Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Av Fikret Çıracı hayatını kaybetti

Av Fikret Çıracı hayatını kaybetti
    2 Aralık 2023

    Av Fikret Çıracı hayatını kaybetti Bolu Barosu avukatlarından, AKP ...

          Av Fikret Çıracı hayatını kaybetti      

          Bolu Barosu avukatlarından, AKP İl Başkan Yardımcısı Fikret Çıracı 44 yaşında geçirdiği kalp krizi sonrası yaşama veda etti.

          Alınan bilgiye göre Fikret Çıracı, sabaha karşı kalp krizi geçirdi. Bolu Abant İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Çıracı, yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.  

          Cenaze ilanı: 

           Yığılca Yogunpelit köyü halkından Aydan Çıracı’nın eşi, Asiye ve Ahmet ÇIRACI’nın oğlu, Fikri, Latif ve Fatih ÇIRACI’nın kardeşi, Sarıcalar mahallesi halkından Nuren ve Mutlu GÜLENÇ’in damadı, avukat; Fikret ÇIRACI Hak'kın rahmetine kavuşmuştur. 

            Cenazesi bugün Kültür mahallesi fatih caminde kılınacak öğle ve cenaze namazı sonrası Sarıcalar mahallesi mezarlığına defnedilecektir.

    • Neco3 Aralık 2023 . 19:04

      Can bey geçenlerde bir yazı okudum mrna aşıları miyokard iltihaplanmasina sebep oluyor ve bu kalp rahatsızlığı olan kişilerde ölüme neden oluyormuş okuduğum yazıya göre aşı olan ve kalp rahatsızlığı olan kişilerde mrna aşısı yüzünden olum oranı %4_%9mus
    • Dursun Adıgüzel 3 Aralık 2023 . 18:48

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
    • makir3 Aralık 2023 . 11:37

      Sadece iyi in-sanlar iyi anılur.. FETÖile yürüyenler iyi sözlerle anulmaz... İnna ... diye yazanlar gösteriş möslümanları... emevi möslömanları iyi yanacah...
    • Ersan Ege3 Aralık 2023 . 08:23

      Mekanın cennet olsun Fikret abi, aramızdan aniden ayrılışın herkesi çok üzdü.
    • can akın2 Aralık 2023 . 23:20

      çevremde kalp krizi ölümlerinde artış görüyorum. Bu ölümlerin Korona aşıları ile bağlantısı araştırılmalı bence. İstatistik falan yapılmalı. Bunları söylerken fazla hayalci olduğumu da düşünmüyor değilim. 2020-2021 yılları ölüm rakamları bile 2 yıl açıklanmadıysa...
    • rahmet olsun2 Aralık 2023 . 22:02

      bir zamanlar haksız bir icra takibi yapmıştı bize. çok da kaba ifadeleri olmuştu. ama allahtan rahmet diliyorum,
    • Müthiş yorum 2 Aralık 2023 . 20:09

      Karadeniz,ak kemal ve fakir rumuzlu arkadaşların ağzına yüreğine sağlık! Yorumlarınıza bayıldım
    • Bolulu_2 Aralık 2023 . 19:25

      İnna lillahi ve inna ileyhi raciun. Allah taksiratını affetsin mekanı cennet olsun inşaallah.
    • İLKAY BAYRAK2 Aralık 2023 . 15:22

      Güzel insandı. Çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin.
    • Metin Çelik2 Aralık 2023 . 13:29

      Allah Rahmet Eylesin . Mekanı Cennet olsun. Özellikle Fetö soruşturmaları döneminde ismini çok duyduğumuz Bolunun Yetiştirdiği başarılı Avukatlardan birisi olduğunu gıyaben tanıyorduk. Bir davanın görülmesinde Karşı Taraftaki çok sayıdaki Sanıkların vekiliydi. 29 Kasım ilk dava duruşması, Rahmetli ile Tanışacağımız gün olacaktı. Sağlık Sorunlarım nedeni ile Ben mahkemeye gidemedim. Tanışamadık. Mekanı Cennet olsun. Kendisine Allahtan Rahmet Yakınlarına baş sağlığı ve Allahtan Sabır dilerim.
    • Köroğlu 2 Aralık 2023 . 12:56

      Fikri ve zikri ne olursa olsun, vefat eden kişilerin arkasından konuşmak, hem, dinen, hem de ahlaken hoş olmayan bir davranıştır. Bütün merhum din kardeşlerimize Allah'tan rahmet diliyorum.
    • Adem Aygül 2 Aralık 2023 . 11:19

      İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn. İstanbul'da üniversite yıllarında başlayan ve tam 27 yıldır devam eden bir kardeşliğimiz vardı. Haberi alınca çok üzüldüm. Rabbim rahmeti ile muamele eylesin, makâmı âli mekânı Cennet olsun inşAllah kardeşimin . Kederli ailesinin, eşinin ve evlatlarının başı sağolsun.
    • AK Kemal 2 Aralık 2023 . 11:14

      FETO derneğinde başkan yardımcılığı yapmış sonrasında başkanı FETO üyesi olmaktan hapse atılınca Fikret Çıracı DEVLET'e ve AK Parti'ye RAĞMEN dernek başkanı olmuş ve gözaltına alındıktan sonra serbest kalmıştı. FETO'nun Ak Parti içindeki kripto kliği ilahi adalet ile kritik seçim sürecine girdiğimiz şu günlerde temizlenmiş yoksa AK partinin etkisiz, yetkisiz elemanlarının bu adamı atabilecekleri yoktu.
    • cemal2 Aralık 2023 . 11:10

      ALLAH RAHMET EYLESİN.MEKANI CENNET OLSUN..
    • Bayandan2 Aralık 2023 . 11:10

      Tanidigim ender yardim sever insanlardandi gerçekten insandı Rabbim yanina erken aldı geri kalanlara peygamber sabri versin mekanı nurla dolsun. Fakir rumuzlu kendini bilmez umarim yakın zamanda sende gider oyuyuz temenni ortak olursun hadsiz ne kuyruk acın car bilmiyorum ama hiç kimsenin ardından boyle konuşmaya hakkın yok hele cevap hakkı olmayan birine git aynaya bir bak sen cokmu doğrusun.
    • Sami2 Aralık 2023 . 11:07

      Lan gereksiz FAKİR rumuzlu. Genç yaşta vefat etmiş bir insan var sen dalavere peşinde konuşuyosun. Varsa yanlışı öbür dünyada verir hesabını. Sen bu dünyada sorsaydın ya bir problemin varsa
    • Fatih DİNÇER 2 Aralık 2023 . 11:00

      Kalbi güzel arkadaş. Mekanı cennet olur inşallah. Ailesine sabırlar diliyorum
    • karadeniz 2 Aralık 2023 . 10:56

      allah rahmet eylesin haciz işleri yarım mı kalır içraya kim cıkacak
    • Doğrucu Davut2 Aralık 2023 . 10:41

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
    • fakir2 Aralık 2023 . 10:34

      Ahirette bol bol iş çevirir gari.
    • Sağlık2 Aralık 2023 . 10:11

      Allah rahmet eylesin güzel insandı.
    • Ömer2 Aralık 2023 . 09:50

      Mekanı cennet olsun inşallah…