yapılan etkinliklere hiç kimse müdahale etmemeli yarında başka partilerde yapabilir sonuç olarak halka hizmet bu saygılarımla