BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

Ziraat Odası'na İsmail Gürer Aday!

Ziraat Odası'na İsmail Gürer Aday!
    24 Ocak 2023

    Ziraat Odası'na İsmail Gürer Aday! İsmail Gürer, 3 Şubat ...

    Ziraat Odası'na İsmail Gürer Aday!

          Ziraat Odası'na İsmail Gürer Aday!

          İsmail Gürer, 3 Şubat 2023 tarihinde yapılacak olan Bolu Ziraat Odası Başkanlığı seçiminde Oda Başkanlığı için aday olduğu açıkladı. 23 Ocak 2023 tarihinde Gazelle Resort& Spa Otel’de yapılan toplantıya birçok Ziraat Odası Delegesi, Mahalle ve Köy Muhtarı ile çiftçi katıldı. Toplantıya Oda Başkanlığı için aday olduğunu açıklayarak başlayan Gürer, Bolu ilinde ziraatta yaşanan sorunlardan bahsetti. Bolu’da tarım alanında yaşanan en önemli sorunların üretim, sulama, hasat, pazarlama, tarım sigortası, eğitim, bilgilendirme ve pazar yeri konularında olduğunu ifade etti.

           Üretimde yerli tohumun önemine dikkat çeken İsmail Gürer, akaryakıt sorunu için de ilimizdeki bazı akaryakıt istasyonları ile anlaşarak mazotta çiftçiye %2 veya %3’lük indirim sağlanabileceğini söyledi. Pazarlama konusunda da TMO’nun ilimize geç geldiğini, pazarlama konusundaki sorunları çözmek için de kooperatiflerin daha aktif çalışmaları için çaba göstereceklerini belirtti. Ziraat Odasında, makine kullanımı, bitki koruma, sulama yöntemleri gibi konularda eğitim verileceğinin ve çiftçilerde daha yakından iletişim kurmak ve şeffaflık ilkesinden yola çıkarak bundan sonra Oda toplantılarının bir kısmının köylerde yapılacağının sözünü verdi. Bolu’da zirai çeşitliliği ve verimliliği artırmak için ilgili bakanlıklar, üniversite ve araştırma enstitüleri ile işbirliği içerisinde Ar-Ge çalışmalarının yürütüleceğini söyledi. Hayvansal verimliliği artırmak için mera ıslahına önem vereceklerini ve ilimizin kanayan yarası olan yaylacılık için de girişimlerini artıracaklarını ifade etti.

           Yoğun katılımın olduğu toplantıda, İsmail Gürer’in sunumunun ardından katılımcılar ile soru cevap bölümüne geçildi. Gürer, kendisine yöneltilen soruları cevapladıktan sonra katılımcılara teşekkür ederek Ziraat Odası Başkanlık seçiminde delegelerden desteklerini beklediğini ifade etti.

          Özgeçmişi:

          İsmail Gürer 1963 Bolu Susuzkınık Köyü doğumlu ve aynı köyde ikamet etmektedir. Sosyal Bilimler Yüksek Okulu mezunu olup, Bolu Valiliği'nde SosyalYardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Sekreterliği, İl Yazı İşleri Müdürlüğü, Köylere Hizmet Götürme Birliği Genel Sekreterliği ve son olarak Sosyal Etüt ve Qroje Müdürlüğü yaptıktan sonra emekliliğe ayrılacaktır. Halen devlet memurluğunun yanı sıra çiftçilik de yapmaktadır.     

    • Yavuz30 Ocak 2023 . 20:28

      Başarılarin devamını dilerim İsmail bey
    • Mustafa30 Ocak 2023 . 08:38

      İsmail ağabeyi tanırım, bu işi layıkıyla yapacağını düşünüyorum. Diğer adayları tanımam. Kim seçilirse seçilsin Bolu hakkında hayırlısı olsun
    • HALİL Gören30 Ocak 2023 . 02:59

      İsmail abim hem devlet iş ve işleyişine vakıf hem de insan yönetebilecek kapasitede olmakla beraber, kişilik olarakta son derece mütevazi biridir. Para babası olmak ile olmuyor bazı şeyler. Kendisi aktif olarak tarım ile de iştigal etmektedir.
    • Realist 29 Ocak 2023 . 23:00

      Aladağ nickli vatandaş, İsmail Beyin memuriyetten emekli olmasına gerek yok çünkü kamu niteliğindeki STK'na adayda olabilirler yada atama ile de görev alabilirler. Örn. Ziraat Odası, Kızılay, Bolu Ovası Sulama Birliği vb. kuruluşlar. Bilgin olsun, önce öğren sonra fikrini yaz.
    • Aladağ 27 Ocak 2023 . 20:03

      Tertemiz emekli ol memuriyetten, emekli maaşını al oda başkanlığına aday ol. Oh ne ala. Çiftçilik hobi işi değildir, boş vakitte yapılacak iş değildir.
    • Metin Çelik27 Ocak 2023 . 01:35

      İsmail Beyin Şu duruşuna bakar mısınız boy pos endam . adam büyüdükçe mütevazileşmiş marka kalite bir adam. Yıllardır devlet içerisindeki işleyişi en iyi bilen insanlardan birisi, çıkıyor birileri saçma sapan yazılar yazıyor. Sn Çifçi arkadaşlar siz Allah aşkına bir önceki Başkandan hiç böyle bir mütevazi bir davranış bir duruş görebildiniz mi. Oda Başkanlarının aldığı para ne kadar bilen var mı. yani nerede akçeli işler var birileri hemen çöreklenmekteler. Bravo İsmail Bey müdüre. artık bişiler değişmeli Kasılmakta Yobazlıkta Kabalıkta Sınır tanımayan insanlar uzaklaştırılmalı ve yerine üyelerinin çıkarları için çalışan oda başkanlarının seçilme zamanı geldi artık bu ziraat odasından başlarsa 4 yıl sonra da esnaf sanatlarkardan ve diğer odalardan devam eder. Ne bu arkadaş ya her yerde fosil gibi adamlar var bir türlü o koltuklardan uzaklaşmıyorlar hatta bazıları murat 124 alacak durumda olmadıkları halde uçak gibi mersedes ciplerle geziyor dolaşıyorlar ulan kimin parası ile kime hava atıyorsunuz Yazık size. Ne istiyorsunuz bu halktan Yani birilerinin aklı başına gelmesi için marka bir adamı mı koymak lazım işte buyrun İsmail Bey oda başkanı Hodri meydan kim kendine güveniyor ise aday olsun (şu ana kadar aday olanlara sözüm yok.)
    • Metin Çelik27 Ocak 2023 . 01:16

      Sağduyu isimli dostum. Ben Yıllardır O odanın üyelerinden birisiyim. Yalnızca Bolu Ziraat odası değil eş zamanlı olarak Seydikemer Fethiye Muğla İlçe Tarım müdürlüğünde de adıma tescil edilmiş işletmem bulunmakta. Abuk subuk yazılar yazıp ta esasen sen işkembeden sallama. Ben Bugüne kadar orada gelmiş geçmiş Tamamına Yakın Yönetim kurulu üyeleri ve başkanlarına değil bu işin akademideki uzmanlarına bile ders verecek nitelikte bir insanım. Oradaki iş bilmezler olmasaydı gübre tarım ilacı ve Tohum sektörünü elinde tutan bu alanda egemenleşmiş bir kaç kişi Yalnızca vergi vermemek için Her yıl değiştirdikleri uçak gibi arabalara binemezler Tarım il müdürlüğü ve Ziraat odası başkanlıkları Yeteri kadar bilgili ve çifçi olan üreticiye destek olsalardı . sen bugün marketteki et ve süt ürünlerindeki fahiş fiyat artışlarını yaşamaz. Rusların Ukranyalılara olan saldırısından önce 50 kuruş olan ekmek aniden 4 liraya yükseltilmezdi. Hele İsmail Müdür Çifçi odası Başkanlık makamına otursun Bak Çifçi nasıl destekleniyor görürsünüz. Ayrıca O tarım il müdürlüğü Yazık ya sizlere Hadi Kuldan utanmıyorsunuz Allahtan da mı korkmuyorsunuz. Camilerde en önlerde saf tutarsınız Siz isteseniz de istemeseniz de bir kaç gün sonra galiba 3 gün sonra İSMAİL GÜRER Bolu Ziraat Oda Başkanı olacaktır Bunun lamı cimi yok kaçamazsınız kaçamayacaksınız . Aday bile olamaz Aday bile çıkartamayacaksınız
    • Metin Çelik27 Ocak 2023 . 01:04

      Sağduyu adı ile yazan arkadaşa sesleniyorum. Sorduğun sorular için istersen Tarım il müdürlüğünün güney sınırındaki Ziraat odasına gidip bana sormak istediğin soruların cevaplarını oradan alabilirsin. Sen de diplomanı kıbrıstan mı aldın Ya da bazı arkadaşlar gibi diploması olmayanlardan mısın. diplomam var ama göstermem mi diyorsun . Neden aday olmuyorsunuz daha doğrusu olamıyorsunuz . bu defa alamayacağınızı anlıyorsunuz değil mi . Devlet Bahçelinin Yaptığı gibi şimdiden siz de İsmail beyin elini öpün belki size de bir itibar kazandırabilir
    • Sefer sarıbaş26 Ocak 2023 . 18:05

      memett hakkı fidandan kurtulalım da kim olursa olsun yazmış. esas olan Hakkı Fidan bu dönem neden aday olmuyor. Yaş haddi mi var. Baktı bu defa papuç pahallı karşısında İsmail Bey var. Aday bile olamıyor . Ben biliyorum bir çok kişiye delege seçimleri için aday olmalarını söyledi hatta sandıkların bir çoğunu ziyaret etti. Peki Neden aday olmuyor. Ben hakkı Fidanın ismail Gürer karşısında aday olmasını istiyorum. bakalım kim kazanacak görelim hodri meydan
    • Sağduyu26 Ocak 2023 . 11:16

      Metiiiinnn;sen ziraat odasının yerini biliyormusun ,kapısindan içeri girdin mi ,cahil olduklarına nasıl karar verdin, cehaleti nasıl anladın ,yine her zamanki gibi sahnede yerini aldın. Maydanoz olmaya ve işkembeyi kübradan sallamaya devam !
    • memett26 Ocak 2023 . 09:25

      hakkı fidandan kurtulunsunda kim olursa olsun
    • Metin Çelik26 Ocak 2023 . 00:39

      Ziraat Odası Oda Başkanlığına Adaylığını açıklayan İsmail GÜRER Kanaatimce İsabetli bir karar aldığını düşünüyorum. Ziraat Odası Yönetimi ve Başkanlığı Sivil Toplum örgütlenmesinde Stratejik öneme sahip bir görev iken, Yıllarca bu görevlerde bulunun Bu zamana kadar gelmiş Tüm Yönetimden çok daha Mütevazi ve Bilgili olduğunu düşünüyorum ben İsmail GÜRER in, Bu nedenle Ben de kendisini destekliyor. Ziraat odasının iş bilmez cehaletten uzaklaşıp biraz aklı başında kararlar almak ve uygulamak için bu seçimin önemli olduğunu düşünüyorum. Tabii bu vesile ile Tarım İl Yönetiminin de Atamalarında etkin ve Liyakate önem verilmesi gerektiğine ve bu yönde baskı unsunu oluşması için Toplumsal bir desteğe ihtiyaç olduğunu ayrıca düşünüyorum. İsmail GÜRER e de Seçimlerde Başarılar dilerim.
    • Mefkure25 Ocak 2023 . 09:11

      Beraber çalıştığı kişilere bir sormak lazım!
    • Köylü Mehmet25 Ocak 2023 . 01:40

      60 yaşında emekli olmak yerine daha önce böyle hizmete talip olsaydınız. Emeklilikte bu yaştan sonra çiftçiye ne hizmet verebileceksiniz. Mantık şudur, gençlerin ve girişimcilerin, sahiden ziraatci ve çiftçi kökenli arkadaşlarin yolu açık olmalıdır. 3-5 sene sürmez sağlık sorunları, yaşın verdiği dinamizm aşağı düşecek ve minimum fayda yerine maximum zarar oluşacaktır. Gençlere ve girişimcilerin önünü açın. Memleket ilerlesin.
    • Asım ŞAİR25 Ocak 2023 . 00:15

      Dürüstlüğünle- çalışkanlığınla hangi görev olursa olsun başarılı oldun. Talip olduğun bu hizmettede köylünün- çiftçinin sorunlarını çözeceğine ve faydalı olacağına inanıyorum. Kolaylıklar diliyorum kardeşim. Selamlar....
    • TURHAN24 Ocak 2023 . 23:07

      İSMAİL BEY BAŞARILAR DİLERİM
    • İbrahim24 Ocak 2023 . 23:03

      Ziraat odası başkanı Ziraat Mühendisi veya veteriner hekim olmalı .Ama bu kişi idealist ve problemleri pratik şekilde çözme yeteneğine sahip olmalı, para için koltuğa oturanlardan olmamalı
    • Ziraat24 Ocak 2023 . 22:14

      Hem devlet memuru olarak çalışmasından dolayı bürokratik, hem de çocukluğundan beri çiftçilikten gelen birikimiyle Bolu Ziraat Odasına büyük katkısı olacaktır. Başarılar dilerim.
    • karadeniz 24 Ocak 2023 . 20:52

      cok iyi olur hiç yoktan konuş masını bilir oturmasını kalk masını bilir
    • Aladağ 24 Ocak 2023 . 17:43

      Başkan adayından şöyle bir vaat beklerdim. Bolu şehir merkezi etrafındaki tarım arazilerinin amacı dışında kullanılmasını, buralarda imar faaliyetlerini engelleyeceğim gibi vaatler.
    • KÖYLÜ24 Ocak 2023 . 15:20

      Çiftçiye cavap sanayazık nedemek çok ayıp konuşmanı bil bir başkasına sana yazık diyemessin hakkında suç duyurusunda bulunurum...
    • Köroğlu Torunu24 Ocak 2023 . 12:28

      Şu anki oda başkanı Hakkı fidan mi başkan oysa ben bu adayın kazanmasını isterim. Artık Bolu'da oda başkanlarının saltanatını kırmak lazım . senelerdir bir kaç oda başkanı icraatları da yok benim bildiğim. Herhangi bir odaya üye değilim sadece yerel basından takip ediyorum. Ordan takıp edebildiğim kadarıyla
    • Emek24 Ocak 2023 . 12:19

      İsmail bey memurluğunun yanı sıra çiftçilğe devam etmektedir.
    • Akil24 Ocak 2023 . 12:11

      Yoğun katılım derken.
    • Çiftçi 24 Ocak 2023 . 12:09

      Köylü kardeş valilik yazı işleri müdürünü tanımıyorsan sana yazık